Vakantiehuis Maison Bonaire

Vakantiehuis
Vakantiehuis Maison Bonaire
9,3

16 reviews over Vakantiehuis Maison Bonaire in het Nederlands

Wauw, geweldig, genieten, rust, vrijheid

Anouk
26-8-2018

Het verblijf in de gite was geweldig. Top locatie, boven op een berg aan een doodlopende weg. Rust en vrijheid volop. We hadden heerlijk weer, dus veel gebruik gemaakt van het aanwezige zwembad. De gite was niet groot, maar oogt knus/gezellig. Het ontbrak ons aan helemaal niets!

Supermarkt en bakkerijtjes in rondom gelegen dorpjes. De toeristische plaatsen op ong een half uur rijden met de auto.

Als je van rust en vrijheid houdt en het wauw- gevoel wil ervaren, dan is dit de perfecte locatie om tijdens de vakantie te verblijven.

fantastisch

erik en ludwien
23-6-2018

Het is er heerlijk rustig in een doodlopende straat waar je niemand ziet aan de rand van een klein dorpje met lokale bevolking.

De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Ook onze 2 kleine hondjes waren welkom.

We hebben er 2 weken vertoeft en heerlijk genoten van de GROTE tuin en het GROTE zwembad.

Wij gaan zeker terug.

Heerlijk verblijf gehad.

Wim en Carla Haagsma
14-9-2017

We hebben het hier heerlijk gehad. Vooral de tuin en zwembad. Gelukkig hadden we mooi weer en hebben niet veel binnen hoeven zitten. Binnen wel klein, maar knus. Alleen de douche is niet geschikt voor lange mensen. Wim, 1,85 m. kon niet rechtop onder de douche staan. Prima bedden. En heerlijk rustig. We zijn weer opgeladen!

Wat een fantastische ligging!

Sprookje?
19-8-2017

We verbleven een week (augustus) in maison Bonaire met onze kinderen van 9 en 13 jaar. Een sprookjeshuisje, wat ook zomaar in de Efteling had kunnen staan. We hebben gebruik kunnen maken van het (prive) zwembad en wat een geweldige & enorm grote tuin zeg. Ook petje af voor de aanleg van deze tuin en zo ook het huisje. Een hele leuke week gehad met veel BBQ'en (zalmforel & tournedos), zwemmen en veel bezienswaardigheden in de buurt. Goed eten ook in de buurt, met vooral heel veel eend. De eigenaren waren er niet, maar we werden goed ontvangen door Maartje, Timo heeft ons later ook de nodige uitleg gegeven. We zijn zelfs nog even te gast geweest op zijn boerderij, waar hij behalve veel beesten ook nog een andere hobby heeft; heel veel auto's. Laat dat ook nu net 1 van mijn hobby's zijn.

Het weggetje er naar toe is flink smal, maar goed te doen. Een auto is echter wel erg handig. In de avond wordt het flink donker rondom Maison Bonaire, maar Frans en Marijke hebben echter ook prachtige verlichting aangelegd.

Geweldig

Peggy Amersfoort
14-8-2017

De gite is alles wat je verwacht van een heerlijk Frans huisje. De gite is prachtig gerenoveerd en gezellig ingericht en omgeven door een mooi aangelegde en onderhouden tuin. Het zwembad overtreft alle verwachtingen; groot, schoon en heerlijk verwarmd water. De gastheer en - vrouw zijn bijzonder attent en geven,indien aanwezig in het grote huis, toch het gevoel van privacy aan de gasten.

Een zeer mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Het was Fantastisch

Jeannette&Andre Storm
22-7-2017

Mooie gite. Fijn zwembad. Rust. Alles goed geregeld en aanwezig, ook Marijke&Frans zijn behulpzaam en staan altijd voor je klaar.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Jacky en Peter
1-6-2017

Heerlijk tot rust kunnen komen in deze schitterende omgeving. De gîte is knus en gezellig ingericht. Aan werkelijk alles is gedacht, tot de knoflookpers aan toe. Warm welkom, prachtig zwembad, mooie tuin, rustig, landelijk, voldoende privacy, etc. Kortom alles voor een perfecte vakantie. Gastvrouw is hartelijk en gastvrij.

Al met al een aanrader en genoeg redenen om nog eens terug te gaan om de omgeving verder te verkennen.

Tophuisje bij topmensen

Geert en Christine
11-11-2016

Prachtige gite op een fantastische locatie, vooral wie de rust en de natuur lief heeft. Frans en Marijke zorgen discreet voor de juiste sfeer. De streek weerspiegelt het authentieke Frankrijk, wij hebben hier oprecht genoten!

Het huisje ligt afgelegen maar alle accomodaties zijn toch niet veraf, evenals tal van leuke restaurantjes. Topper!!

Top vakantie op een Top locatie

Carla en Daan
26-9-2016

De ontvangst door Frans en Marijke was bijzonder gastvrij.

De gite is mooi, authentiek en van alle gemakken voorzien. Al met al een plek waar we ons thuis voelden.

De locatie met het zwembad en mooie tuin, met zijn diverse zitjes in de zon en/of schaduw, is een genot om in te verblijven.

In de omgeving zijn meer dan voldoende plekken om te bezichtigen en in de vele restaurants is het genieten van de plaatselijke gerechten.

Wij hebben genoten en zullen zeker terugkeren op deze geweldige locatie.

Carla en Daan

Aangenaam verblijf

Fem
1-8-2016

Het huisje is heel klein maar van alle nodige comfort voorzien. De prachtige tuin is goed onderhouden door de eigenaars.het grote zwembad was heel fijn voor gans het gezin. De eigenaars zijn heel sympathieke mensen die je steeds willen bijstaan met raad en daad. We hadden een aangenaam verblijf in Maison Bonair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Bonaire in Cherveix Cubas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.