Vakantiehuis Maison Bonaire

Meer vakantiehuis info

28 reviews over Vakantiehuis Maison Bonaire

• 9Edward, Lisette en Nick.03-08-2020

Een prachtige vakantie.

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad. Het ontvangst was top. Frans en Marijke zijn vriendelijke, hartelijke en behulpzame mensen. Het verblijf was echt super. We hebben super mooi weer gehad. Met ruim 30 graden was het goed vertoeven in het grote zwembad. Er waren gezellige zitjes waar je heerlijk kon zitten en genieten van al het moois om je heen. Was het buiten toch even te warm dan zaten we in de gezellige knusse gite. De omgeving is erg mooi. De meeste avonden gingen we toeren om zoveel mogelijk van de omgeving te kunnen zien. Echt jammer dat de vakantie voorbij gevlogen is, we waren graag langer gebleven. Het was echt genieten. We zouden graag nog eens terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Leonard & Muirne28-07-2020

Vakantie zoals vakantie mag zijn ;)

Ze zeggen wel eens " Travel is the only thing that you buy that makes you richer" en dat gaat hier meer dan op ! A dazzling beautiful garden.. heerlijk zwembad, rust, stilte en ruimte. Daarnaast zijn Frans en Marijke ook nog eens heel aangenaam gezelschap. Dank jullie wel voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Frans en Madeleine24-07-2020

Bijzonder fijn

Er waren oprecht geen minpunten te vinden! De prachtige ligging, de rust, omringd door de schitterende druivenranken en de koeien die ritueelgewijs iedere avond voor bij liepen, was het in een woord; geweldig! Frankrijk op haar best, pittoresk en knus, landelijk en sereen. Frans en Marijke als beste gastheer en gastvrouw die je kan bedenken en zeer liefdevol en oprecht geïnteresseerd in de kinderen. Tot volgend jaar, sans doute! Liefs Frans, Madeleine, Etienne en Colette.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Sharon en Sven Lassing10-10-2019

Nog altijd verliefd!

Een heerlijke plek om tot rust te komen. De gite is niet heel groot maar heerlijk vertoeven en van alle gemakken voorzien. Prima bedden, ruime nette badkamer met ligbad / douche, satelliet tv, Wifi, was/droog gelegenheid, leesvoer, spelletjes, eenvoudige maar goed geoutilleerde keuken. Wat een prachtige tuin!! De rust, de lieve eigenaren en het zwembad hebben ons voor de derde keer naar Rouverol gebracht!! Wat ons betreft niet de laatste keer!! Mooie omgeving. Veel folders en mooie map in het huisje om inspiratie op te doen mocht je weg willen.. Het meest heerlijke was om buiten te bbqen , onder het oog van een kudde Limousin koeien.. Wij zijn verliefd op deze plek.. Aanraders zijn de grotten in tourtouirac, lunchen bij la passage, brocante markten in de omgeving en lac De rouffiac. Maar ook perigieux en limoge zijn als stad De moeite waard.

Deze plek met zijn prachtige tuin en heerlijk zwembad heeft ons hart gestolen!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ed en Petra06-10-2019

Geweldig en uniek

Wij houden hiervan! Rust, ontspanning, ruimte en heel veel sfeer. Prachtige gite op een unieke plek, knap gerestaureerd, authentiek. Veel van de mooie omgeving gezien en de gastvrijheid en vriendelijkheid van Marijke en Frans was top.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marion en Ed24-07-2019

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

We hebben een heerlijke week gehad op deze mooie en rustige locatie. We werden hartelijk verwelkomd door Marijke en Frans. Door het warme weer veelvuldig gebruik gemaakt van het 5 sterren zwembad, dat is gelegen in een grote mooi onderhouden tuin . Het is een ideale uitvalbasis voor leuke uitstapjes. Het huisje is knus maar van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Nell Prins22-07-2019

Idyllisch

Bijna 2 weken op deze prachtige plek vakantie gehad. We zijn voornamelijk buiten geweest in de idyllische tuin met een mooi verwarmd zwembad. Het voelde echt als een leven als God in Frankrijk. Volledig vrij , in een prachtige natuur en het zwembad voor ons samen. Het huisje is klein en donker, maar daar hebben we alleen laat in de avond gebruik van gemaakt. En alles wat je nodig hebt, is aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Shauni & Pim.02-07-2019

GEWELDIG!

Een plek waar je heerlijk tot rust kan komen, met een geweldig mooie tuin om verliefd op te worden. Wij hebben er een heerlijke week gehad & ultiem genoten van de plek.

Het huisje is knus & krijg je echt een vakantie gevoel van. Doordat je buiten leeft & op verschillende plekken kan zitten om het huisje heen, heb je genoeg ruimte en vrijheid!

Mede door de gastvrijheid van Frans en Marijke hebben wij een geweldige week gehad. Het is een plek om zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wilko Richter27-06-2019

Genoten!

Als je rust, stilte en gastvrijheid zoekt dan ben je hier helemaal op het juiste adres

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Inge Kaandorp-Wehrle02-06-2019

Super

Wat was het weer heerlijk. Genoten van het verwarmd zwembad, de houtkachel en de gastheer en gastvrouw.

Wij komen weer terug.

Gereisd met partner in mei 2019