Camping Dordogne Château le Verdoyer

Frankrijk, Aquitaine, Champs Romain

8.3Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Dordogne Château le Verdoyer voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

462 reviews over Camping Dordogne Château le Verdoyer

• 2019
    8S. Dijkema27-08-2019

Superknusse gezellige camping!

Kleinschalige camping met Nederlands sprekende eigenaar/personeel/animatie. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Gezellig terras met goed eten voor een prima prijs. Zwembaden prima, leuke glijbaan. We hebben hier 14 dagen gezeten en zouden er nog wel een week kunnen blijven. In de omgeving veel leuke dingen te doen, boomklimoark is echt een aanrader! Leuke stadjes, Périgueux prachtige stad. We hebben nog lang niet alles gezien en gaan volgend jaar waarschijnlijk weer terug naar deze camping, de kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad, mede dankzij het enthousiaste animatieteam! Enige minpuntje was dat 't sanitair niet altijd schoon was en er wat toiletbrillen kapot waren, zwembad zag er ook niet zo helder uit dan 't jaar ervoor.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Henk20-08-2019

Jammer van de honden poep

Fijne camping, voor kinderen erg leuk, alleen jammer dat het voor mensen met honden ook een perfecte camping is. Honden poepen op het grote grasveld en wordt niet door ieder baasje netjes opgeruimd. Met alle gevolgen van dien...

• 5Vakantieganger20-08-2019

Nooit meer.

Wij hadden samen met vrienden een comfortplaats met fantastisch uitzicht. Echter een groot probleem. Het veld wordt gebruikt als hondenuitlaatplaats. Terwijl wij zaten te eten, lieten eigenaren hun hond zijn behoefte doen 2 meter voor ons. Lekker smakelijk! Het werd wel opgeruimd, maar er blijft altijd iets achter. Bij temp. van meer dan 30° gaf dat ook nog eens een lekker geurtje. De kinderen speelden in het begin op het veld, maar na diverse verrassingen onder het schoeisel was dat snel voorbij. Klagen bij receptie werd met schouderophalen afgedaan. Waarom niet simpel een bordje met vermelding dat het geen uitlaatplaats is maar speelgedeelte! Voor ons, en wij hoorden meerdere mensen dit zeggen helaas een reden om hier niet meer heen te gaan. Te veel loslopende en poepende honden!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Langendoen10-08-2019

Aanrader

Deze kasteelcamping ligt prachtig op een heuvel met deels plekken in dennenbos. Wij kwamen op de bonnefooi en gelukkig nog een plek die we zelf mochten uitzoeken. Enthousiast animatieteam (knutselen, groepsspelletjes, bootcamp, waterspellen, minidisco en wekelijks musical door kids). Sfeervolle binnenplaats met terras waar je een hapje & drankje kunt doen voor goede prijs. In het kasteel zelf kun je luxer eten. Grand Etang is een mooi zwemmeer op 8 autominuten. De supermarkt is 12 min rijden. Wij zijn twee weken geweest, de eerste week was de camping half vol, daarna vol. Dat kon je vooral merken aan het zwembad. Alle ligbedden bezet en zwembad ineens troebel. Sanitair prima. Veel Nederlandse kinderen van alle leeftijden. Samen voetballen, verstoppertje en hagedissen achterna en 100x de glijbaan af. Ligging tov toeristische attracties is wat minder dan zuiden vd Dordogne.

• 10Eetgelegenheden

• 6Fam. Jansen08-08-2019

Mooi gelegen camping met goede keuken

Mooie camping maar afgelegen. Het restaurant is top en ook het eten bij de snackbar was prima voor hele schappelijke prijzen. De plaatsen zijn ruim en schaduwrijk vanwege de bomen. Het zwembadwater is vies; troebel water en veel haren. Ook het sanitair is beperkt voor het aantal mensen en niet altijd even fris.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7PNL03-08-2019

Leuke gezellige camping met wat aandachtspuntjes.

Gezellige familiecamping met ruime plekken. Gemoedelijke sfeer met zeer vriendelijk personeel. Wil je niet in supertoeristisch gebied zitten, zit je hier perfect. Zeer vriendelijk personeel. Toiletgebouw bij de afwasplekken/receptie/winkel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Water redelijk aan de warme/hete kant en niet te regelen. Lage plafonds waardoor vocht en warmte niet wegkunnen. Urinoirs bij binnenkomst stinken. 6 toiletpotten voor mannen én vrouwen is echt te weinig voor het aantal mensen die het gebruiken, regelmatig een rij wachtenden. Respect voor de natuur is hoog, echter kunnen de struiken best tijdig gesnoeid worden, het staat zo onverzorgd. Visvijvers zitten vol met karpers, roofvis niet gezien. Drijvend vlokje brood is altijd prijs. In de avond regelmatig een gezellig muziekje op het terras. Dit tot een redelijke tijd. Na 23 uur is het weer rustig.

• 6Staat v/h sanitair

• 8M. Middelkamp30-07-2019

Super vakantie gehad in een prachtige omgeving

Super twee weken op deze camping gehad. We hadden een mooie ruime staanplaats vlakbij hoger gelegen toiletgebouw. Helaas tijdens onze vakantie wat problemen met de temperatuur van de douches en kapotte wasmachine maar wasmachine gebruiken bij de supermarkt wil ook prima. Voldoende leuke dingen te doen maar vaak wel even half uur rijden wat wij niet erg vonden. Fijne prettige sfeer op de camping. Tip voor de eigenaars voor beter filter in het zwembad. Water troebel en vies bij veelvuldig gebruik. Zwembad voor onze kinderen (leeftijd 4, 7, 10) prima, leuke glijbaan. Ze hebben zich goed vermaakt. Animatie top. Elke ochtend heerlijk vers brood in het winkeltje. Vriendelijke en behulpzame receptie. In de snackbar lekkere Nederlandse snacks tegen normale tarieven. Omgeving is prachtig, grotten, kastelen, waterval, leuke dorpjes om te bezichtigen.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Bart29-07-2019

Fantastische camping

Fantastische camping , mooi , schoon, ruim van opzet , lekker eten en drinken tegen heel schappelijke prijzen . Mooi groot zwembad en een visvijver waar je heel veel vis kunt vangen , karpers op een korstje brood wij hadden er meer dan 100 in twee weken ! . Mooie omgeving met voldoende te doen je moet er vaak 30 minuten voor rijden maar dat maakt niks uit met zo’n mooie omgeving Combineer dat alles met zeer vriendelijk personeel en je beleefd de perfecte vakantie .

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Jasmijn26-07-2019

Fijne camping met mooie ruime plekken. Zwembad was mooi en er waren veel kleinere kinderen dus voor mijn dochter weinig leeftijdsgenoten. Leuke animatie.

• 9Angela22-07-2019

Heerlijke camping, aanrader.

Heerlijke camping waar iedereen vriendelijk en behulpzaam is. Super comfort plekken met privé sanitair zijn lekker groot en hebben een super mooi uitzicht!! Een echte aanrader.

30 tips over Camping Dordogne Château le Verdoyer

• PNL, 10-08-2019

In St. Saud (8min met de auto) ligt het zwemmeer Grand Etang. Met strandje en bomen voor de schaduw. Je kan er ook eten en drinken kopen. Erg leuk! De markt op vrijdagochtend in Brantôme is vrij groot, aan beide zijde van het water. Een bezoekje waard!

• john, 17-09-2013

Er is een zeer gevarieerd aanbod van accommodaties, vaak eigendom van particulieren en op verschillende plaatsen in het bos rondom de camping. De campingplaatsen voor tent en caravan liggen allemaal in een schaduwrijk glooiend gebied rondom het kasteel. Er is een ruim zwembad, een tennisbaan, 2 visvijvers (met grote karpers, waar je zonder vergunning mag vissen) en als de baan gemaaid is kun je in het naaste gelegen dorpje Champ Romain ook nog een balletje slaan op een par 3/4 baan.

• L. Puiman, 10-09-2013

Doen! Rust, natuur, activiteiten voor kleintjes, mooie plaatsen met bomen.

18 vragen over Camping Dordogne Château le Verdoyer

• Carola, 06-05-2019

fietsen

Is het goed te doen om in de omgeving met een electrische fiets te fietsen?

• Patrick, 28-04-2019

Aanrij route

Wat is de beste aanrijroute vanaf Limoges met een caravan? Zoals de camping aangeeft? Of zijn er betere routes? Geen angst om te rijden, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;-)

Alvast bedankt

Patrick, 26-05-2019

Helemaal niemand die ervaring heeft?

PNL, 10-08-2019

Ik zou de volgende keer doorrijden op de N21 naar La Coquille en daar de D79 op richting Champs Romain. Dit rijd wat lekkerder en minder bochten.

• MK, 27-06-2018

Fietsen

Ik twijfel of ik mijn racefiets of mountainbike meeneem. Weet iemand waar de omgeving het meest voor geschikt is?

Jd, 14-07-2018

Voor de mtb is de omgeving perfect

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig