Géén boekingskosten
FrankrijkAquitaineChamps RomainCampings Champs RomainCamping Dordogne Château le Verdoyer

Camping Dordogne Château le Verdoyer

FrankrijkAquitaineChamps Romain

We hebben de beste aanbieders voor Camping Dordogne Château le Verdoyer voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 489 reviews
+115/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 489 reviews
  • 5.7Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Château le Verdoyer ligt in Champs Romain midden in een groot natuurgebied. De camping heeft een amusementhal met o.a. flipperkasten, een fijn animatieteam, een leuk zwembad en een mooi zwemmeer met strand 20 minuten van de camping. Bezoek in de natuurrijke omgeving de grotten van Villars, Jumilhac en een waterval bij Sant du Chalard.

489 Reviews over Dordogne Château le Verdoyer

• 4Audrey20-08-2022

Nooit meer

Slecht onderhouden camping. De camping ligt in een prachtig natuurgebied, maar uit alles blijkt dat onderhoud plegen aan de faciliteiten geen prioriteit is. Zwembad is troebel ipv van helder. De hekjes en treden bij de glijbaan gammel. Ga je wandelen op het park kom je bij de huisjes is daar gewoon een afvalberg van oud en kapot materiaal gestort. Milieustraat is ook niet afgeschermd. Privé sanitair heb je oude en nieuwe hokjes, oude hokjes echt heel oud en klein waarbij het voor grote mensen lastig is om zich erin te bewegen. Bij ons hokje het licht kapot, dus melding gemaakt bij de receptie. Ze hadden even niemand beschikbaar om te komen kijken en pas 2 dagen later werd het gemaakt. Kortom, vergane glorie erg jammer aangezien het in een prachtig gebied ligt en er echt wel wat van te maken valt.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Petra en Bas17-08-2022

Fantastische vakantie!!

Geweldige vakantie gehad op deze mooie en gastvrije kasteelcamping! We hadden een stacaravan gehuurd met onze kinderen van 5, 9 en 13 jaar. Heel net en comfortabel huisje met groot overdekt terras waar onze oudste zelfs een tentje kon opzetten. Prima douche en boven verwachting goede wifi! Hier waren onze kinderen dan ook heel blij mee. De jongste twee hebben flink mee gedaan met het animatieteam dat deels Nederlands spreekt en waren veel te vinden in de ‘gamehall’. De oudste heeft genoeg aansluiting kunnen vinden met leeftijdsgenoten. Zij waren dan ook meestal bij het zwembad te vinden. Het is heel fijn dat er een klein winkeltje aanwezig is waar je vers stokbrood en andere levensmiddelen kunt kopen. Op het terras kun je lekker eten (ook frikandellen en kroketten ;) ) en er was regelmatig wat te doen (muziek optredens). Een dikke aanrader is een diner in het restaurant van het kasteel, we hebben heerlijk gegeten! Volgend jaar weer!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 4Debbie14-08-2022

Zware teleurstelling!

De goeie recensies zijn helaas niet representatief voor de huidige situatie. Het zwembad was vies, kikkers sprongen rond in het water. Peuterbad ronduit smerig. Eten op terras vn. gefrituurd. Restaurant daarentegen heerlijk. Huisje had een gammel terras met gammele balustrade waar spijkers uitstaken. Het is al met al niet goed verzorgd. Speelhal met games, regelmatig geld erin gegooid terwijl apparatuur vervolgens niet werkte. Het was vervolgens verdomd moeilijk om het geld terug te krijgen. Pinnen kon maar met 1 apparaat. Er is geen sprake van materiaal tekort (zoals aangegeven) maar van achterstallig onderhoud. Troep ligt zichtbaar in beeld, vuilnis bij binnenkomst is vies. Dat moet vaker opgehaald worden.

Personeel en begeleiders kidsclub super aardig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Arnold09-08-2022

Aanrader

Een hele leuke camping met prachtig viswater. Goed restaurant en een goede sfeer. Aanrader

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 7Lieke06-08-2022

Prachtige regio, leuke camping

Het campingterrein is mooi: groen, heuvelachtig, met grote plaatsen die vaak een schitterend uitzicht bieden. Op de camping alle faciliteiten om een goede vakantie te hebben. Mooi zwembad, veel speelgelegenheid, leuk centraal plein met vriendelijk geprijsde horeca. De regio waar de camping ligt is prachtig en groen, met veel te doen en te bekijken. Minpunten: de kwaliteit van het zwemwater was niet goed, waardoor we oorklachten hadden, voor de oorontsteking van de jongste zijn we zelfs langs de huisarts geweest. Verder was de ontvangst koeltjes: we hadden geen bijzondere vragen of wensen maar alles wat we vroegen (zoals de sleutel van onze accommodatie en de gereserveerde lakens bij aankomst...) leek vooral belastend te zijn voor de eigenaar. Niet prettig. Het sanitair hebben we niet gebruikt.

• 7Chantal Dalenberg31-07-2022

Leuke camping

Prima camping we waren met een kind van 8 en 14 allebei hadden ze een goede aansluiting met andere kinden heel veel Nederlanders....de camping heeft zeker wel wat verbeter punten! Maar als je er niet te veel van verwacht heb je een prima vakantie. Wij hadden een safari tent met douche en wc dat was prima in gericht. Veel gebruik gemaakt van het gezellige terras leuke prijsjes.meer ligt iets verderop ook vlakbij het dorp erg mooi en schoon. Zwembad water was een niet helder helaas een oorontsteking voor de jongste zeer vriendelijke eigenaren. De camping ligt wel wat afgelegen van de grotere plaatsen dus ook wat minder toeristisch voor ons was het een prima camping wij hebben geen gebruik gemaakt van het sanitair gebouw.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Ellen31-07-2022

Prima camping

Mooie camping met hele ruime plekken, afgescheiden met heggen. Heel veel bomen voor schaduw. Toiletten worden regelmatig schoongemaakt. Iedere dag brood en een lekker zwembad. Fijne camping om te verblijven. Hele mooie omgeving.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4M. Janssen22-07-2022

Gore bedoening.

Heel veel achterstallig onderhoud. Baby zwembad echt smerig. Veel onkruid rondom de zwembaden. Binnenbad ook niet schoon. De ruimte om je afval kwijt te raken stinkt en overal ligt het afval niet alleen in de kliko. Sanitair bah. Wij zijn hier eerder geweest met veel plezier, maar dit nooit meer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Wouter06-06-2022

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Wat een teleurstelling. Hoe de camping aan een score van 8 “Fantastisch" komt is een raadsel.

De stacaravan was matig geëquipeerd en gebrekkig. Gammele krakende bedden, wiebelig verandatrapje, WC-deur kon niet dicht, muizen in de kastjes. Ons grootste bezwaar is echter het gebrek aan privacy. 8 units staan aaneen in een cirkel met veranda aan de voorkant. Geen luifel, dichte zijde, of ruimte achter de caravan om je even af te zonderen.

De buiteninventaris bestond uit een tafel, 6 harde plastic stoelen en 2 lage uitklappende doeken strandstoeltjes. Geen comfort noch zon bij de caravan.

De camping zelf is dicht bebost. Alleen de plekken langs de rand hebben zon én uitzicht over de velden.

De vuilstort was een troep en de vele bemoste ex-huurtenten voor opslag nodigen niet uit tot een ommetje.

De vooraf beloofde bœuf bourguignon van het welkomstmenu was in 't echt een omelet met champignons.

Stel je niets voor van de zwemvijvers.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Max L09-05-2022

Heerlijk volgende mei vakantie zijn we er weer

Prachtige stacaravan ruim genoeg voor 6 man als je niet binnen eet (met 6 volwassenen is dit mogelijk maar niet ideaal). De camping ligt fantastisch in de Perigord Vert wandelen, genieten van natuur en gewoon lekker relaxen is top. Heerlijk zwembad en mede door het goede weer veel gebruikt. Brood is heerlijk, eigenaren zeer geïnteresseerd en aardig. Eten in restaurant is een aanrader, heerlijk! Wij hebben echt genoten deze camping is een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar