Camping Dordogne Château le Verdoyer

Frankrijk, Aquitaine, Champs Romain

8.1Fantastisch

• 8.8Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Dordogne Château le Verdoyer voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Château le Verdoyer ligt in Champs Romain midden in een groot natuurgebied. De camping heeft een amusementhal met o.a. flipperkasten, een fijn animatieteam, een leuk zwembad en een mooi zwemmeer met strand 20 minuten van de camping. Bezoek in de natuurrijke omgeving de grotten van Villars, Jumilhac en een waterval bij Sant du Chalard.

465 reviews over Camping Dordogne Château le Verdoyer

• 9Nel Peek07-10-2020

Geweldig!

Wij hebben ontzettend genoten op deze camping. Vrij laat een plek gereserveerd voor tweeënhalve week. Van te voren heel goed contact met de eigenaar. Hij is zelfs de plek nog gaan opmeten. Wij wilden weten of onze caravan daar kon staan. We hadden een plek aan de rand van de camping met vrij uitzicht op 2 vismeertjes met privé-sanitair. Leuk restaurant bij het kasteel. De kastelencamping ligt midden in Parc naturel regional Perigord-Limousin. Een heel rustig onontdekt gebied van de Dordogne. Fantastisch weer ! Brantome en Perigueux zijn de grootste plaatsen. Supermarkten zijn te vinden in Nontron en een kleine winkel in Saint Saud.
    Wij hebben hier fantastische wandelingen gemaakt. Hiervoor de wandelgids van uitgeverij Chamina gebruikt ( gekocht in de intermarche) voor dit gebied. Wandelingen zijn heel goed uitgezet. Ook de camping heeft een wandelkaart. Deze camping is zeker een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 9Jolinda15-08-2020

Heeerlijk!

Een heerlijke camping. Rustig én gezellig. Uitstekend verzorgd en prachtig onderhouden. Absolute aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Monica11-08-2020

Schitterende camping in de natuur

Wij hebben met onze kids van 6, 10 en 13 enorm genoten op deze camping. Twee weken lang ontspannen op een prachtige, groene plek. We hebben nog nooit zo'n mooie campingplek gehad (safaritent gehuurd via Juliette tenten) en alles wat we nodig hadden was er: ontspannen sfeer, aardig en behulpzaam personeel, prachtige zwembaden, mooie natuur, veel wandel- en fietsmogelijkheden, rust, geen massatoerisme en lawaai. Kortom: genoten. Tips: wandeling naar boviduc, ook goed te doen met kinderen, en waterval in bos (saut du challard). Sanitair en voorzieningen zijn wat ouder maar in orde en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8S. Dijkema27-08-2019

Superknusse gezellige camping!

Kleinschalige camping met Nederlands sprekende eigenaar/personeel/animatie. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Gezellig terras met goed eten voor een prima prijs. Zwembaden prima, leuke glijbaan. We hebben hier 14 dagen gezeten en zouden er nog wel een week kunnen blijven. In de omgeving veel leuke dingen te doen, boomklimoark is echt een aanrader! Leuke stadjes, Périgueux prachtige stad. We hebben nog lang niet alles gezien en gaan volgend jaar waarschijnlijk weer terug naar deze camping, de kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad, mede dankzij het enthousiaste animatieteam! Enige minpuntje was dat 't sanitair niet altijd schoon was en er wat toiletbrillen kapot waren, zwembad zag er ook niet zo helder uit dan 't jaar ervoor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Henk20-08-2019

Jammer van de honden poep

Fijne camping, voor kinderen erg leuk, alleen jammer dat het voor mensen met honden ook een perfecte camping is. Honden poepen op het grote grasveld en wordt niet door ieder baasje netjes opgeruimd. Met alle gevolgen van dien...

• 9Staat v/h sanitair

• 5Vakantieganger20-08-2019

Nooit meer.

Wij hadden samen met vrienden een comfortplaats met fantastisch uitzicht. Echter een groot probleem. Het veld wordt gebruikt als hondenuitlaatplaats. Terwijl wij zaten te eten, lieten eigenaren hun hond zijn behoefte doen 2 meter voor ons. Lekker smakelijk! Het werd wel opgeruimd, maar er blijft altijd iets achter. Bij temp. van meer dan 30° gaf dat ook nog eens een lekker geurtje. De kinderen speelden in het begin op het veld, maar na diverse verrassingen onder het schoeisel was dat snel voorbij. Klagen bij receptie werd met schouderophalen afgedaan. Waarom niet simpel een bordje met vermelding dat het geen uitlaatplaats is maar speelgedeelte! Voor ons, en wij hoorden meerdere mensen dit zeggen helaas een reden om hier niet meer heen te gaan. Te veel loslopende en poepende honden!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Langendoen10-08-2019

Aanrader

Deze kasteelcamping ligt prachtig op een heuvel met deels plekken in dennenbos. Wij kwamen op de bonnefooi en gelukkig nog een plek die we zelf mochten uitzoeken. Enthousiast animatieteam (knutselen, groepsspelletjes, bootcamp, waterspellen, minidisco en wekelijks musical door kids). Sfeervolle binnenplaats met terras waar je een hapje & drankje kunt doen voor goede prijs. In het kasteel zelf kun je luxer eten. Grand Etang is een mooi zwemmeer op 8 autominuten. De supermarkt is 12 min rijden. Wij zijn twee weken geweest, de eerste week was de camping half vol, daarna vol. Dat kon je vooral merken aan het zwembad. Alle ligbedden bezet en zwembad ineens troebel. Sanitair prima. Veel Nederlandse kinderen van alle leeftijden. Samen voetballen, verstoppertje en hagedissen achterna en 100x de glijbaan af. Ligging tov toeristische attracties is wat minder dan zuiden vd Dordogne.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 6Fam. Jansen08-08-2019

Mooi gelegen camping met goede keuken

Mooie camping maar afgelegen. Het restaurant is top en ook het eten bij de snackbar was prima voor hele schappelijke prijzen. De plaatsen zijn ruim en schaduwrijk vanwege de bomen. Het zwembadwater is vies; troebel water en veel haren. Ook het sanitair is beperkt voor het aantal mensen en niet altijd even fris.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7PNL03-08-2019

Leuke gezellige camping met wat aandachtspuntjes.

Gezellige familiecamping met ruime plekken. Gemoedelijke sfeer met zeer vriendelijk personeel. Wil je niet in supertoeristisch gebied zitten, zit je hier perfect. Zeer vriendelijk personeel. Toiletgebouw bij de afwasplekken/receptie/winkel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Water redelijk aan de warme/hete kant en niet te regelen. Lage plafonds waardoor vocht en warmte niet wegkunnen. Urinoirs bij binnenkomst stinken. 6 toiletpotten voor mannen én vrouwen is echt te weinig voor het aantal mensen die het gebruiken, regelmatig een rij wachtenden. Respect voor de natuur is hoog, echter kunnen de struiken best tijdig gesnoeid worden, het staat zo onverzorgd. Visvijvers zitten vol met karpers, roofvis niet gezien. Drijvend vlokje brood is altijd prijs. In de avond regelmatig een gezellig muziekje op het terras. Dit tot een redelijke tijd. Na 23 uur is het weer rustig.

• 6Staat v/h sanitair

• 8M. Middelkamp30-07-2019

Super vakantie gehad in een prachtige omgeving

Super twee weken op deze camping gehad. We hadden een mooie ruime staanplaats vlakbij hoger gelegen toiletgebouw. Helaas tijdens onze vakantie wat problemen met de temperatuur van de douches en kapotte wasmachine maar wasmachine gebruiken bij de supermarkt wil ook prima. Voldoende leuke dingen te doen maar vaak wel even half uur rijden wat wij niet erg vonden. Fijne prettige sfeer op de camping. Tip voor de eigenaars voor beter filter in het zwembad. Water troebel en vies bij veelvuldig gebruik. Zwembad voor onze kinderen (leeftijd 4, 7, 10) prima, leuke glijbaan. Ze hebben zich goed vermaakt. Animatie top. Elke ochtend heerlijk vers brood in het winkeltje. Vriendelijke en behulpzame receptie. In de snackbar lekkere Nederlandse snacks tegen normale tarieven. Omgeving is prachtig, grotten, kastelen, waterval, leuke dorpjes om te bezichtigen.

Camping Dordogne Château le Verdoyer info

• SchaduwplaatsenAanwezig