Camping Le Plein Air des Bories

6.3Voldoende

Frankrijk, Aquitaine, Carsac / Carsac-Aillac (Dordogne)

6.3Voldoende

• 4.9Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Plein Air des Bories voor je op een rij gezet:

121 reviews over Camping Le Plein Air des Bories

• 4Dhr. Van Dijken05-10-2019

Nooit meer

We hebben een chalet geboekt op deze camping. Bij de chalet aangekomen zagen we dat de chalet niet schoon was de bank was zoeterig, een vieze luxaflex , de bovenkant koelkast was vies( hij helemaal grijs van het vuil ik heb schoongemaakt en was het wit), achter de koelkast was ook vies er lag zelfs nog een oude koffiefilter, oude spiraalmatras . Het ergste was in hun restaurant daar hebben we allebei een pizza gegeten. Toen die gingen eten bleek allebeide pizza van onderen zwart te zijn, ee hadden honger en we hebben het binnenste maar opgegeten en dat hadden wij niet moeten doen. Maar toen wij dat bij het afrekenen het aangaven dat we om die reden dat het zwart was van onderen maar één wilde betalen( wat wij redelijk vonden) werd de man ( eigenaar) kwaad en zei in het Engels dat we op moesten hoepelen en niet hoeven betalen. Toen zeiden wij dat we wel willen betalen want we hebben ook gedronken hij zei erop ga weg hoepel op.

• 2Eetgelegenheden

• 9Ebels Janny29-05-2019

Top camping!

Dit is ons 7e achtereenvolgende jaar dat we op deze camping verblijven. De omgeving geeft ons nog steeds die vakantie gevoel waar wij waarde aan hechten. Rust, ruimte, heerlijk wandelen, prachtige fietsroutes. De camping biedt ons wat wij nodig hebben. Ruime plek voor onze caravan+voortent, fietsen, hondenkar en ook de auto kan er nog bij staan. Schone sanitair, gezelligheid op het terras (aan de bar) met 1 van onze hondjes onverwachts naar de dierenarts waar we alle hulp van 1 van de eigenaren bij kregen. Voor jonge kinderen een speeltuintje op de camping. Ook een pingpongtafel en jeu de boules is mogelijk. Zwembad op de camping en mogelijkheid om in de rivier te zwemmen en vissen. Het is een prachtige omgeving!! Sarlat is elke zaterdag grote gezellige markt en op zondag in dorp een marktje. Genoeg te zien in omgeving!! Zeker een aanrader deze camping. Vriendelijk en behulpzaam.

• 6Eetgelegenheden

• 2018
    8WTJ Dijk22-10-2018

Leuke camping aan de rivier de Dordogne

De camping ziet er netjes uit. De plekken zijn wel klein. Wij hadden aangegeven dat wij een grote plek wilde waar wij onze caravan, met voortent en een bijzettentje. De auto konden we niet kwijt. Bij de receptie gaven ze aan dat we een mooie plek hadden. De plek was dicht bij het water dat was mooi maar groot was anders. Sanitair gebouw is voor franse begrippen erg netjes. Nadeel is dat kinderen er met fietsen doorheen fietsen en er dus een speelplaats van maken. Bij de receptie / restaurant kun je kroketten en frikandellen kopen. Weinig te doen in de avond, eigenlijk wordt er maar weinig georganiseerd. Dit miste wij. In de omgeving 's avonds weinig te doen, geen terrasjes of zoiets. Winkel in het dorp wel stuk duurder dan in Sarlat. Sarlat kwartiertje rijden, voldoende winkels. In omgeving veel te zien/mooie natuur, weinig aanbod in restaurants en als ze er zijn alleen maar eend. Dordogne hebben we gezien, gaan hier niet meer terug.

Met oudere kinderen

• 4Liz11-09-2018

Geen aanrader helaas

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik (helaas) een negatieve review schrijf, maar wil het toch melden. Over de camping; aan een prachtige rivier, sanitair schoon, zwembad ok maar saai voor kinderen, campingplekken dicht op elkaar, klein en weinig privacy, eigenaren niet behulpzaam en onvriendelijk. Afstand tot het dorp, met kleine kinderen, niet op loopafstand. Slingerweg zonder fietspad/looppad. Gevaarlijk voor kleine kinderen. Tijdens ons verblijf werd ik helaas ziek en moest met spoed naar het ziekenhuis. In overleg met de eigenaar zou de poort open gedaan worden op het moment dat ik naar huis mocht 's avonds. Echter toen we hem telefonisch contacten gaf hij aan dat aangezien ik ontslagen was uit het ziekenhuis, ik ook wel in staat was om zelf terug te lopen naar onze campingplaats. Ik werd hier erg verdrietig van en toen ik dit bij ons vertrek heb aangegeven, werd er door Ingrid? (de eigenaresse) boos op gereageerd. Nooit meer!

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7Marcel28-06-2018

Redelijke camping

Slechts klein aantal plekken direct aan de Dordogne. Net nieuw sanitair, wel van alle kanten open, dus kan koud en winderig zijn. Geen aparte toilethokjes. WC’s en wastafels in een ruimte. Niet echt vriendelijk personeel.

• 6Eetgelegenheden

• 2017
    9Klaas en Janny Ebels21-10-2017

Rust, ruimte en prachtige omgeving

Leukste camping in de Dordogne. Wij genoten van laatste week mei t/m eind juni van de rust, ruimte en de mensen om ons heen. Wij komen er dan ook al 5 jaar, en soms 2x per jaar. Een prachtige camping aan de rivier de Dordogne waar je heerlijk kunt zwemmen en zonnen. Ook is de omgeving geschikt voor prachtige wandelingen en geweldige fietsroutes. De camping biedt veel ruimte en vrijheid. Supermarktje op loopafstand in het dorp. Veel bezienswaardigheden in de omgeving.

• 9Paul13-08-2017

Bijzonder nette en rustige camping

Zowel overdag als 's avonds is het bijzonder rustig. Sanitair nieuw en schoon. Vriendelijke mensen, spreken ook Engels. Camping is prachtig en netjes aangelegd, afgebakene plaatsen en je loopt zo de rivier in. Veel (nieuwe) mobile-homes maar niet storend voor de toerplaatsen. Geen grote massale camping, niet veel Nederlanders. Restaurant voornamelijk snacks, 's avonds brood bestellen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Koen Vermeiren02-08-2017

Thuis komen

Net terug van onze 11e keer op deze geweldige camping. Elk jaar kijken wij er naar uit om te kunnen vertrekken naar Le Plein Air des Bories. Het is echt thuis komen. Deze camping heeft voor ons alles wat wij van een vakantie verwachten. Rust, netheid (sanitair en zwembad), rivier, kleinschalige animatie (niet verplichte deelneming) en supervriendelijke uitbaters. Wie van een mooie omgeving en lekker eten houdt is hier aan het juiste adres. Er wordt ook elk jaar geïnvesteerd om de camping nog beter te maken ( en daar lukken zij aardig in). Tot volgend jaar

• Oude reviews

8vincent27-09-2016

Top Rustige, gemoedelijke camping aan de Dordogne.

Stacaravan gehuurd op de camping in augustus 2016. Camping ligt op net geen kilometer van het dorpje Carsac, waar je een winkeltje vindt, goed restaurant, glasblazerij, bakker, wekelijkse markt, ... Op de camping is er elke ochtend brood, bar met super koffie !, nette en moderne sanitaire blok, zwembad die groot genoeg is, Dordogne (rivier) was voor ons op minder dan 100 meter, mogelijkheid om een kano te huren, uitbaters (broers) waren vriendelijk en behulpzaam. Vanuit de omgeving is er vrij veel te bezoeken, Gouffre de Padirac, Sarlat, Domme, Rocamadour, de wijstreken Cahors en Bergerac liggen verder. Minpunten ; onze caravan stond niet waterpas, vervelend !, caravans stonden nogal dicht op elkaar, (Mojito was niet te drinken). Camping is absoluut een aanrader, zoek je echter een camping met de grootte van een klein dorp met een mega zwembad en de ganse dag animatie dan zoek je best verder.

• 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 10Klaas en Janny Ebels25-06-2016

Prachtige camping aan de Dordogne

Prachtige camping gelegen a/d Dordogne. Nu 5 weken geweest en nog niet uitgekeken daar. Rustige omgeving. Camping met speeltoestellen voor kinderen, tafeltennis, tafel voetbal, biljart. Prachtige zwembad met voor de hele kleintjes een klein ondiep badje. Gezellige bar met mooi overdekt terras. Vanaf de camping mooie kano tochten te maken over een prachtig stukje Dordogne. Eigenaren zijn aller vriendelijkst en behulpzaam. In onze ogen zeker een aanrader.

14 tips over Camping Le Plein Air des Bories

• Mireille boers, 19-06-2014

Kanoen, Sarlat, kasteel van Castelnau, Beynac , overige kastelen en kleine dorpjes

• N Hamer, 19-12-2013

Voor iedereen die genoten heeft van de boeken over de Aardkinderen van Jean M. Auel, zijn de grotten Les Eyzies een aanrader . De situaties en woonomgeving van de Zelandoniers zijn op deze grotten gebaseerd. Deze grotten bieden een overzicht van de bewoning van de prehistorie tot na de tweede wereld oorlog,ook voor kinderen erg leuk omdat er ook veel doe dingen zijn. De omgeving bied zoveel moois en leuks dat ik nu voor de derde keer naar Le plain air des boiries ga.

• sebastiaan, 21-09-2013

Net als op veel campings in Frankrijk wifi in maar klein gebied op camping beschikbaar, maar werkt wel.

5 vragen over Camping Le Plein Air des Bories

• Jolanda van Dijk, 23-02-2018

Grote plaatsen?

Goedemiddag,

Weet iemand misschien hoe groot de plaatsen zijn. Wij hebben een caravan van ongeveer 7 meter en vragen ons af of we deze kwijt kunnen met daarbij een kleine tent voor onze dochter.

Met vriendelijke groet, Fam.van Dijk

• Anja, 17-11-2017

Hond

Hallo,

Wij zijn aan het kijken naar een camping voor komend zomer. Uiteraard gaat onze trouwe viervoeter mee. Mag hij in de rivier zwemmen? Of is dat niet toegestaan?

• Frank, 29-11-2014

percentage gasten

hallo, kan iemand mij vertellen wat de verdeling is in percentage bezoekers? %Nederlanders %Frans enzovoort.

Gerry van Schendel, 05-07-2015

30% nl 70% frans

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel