Camping Brantome Peyrelevade

8,6

60 reviews over Camping Brantome Peyrelevade in het Nederlands

Annemieke,
5-8-2018

Camping Brantome Peyrelevade is een erg leuke camping. Wij hadden een mooie, ruime plek, vlakbij de rivier. In de rivier kon je heerlijk zwemmen, kanoën, vissen, dammen bouwen enz. Het zwembad is niet groot, maar is prima. Brantome is 10 minuutjes lopen, een gezellig stadje. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. En als ik dan één minpuntje moet noemen, dan is dat het koude water bij de wasbakken en afwasgelegenheid.

Een super camping

Sylvia,
24-7-2018

Een rustige,gezellige en een zeer gemoedelijke camping met een klein zwembad (Wat nooit vol zat) en een rivier met strandje waar je in kan zwemmen, vissen, dammen bouwen. De camping is 10 minuten lopen vanaf de camping. Zowel de huuraccomodaties en de campingplekken zijn zeer ruim. De eigenaren zijn geweldig en de rest van het personeel ook.

Topcamping op toplocatie.en betaalbaar!!

Ted hoffer,
27-6-2018

Topcamping.geweldige liging aan de rivier.eigenaar en zijn vrouw zeer vriendelijk.plaats aan de rivier in amazonetent prachtig.hier wordt je nog als gast behandeld.

heerlijk

corrie van garderen,
31-3-2018

Wij komen al 10 jaar op deze camping,met caravan,of met het gezin in chalets.Zowel als bij de oude eigenaar Phillip als bij de nieuwe David.Helemaal top.Voor jong en oud.

Prachtige camping, wel rumoerig in de nacht

Daphne,
24-8-2017

De camping is erg mooi, ruime plaatsten. Wij hadden een mobile home. Deze was erg mooi en netjes, mooie ruime plek ook. Brantome is op loopafstand, schitterend plaatsje waar veel te doen is met erg leuke markt. Zwembad vonden we matig, leek niet heel erg schoon ( geen helder water). De rivier bij de camping is prachtig met erg leuk aangelegd strandje waar je lekker kan zitten. Alleen een groot nadeel is dat het erg rumoerig is op de camping in avond. Wij zaten vlakbij de speeltuin en daar zaten iedere avond jongeren behoorlijk wat herrie te maken. Bij navraag en ook in het reglement staat dat het om 22.00 uur stil moet zijn, maar dan leek het pas te beginnen. Hard gepraat, geroep gewoon herrie en zelfs muziek. We konden de jongeren hier iedere avond op aan spreken. Blijkbaar vinden de ouders het ook nodig om hun 15 jarige de tent uit te zetten en buiten te laten tetteren soms wel tot 1.00 midden in de nacht. Dat viel dus erg tegen. Voor de rest prachtige camping, mooi bij Brantome en met prachtige rivier waar je heerlijk kunt zitten.

David, Propriétaire, 26-8-2017

Cher Monsieur,

Nous sommes désolé que vous soyez gênez pas le bruit des enfants, nos règles sont le silence à partir de 22h30, malheureusement certains parents donnent plus de liberté que nous. Dans ce cas précis, nous avons alertés les parents et le silence est revenu.

Nous espérons que vous reviendrez constater la tranquillité de notre camping.

Cordialement

Nooit meer

Broekman,
22-8-2017

Leuke locatie in de Dordogne voor een middelgrote camping, de sta plek was ruim. Kinderen konden prettig spelen in de speeltuin. Het toilet gebouw in het midden van de camping werd maar matig en oppervlakkig schoon gemaakt. Voor de afwas was er geen warm water en ook de douche was regelmatig koud. Het zwembad reglement werd halverwege de vakantie aangepast en strenger, dit was voor de kinderen lastig te begrijpen. De animatie was aanwezig maar had met veel meer enthousiasme uitgevoerd kunnen worden. Het stokbrood dat je op de camping kon bestellen was erg taai, daarvoor dus dagelijks naar het dorp gereden naar de bakker waar wel goed brood te koop was. Kortom wij komen niet meer terug naar deze camping.

David, Propriétaire, 27-8-2017

Geachte Heer,

U heeft het verbod van de gigantische opblaasbare boeien en opblaasbare matrassen helaas tijdens uw verblijf verkeerd opgevat.

Hopelijk kunt u begrijpen dat wij dit verbod moeten handhaven voor het welzijn van al onze gasten die gebruik maken van het zwembad om misbruik (7 boeien tegelijkertijd in het zwembad) te voorkomen en veiligheid te kunnen waarborgen.

Wij betreuren dat deze situatie uw verblijf heeft verpest in tegenstelling tot 600 andere kampeerders die blij zijn met de schoonheid van het sanitair en de kwaliteit van deze. Evenals alle gasten die het waarderen ons brood en croissants en soort gelijke producten te nuttigen en voor elke ochtend opnieuw te bestellen.

Goede terugreis voor u,

Met vriendelijke groeten

Mooi oud stadje brantome op loopafstand

Aanrader slager in centrum

Overzichtelijke , veilige en kindvriendelijke camping

Goede service

Activiteiten kinderen Okay maar mag ietwat meer ingericht worden voor 12+

Prachtige mobile home op ruime plek vlakbij zwembad

Zwembad klein maar echt voldoende

Aan camping leuk riviertje

Aanrader om omliggende dorpjes te bezoeken en kasteel Richemont ( klein/oud maar incl een uiterst leuke rondleiding met gids

Fantastische camping

F. arensman,
12-8-2017

Wat een supercamping. Zeer vriendelijk personeel alles is keurig netjes en schoon. Geen druk animatieprogramma maar de dingen die er worden gedaan dagelijk echt helemaal top door 2 meiden die er voor gaan. Camping eigenaren mega vriendelijk rn altijd vrolijj. In 1 woord topcamping.

Charmante, gezellige camping

Petra,
7-8-2017

De camping is met 160 plaatsen middelgroot maar daar merk je eigenlijk niks van. Er zijn 2 toiletgebouwen (een oudere en een nieuwere met altijd warm water) maar gek genoeg is het er nooit heel druk. Behulpzaam personeel en heel lief voor kinderen. Wij hadden een comfortplek, hier zijn wat kleinere en grotere plekken van, voor onze tent maar deze was net aan, ondanks dat we de afmetingen hadden doorgegeven. Zwembad is erg klein maar netjes en de rivier is prachtig om ook bij te zitten. Een aanrader!

Mooie camping

Rob Valkenburg,
25-7-2017

Mooie camping met vriendelijk personeel. Simpel, maar goed zwembad. Wordt goed onserhouden.

Sanitair zeer netjes.

Bomen en groen mogen wat meer aandacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brantome Peyrelevade in Brantôme (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brantome Peyrelevade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.