Camping Terme d'Astorstersterster

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Bouillac (Dordogne)

9Fenomenaal

33 reviews over Camping Terme d'Astor

• 2019
    9C.D.12-09-2019

Heerlijke camping!!

Fantastische camping met fijne mensen. De kinderen (6 en 7) vonden het heerlijk en en konden lekker hun eigen weg gaan op de camping. Als de animatie begon klonk er een luide bel en begonnen ze meteen te rennen. De campingwinkel is klein maar het broodnodige is te koop. De plaatsen zijn ruim en de sanitairgebouwen zijn schoon. Als je aan komt krijg je uitleg onder het genot van een welkomstdrankje.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Ingrid H02-09-2017

Charmante camping

Camping ligt prachtig en redelijk dichtbij de bekende trekpleisters van de Dordogne. Het is een charmante camping met ruime plekken. 's Nachts hoor je alleen de uilen. Er zijn twee sanitair gebouwen die goed worden schoongehouden. Een daarvan is wat verouderd. Klein winkeltje. Leuk zwembad en prettige mensen. Wel praktisch alleen Nederlandse gasten. Zou leuker zijn als er meer Franse kampeerders zijn.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Natasja29-07-2017

Goede sfeer

Mooie, ruime, vlakke kampeerplaatsen. Goed zwembad. Activiteiten voor kleine en grote kinderen. Gezellig terras en heerlijk restaurant. In de omgeving heel veel activiteiten te doen: wandelingen, chateaus, grotten, alles zit op maximaal 45 minuten rijden. En ook op de camping is het goed toeven. Zeer klantvriendelijk personeel. Wij komen zeker nog eens terug. Tips: voeg een toetje met chocolade toe aan de menukaart en radler.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Eddy en Claire06-10-2016

Bijzonder aangename en gezellige sfeer.

De totaal ongedwongen sfeer, de vriendelijkheid van de medekampeerders, schitterende dienstverlening van de campinguitbaters en hun hele team.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Bea30-07-2016

Je blijft er terug komen...

Zoek je een fijne camping? Stop maar met zoeken.. Je hebt 'm gevonden..! Ook dit jaar weer terug (3e keer nu).. Voor ons en onze kids (4,6 en 8) is dit een fijne plek! De plekken zijn erg ruim,auto vrij (kinderen kunnen met een gerust hart "spelen", het sanitair is de hele dag schoon (!!!), fijn zwembad, leuke animatie, vriendelijk personeel. Er is van alles te doen, niets moet veel mag. Hoewel er van alles te doen is, is het er rustig (s avonds gewoon stil, heerlijk!) Kun je dan geen minpunten noemen? Ja zeker wel: de chagrijnige gezichten op de achterbank als je naar de volgende camping gaat (wij willen rondtoeren)... Jacco en Jolanda hebben het wederom top voor elkaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Aad van Hasselt18-10-2015

Een prachtig paradijsje vol gevoel en natuur.

-De eigenaren Jakko en Jolanda zijn zo vriendelijk dat je je daardoor alleen al goed voelt! - animatie kinderen is zo gewoon, natuurlijk en eenvoudig, maar juist daardoor ontzettend leuk. Drie keer per dag gaat de koeiebel en rennen alle kinderen er naar toe! Ze vonden het prachtig! Kinderen plezier, ouders tijd voor elkaar. - echte lammen van buurman boer aan het spit, zo gezellig..... 100 man aan tafel in Franse sfeer! - leuke ingehuurde optredens voor de kids. - de pubkwiz, etc... - prachtig terrein met echt ruime plekken. - prachtige chalets en mobiel homes. - heerlijk restaurant! - heerlijk zwembad. - niet heel commercieel, daardoor overal gezellig druk en ook geen overvol zwembad. - erg gezellige , knusse, bar. - leuke jonge ploeg aan personeel.

Alles is goed, uitgepast, goed overwogen, genieten, gezellig en knus en iedereen voelt zich daardoor in een andere wereld en rust uit!

Heerlijke camping en zeer vriendelijk in alle opzichten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9wkrp24-08-2015

Heerlijke camping

Voor de derde keer hier een paar nachten door mogen brengen. Wij kunnen geen minpunten bedenken, het is een heerlijke camping, Het team was ook dit jaar weer top, heerlijk zwembad met houtgestookte sauna. Top!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Bea23-07-2015

Plek om tot rust te komen

Voordelen:Mooie camping, ruime plekken, vriendelijk personeel, lekker zwembad, nederlands sprekend personeel, nederlandse animatie (laagdrempelig en niet opdringerig), autovrije camping (kinderen kunnen met een gerust gevoel de camping over) Nadeel: kinderen boos omdat wij vertrokken. Zij wilden graag blijven...

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Liesbeth Bervoets-Lakeman04-07-2015

TOP camping in een prachtige omgeving

Camping Terme d'Astor (Dordogne) is een prima plek om een zorgeloze en gezellige vakantie te houden. Er is maar een min puntje... Er heerst een besmettelijke ziekte de "Gezelligheid" heet. Een plek om naar terug te keren.😉👍😊🌞

Gereisd met partner in mei 2015

• 10johan&lydia21-06-2015

oase van rust op gezellige camping

Weer een heerlijke vakantie op dit prachtige terrein Prima zwembad en sanitair Op het terras altijd gezellig Toch een plaats om tot rust te komen op de uitermate goed verzorgde kampeer plekken Top camping een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2015

2 tips over Camping Terme d'Astor

• Jorijn, 13-08-2013

in de omgeving is genoeg te doen: kastelen, leuke stadjes en dorpjes, kanotocht op de Dordogne (wordt 1x per week vanaf de camping georganiseerd), klimpark, grotten etc.

• Wil, 16-07-2014

Bezoek de website van de camping daar staat heel veel informatie op.

2 vragen over Camping Terme d'Astor

• Mai, 08-07-2014

fietsen

Wie kan mij vertellen of je vanaf de camping makkelijk wat in de omgeving rond kunt fietsen?

Wil, 16-07-2014

Er zijn prachtige wegen waar je kunt fietsen maar er zijn wel heuveltjes.

• yvonne, 07-11-2010

Mobile home

wij willen naar deze camping maar twijfelen tussen een chalet en een mobile home. De chalet worden uitgebreid beschreven op de site met foto's , maar de mobile homes( 2x) niet ( onduidelijke foto's) Wie weet hoe deze mobile homes eruit zien, zijn ze oud/nieuw, hoe is de ligging??

alvast bedankt !

vroomar97, 04-09-2012

volgens mij zijn dit gewoon zeer ruime sta caravans... zijn goed onderhouden....doen na mij idee ruimer aan als een chalet....dat is mijn idee.. maar wij hadden onze eigen caravan...

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig