Camping Terme d'Astor

Laatste review

Charmante camping

Ingrid H,
2-9-2017

Camping ligt prachtig en redelijk dichtbij de bekende trekpleisters van de Dordogne.

Het is een charmante camping met ruime plekken. 's Nachts hoor je alleen de uilen. Er zijn twee sanitair gebouwen die goed worden schoongehouden. Een daarvan is wat verouderd. Klein winkeltje. Leuk zwembad en prettige mensen. Wel praktisch alleen Nederlandse gasten. Zou leuker zijn als er meer Franse kampeerders zijn.

Kenmerken

2-9-2017

Goede sfeer

Natasja,
29-7-2017

Mooie, ruime, vlakke kampeerplaatsen. Goed zwembad. Activiteiten voor kleine en grote kinderen. Gezellig terras en heerlijk restaurant. In de omgeving heel veel activiteiten te doen: wandelingen, chateaus, grotten, alles zit op maximaal 45 minuten rijden. En ook op de camping is het goed toeven. Zeer klantvriendelijk personeel. Wij komen zeker nog eens terug.

Tips: voeg een toetje met chocolade toe aan de menukaart en radler.

Bijzonder aangename en gezellige sfeer.

Eddy en Claire
6-10-2016

De totaal ongedwongen sfeer, de vriendelijkheid van de medekampeerders, schitterende dienstverlening van de campinguitbaters en hun hele team.

Je blijft er terug komen...

Bea
30-7-2016

Zoek je een fijne camping? Stop maar met zoeken.. Je hebt 'm gevonden..!

Ook dit jaar weer terug (3e keer nu)..

Voor ons en onze kids (4,6 en 8) is dit een fijne plek!

De plekken zijn erg ruim,auto vrij (kinderen kunnen met een gerust hart "spelen", het sanitair is de hele dag schoon (!!!), fijn zwembad, leuke animatie, vriendelijk personeel. Er is van alles te doen, niets moet veel mag. Hoewel er van alles te doen is, is het er rustig (s avonds gewoon stil, heerlijk!)

Kun je dan geen minpunten noemen? Ja zeker wel: de chagrijnige gezichten op de achterbank als je naar de volgende camping gaat (wij willen rondtoeren)...

Jacco en Jolanda hebben het wederom top voor elkaar!

Een prachtig paradijsje vol gevoel en natuur.

Aad van Hasselt
18-10-2015

-De eigenaren Jakko en Jolanda zijn zo vriendelijk dat je je daardoor alleen al goed voelt!

- animatie kinderen is zo gewoon, natuurlijk en eenvoudig, maar juist daardoor ontzettend leuk. Drie keer per dag gaat de koeiebel en rennen alle kinderen er naar toe! Ze vonden het prachtig! Kinderen plezier, ouders tijd voor elkaar.

- echte lammen van buurman boer aan het spit, zo gezellig..... 100 man aan tafel in Franse sfeer!

- leuke ingehuurde optredens voor de kids.

- de pubkwiz, etc...

- prachtig terrein met echt ruime plekken.

- prachtige chalets en mobiel homes.

- heerlijk restaurant!

- heerlijk zwembad.

- niet heel commercieel, daardoor overal gezellig druk en ook geen overvol zwembad.

- erg gezellige , knusse, bar.

- leuke jonge ploeg aan personeel.

Alles is goed, uitgepast, goed overwogen, genieten, gezellig en knus en iedereen voelt zich daardoor in een andere wereld en rust uit!

Heerlijke camping en zeer vriendelijk in alle opzichten!

Heerlijke camping

wkrp
24-8-2015

Voor de derde keer hier een paar nachten door mogen brengen. Wij kunnen geen minpunten bedenken, het is een heerlijke camping, Het team was ook dit jaar weer top, heerlijk zwembad met houtgestookte sauna. Top!

Plek om tot rust te komen

Bea
23-7-2015

Voordelen:Mooie camping, ruime plekken, vriendelijk personeel, lekker zwembad, nederlands sprekend personeel, nederlandse animatie (laagdrempelig en niet opdringerig), autovrije camping (kinderen kunnen met een gerust gevoel de camping over)

Nadeel: kinderen boos omdat wij vertrokken. Zij wilden graag blijven...

TOP camping in een prachtige omgeving

Liesbeth Bervoets-Lakeman
4-7-2015

Camping Terme d'Astor (Dordogne) is een prima plek om een zorgeloze en gezellige vakantie te houden. Er is maar een min puntje... Er heerst een besmettelijke ziekte de "Gezelligheid" heet.

Een plek om naar terug te keren.😉👍😊🌞

oase van rust op gezellige camping

johan&lydia
21-6-2015

Weer een heerlijke vakantie op dit prachtige terrein

Prima zwembad en sanitair

Op het terras altijd gezellig

Toch een plaats om tot rust te komen op de uitermate goed verzorgde kampeer plekken

Top camping een echte aanrader!!!

Echt top!!

Wil
16-7-2014

Een prachtig onderhouden terrein midden in de natuur met zeer ruime staan plaatsen.Wij kamperen heel veel maar dit blijft de mooiste camping waar we dan ook elk jaar meerdere keren heen gaan zelfs zo erg dat we er voor om rijden.prachtig zwembad met het daar boven gelegen bar restaurant met een groot terras.De eigenaren zijn erg gastvrij en dat merk je ook gelijk als je de camping op komt rijden een keurig ontvangst!! Een echte aanrader....eenmaal deze camping bezocht dan ben je verkocht!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme d'Astor in Bouillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme d'Astor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.