Camping La Rive

7.2Goed

Frankrijk, Aquitaine, Biscarrosse (Landes)

7.2Goed

• 6.3Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Bij het meer van Biscarrosse ligt Camping La Rive. Zwemmen kan in het zwembad op de camping of in het meer. Op het meer kun je ook verschillende watersporten beoefenen. Er is animatie maar deze is alleen in het Frans. De camping ligt ook vlakbij de zee. Deze kan wel wild zijn. Leuke activiteiten zijn Dune du Pilat en Bisc Adventure.

536 reviews over Camping La Rive

• 6G p02-08-2020

Redelijk

Toiletten en douches werden overdag goed schoongehouden maar s’avonds niet meer. De camping was snachts erg rumoerig met veel jongeren die over de camping liepen. Zwembad was fantastisch! We hadden vooraf niet geboekt maar bij aankomst wel betaald voor 10 nachten, helaas moesten we na 9 nachten naar huis vanwege een klein ongelukje, de camping wilde ons deze nacht niet meer terugbetalen, ook geen gedeelte, dat vonden wij niet echt klantvriendelijk.

Gereisd in augustus 2020

• 2019
    9Stefanie24-08-2019

Echt een aanrader!

Via touroperator een 12 daagse vakantie geboekt in een stacaravan. Caravan zag er netjes uit. Camping wordt zeer netjes bijgehouden. Zwembad is geweldig voor de kinderen. Erg schoon. Je mag er alleen fruit eten, ander eten is niet toegestaan. In het zwembad is het dragen van een strakke short verplicht. Bij iedere caravan een BBQ en daarnaast ook BBQ plekken op de camping. Op een stukje rijden zitten de hoogste duinen van Europa, leuk om te beklimmen. Eten op de camping is zoals altijd vrij duur (raket ijsje 2,80) maar vlakbij zitten ook supermarkten! Service van touroperator was ook heel netjes. Echt een fijne vakantie gehad!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8De Mulder08-08-2019

Zeer geslaagd

Op vakantie met gezin (kind van bijna 1 jaar en kind van bijna 3 jaar). Zeer nette camping. Onze stacaravan stond erg dicht bij zwembad, ideaal aangezien de camping erg groot is. Zwembad erg leuk voor beide kids, temperatuur water alleen net wat te koud. Zwemmeer was zeer geschikt voor de kinderen aangezien dit erg ondiep is (1e 100 meter water tot kniehoogte voor volwassene). Bij Boeking was helaas niet vermeld dat bij babybedje geen matras bij zat, hebben daarom zelf moeten improviseren. Stacaravan was matig schoon, kinderen waren binnen korte tijd zwart door de vieze vloer, verder prima accommodatie. Erg leuke vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Maria02-08-2019

Prachtige camping

De camping is prachtig en goed verzorgd. Vooral de zwembaden zijn een feestje. Ook blij slecht weer kun je hier prima binnen zwemmen in leuke zwembaden.

Helaas was animatie enkel Frans en hebben de medewerkers moeite met het spreken van Engels. Jammer! Vooral voor onze kids van 5 en 7 jaar viel de animatie tegen (voornamelijk omdat wij vorig jaar een super animatie hadden op een andere camping). Voor een 5 sterren camping had ik daar meer van verwacht. Daarnaast waren er weinig Nederlanders waardoor ze niet echt contact konden maken op de camping.

De winkel bij de camping is prijzig. We hadden in de stacaravan een vriezer en hebben zelf pakken ijs gehaald bij de lokale supermarkt, scheelt weer. De prijzen van de horeca op de camping vond ik wel oké (afhaal patat en pizza zijn prima betaalbaar)

• 7Staat v/h sanitair

• 7francien christianen02-08-2019

Goede camping

Mooie camping. Wel groot met veel stacaravans kort op elkaar. Fijn dat er zo'n groot zwembad, binnen en buiten is. En een mooi leuk meer aan de camping. Dit is echt een grote plus. Echt een leuke camping. Maar!! de omgeving is het niet. Er is niets te doen. Wij zijn een gezin met 3 kinderen 12, 10 en 6. En we houden van toch iets zien in de buurt. Rond de camping staan vele hectare met naaldbomen. (voor de papierindustrie). Het landshap is vlak. Geen bergen. Als je iets wilt ondernemen: openluchtmuseum is 50km, biscarosse of mimizan zijn echt km rijden. zonde. Er is niet veel te doen. Dus camping top. maar omgeving echt niet.

• 5Staat v/h sanitair

• 7Heijden28-07-2019

Mooie vakantie , maar niet voor een volgende keer

Tourperator was top!! Nieuw schoon en van alles voorzien!! Zwembad erg erg streng ongelooflijk! Zelfs voor kleine kids! Kidsbad is overdekt en helaas niet buiten. Animatie is niet in Nederlands en als je kinderen er geen hele dag blijven mag je ook niet op een springkussen😲😲 erg streng maar mooie camping erg netjes...

• 10Evelien Meyvis26-07-2019

Geweldige vakantie

Dit was de leukste camping van de afgelopen jaren: de camping ligt middenin de natuur vlak naast een groot meer en op auto afstand van de zee, voor ons perfect! De zwembaden en het waterpark waren voor onze kindjes (5j, 3j en 8maanden) en voor ons als ouders helemaal geweldig. De camping is verzorgd en absoluut een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Meike22-07-2019

Erg leuke camping!

Erg mooie camping zag er allemaal netjes uit. Er zijn veel zwembaden voor iedereen wat ( voor groot en klein) Het meer ligt direct aan de camping. Animatie is alleen in het Frans. De zee is 15 minuten rijden, kinderen vonden dit geweldig met de hoge golven. Andere kant van het meer is ook een erg mooi strand, hier zijn ook luchtkussen/ glijbanen op het water je betaald 10 euro voor 1 uur of 15 euro voor 2 uurtjes dit is een erg leuke activiteit. Er ligt een lidl en nog een ander grotere supermarkt in het plaatsje Biscarrosse (10 minuten rijden) Wij zelf hadden een caravan van een touroperator (type avant) de slaapkamers zijn erg klein. De ruimte voor de caravan was ook niet erg ruim.

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    7Doeterniettoe23-08-2018

Leuk genoeg maar niet nog een keer

Massale camping daar moet je van houden. Animatie Frans. Zwembad erg gaaf voor jong en oud, ligbedden wel gauw bezet maar op juiste tijden komen dan vind je wel een bedje. De medewerkers houden wel in de gaten en maken soms bedjes vrij als ze lang verlaten zijn. Eetgelegenheden prima en Supermarkt en winkeltje aanwezig, niet goedkoop. Leuk om fietsen te huren en de omgeving te verkennen. Dune du pilat is ook aanrader, wel erg toeristisch. De zee is goed naar toe te rijden, parkeren gratis. Zee is wel echt wild. Voor ons de camping te massaal maar zeker aan te raden. Wij verbleven overigens in sta caravan, niet heel schoon en de helft van inventaris ontbrak.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Berry15-08-2018

Sanitair slecht!

Toiletgebouwen oud en vies. Gemengd sanitair en op de gehele camping 1 urinoir en 2X een toilet met bril. Dit houdt dus in: mannen gaan staand plassen en jij zit op een pot midden in de spetters. Nergens zeep dispensers om je handen te wassen! Op de gehele camping 1 gezinsdouche waar vaak een lange wachtrij voor staat. Aangezien de camping is ingericht op kinderen zou je toch wel kinderdouches en meer gezinsdouches verwachten. Bij de toiletgebouwen heeft men voornamelijk oog voor de vloer welke ze continue aan het dweilen zijn. De toiletten zelf zitten vol met viezigheid. Wij hebben voor 14 nachten € 1.140,20 betaald en vonden het sanitair op de doorreis campings beter dan deze 3 sanitairgebouwen bij elkaar. Staat totaal niet in verhouding met een 5 sterren status en het daarbij behorende bedrag. Positieve punten: Zwembad, Meertje en receptie en winkels leuk. Omgeving ook leuk. Boodschappen dichtbij.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair