Géén boekingskosten

Camping Campéole Plage Sud

FrankrijkAquitaineBiscarrosse (Landes)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Campéole Plage Sud voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 71 reviews

Meer camping info

Contact

71 Reviews over Campéole Plage Sud

• 6Jacq19-07-2020

Zeer rumoerige camping met veel groepen jongeren

Receptie spreekt helaas geen engels. En werken niet mee als je een voorkeurplek doorgeeft. En neem linnengoed mee trouwens! Kregen we nu niet. Helaas hebben wij constant naast luidruchtige jongeren moeten staan. Weinig te doen in de omgeving. Zee is fantastisch! Wel heel druk. Leuke en gezellige boulevard

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Henny13-09-2019

Eenmalig

Omgeving stelt niet veel voor. Strand dichtbij, leuk winkelstraatje. Medewerker receptie ongeïnteresseerd. Wat erg opvalt op deze camping is de dramatisch vieze toiletgebouwen!!

• 6Eetgelegenheden
  • 3mercier30-08-2018

camping très très sale emplacement sanitaire

Les sanitaires, douches wc très très sale Les emplacements ne sont jamais nettoyer C est aux nouveaux occupants de nettoyer leur emplacement avant de s installé C est la réponse du placeur après réclamation Il ma répondu ( C est pas a moi de le faire ) Pour un camping 3 étoiles on attend beaucoup plus de respect des campeurs et surtout de services Pas d eau chaudes, pas de papiers dans les toilettes Ha si sur le sol avec leurs contenu Certains wc ne sont fixer au sol Camping a éviter

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Fam. de Vries15-08-2018

Prima camping, wel wat prijzig.

Prima camping, zeker met onze kinderen van 14 en 17 jaar. Strand is op loopafstand, prachtige golven. Dorp is erg gezellig 's avonds. Op de camping wordt regelmatig wat georganiseerd op het gebied van sport/spel/muziek. Als je rust wil, vraag dan een plek niet te dicht bij het zwembad. Daar is de muziek en de animatie wel wat hard. Wij huurden een pagotel. Prima in orde. Het slot van de deur bleek kapot. Bij het melden reed de technische dienst direct mee om het op te lossen. Ook het koffiezetapparaat dat het begaf na een week werd zonder problemen vervangen. Wij begrijpen de slechte beoordelingen niet echt. Het is een echte franse camping, groot, weinig nederlanders, maar in orde. Van het sanitair hebben wij geen gebruik gemaakt, maar tijdens het langslopen oogde het wat verouderd, maar schoon. Wij hebben het naar de zin gehad. Voor de kinderen alles op loopafstand, prima!

• 8Blaauw12-08-2018

Heerlijke camping om tot rust te komen , met alles wat je op vakantie wenst, leuke markt , op de camping foodtrucks , leuk zwembad. Maar voor de zee moet je echt gaan om te beleven wat wij hebben meegemaakt ! Hoge golven schone stranden en mooie boulevard , fijne surfscholen en rustige mensen. Heerlijk eten en de supermarkt vlakbij. En heerlijk weer

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8FamDriev05-08-2016

Hartstikke leuke camping

Wij kunnen het sanitair niet beoordelen, wij hebben een Pagotel (kruising tussen tent en stacaravan met sanitair en klein keukenblok) gehuurd voor twee weken. Deze was netjes. Prettige bedden, mooie grote veranda. De camping is groot en er zijn vele soorten acoomodaties. Zwembad is netjes, bestaat uit twee delen. Leuke glijbaan. Veel Fransen ja, maar ach, het is Frankrijk toch ; ) Heel veel jeugd die vooral sportief bezig is op de vele mogelijkheden (springkussen, voetbal/ basketbal veld/ tafeltennis). Publiek op de camping heel divers. Van stelletjes op leeftijd, gezinnen met jonge kinderen, gezinnen met oudere kinderen, stelletjes zonder kinderen, groepje jongens die bijvoorbeeld lekker even komen surfen. Leuke entertainment (in het Frans). Geweldig strand op loopafstand. Toegang tot de zee wordt met vlaggen bepaald door de strandwachten. Heerlijk bodyboarden, surfen en skimboarden. Leuk dorpje op loopafstand. Kleine supermarkt onderaan de camping en grote op 5 minuten rijden. Mooie meren in de omgeving die ook zeker een bezoek waard zijn, evenals de grootste duin van Europa (Pyla). Wij en onze kinderen hebben het hier twee weken erg naar ons zin gehad.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 2Lydie20-04-2016

très très décevant

Camping très très bruyant !!! Fuyez si vous aimez la tranquillité !!! Aucun respect des campeurs pour le bruit la nuit, nous sommes même rentrés plus tôt pour pouvoir dormir avant de reprendre le travail....

• 4Eetgelegenheden
  • 6Nicole & Kim08-09-2015

Leuk maar net iets te lang.

Ligging: Tegenover de camping ligt een kleine supermarkt, pizzaria en een restaurant. Binnen 5 min. lopen sta je in het centrum van Biscarrosse plage. Binnen 10 min. op het strand. Staat v/h sanitair: In de nieuwe aangelegen gebouwen mooie grote douches, maar soms te vies voor woorden.'S avonds bezet werden door jongeren. Daar tapte ze stroom af voor hun mobieltjes en radio. Wat ons betreft was het oude gebouw schoner, wellicht omdat daar vrijwel niemand heen ging. Kindvriendelijk: Wij hebben zelf geen kinderen maar hebben wel een stel leren kennen met 2 kleintjes. Die zijn hun laatste week vertrokken omdat er voor hen niks te doen was.

Biscarrosse plage: Leuk klein dorpje met veel surf winkeltjes, veel zoetigheid en pizza.

Algemeen beeld: Als je niet van surfen houd is hier niet veel te doen. 3 weken was voor ons net iets te lang, ook omdat er in de buurt ook niet veel te doen is.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 3rik30-07-2015

nooit meer

wij zijn 2 weken in julie met eigen caravan geweest, het was de eerste keer op deze camping maar ook de laatste keer, het is er vies en vuil vooral de douches en wc. 1 grote pluspunt is er en dat is het zeer levendige dorp biscarrosse-plage voor de rest kan ik geen positieve reacties schrijven. nooooooit meer

• 4Eetgelegenheden
  • 8Gerrit24-07-2015

Geweldige vakantie

Nette camping voor 3 sterren, vriendelijk behulpzaam personeel dat matig engels kan, gezellig zwembad gedeeltelijk verwarmd. Prachtige omgeving, Spar supermarkt bij de ingang van de camping. Geen eetgelegenheden op de camping zelf maar smorgens wel croissants en stokbrood en savonds staat er af en toe een kraampje kip en aardappels te verkopen. Kort bij een boulevard waar genoeg te doen en eten is. Mooi bewaakt strand op loopafstand Met alles bij elkaar dus een prachtvakantie

• 1Eetgelegenheden

• TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenNiet beschikbaar
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalNiet beschikbaar
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfNiet beschikbaar
  • GolfNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • surfenNiet beschikbaar

Hygiëne