Géén boekingskosten

Meer camping info

263 Reviews over Village Sunêlia Berrua

• 9ANNELOES13-08-2022

Top camping

Zeer leuke gezinscamping. Kinderen hebben zich vermaakt in speeltuin, voetbalveld en zwembad. Locatie is super, strand op 8 minuten rijden.

• 7Eetgelegenheden
  • 9JOSIEN02-08-2022

Hele fijne gezinscamping!

Geweldige vakantie gehad! Complimenten voor het animatie team! Super! De kinderen hebben echt genoten (wij ook) Nadeel van onze plek 56, veel geluidsoverlast (langsrazend verkeer, leveranciers, nachtelijke bezoekers, de vroege blad blazers)

• 8Ik29-07-2022

Fijne camping

We hebben het naar onze zin gehad. We stonden recht tegenover het toiletgebouw. Maar hier hebben we geen last van gehad omdat alles zo goed schoon gehouden werd. Alleeen het chemisch toilet zou wat ons betreft iets meer mogen worden afgeschermd

• 5Eetgelegenheden
  • 9PETRUS01-06-2022

Prachtige camping, erg genoten hier

Jammer dat er geen waterkraan op de plaatsen is of in de buurt.

• 9Jan19-05-2022

Fantastische camping, een aanrader!

Een hele mooie terrascamping! Mooie afgebakende plaatsen. Fijn zwembad. Fietsafstand naar Biarritz. Alleen is fietsen niet altijd fijn omdat er haast geen fietspaden zijn. Receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat er geen waterkraan op plaatsen is of in de buurt. Je moet nu altijd naar het sanitair gebouw om water te halen. Verder een super verblijf op deze camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8cadance18-05-2022

Boulevard Biaritz en de mooie stad Bayonne

Cadance 6 dagen in mei 2022 op deze camping Camping: camping Sunelia Berrua Plaats: Bidart Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Prijs: Campingcard € 18 Ontvangst: Fijne ontvangst. WiFi: Free. Paden: Asfalt. Staanplaats: Afgebakend op mooi gras. Sanitair: Netjes incl.papier Inkopen/ brood: Op de camping maar er zit ook een Intermarche op 1 km.(tanken) Restaurant: Niet gebruikt Geluid: Rustige camping maar bij een verkeerde windrichting is de autobaan goed hoorbaar. Minpunten: Misschien de ondiepe staanplaats Eindoordeel: Een camping die goed mee viel. We hadden gehoord over geluid overlast maar tijdens ons verblijf viel dat erg mee. Maar dat ligt wel aan de wind richting. De bushalte is voor de deur. Zo ongeveer gaat lijn 46 elk uur naar Bayonne via Biaritz. Neem dan een dagkaart € 2.20. Op deze kaart kun je ook van de stads lijnen gebruik maken. Biddart zelf ligt op 1 km. (loopafstand). Wij vonden het een fijne rustige camping

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Hans29-09-2021

Lekker weekje Bidart

We hadden een chaletje, was prima. Bidart is op loopafstand, net als het strand, en vanuit Bidart tripjes in omgeving gemaakt. Dagje San Sebastián gedaan.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Jacob Ouwersloot28-09-2021

Prima

Huisje was erg vies. Schimmel op de muren en vuiligheid op de grond etc. Ook waren er meerdere dingen kapot. Gemeld bij de receptie waarna dit allemaal grotendeels opgelost is. Zelf ook nog een grote schoonmaak gehouden waarna het verblijf prettig was. Zwembad is erg fijn. Leuke speeltuin aanwezig voor kinderen. Genoeg leuke plekken te bezoeken in de omgeving en meerdere mooie stranden. Lekker stokbrood en croissants bij de winkel.

• 7Marijn10-08-2021

Zomervakantie met het gezin

Camping goed geschikt voor jonge gezinnen. Voor pubers is er te weinig te doen. Restaurant en campingwinkel matig. Veel Franse kampeerders. Omgeving Baskenland is mooi en heeft heel veel te bieden!

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Jeane13-08-2020

Prima camping, super leuke tijd gehad.

Mooie tijd gehad, tent was zeer ruim, wel even wat nalopen, was niet allemaal even fris. Verzoeken werden direct opgepakt oa spray voor de mieren.... Personeel heel vriendelijk! Sanitair verouderd werd redelijk bijhouden, raar dat soms na 23.00 alles dicht ging (behalve toiletten) dus niet douchen en tanden poetsen bij de wasbak waar ook de vaat wordt gedaan..Rond 23.00 uur rustig op de camping. Restaurant maar niet bezocht gezien de verhalen hier..Jongeren kunnen s’avonds naar Bidart (Gezellig pleintje) en of strand, is 15 minuten lopen. Animatie in het Frans maar wij vonden karaoke goed geslaagd! Dus ook onze kinderen (18, 16, 11) hebben het prima gehad! Cista punta wedstrijd gezien, aanrader! Surfles zeker doen, ook aanrader. Wijnboer in St Jean du Luz bezocht, bewaart wijn in de oceaan.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar