Camping RCN Le Moulin de la Pique

Camping RCN Le Moulin de la Pique

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

756 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

We hebben er een geweldige tijd gehad.

H. Makkinga
27-10-2018

Het is een camping met veel voorzieningen, net sanitair met prima warm water. het sanitair werd goed schoon gehouden. Verder animatie, zwembad , restaurant met groot terras.

Heerlijke vakantie gehad !

A.Stegeman
23-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie camping in een prachtige omgeving. Mobile home was schoon en netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super camping in "doe" omgeving

Gerwin Dijk
20-10-2018

In juli bezochten we de camping. Gezellige drukte. Echt voor jonge gezinnen super. Kennelijk zwommen er wel eens niet camping gasten in het zwembad. Werd terecht op gecontroleerd. Omgeving maakt het om er veel op uit te trekken. Prachtig! Tip: Achter de camping ligt een welness die zeer de moeite waard is.

Koko Holidays

Zeer de moeite waard om naar toe te gaan!

Karen Dijk
20-10-2018

Prachtige camping op een mooie locatie!

We hebben hier met ons gezin gestaan, drie jongens die naar hartelust konden spelen, zowel een mooi groot speelveld, zwembad met drie grote glijbanen en een animatieteam die er van alles aan doet om de kinderen te vermaken! We haden een schaduwrijke plek.

De beheerder doet er alles aan om u als gast een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

In de omgeving zijn er vele bezienswaardigheden te bezoeken! Ook de wijnproeverij op de camping is een aanrader!

Een mooie, prachtige camping.

Haal de oude beheerders terug!

Judith Huijsman-Kruissen
20-10-2018

Wij waren al eens eerder op deze camping geweest en dat was zo goed bevallen dat we in de meivakantie hier ook naar toe vetrokken. Helaas waren de oude parkbeheerders vertrokken en de nieuwe beheerders zijn zo onervaren dat de hele camping achteruit gaat. Zonde! Het was erg rustig en toen we aankwamen, vroeg ik of er nog bijzonderheden waren en of alles open was. Het antwoord was alles is open, geen bijzonderheden. Vervolgens bleek het dichtsbijzijnde toiletgebouw nog dicht, de andere was wel open maar bedolven onder de bladeren. Ook het restaurant was niet elke dag open. En het allerergste, de super leuke bandenglijbaan was dicht, want de pomp was stuk gevroren in de winter. Gelukkig was dat na een week opgelost. Maar die stukke tegels waar ik over lees (naar de glijbanen toe), die waren dus al in april stuk... Ik hoop dat de nieuwe beheerders beter hun best gaan doen, want het zou zonde zijn als deze prachtige camping helemaal afzakt.

Geweldig gastvrij verblijf op een mooie camping

Roel Mulder
13-10-2018

Mooie parkachtige camping met prachtige gebouwen. Ruime plaatsen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Tijdens ons 2 wekelijkse verblijf hebben we zowel van een campingplaats als van een accomodatie gebruik gemaakt. De beheerder doet er alles aan om de gasten van dienst te zijn. In het naseizoen was het heerlijk rustig en waren alle faciliteiten ruim voldoende. Zwembad was heerlijk ruim en de glijbanen geweldig! De omgeving van de camping is prachtig door alle boomgaarden, kastelen en pittoreske Franse stadjes.

In september hebben wij genoten van onze vakantie op le moulin de la pique. De camping is mooi en schoon. We hebben gewandeld in de prachtige omgeving. Wandeling naar het mooie dorp Belvès is al de moeite waard (ongeveer 3 kwartier). De beheerder is een jonge, enthousiaste man met om zich heen een goed team. Zo werd er een wijnproeverij en een jeu de boulesavond met buffet georganiseerd, hetgeen erg gezellig was. Enig minpuntje wat ons opviel, was dat het sanitair wat aan vervanging toe is. Sanitair werd wel goed schoongehouden, waardoor het niet storend was. Kortom een aanrader, zeker ook in het laagseizoen.

Sterren camping, schijn bedriegt.

Gerrie en Dick van de Streek
4-10-2018

Na een week in Port l 'Epine (Bretagne) verbleven wij ook in een tent van touroperator op deze camping in de Dordogne. Ook hier ontvangst door enthousiaste beheerders van touroperator. Alle waardering!

Camping heeft prima faciliteiten en ligt in een prachtige omgeving.

Wij sluiten ons aan bij opmerkingen in een vorige recensie met betrekking tot het onderhoud en de opstelling van het RCN personeel (dus niet touroperator medewerkers).

De plekken werden slecht onderhouden. Om fatsoenlijk voor de tent te kunnen zitten hebben wij zelf takken enz moeten wegknippen. Aan alles was inderdaad te zien dat het tegen het einde van het seizoen liep. Weinig enthousiasme van het RCN-personeel bij vragen. Schouderophalend en niet op zoek naar een oplossing.

Zwembad was prima! Sanitair slecht schoongemaakt. De schoonmaaksters keken of er geen zichtbare smerigheid was en gingen vervolgens snel verder.

Bij de afvalcontainers schoot regelmatig een rat langs je voeten....

Heerlijke week op fijne camping

Fleur
4-10-2018

Met een groep vriendinnen een week op Moulin de la Pique doorgebracht. Wat hebben we een toptijd gehad! Super vriendelijke personeel, fantastische glijbanen (wat gaan ze hard!) en goede wijnen! De beheerder, zijn vriendin en het lieve personeel hebben er alles aan gedaan om ons thuis te laten voelen. En dat is gelukt. We komen volgend jaar zeker terug. Alleen al om ons glijbanen record te verbreken (wie sneller gaat dan 10.8 sec op de Rainbow Splash is de nieuwe winnaar..)!

Als bonus: stappen bij Le Lucky is een feest op zich. Cola en drank is even duur, dus dan weet je wel wat je moet kiezen.

fantastisch

johan
21-9-2018

Het restaurant kan veel beter, is oer Hollands en no Frans.

Wat Nederlandse mannen zo prettig vinden om te zwemmen met een voetbalshort en onderbroek blijft ons een raadsel, niet hygiënisch en vuil, is nochtans in HEEL Frankrijk streng verboden, bij controle kan het de camping een ster kosten.

Sanitair is heel netjes en voldoende gepoetst, het zijn de gasten die het vies achterlaten, leven die mensen ook zo thuis ?

Verder alles meer dan prima, zelfs in september was er nog voldoende animatie voor groot en klein, vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom een aanrader voor buiten het seizoen.

Koko Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.