Camping RCN Le Moulin de la Pique

Camping RCN Le Moulin de la Piquestersterstersterster

8.1Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Belvès (Dordogne)

8.1Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

861 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique

• 4Anne02-02-2020

Geen fijne vakantie gehad

Bij aankomst bleek onze geboekte schaduwplaats midden in de zon. Het zou +35 graden worden en blijven. We zijn het meteen gaan melden en kregen als antwoord dat de camping vol was en dat ze ons niet konden helpen, toch bleek er een plek voor 10 dagen. Daarna zouden we weer terug moeten naar de zon.

Smorgens om half 7 werd de vracht gelost, de schoonmaak begon met de hogedrukreiniger de toiletten schoon te maken om half 8, vroeg wakker dus.

De toiletten waren vies, de animatie viel tegen, het zwembad zat vol met losse tegels. De randen van het zwembad zaten vol met alg en viezigheid. Ook zijn er ratten gezien en gemeld, maar de badmeester vond het niet belangrijk.

Uiteindelijk mochten we met veel klagen toch naar een reserveplek, met hoge uitzondering. Mensen die langer wilden blijven kregen een andere reserveplek, dus als je meer betaald, krijg je wel een fatsoenlijke plek?

Absoluut geen 5 sterren!

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Tim, Parkmanager RCN Le Moulin de la Pique, Parkmanager, 03-02-2020

Hallo Anne,

Dank je wel dat je nu nog de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Jammer dat de vakantie niet goed is bevallen.

Het klopt dat we vol staan, zeker in augustus. Op het moment dat je aangeeft dat de plek niet naar wens is, proberen we met veel gepuzzel toch nog een oplossing te bieden. Dat geldt ook voor mensen die, soms ook door overmacht, langer willen blijven. Zo proberen we iedereen een vakantie naar wens te geven.

We zullen de kritiek over het lawaai meenemen, echter maken we regelmatig de toiletgebouwen grondig schoon met een hogedruk om ook een goede hygiene te kunnen waarborgen. Dit zal niet gebeuren om half 8 's morgens of eerder.

Het zwembad wordt op dit moment gerenoveerd, en van ratten zijn geen meldingen. Bovendien zorgt de ongediertebestrijding dat er geen ratten oid zijn op ons park.

Nogmaals, spijtig dat je vakantie niet aan de verwachte 5 sterren heeft voldaan. Ik hoop je nog eens te mogen ontvangen hier voor een betere beleving.

• 9Hillie23-01-2020

Genieten

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Het is een overzichtelijke camping met vriendelijk personeel. Kinderen vermaken zich de hele dag en de omgeving is prachtig. Dit jaar komen wij weer genieten op deze fantastische camping!

• 8Staat v/h sanitair

Beste Hillie,

Dank je wel voor je review, en leuk om te lezen dat jullie weer terugkomen. We gaan er weer een geweldig seizoen van maken!!! Tot in de zomer!

• 8Marieke19-01-2020

Erg mooie camping met super personeel

Hele mooie camping met veel faciliteiten en natuurlijk een super zwembad! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, dat alle moeite doet om het je naar de zin te maken. We stonden aan de visvijver, hele mooie groene plekken met open uitzicht en leuke buren (maar dat is gewoon mazzel :-) Onze dochter had een nare ervaring waar niemand iets aan kon doen, maar waar parkmanager Tim echt klasse op heeft gereageerd en boven verwachting onze dochter heeft geholpen. Wij komen zeker een keer terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Beste Marieke,

Dank je wel voor je review, en fijn om te horen dat ondanks de nare ervaring, de vakantie goed is bevallen.

Ik hoop jullie nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Patricia16-01-2020

Geweldig voor kids met ouders zonder leven 😂

Deze camping is vooral geschikt als na de komt van de kinderen je eigen leven op een laag pitje staat. Lieve help wat een verschrikking na zonsondergang zeg. Ziet er prachtig uit en een top zwembad., absoluut. Maar er is geen bar oud, geen drinken bij het zwembad te halen. Als je iets na 21u buiten zit te kletsen (en daar hoort ook lachen bij, maar dat zijn toch geen rare tijden?) en de kids lekker gewoon even aan het dansen in de caravan (nee hij stond niet op fluisterstand, maar ook niet op disco stand) kwamen er serieus gewoon 3 echtparen (afzonderlijk) in pyjama langs om te zeggen dat ze willen slapen. Het is vakantie..doe normaal zeg! Gelukkig voor ons maar 1 nachtje bij vrienden, om snel te vertrekken en hier noooooooit meer terug te komen. Wat een verschrikking zeg, not out cup of tea 😂

• 1Eetgelegenheden

Hallo Patricia,

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Jammer om te horen dat de camping blijkbaar niet helemaal bij je past. Iedereen mag genieten op ons park, en de kinderen zeker. Echter mag dit niet tot overlast leiden. Kletsen, lachen, dansen, alles mag, maar houd wel rekening met je medegasten. Officieel moet het na 23 uur helemaal stil zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2019
    10Sinie07-10-2019

Fantastisch verblijf gehad!!

Prachtige camping, erg veel groen en veel mogelijkheden om in de omgeving te wandelen. Het personeel is erg vriendelijk en betrokken en ze staan altijd voor je klaar. We hebben voldoende rust kunnen vinden op de camping en alles is goed bereikbaar. Er is mogelijkheid om elke ochtend verse broodjes te halen, wat een fijn begin van de dag was. Ook hebben we heerlijk gegeten bij het restaurant. Er is gedacht aan jong en oud en dat geeft een erg prettige sfeer op de camping. De sanitairgebouwen waren netjes en schoon. Heerlijke camping en goed geschikt voor mensen die, zoals wij, wat meer op leeftijd zijn.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 10Sanne06-10-2019

Heerlijk ontspannen op deze camping! Aanrader!

Camping Le Moulin de la Pique wordt beheerd door een super gastvrij en vriendelijk nederlands stel. Samen met het personeel zorgen ze voor een ontspannen sfeer op de camping. Het voelt gemoedelijk aan, ondanks de grote camping. Onze kinderen (zenven en negen) hebben zich goed vermaakt: zwembad, voetballen, tafeltennissen, speurtochten, genoeg vreindjes/vriendinnetjes. Papa en mama vonden de wijnproeverij die wordt gegeven door de beheerder (Tim) erg leuk en lekker :) Verder is er in de omgeving ook genoeg vermaak voor jong en oud. Ideaal dat er een klein supermarktje is op de camping met lekker brood! De dame die het brood verkoopt is onwijs vriendelijk, waardoor de dag meteen goed begint, haha. Deze camping in deze omgeving is echt een aanrader om heen te gaan met (jonge) kinderen!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Familie Lot06-10-2019

5 sterren dubbel en dwars waard, fantastisch!

Samen met mijn man en kinderen hebben wij een fantastische vakantie gehad. De camping voldoet aan de verwachtingen, de locatie is mooi, de plekken groot en de faciliteiten zijn goed. We werden warm welkom geheten, het personeel spreekt zowel nederlands, engels en frans! Erg handig, zeker voor onze kinderen. Zo konden zij zelf naar de supermarkt (op de camping) en een ijsje halen. De zwembaden zijn netjes en groter dan gedacht, de kinderen hebben zich de hele dag kunnen vermaken met de glijbanen, de ligbedjes waren heerlijk voor ons. Het was voor ons voor het eerst dat we naar een 5 sterrencamping gingen, maar dit was het dubbel en dwars waard! Er is voor ieders wat wils, wij hebben vaak gebruik gemaakt van het terras en restaurant maar een avond friet en frikandellen afhalen was ook erg handig. We hebben ook mooie accomodaties gezien op de camping, wie weet boeken we die volgend jaar wel. Wij komen volgend jaar zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 10iris28-09-2019

fantastische vakantie

mooie ruime camping. aanrader

Tim (Parkbeheerder), Parkmanager, 06-10-2019

Hallo Iris,

Dank je wel voor deze review en het mooie cijfer wat je ons geeft. Ik hoop jullie nog eens te mogen verwelkomen op ons park!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Familie Zwaan25-09-2019

Super

Top vakantie gehad mensen vriendelijk en behulpzaam. Als ik als Nederlander toch nog wat moet klagen. Zwembad kan schoner en het voetbal veld kan wat aandacht gebruiken.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Tim (Parkbeheerder), Parkmanager, 06-10-2019

Beste familie Zwaan,

Dank jullie wel voor de review, de aandachtspuntjes worden deze winter onder handen genomen!

• 9Leonieke23-09-2019

Mooie camping leuk voor jong en oud.

Mooie camping met ruime plaatsen voor tent of caravan. Schone toiletgebouwen. Goede faciliteiten en leuk entertainment voor de kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Tim (beheerder), Parkmanager, 26-09-2019

Hallo Leonieke,

Dank je wel voor je review en wie weet tot ziens!

62 tips over Camping RCN Le Moulin de la Pique

• m.ruigrok, 21-06-2014

Neem een grote zwemband mee voor de ´bandenglijbaan´, super gaaf voor jonge kinderen en volwassenen! Ga met kinderen naar het kasteel Castelnaud, erg leuk en interessant.

• Bianca Kroon, 22-05-2014

Gewoon eens een andere weg nemen dan de provinciale weg, uitstappen en genieten van de prachtige uitzichten tussen huizen en bomen door.

• Familie Douwes, 13-01-2014

Wat echt een aanrader zijn de kiezelstrandjes aan de Dordogne in de omgeving, waterschoentjes, schepnetje en een koeltas mee met eten. Echt super leuk!! ( de receptie kan je informeren wat de mooiste strandjes zijn)

230 vragen over Camping RCN Le Moulin de la Pique

• Marij Vlok, 04-01-2020

Boxershorts

Mogen er boxershorts in het zwembad. We willen geen strakke zwembroeken aan!!

• Rianne, 04-11-2019

Kampeerplaats met jonge kinderen

Hallo,

Is er bij elk sanitair gebouw ook sanitair voor kinderen? Op welke plekken kan je het beste staan?

Groeten Rianne

• maaike fasol, 03-06-2019

hond mee

Hallo,

Wij nemen voor het eerst de hond mee op vakantie. Is deze camping geschikt voor een hond? mogen ze ergens zwemmen? en qua weer, is het vaak boven de 30 graden?

Gr. Maaike

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad
  • Aantal glijbanen3

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken