Camping de Strasbourg

7Goed

Frankrijk, Alsace (Elzas), Straatsburg / Strasbourg (Bas Rhin)

7Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

20 reviews over Camping de Strasbourg

• 9Herbert23-08-2020

prachtige stadscamping

prima stadscamping, vlakbij Straatsburg, op fiets/loopafstand. De camping is zeer netjes: mooie, afgescheiden staanplaatsen, net en modern sanitair. Keurige receptie en horeca. Het zwembad is niet super groot, maar prima om even af te koelen. De beste stadscamping die ik in jaren gezien heb.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Sander20-08-2020

In de stad en toch in het groen. Echt doen.

Leuke camping die zeker meer waard is dan de naam “overnachtingscamping”. Alles is zeer netjes. Klein zwembad maar onze pubers vonden het heerlijk om na een dag stad of verkennen van de regio er een verkoeling in te zoeken. De camping is netjes aangelegd met hout materiaal en veel groen waardoor je niet het idee hebt in de stad te zijn. Riviertje dat door de camping stroomt geeft dit nog een extra boost. Veel met de gehuurde fietsen bezocht. Zijn hier vier dagen geweest. Huisjes, tenten en staplaatsen zijn leuk gemixed. Ben de prijzen van zuid-Frankrijk gewend dus vond deze super meevallen. Verwacht geen entertainment voor kleine kinderen ed.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    7Fam van Baaren12-08-2019

Prima maar relatief dure plek

Entree is mooi en fris maar na veel campings op onze rondreis kunnen we wel zeggen dat de prijs voor een staanplaats echt te hoog is. Je staat op een prima plek maar met amper gras. Douchefaciliteiten goed maar niet echt fris en schoon. Erg veel schimmel plekken en bruine vlekken vloer. Wel toiletten met wc bril hier. Erg klein zwembad en amper of geen animatie. We waren op doorreis en dus prima maar voor de kosten per nacht (hoogste van alle campings die we hebben gehad) moeten we wel kritisch zijn. Wel leuk om in kwartier naar het centrum van Straatsburg te fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Eva03-07-2019

Erg meegevallen!

Het is ons voor 100% meegevallen, vooral na alle negatieve beoordelingen hieronder. Chalet was erg netjes en nieuw. Geen last van seizoensarbeiders o.i.d. De camping is niet erg uitgebreid maar prima uitvalsbasis om omgeving te verkennen. Het zwembad is wat klein, maar overdag niet druk. Wel nadeel dat hier vaak jongeren uit de buurt komen zwemmen, die hier eigenlijk niet welkom zijn. Omdat er geen surveillance is, wordt dit vaak pas veel te laat gezien door medewerkers. "Restaurantje" stelt weinig voor en is pas open vanaf 18.00. Helaas in de middag niets te krijgen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7M.B.28-08-2018

Prima verblijf gehad!

Fijn verblijf gehad in een chalet voor twee nachten. Prima accommodatie, vlakbij het hoofdgebouw. Bij de receptie kun je broodjes bestellen voor de volgende dag. Naar het centrum van Straatsburg kun je lopen, zeker een aanrader om hier rond te kijken. Het zwembad is klein, hier hoef je niet veel van te verwachten.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Smit26-08-2018

Leuke camping

Prima camping voor een overnachting, wel lawaai van de spoorbaan en de kerkklok sNachts. Sanitair was prima dicht bij het centrum Vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8S. Dutrieux05-07-2018

locatie van deze camping m.b.t. de stad is top.

Camping is op 10 minuten fietsen van het centrum. Alles wat je nodig hebt is op de camping aanwezig. We hebben zelf geen gebruik gemaakt van het zwembad. Kampeerplekken zijn wel aan de kleine kant. Personeel maakt ook gebruik van de wasmachines (2 wasmachines + 2 drogers).

• 8Staat v/h sanitair

The campsite manager, Responsable réservation, 08-08-2018

Dear guest, thank you for the time spent to write this comment. We are glad you were satisfied with our campsite and the proximity to the city center. We are looking forward to welcoming you soon again.

Regards, the campsite manager.

Gereisd met partner in april 2018

• 8Michel04-07-2018

Prima camping voor een bezoek aan straatsburg

Camping is heel nieuw en heeft luxe tenten op houten vloders, houten chalets, pipo-wagens en een beperkt aantal campingplaatsen waarvoor het dus verstandig is die vooraf te reserveren. Dit kan door even van tevoren te bellen. De faciliteiten zitten vooraan de camping in het receptiegebouw. Midden op de camping staat nog een sanitairgebouw met een te beperkt aantal wc's (2 voor heren)/die dus snel vuil zijn. Camping is ideaal om Straatsburg te bezichtigen, waarvoor 1 volle dag voldoende is. Op de fiets 10 minuten of met de bus die stopt op 20 meter voor de camping. Camping heeft een mini-zwembad en speeltuin, die vreemd genoeg grenst aan een diepe niet afgeschermde sloot. Op de camping zelf is weinig te doen of gezelligheid, mede omdat iedereen naar straatsburg stad gaat of de camping gebruikt als overnachtingscamping omdat het zeer dicht bij de snelweg ligt. Sanitair in hoofdgebouw was (heel) schoon en ruim voldoende, douches ook prima.

• 6Eetgelegenheden

The campsite manager, Responsable réservation, 08-08-2018

Dear guest, thank you very much for this positive reply about your stay especially regarding our position and environment. During the summer season, as your mentioned, we welcome a lot of guests which explains the fact you have to book in advance. All our team is working hardly to satisfy everyone. We hope to you again soon!

Kind regards, the campsite manager

Gereisd met partner in juni 2018

• 4Ineke02-07-2018

Gelukkig maar 1 nacht maar nooit meer

Gelukkig maar 1 nacht gestaan. Camping is volgens de boeken vrij uitgebreid met een prima restaurant met streek gerechten . Enigste prettige was dat je snel weer op de snelweg .

Sanitair lijkt netjes maar is ook of het nog niet af is veel beton . Douche blijf je rot op drukken om je water behouden .

Streek gerecht in het restaurant was worstjes met patat en pizza . Wat erg aan de prijs was ook iets drinken was zeer aaan de prijs.

Plekken voor 1 nacht prima maar geen schaduw . EenmmL buiten de camping lijkt het of je de achterkant van Rotterdam centraal station ben beland gaf een heel onveilig gevoel alleen maar Shorma tentjes . Uiteindelijk een klein restaurantje wat er aan de buitenkant niet uitzag grandioos gegeten . Dit was de eerste camping waar ik in de nacht de caravan op slot deed.

Bij het uitlaten van de hond rond de camping lagen veel zwervers rond om de camping en park te slapen .

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Dear guest.

We thank you for your comment after your stay at our campsite. However, we are surprised and sorry for your comments and for the fact that you have been dissatisfied with your stay. We would have liked to discuss with you at your departure to understand your disappointment. We are looking forward to seeing you again to offer you a more enjoyable experience.

Kind regards, the campsite manager.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8dave_thomas09-04-2018

Goede stadscamping!

Camping is gelegen naast spoorweg maar geluidshinder valt mee. Is echte stadscamping en geschikt voor 2/3 nachten om Straatsburg te bezoeken. Stad op 2,5 km, goed te doen te voet. Je kan ook bus/tram nemen maar toch nog 500m wandelen. Goed sanitair. Geen verharde plaatsen voor camper. Gelet het april was zwembad nog niet open.

• 8Staat v/h sanitair

The campsite manager, Responsable réservation, 16-04-2018

Dear guest. we are delighted with the general impression that have left your stay on our campsite. One of the assets of our city camping is indeed its proximity to the city center of Strasbourg (less than 15min by public transport), while keeping this natural aspect which explains the few paved place. We hope to welcome you again on our campsite, why not during the peak summer season when the pool is open. Best regards

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Camping de Strasbourg info