Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping de Strasbourg voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 27 reviews

6.8VoldoendeScore uit 27 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over de Strasbourg

• 8Ellen23-08-2022

Topper voor bezoek aan de stad

Mooie camping. Erg handige locatie. Pok met de tram zo in de stad. Echte stadscamping. Prima voor bezoek aan de stad. Veelal Erg vriendelijke medewerkers. Voor bezoek aan de stad een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Willemijn23-07-2022

Mooie stadscamping

De camping is goed overzichtelijk qua grote. Doordat het een stadscamping is, is het publiek heel divers. Grote groepen jongeren, ouderen, gezinnen. De ligging is fantastisch, in een paar minuten fiets je naar hartje stad. Maar dat merk je niet als je op de camping bent qua geluid. Je hoort wel vaak de trein langskomen, maar gelukkig niet tot savonds laat. Het zwembad is prima. Het restaurant heeft alleen pizza, maar die is lekker. Op loopafstand zit een Lidl. En om de hoek een heerlijke bakkerij. De plaatsen zijn ruim en hebben ook wel schaduw. De toiletten en douches zijn helaas echt heel vies. Dat is zonde, want het ziet er van buiten echt mooi uit. Om een paar dagen de stad (die echt mooi is) te gaan bekijken is het zeker een aanrader. Het zwembad is goed toegankelijk met de rolstoel net als de rest van de camping. Invalide toilet en douche niet gezien (ook niet nodig gehad).

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Marco Polo05-07-2022

Goed verblijf, slecht internet

Leuke locatie, maar internet werkt voor geen meter

• 8Alwin05-05-2022

Prima camping, maar let op tarief!

Prima camping, maar let op het in rekening gebracht tarief. Wij hebben op de camping een Huttopia card gekocht a 19 euro. Daarmee zouden we voor 20 euro per nacht kunnen staan. Ze brachten echter 17 euro meer in rekening voor drie nachten. De smoes was dat je die kaart niet op dezelfde dag zou kunnen aanschaffen en volgende keer las korting zou krijgen. Na gezegd te hebben contact te hebben gehad met het hoofdkantoor kregen we het bedrag dat we teveel hadden betaald wel terug. En excuses enzo. Maar als we niks hadden gezegd hadden ze leuk extra aan ons verdiend.

Verder prima plekken. Sanitair mag wel wat beter schoongemaakt worden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Mirjam26-08-2021

Te duur

Wij hebben hier 1 keer overnacht vanwege de ligging. Die is meer dan prima! Erg duur. Mooi receptiegebouw. Sanitair vonden wij matig. Eten in restaurant is erg lekker. Overige dingen niet gebruiktm vandaar dat we daar een 1 voor gaven.

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 3Tersteeg25-08-2021

Nooit meer

Huuraccommodatie (mobil-home) gehad, deze is gewoon aan vervanging toe. Achterstallig onderhoud, Vieze keuken, erg vieze pannen. Slecht schoongemaakt. Zelf kakkerlakken lopen er rond (Duitse soort), vlonder terras zakte op meerdere delen door. Camping zelf ziet er redelijk verzorgt uit. Camping ligt een beetje in een Buitenbuurt van straasburg. Geen terrasje of leuk restaurantje in de buurt.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Themilutt10-08-2021

Mooie camping in centrum Strassburg

Mooie schone camping heel dicht bij centrum. Sanitair erg schoon (Covid waardig). Fohn in doucheruimte aanwezig.Ruime plaatsen, afwisselend in schaduw en zon. Mooi (klein) zwembad met stoelen eromheen (gratis). Speel gelegenheid genoeg voor kinderen. Kampwinkel ontbreekt, kleine voorraad via receptie. Brood bestellen dag vtv.Bakker om de hoek aan doorgaande wegFietsen naar centrum goed te doen via fietspad buiten camping 'nadeel': trein komt langs. Wij vonden t niet storend.Camperplaatsen ruim voldoende. Veel Fransen

• 6Eetgelegenheden
  • 9Herbert23-08-2020

prachtige stadscamping

prima stadscamping, vlakbij Straatsburg, op fiets/loopafstand. De camping is zeer netjes: mooie, afgescheiden staanplaatsen, net en modern sanitair. Keurige receptie en horeca. Het zwembad is niet super groot, maar prima om even af te koelen. De beste stadscamping die ik in jaren gezien heb.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Sander20-08-2020

In de stad en toch in het groen. Echt doen.

Leuke camping die zeker meer waard is dan de naam “overnachtingscamping”. Alles is zeer netjes. Klein zwembad maar onze pubers vonden het heerlijk om na een dag stad of verkennen van de regio er een verkoeling in te zoeken. De camping is netjes aangelegd met hout materiaal en veel groen waardoor je niet het idee hebt in de stad te zijn. Riviertje dat door de camping stroomt geeft dit nog een extra boost. Veel met de gehuurde fietsen bezocht. Zijn hier vier dagen geweest. Huisjes, tenten en staplaatsen zijn leuk gemixed. Ben de prijzen van zuid-Frankrijk gewend dus vond deze super meevallen. Verwacht geen entertainment voor kleine kinderen ed.

• 7Fam van Baaren12-08-2019

Prima maar relatief dure plek

Entree is mooi en fris maar na veel campings op onze rondreis kunnen we wel zeggen dat de prijs voor een staanplaats echt te hoog is. Je staat op een prima plek maar met amper gras. Douchefaciliteiten goed maar niet echt fris en schoon. Erg veel schimmel plekken en bruine vlekken vloer. Wel toiletten met wc bril hier. Erg klein zwembad en amper of geen animatie. We waren op doorreis en dus prima maar voor de kosten per nacht (hoogste van alle campings die we hebben gehad) moeten we wel kritisch zijn. Wel leuk om in kwartier naar het centrum van Straatsburg te fietsen.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar