Camping Les Bouleaux

Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
Camping Les Bouleaux
7,1

11 reviews over Camping Les Bouleaux in het Nederlands

Simpele camping met weinig poespas, goede service

Sylvie
29-1-2019

Niet al te grote camping wat als voordeel heeft dat ook jonge kinderen lekker zelf over de camping kunnen rondlopen/fietsen. Het zwembad is overdekt wat handig is bij slecht weer, maar jammer bij mooi weer. Het restaurant is vaak bezet door de locals. Wat buitengewoon geweldig was, was de service van het personeel. We hadden te maken met een kapotte caravan op de heenweg en het personeel heeft ons heel goed geholpen bij het meedenken in oplossingen en heeft met korting een chalet aangeboden. En dat in het hoogseizoen. Erg vriendelijk waren ze ook! De camping is een goede uitvalsbasis voor wielrennen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping, veel te doen in omgeving

Sabine
26-8-2017

Goed: Ligging, meer dan genoeg te doen in de omgeving, Colmar, le Grand Ballon, Gerardmer op donderdag met de weekmarkt, mulhouse plus musea en dierentuin, etc. Niet al te grootschalige camping met prima voorzieningen voor de wat jongere kinderen, speeltuin, trampoline, zwembad. Veel grote supermarkten in de buurt, leclerc in Cernay is een feestje als je van Franse supermarkten houdt. Minder goed: wifi is ronduit belabberd, gratis, maar als het niet werkt heb je er nog niks aan... Toegangsweg oogt onaantrekkelijk met flinke gaten in de weg. Niet te doen met caravan lijkt me. De chalet tradition die wij boekten van 24m2 is echt heel klein. Wij hadden prima weer, maar met regen kan je eigenlijk niet goed binnenzitten, campingbedje past maar net en echt proppen geblazen. Wel schoon, netjes en van alles voorzien.

Ik vond het een heel vriendelijke camping en onze kinderen vonden het geweldig in het 'straatje' met allemaal andere kinderen, wij hebben ons een week lang prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Veel belofte maar viel tegen

Rene
4-8-2017

Mooie camping maar sanitair werd in een week een keer schoongemaakt en dan met franse slag. De 'wellness' was niet te boeken dus wat heb je dan aan. Onvriendelijk personeel en de bazin neigt richring boderline. Al met al best leuk weekje gestaan maar voor eenmaal.

Gereisd Met partner in juli 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bouleaux voor je op een rij gezet:

Saaie camping in prachtige omgeving

Madelon
3-8-2017

Een echte gemeente camping waar vooral veel plaatselijk volk komt (dronken tieners) en veel wandelaars. Leuk voor een dag of 3,daarna hadden we het wel weer gezien. Zwembad is best aardig,kinderen mochten er alleen niet in springen en wild doen omdat er veel ouderen in zwemmen. Genoeg Ligbedden en warme douche.

Het sanitair is goed,behalve de douches die ronduit smerig zijn. en van de 3 is er 1 koud,leuk misschien als je in Turkije bent met 40 graden maar niet in de wat koudere vogezen.

het restaurant is gezellig,lekker eten. Helaas geen broodjes/patat/snacks als je s avonds nog trek hebt.

En verder is er geen animatie voor kinderen.

Kortom,kom je voor je rust,perfecte camping!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

Suuz.q
27-7-2017

We hebben met onze tent hier vijf dagen gestaan. De plekken zijn goed qua formaat en allemaal op gras. Redelijk wat vaste bezoekers op leeftijd. Speeltuin stelt niks voor, alleen goede trampoline. Het zwembad is ideaal want overdekt en met glazen wanden die open kunnen. We hadden alle dagen regen helaas, dus minder kunnen ondernemen dan verwacht maar de omgeving is prachtig. De eigenaar is onvriendelijk en niemand spreekt Engels, wel Duits. Sanitair is schoon maar onhandig is het gebrek aan meng kranen. Alleen ijskoud en bloedheet uit twee losse kranen. Al met al een aanrader, wellicht komen we nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping!

Fam. van Kasteren
28-8-2016

Relatief kleine en over het algemeen rustige camping, mooie ligging, overdekt zwembad maar met grote ramen die open kunnen. Veel grote staanplaatsen, naast de vaste mensen die er verblijven Onze kinderen hebben de tijd van hun leven gehad in de speeltuin, zwembad en veel NL kinderen! Af en toe lawaai van een bandje die speelt in het restaurant, maar verder juist een hele rustige camping. We stonden tussen bomen, verder geen afscheiding of heggetjes. Ideale plek tussen de Vogezen en Elzas! Beide zijn goed te bereizen vanaf de camping.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie camping met prachtige ligging

Corine
24-7-2016

Wij verbleven in de chalet van 24m2 met twee kleine kinderen. Hij was net en schoon. Wel hadden wij een probleem met het campingbedje, deze paste niet op de tweede slaapkamer. Wat ik miste is een tuinstoel met standen ipv de kuipstoeltjes. De camping is klein en gezellig, er staan voornamelijk Fransen. Er is een leuk speeltuintje met een grote trampoline. Het zwembad is overdekt maar door de schuifdeuren kun je met mooi weer wel lekker buiten zonnen. Het bad zelf is klein en er is maar een klein ondiep kindergedeelte. Ook is het water best koud. Voor onze jongste té koud. Hij heeft nauwelijks gezwommen. Er is een restaurant en bar op de camping. Deze is maandag gesloten. De camping heeft een prachtige ligging. er zijn vele leuke uitstapjes te plannen. Onze aanraders: le grand ballon, het meer le kruth wildestein, rodelen op de col de la schlucht, Colmar bezoeken en de grote e le clerc supermarkt in Cernay.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer

Erik en Ine
28-8-2015

Camping was mooi en goed onderhouden. Daarnaast is deze mooi gelegen in de Vogezen voor verschillende uitstapjes. Er zijn wel genoeg faciliteiten om je te vermaken, zoals tafeltennis, volleybalveld. Helaas was de eigenaar tegen ons nors en als we iets vroegen was hij ook niet echt behulpzaam. We hadden de chalet 20m2 en deze was aan de kleine kant en ook vol met spinnenwebben. Daarnaast waren de gordijnen kort waardoor je zo naar binnen kon kijken. Ook waren deze gordijnen behoorlijk vies.

We kwamen niet meer weg.

P. Veltrop
13-9-2012

Dit is een hele fijne camping met goed onderhouden sanitair. Het zwembad is super alleen de tegels rondom het bad waren glad en bloedheet als de zon schijnt. Dit zou eigenlijk veranderd moeten worden maar als je voorzichtig bent gaat het helemaal goed. Deze camping zouden wij voor een nacht boeken .....daarna nog maar een nachtje,,,,,en we gingen na 13 nachten weer huiswaarts. We zijn echt blijven plakken. De gezellige bar en het restaurant hebben we niet geprobeert. De WIFI voorziening is dik in orde en betaalbaar. Kortom een camping om nog eens aan te doen!

Gereisd Met partner in augustus 2012

ik niet meer [12]

R.B. Mud
15-8-2010

het is een hele nette camping, maar meer bedoeld voor fransen die er het hele jaar staan en in de winter graag gaan skieen. Ik was er begin augustus en maar een paar nederlanders gezien daar. De animatie bestaat uit alleen maar franse dingen, en is voor de gemiddelde hollander niet te volgen. Voor kinderen is er helemaal niets, behalve een onverwarmd zwembad van 45 centimeter diep. Het eten in het restaurant was niet om over naar huis te schrijven,[de zwarte kant van de schnitzel lag onder op]. maar wat wil je ook voor 8 Euro. Het eigenaarskoppel spreekt goed duits, dat weer wel

Gereisd Met partner in augustus 2010

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bouleaux in Ranspach (Haut-Rhin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bouleaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.