Tijdelijk €25 aanbetaling

Campéole Le Giessen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Campéole Le Giessen voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 38 reviews

7.1GoedScore uit 38 reviews
  • 4.8Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Campéole Le Giessen

• 6Fam. Hof05-06-2019

Mooie camping maar weinig rust

Leuke camping met leuk beekje voor kleine kinderen om in te spel. Buiten een aantal "gebrekkigheden"om was het vooral vervelend dat we 9 van de 10 nachten in de muziek van andere campinggasten hebben gezeten. De rust die wij zochten op deze camping hebben wij hierdoor helaas niet ervaren.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Sandra27-07-2018

Niet nog een keer

• (ondiep) beekje super leuk om in te spelen voor alle kinderen
    • (openbaar) zwembad is gratis voor camping gasten en erg leuk, zowel binnen als buiten zwembad
    • Pagan huurtent erg fijn (wel zeer beperkt warm water)
    • Leuke 4-6.5 km (kinder)wandelroutes startend in de omliggende dorpjes

• animatie puur Frans en weinig gemotiveerd om anders taligen mee te laten doen
    • Frans avondprogramma (karaoke, shows, etc) tot heel laat 22.30/23.30 keihard over hele camping te horen. Ook bij klacht hier over geven ze aan dit normaal te vinden.
    • 'snackbar' nauwelijks assortiment, portie frietjes 4 euro.
    • op stokbrood na geen winkeltje
    • voor alle trips (met uitzondering van zwembad) moet je met de auto op pad

Helaas voor ons net voor herhaling vatbaar.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9T. Fabriek18-05-2018

Fijne camping in een mooi gebied.

Keurige camping op een perfecte locatie om de Vogezen en de Elzas te ontdekken. We hebben een week geboekt in een 4-6 persoons mobile home. Alles schoon en van alle gemakken voorzien. Geen televisie en wifi werkte niet in de caravan. Het zwembad naast de camping is gratis toegankelijk,ruim en schoon. Men is wel streng op los haar en geen zwemshorts. Elke ochtend vers stokbrood bij de receptie waar prima Engels wordt gesproken. Restaurant was nog dicht.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Esther04-08-2017

Leuk met kleine kids!

2 weken op deze camping gestaan met kindje van 1,5 in een stacaravan zonder sanitair. Openbare sanitair is prima, ook gericht op baby's/peuters.

Beekje is leuk om te spelen, kun je ook chil zitten. Speeltuintje erbij, luchtkussen erbij.

Cafetaria is mwoa, ERG lang wachten. Niet erg natuurlijk, maar met kleine kinderen wil je dat niet ;-) geen winkeltje erbij.

Zwembad naast camping perfect, ook voor kleintjes super. Mannen wel bermuda aan.

Dorpje Ville is leuk, uit eten of even doorheen slenteren. 3 grote supermarkten in Villé.

Animatie is frans, was mijn zoontje nog te klein voor. Vermaak savonds, geen idee, wij waren bij caravan ivm slapend kind ;-)

Receptie behulpzaam en goed Engels sprekend. Wasmachine en droger aanwezig. Elke ochtend stokbroodje.

Stacaravan is krap, babybedje moest op t tweepersoonsbed staan en wij sliepen in t stapelbed ;-) bij een iets groter model past t wel geloof ik. Wij hadden die van 15 m2.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Hamers23-08-2016

Kleinschalige camping in een prachtige omgeving

Leuke kleine camping met leuk beekje dwars op de camping.speeltuin en animatie(frans)voor de kids.elke dag wat te doen.gaat soms wel laat door met muziek.wij stonden op plaats 1b.mega plek rest toch aardig klein vonden wij.snack is 3 x niks.zwembad met badmuts en strenge badmeesters die de veiligheid erg voorop stellen dus kinderen met diploma vanaf 8 jaar kunnen prima alleen zwemmen.mooie omgeving.kasteel koningsbourg.waterval in hohwald.colmar erg leuk en er was ook nog een zilver mijn in de buurt.in het dorp ville 3 supermarkten :super u met tankstation-lidl-norma(aldi).vriendelijke eigenaar op de camping.twee weken mooi weer gehad.

• 4Eetgelegenheden
  • 8Els06-08-2016

Fijne camping maar zorg ervoor dat

Wij hebben hele fijne weken gehad op de camping. Keurig sanitair, heerlijke douches, genoeg tafeltennistafels en een prachtig zwembad naast de camping. Wij kregen een plek op het veld naast de animatietent. Dit kan ik iedereen afraden. Animatie op zich is prima (alleen in het frans), maar de animatie ging was zeer luidruchtig en ging tot laat (soms wel tot23.45 uur) door. Nadat wij (en volgens mij ook meerdere mensen ) hier iets over hebben gezged hadden we het idee dat het volume iets terug ging. Hoe dan ook: zorg voor een plekje ver van de animatie. Verder allervriendelijkst personeel, mooie omgeving, gezellige stadjes in de buurt en nogmaals: schoon sanitair en mooie plekken.

• 6Eetgelegenheden
  • 9gotz01-08-2016

mooie camping

wij waren met 2 gezinnen met kinderen van 10 en 12 jaar. Heerlijke vakantie gehad. Ook heerlijk weer, dus dat speelt mee. Camping is schoon, chalets klein, maar ruim zat, omdat er een mooie overkapping is met kunstgras wat dus niet nat/drassig wordt na een regenbui. Dit kan je dus zeker zien als een verlenging van het chalet. In chalet zit sanitair dus weet niet hoe het toiletgebouw er precies uitzag van binnen. Receptie was vriendelijk en sprak prima Engels. Cafetaria; weinig keus en niet zo lekker. (de friet) We hadden wat probleempjes met het gas in 1 van de chalets, maar dit werd getracht snel en vriendelijk op te lossen. Wel in het Frans, dus met handen en voeten, soms... Wij hebben er 1 week gestaan en de geluidsoverlast van het animatieteam vonden wij heel erg mee vallen, zoals in een eerder review word gezegd. 3x tot half 11 en op vrijdag tot half 12. Je zit op een camping, dus je hebt gauw wat geluidsoverlast van het één of het ander. Wil je dat niet, dan moet je naar een hotel gaan... Kinderen konden zelfstandig naar het zwembad lopen. speeltuintje is ook prima, groot zat. 2 minpuntjes: Animatie is alleen in het Frans Personeel zwembad chagrijnig en erg streng. Tip: op de website van de wegewacht staat ook een filmpje van de camping. Hier krijg je alvast een goed beeld.

• 5Eetgelegenheden
  • 3roger milla08-05-2016

à éviter si vous avez moins de 30 ans sans enfant

le plus : beau mobil home, cadre superbe,

le moins : salon de jardin dégoutant à l'arrivée, à 22h30 on vous demande de baisser le ton et à 23h tout le camping est éteint , pas d'animations, pas d épicerie même pas un petit point de dépannage, en fait : rien !! pas de lumière extérieure dans les sanitaires idéal pour les couche-tôt, et les amoureux de la nature ! la piscine à côté : pas grande, bonnet de bain obligatoire donc il faut y penser avant de venir, un plongeoir : Mais il est absolument interdit de plonger ! il parait que ça dérange !! en fait entre le camping et la piscine, beaucoup de réprimandes , beaucoup de règles : les jeunes un peu joyeux ne sont pas les bienvenus!! A 10h30 c'est le couvre-feu !! même plus discuter dans le mobil home car ça dérange ! en fait on a déranger tout le temps !!!

• 2Eetgelegenheden
  • 9Martine27-07-2015

nette camping

Voor was het een tussen stop op onze reis naar Italië . ruime plaatsen , schaduw , ruim sanitair dat heel proper was . Om met kleine kinderen te doen lijkt deze camping mij ideaal , maar met pubers toch beetje te saai vrees ik . De inrit was voor onze camper nipt breed genoeg 2.35m de campers die breder zijn ?

• 9Magali Drouin20-06-2015

Calme et tranquilité

Nous avons choisi ce camping car il se situe près des sites que nous voulions découvrir. A l'arrivée, agréable surprise car nous avons eu un mobilhome un peu isolé et très propre. Le personnel est charmant, agréable et de bon conseil ! Je recommande tout à fait ce camping si vous voulez visiter l'Alsace. De plus en cas de mauvais temps, la piscine à coté est gratuite pour les campeurs. Nous en avons profité plusieurs fois dans la semaine. Jamais beaucoup de monde, jacuzzi et toboggan aquatique à volonté !

Merci encore à l'équipe du camping pour son accueil. Je garde cette adresse sous le coude car j'ai vraiment bien apprécié mon séjour. Je n'ai pas noté les sanitaires ni la restauration car nous n'avons pas été concerné.

Camping Campéole Le Giessen info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar