Camping Campéole Le Giessen

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Le Giessen voor je op een rij gezet:

Contact

24 reviews over Camping Campéole Le Giessen in het Nederlands

Mooie camping maar weinig rust

Fam. Hof
5-6-2019

Leuke camping met leuk beekje voor kleine kinderen om in te spel. Buiten een aantal "gebrekkigheden"om was het vooral vervelend dat we 9 van de 10 nachten in de muziek van andere campinggasten hebben gezeten. De rust die wij zochten op deze camping hebben wij hierdoor helaas niet ervaren.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Niet nog een keer

Sandra
27-7-2018
  • (ondiep) beekje super leuk om in te spelen voor alle kinderen
  • (openbaar) zwembad is gratis voor camping gasten en erg leuk, zowel binnen als buiten zwembad
  • Pagan huurtent erg fijn (wel zeer beperkt warm water)
  • Leuke 4-6.5 km (kinder)wandelroutes startend in de omliggende dorpjes

• animatie puur Frans en weinig gemotiveerd om anders taligen mee te laten doen
  • Frans avondprogramma (karaoke, shows, etc) tot heel laat 22.30/23.30 keihard over hele camping te horen. Ook bij klacht hier over geven ze aan dit normaal te vinden.
  • 'snackbar' nauwelijks assortiment, portie frietjes 4 euro.
  • op stokbrood na geen winkeltje
  • voor alle trips (met uitzondering van zwembad) moet je met de auto op pad

Helaas voor ons net voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping in een mooi gebied.

T. Fabriek
18-5-2018

Keurige camping op een perfecte locatie om de Vogezen en de Elzas te ontdekken. We hebben een week geboekt in een 4-6 persoons mobile home. Alles schoon en van alle gemakken voorzien. Geen televisie en wifi werkte niet in de caravan. Het zwembad naast de camping is gratis toegankelijk,ruim en schoon. Men is wel streng op los haar en geen zwemshorts. Elke ochtend vers stokbrood bij de receptie waar prima Engels wordt gesproken. Restaurant was nog dicht.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk met kleine kids!

Esther
4-8-2017

2 weken op deze camping gestaan met kindje van 1,5 in een stacaravan zonder sanitair. Openbare sanitair is prima, ook gericht op baby's/peuters.

Beekje is leuk om te spelen, kun je ook chil zitten. Speeltuintje erbij, luchtkussen erbij.

Cafetaria is mwoa, ERG lang wachten. Niet erg natuurlijk, maar met kleine kinderen wil je dat niet ;-) geen winkeltje erbij.

Zwembad naast camping perfect, ook voor kleintjes super. Mannen wel bermuda aan.

Dorpje Ville is leuk, uit eten of even doorheen slenteren. 3 grote supermarkten in Villé.

Animatie is frans, was mijn zoontje nog te klein voor. Vermaak savonds, geen idee, wij waren bij caravan ivm slapend kind ;-)

Receptie behulpzaam en goed Engels sprekend. Wasmachine en droger aanwezig. Elke ochtend stokbroodje.

Stacaravan is krap, babybedje moest op t tweepersoonsbed staan en wij sliepen in t stapelbed ;-) bij een iets groter model past t wel geloof ik. Wij hadden die van 15 m2.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Kleinschalige camping in een prachtige omgeving

Hamers
23-8-2016

Leuke kleine camping met leuk beekje dwars op de camping.speeltuin en animatie(frans)voor de kids.elke dag wat te doen.gaat soms wel laat door met muziek.wij stonden op plaats 1b.mega plek rest toch aardig klein vonden wij.snack is 3 x niks.zwembad met badmuts en strenge badmeesters die de veiligheid erg voorop stellen dus kinderen met diploma vanaf 8 jaar kunnen prima alleen zwemmen.mooie omgeving.kasteel koningsbourg.waterval in hohwald.colmar erg leuk en er was ook nog een zilver mijn in de buurt.in het dorp ville 3 supermarkten :super u met tankstation-lidl-norma(aldi).vriendelijke eigenaar op de camping.twee weken mooi weer gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping maar zorg ervoor dat

Els
6-8-2016

Wij hebben hele fijne weken gehad op de camping. Keurig sanitair, heerlijke douches, genoeg tafeltennistafels en een prachtig zwembad naast de camping. Wij kregen een plek op het veld naast de animatietent. Dit kan ik iedereen afraden. Animatie op zich is prima (alleen in het frans), maar de animatie ging was zeer luidruchtig en ging tot laat (soms wel tot23.45 uur) door. Nadat wij (en volgens mij ook meerdere mensen ) hier iets over hebben gezged hadden we het idee dat het volume iets terug ging. Hoe dan ook: zorg voor een plekje ver van de animatie. Verder allervriendelijkst personeel, mooie omgeving, gezellige stadjes in de buurt en nogmaals: schoon sanitair en mooie plekken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

mooie camping

gotz
1-8-2016

wij waren met 2 gezinnen met kinderen van 10 en 12 jaar. Heerlijke vakantie gehad. Ook heerlijk weer, dus dat speelt mee. Camping is schoon, chalets klein, maar ruim zat, omdat er een mooie overkapping is met kunstgras wat dus niet nat/drassig wordt na een regenbui. Dit kan je dus zeker zien als een verlenging van het chalet. In chalet zit sanitair dus weet niet hoe het toiletgebouw er precies uitzag van binnen. Receptie was vriendelijk en sprak prima Engels. Cafetaria; weinig keus en niet zo lekker. (de friet) We hadden wat probleempjes met het gas in 1 van de chalets, maar dit werd getracht snel en vriendelijk op te lossen. Wel in het Frans, dus met handen en voeten, soms... Wij hebben er 1 week gestaan en de geluidsoverlast van het animatieteam vonden wij heel erg mee vallen, zoals in een eerder review word gezegd. 3x tot half 11 en op vrijdag tot half 12. Je zit op een camping, dus je hebt gauw wat geluidsoverlast van het één of het ander. Wil je dat niet, dan moet je naar een hotel gaan... Kinderen konden zelfstandig naar het zwembad lopen. speeltuintje is ook prima, groot zat. 2 minpuntjes: Animatie is alleen in het Frans Personeel zwembad chagrijnig en erg streng. Tip: op de website van de wegewacht staat ook een filmpje van de camping. Hier krijg je alvast een goed beeld.

nette camping

Martine
27-7-2015

Voor was het een tussen stop op onze reis naar Italië . ruime plaatsen , schaduw , ruim sanitair dat heel proper was . Om met kleine kinderen te doen lijkt deze camping mij ideaal , maar met pubers toch beetje te saai vrees ik . De inrit was voor onze camper nipt breed genoeg 2.35m de campers die breder zijn ?

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima plek om nog eens weer terug te keren

Erik
19-8-2013

Een prima camping. De accomodatie (stacaravan voor 4-6 personen) was schoon en ruim en van alle gemakken voorzien. We hadden een mooi plekje met veel privacy. Het personeel was bijzonder vriendelijk. Ook werd er van alles georganiseerd. De omgeving is prachtig en we hadden ook schitterend weer! Er is geen zwembad op de camping maar op loopafstand (naast de camping) ligt een groot zwembad (binnen en buiten) met een grote ligweide. Ook is daar een tennisbaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Park niet zo best, omgeving erg leuk

Kilian Hekhuis
3-10-2012

Het park is netjes en overzichtelijk, het personeel bij de receptie spreekt - naast Frans - Duits en (soms) Engels. De chalet was klein maar afdoende. Grootste minpunt was de dagelijkse animatie 's avonds, die tot elf à twaalf uur duurde. De kinderen konden er niet goed van slapen, en zelf ben je ook verplicht pas te gaan slapen nadat de rust weer is gekeerd. Het personeel bij de receptie was regelmatig nogal chagrijnig. De speeltuin is klein maar afdoende voor wat jongere kinderen. Er is ook een rustig, ondiep beekje om in te spelen. Het zwembad is niet op, maar aangrenzend aan het park (gratis toegang, maar verplicht een polsbandje om en verplicht strakke zwembroed en badmuts), grotendeels overdekt met een klein buitenbad. De omgeving is echter prachtig, veel te doen in de natuur, cultuur en amusement. We gaan zeker nog eens terug naar dit gebied, maar zullen waarschijnlijk een ander park zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Le Giessen in Bassemberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Le Giessen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.