Turku

Vakantie in Turku

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Turku

Reviews over Turku

• 9Bertram Hofmann01-12-2018

Turku de mooiste stad van Finland !

Turku is de oudste stad van Finland. Architectonisch en museaal de moeite waard. Werkelijk buitengewoon is de schitterende archipel. Met een cruise ship, een veerboottocht voor de Finnen, steek je de Baltische zee over naar Stockholm. Adembenemende natuur !

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Ingrid13-11-2018

Unieke ervaring

Héél bijzonder en waar de Finnen terecht heel trots op zijn ; de prachtige wateren en de mooie natuur ! We hebben onze ogen uitgekeken en prachtige zonsondergangen gezien ! Óók een unieke belevenis; jaarlijks wordt er een grote middeleeuwse markt gehouden in Turku die echt zo authentiek is! Tot in de details uitgewerkt en je wordt helemaal meegezogen in de sfeer ! Voor ons was dit een extra bijzondere reis omdat onze goede Finse vrienden gingen trouwen! :)

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Patrick12-08-2015

Wat een verrassende stad!

Een zeer levendige stad, veel te doen en een prima sfeer. veel winkels, restaurants en kroegen. De drankjes zijn alleen erg duur.

• 9Sfeer in stad
    • 4Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in februari 2015

• 7marjon10-09-2013

Turku een studentenstad

Turku is een echte studentenstad. Zij bevolken 's avonds de restaurant/bar boten en de terrassen. Turku leeft pas echt als de studenten aanwezig zijn. In vakantietijd is het wat saai. Het is een leuke stad om te winkelen. Ik heb mii verbaasd over de ruime openingstijden en ook op zondag. De boerenmarkt stelt niet zoveel voor, er staan voornamelijk eettenten en stalletjes.

augustus 2013

• 0Patricia21-06-2012

Turku

Leuke stad, maar ik verbleef hier te lang. De stad heb je met een dag gezien. Wil je echter een boottocht maken en ook nog musea zien, is 2 dagen ook voldoende. Tip: een boottocht (dinercruise) met de SS Ukkopekka, je vaart langs de mooie kust en eilandjes die bij Turku liggen, en gaat dineren op een heel klein ydillisch eilandje.

Alleen gereisd in januari 2011

• 0JOT24-02-2012

Ei kovin kiva kaupunki talvella.

Kesäkaupunkina parempi. Aurajoki ja sen ympäristö kesällä ok.

februari 2012

• 5Leen13-06-2008

De stad zelf lijkt meer Russisch dan Europees. Van architectuur lelijk tot en met. Wel enkele rivierboten die bar/restauarnt zijn, enkele restaurants en vrijwel dezelfde winkels als bij ons. Het uitgangsleven is er wel aanwezig en heel tof.Mooie nachtclubs en discotheken. Op 15 km ten noordoosten is er de plaats Naantali, mooi pittoresk dorpje aan een groot meer met vele restaurantjes er omheen en een strandje.

• 6Cultuur

Gereisd in juni 2008

• 7Manfred Prast29-01-2008

Arbeite jetzt das drite Jahr in Turku, und ich könnte Leben hier für immer. Freundliche Leute, und eine Wunderschöne Landschaft.

• 6Cultuur

Zakelijk gereisd in mei 2006

• 9Wim Dommanschet06-02-2007

Veel natuur en rustige stranden.

• 9Cultuur

Gereisd in februari 2007

• 7Jan11-12-2006

Een leuke stad voor een kort verblijf.

Bij een langer verblijf is een eigen auto noodzakelijk om een bezoek aan de omgeving met schitterende natuur en eilandenrijk te kunnen brengen.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd in december 2006