Akaslompolo

We hebben een aantal aanbieders voor Akaslompolo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Akaslompolo voor je op een rij gezet:

Reviews over Akaslompolo

Eén met de prachtige natuur

Mook,
    15-7-2017

Bezoek deze plek in de winter. Voel de tintelingen van de vrieskou en de schone arctische lucht. Hoor de stilte en laat de verse sneeuw onder je schoenen kraken. Sluit je dag af in de sauna en verwonder je over de magische sterrenhemel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

el dorado voor langlauf/cross country liefhebbers

Francis Angenent,
    18-3-2008

el dorado voor langlauf/cross country liefhebbers.

De skipiste lag de hele week in de wolken/mist

Kilometers uitgezette routes. Prima aangegeven en met genoeg berghut/café's en rustplaatsen met een brandende vuurkorf.

Gereisd met partner in maart 2008

Wij zijn net terug van 5 dagen Lapland! Het was grandioos!

Marjolien Hovinga,
    17-2-2008

Wij zijn net terug van 5 dagen Lapland! Het was grandioos! Het is daar echt FANTASTISCH, helemaal SUPER!! We hebben geslapen in een supermooie Finse blokhut van Akashotelli (Log Cabin) met een eigen sauna en open haard (en dit is na een koude dag (gemiddeld -24....) toch wel erg lekker). Echt een aanrader!!! We hebben diverse excursies, o.a. Noorderlicht-, sneeuwscooter- en huskysafari, geboekt bij Sport Fun (in het dorp). Dit is ook een echte aanrader: het is de goedkoopste en ze zijn superenthousiast! We hebben fantastische dagen gehad: Lapland heeft ons hart gestolen!!!!

Gereisd met partner in februari 2008

Fantastische sneeuwvakantie gehad

Remond,
    8-2-2008

Fantastische sneeuwvakantie gehad. Kelo log cabins zijn geweldig. Apres=ski en uitgaan is er niet maar daar kwamen wij ook niet voor. Verder moet je wel rekening houden met dure safaris. Gem. EUR 120 p.p. voor een rit met huskies of een soortgelijke safari. Langlaufen kun je er fantastisch. Hoewel wij er niet skieen kun je het er goed zeker in Levi.

Gereisd met partner in februari 2008

Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad in de houten

Fam Disseldorp,
    5-3-2007

Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad in akaslompolo, de houten vakantiewoningen waren in een woord geweldig en van alle luxe voorzien.

Het skigebied is erg kindvriendelijk en ook voor de gevorderde skieer is het leuk skieen.Wij zijn een aantal keer uit eten geweest bij restaurant Pipola,erg goed en niet alleen rendiervlees maar ook een lekker biefstukje.Wij hebben gebruik gemaakt van een huurauto, welke wij erg prettig vinden omdat alles wat verder uit elkaar ligt.Volgend jaar gaan we weer een echte aanrader dus

Gereisd anders in maart 2007
Akaslompolo scoort een 8,8 uit 10, op basis van 18 reviews