Sorteren

vakanties West Midlands

Reviews over accommodaties in West Midlands

Prachtig hotel midden in het centrum

Lianne
    14-5-2014

Het hotel is schoon, ligt midden in het centrum en de kamers zijn ruim, verzorgd en schoon. Het personeel is ontzettend aardig een behulpzaam. Een absolute aanrader!

Centraal gelegen hotel.

lisab95
    3-1-2014

Het hotel ligt op loopafstand van het station (max 5 minuten). Het New Alexandra Theater ligt op 5 a 10 minuten loopafstand. 15 minuten vanaf The mailbox (winkelcentrum). Ideaal gelegen voor een bezoek aan het theater of centrum!

Kamers waren netjes, ruim en schoon. Prima bedden en kussens! Er was een airco/verwarming aanwezig die je zelf kon instellen. Je kon koffie/thee zetten op je kamer. Gratis koelkast en zelfs een strijkplank met strijkijzer. Onze kamer was wel gelegen aan een drukke weg dus s'nachts hoorde je wel is dronken jongeren langskomen.

Personeel van de receptie was vriendelijk/behulpzaam. Je kon je koffer achterlaten in een aparte ruimte als je voor 2 uur aankomt. Om 12 uur s'ochtends moet je uitchecken en kan je dus weer je koffer achterlaten.