vakanties West Midlands

Reviews over accommodaties in West Midlands

Grandioos

Gerrit Alkema,
    27-1-2018

Een onbezorgde reis van alle gemakken plus verzorging. Werkelijk een AANRADER!

Fijne ervaring. 👍

Eddie,
    27-1-2018

Veel gezien. Echt mooi maar voor de Engelse keuken hoef je niet te gaan.

Prachtig hotel midden in het centrum

Lianne,
    14-5-2014

Het hotel is schoon, ligt midden in het centrum en de kamers zijn ruim, verzorgd en schoon. Het personeel is ontzettend aardig een behulpzaam. Een absolute aanrader!

rob_theunissen,
    8-5-2013

Geweldig hotel met prachtige kamers en een opmerkelijk goede service. De wellness in het hotel is meer dan de moeite waard, de fitnessruimte is uitgebreid, zeer schoon en prettig. Het zwembad met sauna en stoomcabine zijn heerlijk om tot ontspanning te komen. Wat vooral opvalt is hoe schoon het overal is.

De service was uitzonderlijk goed, we werden met alles fantastisch geholpen en het personeel bleef altijd vriendelijk en behulpzaam.

Daarnaast is de ligging ideaal; op 10 minuutjes lopen vanaf Birmingham New Street en op 5 minuutjes lopen van het meer dan geweldige centrum van Birmingham. Dit hotel is een absolute aanrader voor iedereen.

Mooi, oud hotel in prachtige omgeving

Erik,
    18-11-2011

Het hotel is schots en scheef, een echt oud vakwerk gebouw in een met cultuur gevulde stad. Het pand kraakt en de gangen draaien de vloeren zijn scheef. Het heeft heel veel karakter.

De kamers zijn niet groot maar netjes en comfortabel.

De bediening is prima, het eten viel iets tegen, dit is echter geen probleem, er zitten genoeg eetgelegenheden om de hoek.