Sorteren

Reviews over Bora Bora

Paradise

Maaike
    16-4-2018

Het is het paradijs op aarde, het is echt zo! Nergens vind je zulk blauw water, in ook alle tinten blauw die er zijn. De mensen zijn heel vriendelijk, het zand is wit en de vissen hebben fantastische kleuren. Er zijn een giftige insecten, wel muggen etc dus goede spray mee. Eten is in de zomer beperkt van wat keuzes op het eiland zelf (de resorts hebben wel alles) omdat veel geïmporteerd wordt. Je kan er prachtige donkere parel sieraden kopen. Ga zeker naar matira beach en verblijf ook daar als je op het main eiland bent. Ik raad village temanuatu zeer aan! Mooie basic bungalows bij het mooiste strand ter wereld voor een mooie prijs. Een nacht in een over water bungalow moet natuurlijk, maar voor degene die dat niet voor een week kunnen betalen 🙋.. is een nacht toch aan te raden want het is een ervaring die je nooit vergeet!

Paradijs

Joost
    14-10-2014

Ik heb nog nooit een hotel/ resort gehad dat zo goed was. De omgeving is paradijselijk, de bevolking en de werknemers in het hotel zijn ontzettend vriendelijk, de service is echt bijzonder. De General Manager van het hotel wist wie we waren en zelfs welke excursies we hadden geboekt. Ze vroeg of alles naar wens was geweest. Dit maakte de ervaring zo bijzonder in mijn ogen.

De kamers zijn prachtig. De over-water bungalows zijn de prijs meer dan waard (voor een keertje).

Restaurant en het eten zijn ook bijzonder goed.

We hebben hier de tijd van ons leven gehad

Een pacific Dream

Nicole
    5-1-2013

Fantastisch mooi resort wat we bezocht hebben tijdens onze honeymoon door Frans Polynesië. Het is echt een plaatje. We hadden een schitterende overwaterbungalow aan de buitenring. Zelf 's-nachts konden we zwemmen door de verlichting onder ons huisje. Een heerlijk zwembad en een fantastisch strand. Het resort ligt op een eigen eiland. Je kunt met de hotelboot naar de overkant om uit eten te gaan. Of bij het resort zelf eten. Wanneer je op het hoofdeiland wilt eten, moet je reserveren en wordt je door het restaurant opgehaald. Bloody Mary is een echte aanrader. Wel is alles erg prijzig, maar wat dat kan bijna niet anders op de mooiste plek van de wereld.

Prachtige vakantie!

Rens
    9-2-2011

Ik ben er met de feestdagen met mijn vriendin heen geweest en het is echt een prachtig eiland.

De zee is prachtig, de sfeer is heerlijk op dit kleine eiland en vooral de rust.

Alleen een beetje jammer dat we van kamer moesten wisselen omdat er wat mis was met het bad!

Voor de rest een TOP vakantie! Wil er zeker nog eens heen.

Fantastisch mooi !!

elise nouris
    27-7-2010

Wij zijn in december 2004 hier geweest. In combinatie met Pearl hotels op Moorea en Tahaa. Echt...dit is onze mooiste reis ooit geweest en hoop ooit nog een keer deze eilanden te mogen bezoeken. Denk dat het moeilijk is dit te overtreffen. Krijg je de kans om hier naar toe te gaan...DOEN !!

Bora Bora scoort een 9,8 uit 10, op basis van 9 reviews