We hebben een aantal aanbieders voor Bora Bora voor je op een rij gezet:

Reviews over Bora Bora

Paradijs op aarde

Maaike
    17-4-2018

Bora bora is paradijs, het is echt zo! Het is er zo prachtig, het lijkt alsof je de film vaiana in stapt. De kleuren van het water zijn zo blauw, ongelooflijk. De mensen zijn erg aardig, helemaal als je de moeite doet een Frans woordje te spreken met ze. Toch zijn er kleine dingen die je misschien wel moet weten, muggen dus muggenspray mee! Er zijn redelijk veel straat honden, nu houd ik heel veel van dieren en vooral honden en ik vind dit niet fijn. Dit is natuurlijk wel alleen op het main island en niet op de atollen van de luxe resorts. Maar toch, ze krijgen wel wat eten etc maar worden niet goed verzorgd en zien er niet helemaal goed uit vaak. En er zijn wat grote spinnen en een soort van krabben en kakkerlakken, maar niks is giftig... verder is het gewoon echt fantastisch, mooie vissen, stingrays l, schildpadden etc in het water om mee te zwemmen en buiten het rif haaien.Tours zijn zeker aan te raden de mannen maken het fantastisch

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016
Bora Bora scoort een 9,8 uit 10, op basis van 9 reviews