Eilanden in de Stille Oceaan

We hebben een aantal aanbieders voor Eilanden in de Stille Oceaan voor je op een rij gezet:

vakanties Eilanden in de Stille Oceaan

Reviews over accommodaties in Eilanden in de Stille Oceaan

Paradise

Maaike,
    16-4-2018

Het is het paradijs op aarde, het is echt zo! Nergens vind je zulk blauw water, in ook alle tinten blauw die er zijn. De mensen zijn heel vriendelijk, het zand is wit en de vissen hebben fantastische kleuren. Er zijn een giftige insecten, wel muggen etc dus goede spray mee. Eten is in de zomer beperkt van wat keuzes op het eiland zelf (de resorts hebben wel alles) omdat veel geïmporteerd wordt. Je kan er prachtige donkere parel sieraden kopen. Ga zeker naar matira beach en verblijf ook daar als je op het main eiland bent. Ik raad village temanuatu zeer aan! Mooie basic bungalows bij het mooiste strand ter wereld voor een mooie prijs. Een nacht in een over water bungalow moet natuurlijk, maar voor degene die dat niet voor een week kunnen betalen 🙋.. is een nacht toch aan te raden want het is een ervaring die je nooit vergeet!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Paradijs

Joost,
    14-10-2014

Ik heb nog nooit een hotel/ resort gehad dat zo goed was. De omgeving is paradijselijk, de bevolking en de werknemers in het hotel zijn ontzettend vriendelijk, de service is echt bijzonder. De General Manager van het hotel wist wie we waren en zelfs welke excursies we hadden geboekt. Ze vroeg of alles naar wens was geweest. Dit maakte de ervaring zo bijzonder in mijn ogen.

De kamers zijn prachtig. De over-water bungalows zijn de prijs meer dan waard (voor een keertje).

Restaurant en het eten zijn ook bijzonder goed.

We hebben hier de tijd van ons leven gehad

Gereisd met vrienden in juni 2014

Een pacific Dream

Nicole,
    5-1-2013

Fantastisch mooi resort wat we bezocht hebben tijdens onze honeymoon door Frans Polynesië. Het is echt een plaatje. We hadden een schitterende overwaterbungalow aan de buitenring. Zelf 's-nachts konden we zwemmen door de verlichting onder ons huisje. Een heerlijk zwembad en een fantastisch strand. Het resort ligt op een eigen eiland. Je kunt met de hotelboot naar de overkant om uit eten te gaan. Of bij het resort zelf eten. Wanneer je op het hoofdeiland wilt eten, moet je reserveren en wordt je door het restaurant opgehaald. Bloody Mary is een echte aanrader. Wel is alles erg prijzig, maar wat dat kan bijna niet anders op de mooiste plek van de wereld.

Gereisd met partner in april 2010

Echt een schitterende, idyllisch mooie plek.

Diederik & Luciëlle Folkers,
    24-12-2012

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en zijn goed onderhouden. Liggen in een mooie tuin met een schitterend uitzicht. De ligging is vd weg (mainstreed) dit is de ringweg van het eiland. Er is geen restaurant, daar is het te kleinschalig voor maar een winkeltje is dicht bij 110 meter en een zeer goed restaurant 70 m rechts op het strand. Er is een kook gelegenheid aanwezig en van alle luxe voorzien. Rod & Jo, wat een behulpzame mensen en vriendelijk personeel. De staat vd kamers zijn romantisch en echt Polynesisch ingericht. Elke dag wordt er schoon gemaakt en de omliggende tuin onderhouden. Dit is alleen geschikt voor stellen met kinderen ouder dan 12 jaar dit is een huisregels, ivm rust. Wij hebben nog al wat gezien, maar deze locatie hoort echt bij het eiland. Onze slagzin is....als de hemel er zo uit ziet rekenen wij hem goed.

Gereisd met partner in januari 2012

Heerlijk hotel

Niels,
    16-3-2011

Dit hotel heeft voor ons sowieso een streepje voor omdat wij hier getrouwd zijn. Maar los daarvan is het hotel zeker aan te raden voor eigenlijk iedereen. Wij hadden ivm ons huwelijk ook familie meegenomen (met kinderen) en zij vonden allen de voorzieningen en service top. Mooie ruime kamers (zowel de standaard kamers als de zeezicht suite) met allemaal een bad op het balkon. Heerlijk om hier 's avonds nog even in te liggen. Grote zwembaden (een deel voor kinderen en een deel voor alleen volwassenen), goede restaurants en fijne loungeplekken. De prijs voor zo'n goed hotel vonden wij erg meevallen. De locatie aan een baai is erg mooi maar wel relatief ver van de (grotere) plaatsen. Personeel is erg vriendelijk en probeert je het naar de zin te maken. Het alomtegenwoordige "Bula" (=hallo) laat je een paar weken later nog niet los.

Gereisd met vrienden in januari 2011