Sorteren

vakanties Fiji

Reviews over accommodaties in Fiji

Heaven on earth in couples only luxe resort

Chris & Liz
    18-6-2014

Wij verbleven in the overwater bure en hebben een fantastische tijd gehad. Topservice, meer zelfs, op een idyllische en paradijselijke plaats. De bures zelf zijn bijzonder mooi en van alle gemakken voorzien! Een verrekijker en een snorkeluitrusting krijg je tijdens je volledige verblijf gratis ter beschikking... Ook een dikke pluim voor de chef, ook het eten was er hemels!

Geweldig mooi hotel op Fiji

anouk.schouten
    3-4-2014

Super hotel op Denarau Island op 20 minuten rijden van het vliegveld van Nadi.

Mooie, ruime, schone kamers. Ontbijt in buffetvorm, dus voor elk wat wils.

Grote zwembaden en meerdere restaurants op het terrein van het hotel.

Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.

Kortom een geweldige plek om te relaxen!

Onbezorgd genieten

Sietske
    4-11-2013

Het hotel is gelegen op een privé eiland op circa 2 uur varen van Denarau. Het is een kleinschalig resort waarbij kinderen onder 18 jaar niet zijn toegestaan. Vanuit de Beach Burés loop je zo het strand op.

Vlakbij het zwembad liggen kano's die je gratis kunt gebruiken. Daarnaast kun je ook gratis snorkelen. Als je wil duiken kan dit alleen tegen betaling.

De keuken is prima maar geen extreme luxe, je zit ook op een eiland dus ze moeten het doen met de bevoorrading die ze eens in de paar dagen krijgen. Voor ons was het in elk geval genieten.

Fiji sfeer

Roely
    7-4-2011

We verbleven 3 dagen in dit hotel. Prima kamers, ruim, beetje gedateerd maar de bedden waren erg goed. De faciliteiten zijn redelijk tot goed. Er is een klein zwembad, er zijn voldoende ligbedden en een paar hangmatten. Het restaurant JB's is een aanrader, goed personeel, lekker eten. Daar is ook de gratis wifi (de rest van het resort heeft geen internet) en de verbinding is standaard erg traag. Email checken gaat, foto's uploaden is een kwestie van een hele lange adem.

Het hele complex straalt een fijne Fiji sfeer uit. Realext. Geen standaard internationaal resort waarvan er 13 in een dozijn gaan. Als je het woord 'resort' vertaalt in 'luxe' dan moet je niet voor dit resort kiezen! Drie sterren max.

Het ligt aan een bijzonder slechte weg, ver van alles. Het strand is redelijk schoon en de zee erg ondiep. Voor gasten zijn er gratis paddleboats en surfplanken. Kortom: heel fijn voor een paar dagen, wij zouden er echter geen week willen zitten.

paradijs

josknaap
    17-3-2011

paradijs op aarde!! een prachtige cabin met prive strandje. heerlijk gesnorkeld tussen "je eigen" koraal. extreem aardig personeel waarvoor niets te veel was. terug gevlogen met helikopter naar hoofd eiland. over de atollen gevlogen.

PRACHTIG.