Egypte

Reviews over accommodaties in Egypte

Aanrader 😄

Joyce & Juliana,
    21-2-2019

Aanrader! Goed eten, vriendelijke mensen, leuke animatie, fijne bedden en de service is perfect! Het onderhoud is hier en daar wat achterstallig, maar als er iets aan de hand is en je vraagt om hulp, dan wordt het direct opgelost.

De dolfijnentrip met snorkelen is ook zeker iets om niet te missen 😍

Gereisd met vrienden in februari 2019

geweldig resort, ook voor familie's.

pinda,
    21-2-2019

Dit resort was boven verwachting. ook heel geschikt voor familie,s. Zeer uitgebreid en gevarieerd buffet. kamers iets verouderd maar schoon. problemen worden snel voor je opgelostd. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Voor herhaling vatbaar

A.,
    20-2-2019

Fijn hotel dat echter wel een opfrisbeurt kan gebruiken op bepaalde punten. Onze kamer was ruim met een goede douche en (met topper) een redelijk matras. De lakens waren wel vaak te smal voor het matras, dat is een van de punten v.w.b. de opfrisbeurt. Net als veel handdoeken bij het strand en zwembad, waar bij een deel de gaten soms bijna in vallen.

We misten op de kamer ook stopcontacten om je mobiel en e-reader op te laden. Bij gebrek hieraan moet je de stekkers van een aantal lampen eruit halen, dat is niet echt handig.

De buffetten in het main-restaurant waren goed en redelijk uitgebreid. Het lunch-tentje aan het strand viel wel wat tegen qua aanbod en kwaliteit.

En helaas geen likeuren in het all-in concept.

De zee is prachtig, maar helaas niet kunnen snorkelen vanwege de constant aanwezige harde wind in dit seizoen.

Medewerkers allemaal erg vriendelijk.

En weinig kinderen, ideaal en erg relaxt!

Gereisd met partner in februari 2019

Voor de 3e keer binnen 1 jaar naar Coraya

Henri,
    20-2-2019

Bij Steigenberger Coraya Beach resort vinden wij alles wat we nodig hebben voor een geweldige vakantie.

Coraya is een super mooi en romantisch resort met prachtige tuinen en een eigen huisrif met de mooiste vissen en schildpadden.

We kijken nu al weer uit naar 26 april, we gaan dan voor de 5e keer 12 dagen genieten van de geweldige all-inclusief service van Coraya.

Het is zeker een aanrader voor mensen die van rust, luxe, lekker eten, heerlijke cocktails, snorkelen, en de Egyptische gastvrijheid houden.

Pas op voor een Coraya verslaving, als je er éénmaal bent geweest blijf je terugkomen

Gereisd met partner in december 2018

fantastisch

Ria Kroese,
    20-2-2019

een geweldige week gehad in dit mooie hotel, eerste keer Egypte,wat een prachtig rif bij het hotel om te snorkelen, ook voor het eerst, wat een mooie onderwaterwereld!

goed eten met iedere avond een ander thema(land) vriendelijke bediening, (kamers zijn aan renovatie nodig), maar prima en schoon en altijd een leuke creatie op bed.

wij komen vast nog eens weer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019