Géén boekingskosten
/Egypte/Egypte/Sharm el Sheikh/Hotels Sharm el Sheikh/Hotel Reef Oasis Beach Resort

Reef Oasis Beach Resort

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

754 Reviews over Reef Oasis Beach Resort

• 6Vadim30-08-2019

Excellent holiday

Excellent holiday but food still need mor varity and beach far

• 9Edwin06-12-2018

Super leuke vakantie gehad

Prima prijs kwaliteitsverhouding Wat opviel gastvrije obers 95% van personeel is super Strand is wel druk maar niet vervelend Eten is prima voldoende afwisseling en in buffetvorm. Zwembaden zijn prachtig, leuke spa een aanrader. Kamers netjes Complex is niet nieuw maar zeker niet verouderd.

• 9Otto04-12-2018

Fantastiech

Het resort waar wij zaten was er mooi, groen en perfect gelegen voor een rust vakantie, wat wij hebben gedaan. Het weer was tijdens ons verblijf erg goed en lag tussen de 29 en 30 graden. Al met alles netjes geregeld eten was goed en je bed werd elke netjes opgemaakt met elke dag een andere versiering op je bed.

• 8Alex Appel27-10-2018

Prima hotel voor ons.

Prima hotel, wel erg groot opgezet. Als er al een (stinkende diesel) busje heen en weer rijdt... Wij hadden het geluk dat onze kamer direct aan het zwembad lag. Lekker op een ligbed onder een parasol relaxen, terwijl de badmeester je voorziet van gratis drankje, wat een luxeprobleem! Verder is het huisrif helaas (bijna) helemaal grijs gekleurd, met wel nog steeds de meest mooie tropische vissen. Al het personeel doen hun best om het naar je zin te krijgen, zonder dat het te opdringerig wordt, vonden wij een super pluspunt. Wat eten betreft, dat is vaak smaakvol, maar ook soms veel van hetzelfde. Voor ons absoluut geen probleem. Er zijn 's avonds 3 verschillende restaurants met "all you can eat" concept en 2 tegen betaling. Een paar minuten lopen en je bent bij kleine winkeltjes voor de nodige souvenirs, of met een taxi richting het centrum. Goed te doen allemaal. Jammer te zien dat terrorisme heel veel geluk van Egyptenaren verkl...

• 6Michel Leonhart27-09-2018

Drama nooit meer

Dit hotel is geen 5 sterren waard. Achterstelling onderhoud. Geen of weinig informatie receptie. Informatie over accomodatei blijft achterwege slechts een kopie. Wat niet klopt.

Eten en restaurants ondermaats. Thuis heb je beter. Gevolg dat je in Naama Bay gaat eten. Niet de bedoeling voor een all in. Extra kosten.

Nooit meer en gewoon wegblijven .

• 9Familie Slippens11-05-2018

Prachtig resort op een magische plek!

Prachtig resort op een magische plek: één van de mooiste snorkelplekken ter wereld vlak voor de deur. Wat wil je nog meer? Het resort is groot maar door de verschillende hoogtes in de gebouwen valt dat minder op. De tuin is prachtig, echt een eyecatcher. Het eten is prima, elke dag weer voldoende keus en na 8 dagen waren we het nog niet beu. Het personeel is aardig en doet zij uiterste best om je het naar de zin te maken. Er zijn voldoende zwembaden op het resort: de relaxpool, het aquapark, de zwembaden tussen de gebouwen in. Helaas waren 5 vd 10 glijbanen buiten gebruik: tegenvaller. In de zomer zijn ze waarschijnlijk wel open. Het strand: prima bereikbaar, er rijdt ook een treintje dus dan is lopen overbodig. Handdoekenservice: super geregeld. Snorkelen: Tip: het snorkelmasker van Decathlon: onmisbaar. Op het park zelf weinig te koop. De kamer was ruim , netjes en koel. Heerlijke ruime douche.

• 9Martijn27-10-2017

Absoluut een aanrader

Een erg groot resort, met prachtige tuinen, veel groen, veel zwembaden verdeeld over het terrein en een heerlijk strand, met bij behoorend (fantastisch mooi) koraalrif. Er rijdt zelfs een shuttle busje door het park, welke wij wel eens gebruikten als we van het strand weer naar ons appartement gingen na een lange dag. Het gehele resort is erg goed onderhouden en ziet er gewoon heel strak en sfeervol uit. Het eten had dagelijks voldoende variatie, we zijn het na 15 dagen in ieder geval zeker niet zat geworden. Vooral de vis was elke dag weer heerlijk (en anders). De kamer was ruim, goed, en erg belangrijk, het bed/matras was heerlijk. We hebben er erg goed geslapen. Het personeel was vriendelijk en erg service gericht. Niet gefocussed op fooien. Voornamelijk oekrainse en italiaanse gasten. Vooraf moest ik nog maar zien of dat me wel ging bevallen, maar echt geen last gehad van deze groepen.

Dit was voor mij mijn eerste egypte ervaring. Het stadje Sharm el Sheikh vind ik zelf niet zo veel aan. Dit resort is zelf echter een dorp op zich en als je gewoon 1 of 2 weken wil relaxen is dit echt een aanrader. Prijs kwaliteit is top. Het heeft verder alles, van winkeltjes tot voldoende restaurants en (kinder)zwembaden, tot aan een compleet waterpark. Mooiste van alles is het koraal direct voor het privestrand van het resort, waar je een fantastische onderwaterwereld hebt.

• 9wilma kleinlangenhorst07-03-2017

Echt fantastisch

Bijzonder prettige mensen in het resort.

• 9Pos26-06-2016

Super tijd gehad bij Reef Oasis Beach Resort!

Echt een top tijd gehad bij Reef Oasis Beach Resort. Alles was top geregeld. Van het eten tot het busje dat op het resort ingezet wordt tot het grote strand. Erg mooi huisrif, waar je goed kunt snorkelen en duiken. Aanrader is een kamer bij Rama Pool, wat ons betreft het mooiste zwembad van het resort. Eten is voldoende, genoeg keus in de verschillende restaurants. Door de vele verschillende hotels in Sharm el Sheikh weet je vaak niet meer wat je moet kiezen, maar mocht ik in de toekomst weer gaan, dan ga ik zeker terug naar dit resort. Gewoon, omdat ik weet dat het hier goed zit en alles op en top geregeld is.

• 10Ton tuithof15-09-2015

Hotel is goed, leuk personeel, in dorp wat minder leuk zeer agressive verkopers proberen je op alle manieren de winkel in te krijgen en als ze dat niet lukt laten ze je het ook merken ,prachtige ligging aan de zee met koraalrif genoten van de onderwater wereld wat een vissen .

Hotel Reef Oasis Beach Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)