Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°28°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Waterfalls Resort voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Hilton Waterfalls Resort in het Nederlands

Prachtig!

mooiplantje
17-11-2013

Topresort, alles wat er over staat in reisgidsen klopt, toppie!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Heerlijk hotel, zee, kortom genieten !!

Eric en Els
12-5-2013

Personeel, service, kamer, eten, ligging, zee, strand, vissen, snorkelen, gewoon super voor een week (10 dgn) uitrusten. Jammer en niet nodig dat ze zoveel vragen voor wifi in dit computer tijdperk.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

gijsbertse
12-1-2013

dit hotel is zijn 5 sterren zeker niet waard. all in kennen ze niet,wil je cappucino is betalen,wil je ijs is betalen,het koffieaparaat heeft van de 8 dagen dat wij er waren drie dagen gewerkt,eten was alle dagen hetzelfde en lauw,ontbijt was beter. de eetzaal was niet schoon en ook de lobby lijkt mooi,maar kijk je naar de hoekjes en onder de banken een bende.veel russen met kleine kinderen die van de lobby een speeltuin maken. voor mij geen hilton meer, had er meer van verwacht,

Gereisd Met vrienden in januari 2013

D-reizen

Met kerst en oud en nieuw

chantal Janssen
4-1-2013

Wij zijn net terug v 10 dagen sharm el sheikh. De kamers voldoen helaas niet aan een 5 * hotel, geen gratis internet (10 euro voor 1 uur), bedden slechte kwaliteit, bloed op de lakens, douchegordijn kapot, overal is met teveel kit gerepareerd, extra spullen zoals wattenstaafjes douchekap etc zijn niet aanwezig. Dit hotel krijgt volgens de Europese normen geen 5, het echt een 4 hotel. eten is prima voor een week. de kamers met zeezicht zijn voor 29 dollar per nacht te boeken, maar je kunt ook voor 50 euro voor een week zo's kamer krijgen. De heren aan de receptie zijn dan ook niet altijd met elkaar eens over de prijs. helaas mag je in een heel kleine stukje (ong 25-30 m) zee zwemmen en de vissen en het koraal zijn niet erg bijzonder. 60 % vd gasten zijn Russen, maar geen overlast gehad. Het is wel een familie hotel. op dit moment ( dec 2012) heerst een gespannen sfeer in het sinai gebied. te veel controles door het leger.

Gereisd Met partner in december 2012

fantastisch!

Bianca
18-7-2012

Wat een super hotel!!! Wat een service!!! Wat een schitterend rif en wat een super zwembaden met bijbehorende service. Genoeg keuze wat valt onder de all-inclusive formule, en wil je iets anders dan betaal je gewoon bij. Jammer dat het avond entertainment niet gratis is maar ach daar komen wij niet voor. heerlijke cocktails en ook op het eten is werkelijk niks aan te merken, het is zelfs elke avond gloeiend heet, dat is echt uniek in Egypte! En elke dag iets anders, dat hebben we thuis echt niet hoor!

Gereisd Met partner in juli 2012

Toppie!

Cherry
10-7-2012

Een aanrader! Eten was goed te doen. Thuis eet je (de gemiddelde hollander) ook niet elke week gevarieerd, dus niet zo zeuren :), schone kamers, prachtige zwembaden & rif.

Gereisd Met partner in juni 2012

Toppie!

Cherry
10-7-2012

Een aanrader! Eten was goed te doen. Thuis eet je (de gemiddelde hollander) ook niet elke week gevarieerd, schone kamers, prachtige zwembaden & rif.

Gereisd Met partner in juni 2012

Top!!

C.
6-7-2012

Top hotel! Perfecte ligging, geweldige service, lekker eten (als je thuis in NL niet alleen een stukjes vlees, groente + aardappels op je bord hebt liggen), heerlijke zwembaden. En ja, dat ze in en buiten het hotel nogal wat verkooppraatjes hebben staat ook wel bekend. Zouden jullie ook doen als jullie 2 euro per uur verdienden toch? Ik heb een heerlijke tijd gehad!

Gereisd Met partner in januari 2012

Geweldige week in heerlijk hotel.

Maarten
18-4-2012

Normaal geven we nooit reactie op deze site, maar wellicht dat we eventuele twijfelaars over de streep kunnen trekken door onze ervaring te delen. We hebben een geweldige week gehad in dit erg mooi, statig en groot hotel. De kamers zijn schoon, ruim, mooi balkon en breedbeeld tv met voldoende internationale zenders. Overdag kan je op verschillende plekken relaxen en genieten van de zon. .Ook hoef je nergens te vechten voor een bedje. Personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan het je naar de zin te maken. Ook hier geldt dat je krijgt wat je geeft.. Wij houden persoonlijk niet zo van het buffet eten, en hebben dan ook bijna alle dagen in de gezellige restaurantjes gegeten die eenvoudig te boeken zijn (valt in de all-inclusive formule). Hier wordt je netjes bediend in mooie omgeving in de buitenlucht. Wij zijn ook een paar keer gaan duiken, waar professionele begeleiding aanwezig is. Het rif voor het hotel is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

5*hotel met details waar nog wat werk aan is

Brigitte en Walter uit België
11-4-2012

zoals in de meeste toelichtingen al wordt gezegd kunnen wij alleen maar beamen... je hebt beter maar natuurlijk ook véél slechter, dankzij een promotieboeking was het zeker zijn geld waard

Gereisd Met partner in april 2012

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Waterfalls Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Waterfalls Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.