Hotel Hilton Waterfalls Resort

Hotel Hilton Waterfalls Resort

8.2Fantastisch

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Waterfalls Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

58 reviews over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• 9mooiplantje17-11-2013

Prachtig!

Topresort, alles wat er over staat in reisgidsen klopt, toppie!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 10Eric en Els12-05-2013

Heerlijk hotel, zee, kortom genieten !!

Personeel, service, kamer, eten, ligging, zee, strand, vissen, snorkelen, gewoon super voor een week (10 dgn) uitrusten. Jammer en niet nodig dat ze zoveel vragen voor wifi in dit computer tijdperk.

Gereisd met partner in april 2013

• 5gijsbertse12-01-2013

dit nooit meer

dit hotel is zijn 5 sterren zeker niet waard. all in kennen ze niet,wil je cappucino is betalen,wil je ijs is betalen,het koffieaparaat heeft van de 8 dagen dat wij er waren drie dagen gewerkt,eten was alle dagen hetzelfde en lauw,ontbijt was beter. de eetzaal was niet schoon en ook de lobby lijkt mooi,maar kijk je naar de hoekjes en onder de banken een bende.veel russen met kleine kinderen die van de lobby een speeltuin maken. voor mij geen hilton meer, had er meer van verwacht,

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7chantal Janssen04-01-2013

Met kerst en oud en nieuw

Wij zijn net terug v 10 dagen sharm el sheikh. De kamers voldoen helaas niet aan een 5 * hotel, geen gratis internet (10 euro voor 1 uur), bedden slechte kwaliteit, bloed op de lakens, douchegordijn kapot, overal is met teveel kit gerepareerd, extra spullen zoals wattenstaafjes douchekap etc zijn niet aanwezig. Dit hotel krijgt volgens de Europese normen geen 5, het echt een 4 hotel. eten is prima voor een week. de kamers met zeezicht zijn voor 29 dollar per nacht te boeken, maar je kunt ook voor 50 euro voor een week zo's kamer krijgen. De heren aan de receptie zijn dan ook niet altijd met elkaar eens over de prijs. helaas mag je in een heel kleine stukje (ong 25-30 m) zee zwemmen en de vissen en het koraal zijn niet erg bijzonder. 60 % vd gasten zijn Russen, maar geen overlast gehad. Het is wel een familie hotel. op dit moment ( dec 2012) heerst een gespannen sfeer in het sinai gebied. te veel controles door het leger.

Gereisd met partner in december 2012

• 10Bianca18-07-2012

fantastisch!

Wat een super hotel!!! Wat een service!!! Wat een schitterend rif en wat een super zwembaden met bijbehorende service. Genoeg keuze wat valt onder de all-inclusive formule, en wil je iets anders dan betaal je gewoon bij. Jammer dat het avond entertainment niet gratis is maar ach daar komen wij niet voor. heerlijke cocktails en ook op het eten is werkelijk niks aan te merken, het is zelfs elke avond gloeiend heet, dat is echt uniek in Egypte! En elke dag iets anders, dat hebben we thuis echt niet hoor!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Cherry10-07-2012

Toppie!

Een aanrader! Eten was goed te doen. Thuis eet je (de gemiddelde hollander) ook niet elke week gevarieerd, dus niet zo zeuren :), schone kamers, prachtige zwembaden & rif.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Cherry10-07-2012

Toppie!

Een aanrader! Eten was goed te doen. Thuis eet je (de gemiddelde hollander) ook niet elke week gevarieerd, schone kamers, prachtige zwembaden & rif.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10C.06-07-2012

Top!!

Top hotel! Perfecte ligging, geweldige service, lekker eten (als je thuis in NL niet alleen een stukjes vlees, groente + aardappels op je bord hebt liggen), heerlijke zwembaden. En ja, dat ze in en buiten het hotel nogal wat verkooppraatjes hebben staat ook wel bekend. Zouden jullie ook doen als jullie 2 euro per uur verdienden toch? Ik heb een heerlijke tijd gehad!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Maarten18-04-2012

Geweldige week in heerlijk hotel.

Normaal geven we nooit reactie op deze site, maar wellicht dat we eventuele twijfelaars over de streep kunnen trekken door onze ervaring te delen. We hebben een geweldige week gehad in dit erg mooi, statig en groot hotel. De kamers zijn schoon, ruim, mooi balkon en breedbeeld tv met voldoende internationale zenders. Overdag kan je op verschillende plekken relaxen en genieten van de zon. .Ook hoef je nergens te vechten voor een bedje. Personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan het je naar de zin te maken. Ook hier geldt dat je krijgt wat je geeft.. Wij houden persoonlijk niet zo van het buffet eten, en hebben dan ook bijna alle dagen in de gezellige restaurantjes gegeten die eenvoudig te boeken zijn (valt in de all-inclusive formule). Hier wordt je netjes bediend in mooie omgeving in de buitenlucht. Wij zijn ook een paar keer gaan duiken, waar professionele begeleiding aanwezig is. Het rif voor het hotel is zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Brigitte en Walter uit België11-04-2012

5*hotel met details waar nog wat werk aan is

zoals in de meeste toelichtingen al wordt gezegd kunnen wij alleen maar beamen... je hebt beter maar natuurlijk ook véél slechter, dankzij een promotieboeking was het zeker zijn geld waard

Gereisd met partner in april 2012

Hotel Hilton Waterfalls Resort info