Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa *****

Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa *****

Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa
Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Di Mare Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

248 reviews over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in het Nederlands

Geen vijf sterren waard

Alfred Kempe, 16-2-2018

De ligging, met fraai strand, pier en huisrif voor de deur, was uitstekend. De tuin was goed verzorgd en alles was schoon en opgeruimd.

Het eten was matig, alles smaakte eigenlijk hetzelfde. Wel veel keus. Zogenaamd alcoholische dranken waren dat niet. Prettige bijkomstigheid: geen dronken gasten. Maar het hoort mijns inziens niet.

In de avonduren waren alleen op het terras consumpties te verkrijgen, meenemen naar de kamer of eigen balkon was verboden. Daardoor was je gedwongen tussen de vele rokers (80% van het publiek) naar de tenenkrommende, amateuristische en vaak valse optredens te luisteren in plaats van rustig met een glas wijn op je eigen balkon een boek te kunnen lezen.

Personeel was er meer dan voldoende, maar we hebben al onze consumpties, op een enkele uitzondering na, zelf moeten gaan halen aan de bar. Mijn vrouw werd zelfs genegeerd toen ze iets bestelde.

De kamer was netjes, het sanitair was hard aan renovatie toe.

Heerlijk veel zwembaden,goed eten,top

britt, 15-1-2018

Dat je als je het resort wilt verlaten wel even moet rijden naar de dichts bijzijnde stad

Geweldig

Familie van Dam, 6-1-2018

Het was weer geweldig om terug te zijn. Vriendelijk personeel, heerlijk strand, goede kamers die dagelijks werden schoongemaakt met prachtige creaties. De lunch tussen de middag kun je nuttigen bij het strand, is erg lekker en goed verzorgd. Auqua aerobic is super leuk met het animatieteam. Iedere avond optreden, gezellig en sfeervol.

Klantvriendelijk hotel

Esther, 19-12-2017

* Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Kwamen aan 's avonds laat, hadden we een kamer met 2 bedden terwijl we met z'n 3en waren.

Zoon van 18 moest op een nog te brengen klapbedje, kon natuurlijk niet. Volgens receptie lag de fout bij touroperator omdat er op deze kamer geen 3 volwassenen kunnen. Via de manager een suite gekregen. Top!

Eind van de vakantie was zoon t-shirt kwijt, er is alles aan gedaan deze te vinden en dat is ook gelukt

* Eten was prima, Zwembad goed en vooral het koraal supermooi!

* Bediening aan het zwembad (respect voor hen, zij respect voor jou)

* Wat ons tegenviel was de animatie, vreemd dat ik hiervan goede recensies zie want het was gewoonweg vals en amateuristisch (heb ik het over 's avonds)

Prima vakantie

Tessa, 2-12-2017

Goed: het weer, het strand, snorkelen, de ruime kamers, groot mooi zwembad, afwisselend eten

Slecht: hygiene, Egyptische eten(beiden ziek geworden), WiFi, het personeel die volgens mij nog nooit een blonde vrouw heeft gezien

Groot en mooi hotel. Ruime kamers met groot balkon. Mooie zwembaden en het strand is heerlijk dichtbij. Voldoende keuze in het eten, wij zijn echter wel ziek geworden, zoals 80% bij van de gasten het geval. Bijna iedereen heeft last van hun buik en wij hebben zelfs drie avonden op de hotelkamer door moeten brengen. Ligt waarschijnlijk aan de hygiene van het hotel, die is niet altijd overal helemaal goed.

Heerlijke vakantie

Mandy de Jong, 1-11-2017

Mooi ruim en netjes park. Het eten is uitstekend, veel keuze en altijd lekker. De zwembaden zijn erg mooi en er is altijd voldoende plek. Het koraalrif is wonderbaarlijk mooi. Op zo'n 10 minuten zwemmen van de steiger kom je in een paradijselijke omgeving waar we o.a. grote schildpadden en een manta hebben gezien.

De service bij het restaurant en de tijdens het avondprogramma kan beter. Shows waren leuk maar niet bijzonder.

Mede door de gunstige prijs heeft deze vakantie zeker in positieve zin verrast.

Prima resort, alles werd goed geregeld.

Anneke, 26-10-2017

Eten erg goed en alles werd goed schoon gehouden. Elke avond animatie maar heb je daar geen behoefte aan dan kan je naar de beach-bar om daar wat te lezen of een spelletje te doen. Nadeel: muziek bij animatie stond heel erg hard en dat hoorde je ook in je kamer. Na 23.00 uur was het wel weer stil.

fantastisch hotel met top service en kwaliteit!

Daisy hanna, 17-10-2017

Wij zijn heel vaak naar Sharm geweest, maar Stella in het beste hotel tot nu toe op alle gebieden! Het hotel biedt alle luxe en comfort welke je nodig hebt in Egypte, op de kleinste details wordt zelfs gelet (zoals de extra service zoals het schoonmaken van je zonnebril en het sproeien van water bij het zwembad en het strand). We voelden ons compleet in de watten gelegd door al het vriendelijke en professionele personeel, met name het eten in het restaurant was geweldig wat een topchef! Geen buikpijn gehad wat meestal wel het geval is. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn glutenallergie. De veiligheid is tevens een belangrijk aspect zeker nu. Heel veel dank aan de vriendelijke manager George welke onze vakantie compleet heeft verzorgd. 'S avonds valt er genoeg te beleven in het hotel en is er live muziek van een zeer goed niveau. Ook is het overal erg schoon en fris, ook de toiletten in het gehele hotel. Kortom echt een aanrader!

Geweldig studio van alles voorzien, heel schoon

Gerard en Joyce Laurijsen, 22-9-2017

Alles uitzicht accomodaties kon niet beter! Waar kan je in een voortuin zitten met in de avond het geluid van kabbelende golven die weerkaatsen tegen de aanwezige rotsen op het strand. Een sterrenhemel die ik nog nooit zo aanschouwt heb.

Super Hotel !

Connie Gijsbers, 5-9-2017

Prachtige ligging met eigen huisrif Geweldig mooie blauwe kleuren van de rode zee

Kamers mooi schoon en groot !!

Eten je kunt het niet bedenken maar het is er en lekker !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa scoort een 8.16 uit 10 op basis van 261 reviews.