Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Di Mare Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

284 reviews over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in het Nederlands

• 6Edwin van der Linden22-08-2019

Voor ons nooit meer....

Via touroperator een zeer afgelegen kamer gekregen van lobby en eetzaal.Deze Was zo vol van pesticiden dat mijn partner hoestend naar buiten vluchtte.Geen upgrade kamer, geen eerste verdieping(nl wel geboekt!)geen 2-persoons bed,minimaal 2 kakkerlakken deed mijn inmiddels misselijk en zwaar hoestende partner besluiten om daar niet te verblijven.Na beklag,werd gezegd dat wij 2 dagen moesten wachten.Na 1,5 uur bivak met bagage in de lobby kregen wij om 23.30u. alsnog een kamer naar wens.Mooi huisrif.Voldoende bedjes fijn strand,goed en gevarieerd buffet zijn de pluspunten.Nadelen:Het enige voor kinderen,is een 3 uur lang entertainmentprogramma elke avond,ook saai voor gepensioneerden en goldmembers,die veelal voorkeursbehandeling van personeel krijgen dat tegen ons en ook andere nieuwkomers zeer onbeschoft en onbehulpzaam kon zijn.En na ze erop aan te spreken je in je gezicht zitten uit te lachen. Slechtste hotel van 7x Hurghada

5Ligging
    3Service
    7Prijs/kwaliteit
    8Eten
    4Kindvriendelijk
    9Zwembad

• 6Angel16-08-2019

We zijn beter gewend. Hier niet meer.

Het is all-in :( mini bar betalen, Spa betalen afzetters, minigolf betalen, eten bij het strand beperkt niet veel soeps, bij elke aketivietijd verwachten ze geld. De schoonmakers staan je al op te wachten als je terug van het eten komt. De zee is geen mooi aanzicht als de zee zich terug trekt. Huisrif is wel mooi.

6Service
    6Kindvriendelijk
    5Hygiëne

Met oudere kinderen

• 10Giovanna Lunghi13-08-2019

Zeker een hotel resort om terug te gaan!

Wij hebben een heel fijne vakantie doorgebracht in Stella di mare beach. Prachtig uitzicht van uit onze kamer op zee,iedere dag versierd bed en alle linnen verschoont top. Heerlijk gegeten zeer gevarieerd en prettige bedienings personeel. Keuze uit 5 zwembaden 2 met poolbars heel gezellig,prachtig strand met een waanzinnig rif waar je zoveel vissen kunt spotten. Wifi werkt alleen in de lobby ook wanneer je betaald voor het heel resort ontvangst. De excursies bij touroperator waren ook geweldig op 1 na,de city trip naar Hurghada by night,heel commercieel. Al met al hebben wij genoten en voor herhaling vatbaar echt een aanrader.

9Service
    9Hygiëne

Met oudere kinderen

• 5Corina07-08-2019

Nooit meer geen 5 sterren waard

Vol met Arabieren, nou is dat geen probleem maar ze leven snachts dus wij zijn genoodzaakt geweest om 3 keer van kamer te veranderen vanwege de herrie van gillende kinderen. Daarbij kregen ze ook nog voorrang in de rij voor eten ,bizarr en dan zijn ze gemiddeld met 8 p dus het gebakken eitje duurt even,de spa word je opgelicht je denk dat je eelt word weggehaald nou er word een rood goedje onder je voet gesmeert ziet er goed uit maar alle eelt zit er nog ,dan nog de all in ,not dus ijs betalen geen snacks want dat klopte niet meer met de info op internet was afgeschaft,ze waren zich bewust van de klachten maar konden er niks mee ,strandbedjes al geclaimd om 6 uur voor dat de handdoek service er was ,taxi besteld in hotel voor savonds dachten we, nou not meneer had een rit aangenomen naar het vliegveld stonden we dus ,eten bij het strand koud ohh al met al teveel om op te noemen..nooit meer drama jammer hoor was wel een mooie locatie.

5Service
    3Prijs/kwaliteit
    3Eten
    7Kindvriendelijk

Met vrienden

• 8Lydia Roelink05-08-2019

Geweldige prijs/ kwaliteitsverhouding

Mooi hotel. Vriendelijke mensen zodra ze je kennen, in het begin wat stug, kunnen goed Engels, Duits en sommigen een woordje Nederlands spreken. Nette kamers maar ietwat gedateerd maar met goede airco, all inclusive staat vermeld tot 23:00, maar personeel schenkt ook prima een half uurtje daarna nog een drankje voor, in al duurt het soms wel erg lang. Veel oostblokkers maar absoluut niet vervelend. Eten is top, veel keus, wat koud hoort is koud, wat warm hoort is goed warm. Worden dingen georganiseerd voor jeugd alleen wel tegen meerbetaling. Het welbekende handdoekjes leggen in de ochtend is vervelend en personeel doet er niks aan maar worden boos als je handdoekjes of parasols weghaalt bij plekken die al de hele dag leeg zijn. Groot hotel, mooie zwembaden, excursies en zee dus het is absoluut niet te druk aan het zwembad bijvoorbeeld en weinig tot geen last van insecten! Prachtig huisrif, waar je gewledig kan snorkelen!

9Service
    8Zwembad
    7Hygiëne

• 6Shirley Bos26-07-2019

Nooit meer!

2 weken all-inclusieve.Het hotel ligt op een prachtige locatie, aan een prachtig rif, met schonen kamers.geen snacks in de minibar, ijsjes aan het zwembad zijn gratis( in de lobby 50 pond?!) de kaart voor drankjes aan de poolbar betreft 1 bladzijde, overige zitten kosten aan. Een plekje op het strand is bijna onmogelijk aangezien er mensen zijn die omstreeks 06:00 al een bedje reserveren d.m.v. zonnebril/ T-shirt op het bedje te plaatsen. 80% bestaat uit Arabieren die met grote gezinnen in kamers zijn opgestapeld( 6 personen in een kamer bestemd voor 3/4 personen)en voor veel overlast zorgen (harde muziek, gillende/ huilende kinderen). Hiernaast blijkt dat het hotelpersoneel voorrang geeft aan Arabieren!Als vrouw zijnde wordt je nagekeken, wat zeer ongemakkelijk en ongepast is. Het eten is vrijwel iedere dag het zelfde, en ook hier wordt je nagekeken.Netjes in de rij staan werkt niet. Boek geen behandeling in de Spa! Je wordt opgelicht!

1Prijs/kwaliteit
    1Eten
    10Kamers
    1Kindvriendelijk
    10Hygiëne

Met jonge kinderen

• 5Anke17-06-2019

Voor ons niet nog eens.

Op aanraden dit hotel geboekt voor een weekje. Op het eerste gezicht lijkt het hotel heel netjes maar als je goed gaat kijken zie je dat veel een flinke schoonmaak nodig heeft.

Bij aankomst in het hotel waren wij de laatste die zich incheckte de persoon die dat vervolgens deed keek eventjes heel verschrikt maar hielp ons netjes. Nadat we bij onze kamer aankwamen begrepen wij wel waarom. De kamer was zoals al eerder beschreven in andere reacties verouderd. Dat was voor ons geen probleem maar hij was gewoon niet zuiver. Veel troep op de vloer, stof, vlekken op de muren en deuren, maar vooral de badkamer was erg. Vlekken op bijna alle tegels, een vieze spiegel en kraan, make-up resten nog op de wastafel maar het aller ergste waren de zwarte voegen in de douche. Dit hebben we direct gemeld bij de receptie incl foto's. Dit werd eerst afgedaan als de kamer is oud. Uiteindelijk kregen we na 2 dagen een andere kamer. Deze was ietsjes beter.

5Service
    4Kindvriendelijk
    5Zwembad
    1Hygiëne

• 3Daniel12-06-2019

Nooit meer

Wij zijn hier op het moment voor de vijfde keer. Hotel is niet meer wat het geweest is. Eten is ok. Terras is veel teklein. De bediening is heel slecht, zelfs een fooi helpt niet. De manager weet niet wat hij er mee aan moet. Dit voor een vijf sterren hotel. Kamers zijn aan renovatie toe. Slechte animatie. Snap niet dat de touroperator dit nog aanbied.

6Ligging
    2Service
    2Prijs/kwaliteit
    2Kamers
    2Zwembad
    2Hygiëne

• 5Michael10-06-2019

Niet weer naar Stella di mare beach

Het betreft een hotel midden in de woestijn, hetgeen geen probleem is, want je hebt alles op het resort, waardoor je er ook niet af zou hoeven.

M.b.t. het eten wordt het na een aantal dagen wel eentonig, verder zijn we beide ook erg ziek geworden van het eten.

Het grootste probleem van het hotel is de service. In de restaurants wordt van alles gedaan behalve goede service richting de vakantieganger. Borden staan lang op tafel, drinken wordt niet om om gevraagd etc.

de kamers zijn verder prima, animatieteam doet zijn best, maar na 7 dagen is het telkens hetzelfde liedje.

Wat onze vakantie gedeeltelijk verpest heeft is dat er een medewerker zichzelf aan het zwembad zat af te trekken. Wij hebben dit gefilmd en hebben er ook melding van gemaakt bij de receptie, is gemeld maar medewerker had andere kleren aan en ze deden net of hij weg was, wat niet zo was. Verder vriendin veel lastig gevallen door personeel.

Geen 2e keer voor ons.

1Service
    3Eten
    9Kamers
    5Kindvriendelijk
    10Zwembad
    7Hygiëne

• 4Dhr. Cramer08-05-2019

Eens maar nooit meer naar dit soort Resorts.

Slechte ontvangst door stug team, na 23:00 sta je met lege handen want bar is dicht, minibar is leeg. Douche eerste 3 dagen alleen koud water - het zeewater is nog warmer.... Eetschuur, erg massaal; snel opscheppen / eten en wegwezen. Airco kapot dus zweten in de kamer. Slecht wifi - alleen tegen betaling. Animatie 's avonds zijn slechte amateurs.

4Ligging
    4Service
    3Prijs/kwaliteit
    4Eten
    2Kamers
    5Kindvriendelijk

46 tips over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa

• Mila, 30-12-2013

Maak gebruik van de Spa, heel voordelig en je voelt je herboren daarna!

• van vliet, 29-12-2011

je kunt er ook gebruik maken van busje van het hotel naar hurghada 2x daags en een busje dat steds op en neer rijd naar stella makady garden.maar dat is goed te lopen 5a 10 min

• bob hartemink, 06-04-2014

kamers met uitzicht op zee zijn geweldig maar ook andere kamers zeer goed en dagelijkse schoonmaak uitstekend

57 vragen over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa

• G. Hellebrekers, 29-05-2019

Gerenoveerde kamers

Ik heb begrepen dat men de afgelopen tijd op het resort met renovatie werkzaamheden bezig zijn. Kan iemand mij vertellen welke kamers al gerenoveerd zijn.

• Astrid, 23-08-2018

Shampoo en douche spul

Wij gaan in december naar dit hotel. Staat er in de badkamer shampoo?

Jill, 09-12-2018

bij ons alleen 2 miniflesjes. dus niet genoeg om je een week mee te kunnen douchen

Astrid, 17-12-2018

Dank je wel voor je reactie

Bianca , 18-12-2018

Is verschillend. Merendeel van de appartementen zijn van particulieren en zij richten in.
    Daarom is de inrichting overal anders

• Mieke, 30-05-2017

Pinnen ?

Wij gaan over 2 en een halve week . Is er een mogelijkheid om te pinnen , en waar bij hotel of moet je naar centrum van Hurghada ? En wat is de betaalm iddel ? Egyptische pond of de Euro ?

Rob, 11-07-2017

Mieke, je bent ondertussen in het hotel geweest. Kan je daar euro's en/of Egyptische ponden pinnen?

Weet jij toevallig ook wat internet kost in het hotel?

Gr Rob

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats