Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag42°29°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Di Mare Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

278 reviews over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in het Nederlands

Voor ons niet nog eens.

Anke
17-6-2019

Op aanraden dit hotel geboekt voor een weekje. Op het eerste gezicht lijkt het hotel heel netjes maar als je goed gaat kijken zie je dat veel een flinke schoonmaak nodig heeft.

Bij aankomst in het hotel waren wij de laatste die zich incheckte de persoon die dat vervolgens deed keek eventjes heel verschrikt maar hielp ons netjes. Nadat we bij onze kamer aankwamen begrepen wij wel waarom. De kamer was zoals al eerder beschreven in andere reacties verouderd. Dat was voor ons geen probleem maar hij was gewoon niet zuiver. Veel troep op de vloer, stof, vlekken op de muren en deuren, maar vooral de badkamer was erg. Vlekken op bijna alle tegels, een vieze spiegel en kraan, make-up resten nog op de wastafel maar het aller ergste waren de zwarte voegen in de douche. Dit hebben we direct gemeld bij de receptie incl foto's. Dit werd eerst afgedaan als de kamer is oud. Uiteindelijk kregen we na 2 dagen een andere kamer. Deze was ietsjes beter.

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer

Daniel
12-6-2019

Wij zijn hier op het moment voor de vijfde keer. Hotel is niet meer wat het geweest is. Eten is ok. Terras is veel teklein. De bediening is heel slecht, zelfs een fooi helpt niet. De manager weet niet wat hij er mee aan moet. Dit voor een vijf sterren hotel. Kamers zijn aan renovatie toe. Slechte animatie. Snap niet dat de touroperator dit nog aanbied.

Niet weer naar Stella di mare beach

Michael
10-6-2019

Het betreft een hotel midden in de woestijn, hetgeen geen probleem is, want je hebt alles op het resort, waardoor je er ook niet af zou hoeven.

M.b.t. het eten wordt het na een aantal dagen wel eentonig, verder zijn we beide ook erg ziek geworden van het eten.

Het grootste probleem van het hotel is de service. In de restaurants wordt van alles gedaan behalve goede service richting de vakantieganger. Borden staan lang op tafel, drinken wordt niet om om gevraagd etc.

de kamers zijn verder prima, animatieteam doet zijn best, maar na 7 dagen is het telkens hetzelfde liedje.

Wat onze vakantie gedeeltelijk verpest heeft is dat er een medewerker zichzelf aan het zwembad zat af te trekken. Wij hebben dit gefilmd en hebben er ook melding van gemaakt bij de receptie, is gemeld maar medewerker had andere kleren aan en ze deden net of hij weg was, wat niet zo was. Verder vriendin veel lastig gevallen door personeel.

Geen 2e keer voor ons.

Gereisd Met partner in juni 2019

Preisdaler

Eens maar nooit meer naar dit soort Resorts.

Dhr. Cramer
8-5-2019

Slechte ontvangst door stug team, na 23:00 sta je met lege handen want bar is dicht, minibar is leeg. Douche eerste 3 dagen alleen koud water - het zeewater is nog warmer.... Eetschuur, erg massaal; snel opscheppen / eten en wegwezen. Airco kapot dus zweten in de kamer. Slecht wifi - alleen tegen betaling. Animatie 's avonds zijn slechte amateurs.

Gereisd Met partner in april 2019

Zeker voor herhaling baar!

Bas Provily
7-5-2019

Ons doel was om even lekker een weekje bij te komen en te relaxen. En we zochten een betaalbare zonzekere locatie. De kamers zijn iets gedateerd, maar ruim en super schoon. Het eten was hartstikke goed en gevarieerd. Meer dan voldoende bedden aan het strand en bij de zwembaden. Harstikke vriendelijk personeel. Op het strand lopen er continu obers met drankjes rond. Er is een entertainment programma voor wie dat leuk vindt. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt. Er zijn voldoende leuke excursies te boeken. Kortom, dit resort kunnen wij je zeker aanbevelen.

Gereisd Met partner in april 2019

Prachtig en fantastisch

de Waal
29-4-2019

Een heerlijk vakantieweek gehad met kameraad. Prachtig verzorgd resorts dat goed wordt onderhouden en vriendelijk personeel. Heel mooi huisrif waar je schitterend kunt snorkelen. Eten en drinken in overvloed en veel keuze. Heerlijk week gehad in een echte aanrader!!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Komen zeker nog een keer terug.

Evert
26-4-2019

Goed hotel, niet al het personeel was even vrolijk of straalden dat in ieder geval niet uit. Eten, met dagelijks ander thema, was super. Alles goed onderhouden en schoon. Er werden al hele blokken gerenoveerd, dus wordt het alleen maar beter. Animatie is, helaas voor de kleinsten, in het Duits, Russisch, Egyptisch en (slecht) Engels. Mooi rif voor de deur met schitterende vissen. Het enige minpuntje is de zeer trage gratis wifi.Al met al zeker een aanrader. Wij zullen hier vast nog eens terugkomen.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

toch een aanrader

zonnekloppers
10-4-2019

de ontvangst was ronduit slecht. een onbeleefde kerel die alle bagage uit ons handen sleurde en iedereen toesnouwde. Voor de rest was het een prima verblijf met vriendelijk personeel, zeer lekker eten. Veel verkopers die je de eerste dagen lastig vielen. de boottocht naar de riffen en eiland Paradise is weggesmeten geld. iedereen werd er op elkaar gedropt. Het eiland was eerder een legerbasis waar iedereen zijn handdoek moest leggen en voor de rest een uur blijven. Het bhuisrif was één van de mooiste die ik heb gezien. Prijs kwaliteit zeker een aanrader. Het hotel ernaast Garden is heel wat minder (geen volk of meer arabisch volk waar ook kleding in het zwembad is toegestaan).

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Laatste keer

Ellen Roberts
12-3-2019

Goed eten. Mooi huisrif. Verder Niet veel te beleven. Slechte animatie. Flutzangers.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch hotel voor supervakantie

Lucia
24-2-2019

Geweldig mooi hotel, prima grote kamer, lekkere bedden en goede ruime douche. Goede schoonmaak, ook op terrein/zwembad geen ongedierte. Personeel was aardig en attent, zelfs op het strand liepen ze rond met dienbladen drankjes. Indiaas restaurant uitgeprobeerd; eten is er heerlijk. Ook het “gewone” buffetrestaurant was allemaal lekker, echt van alles wat. Animatie was simpel maar leuk.Strandbedden, parasols en windschermen meer dan genoeg. Via pianodiving een boottocht met snorkelen gedaan, prima geregeld met uitstekende lunch inclusief. Ook met quad door woestijn was een belevenis en goed te doen met spectaculaire uitzichten. Personeel hotel komt af en toe naar je toe om euro’s om te wisselen voor papiergeld, want dit kan Dan bij de bank weer worden omgewisseld, dus een voorraadje briefjes van 10 is wel handig als je wilt helpen. Er wordt niet om fooi gebedeld. Buiten hotel niets te beleven, hurgada ligt op 3 kwartier rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.