Géén boekingskosten

EgypteEgypteHurghada

8.9FantastischScore uit 1180 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

Bekijk de beschikbaarheid

1197 Reviews over The Three Corners Sunny Beach Resort

• 8Rob19-06-2022

Fijn weekje rust in zon als je goede prijs kunt bo

Prima hotel met goede prijs-kwaliteits verhouding (onder €500 pp incl vlucht). Eten goed met vast eten en elke dag thema. Kamer goed met goede douche, airco en bedden. Wifi zeer slecht, beetje ontvangst bij receptie met tijdelijke codes. Geen huisrif dus excursie boeken voor visjes en koraal. Super Safari is leuk met buggy en quads en kamelen. Erg heet in juni dus veel water mee. Excursies via hotel stuk goed koper en onderhandelbaar. Massage ook prima maar verwacht geen top. Grote zwembaden en gied ligbedden (als je op tijd bent). Personeel vriendelijk en attent als je een fooitje achter laat. Ingang van hotel is echt lelijk, bijlmer is stuk mooier. Fijn voor 1 weekje. Volgende x naar ander hotel met huisrif en wifi. Om hotel heen andere hitels en centrum hurghada (half uur) niet gezien. Vermaak bij zwembad leuk net sls kidsclub.

Naser, Eigenaar, 25-06-2022

Beste Rob, Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf. Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

• 9Ron en Diny van Dijk18-04-2022

Een fantastisch hotel!!!

Fantastisch hotel!!!! Wat hebben wij hier genoten!!! Echt niets maar dan ook niets is teveel voor dit personeel. Alles wordt eraan gedaan om je het zo comfortabel mogelijk te maken. Je voelt je heerlijk thuis. Met dank aan de vitamientjes groep, het animatieteam, housekeeping, het restaurant met het leuke personeel en de goede koks, en de fijne mensen van de receptie, natuurijk Mady waar je met al je vragen terecht kunt. Kortom Iedereen niemand uitgezonderd BEDANKT voor de heerlijke tijd. Tot volgend jaar!!!

Naser Gamal, Eigenaar, 24-04-2022

Beste Ron en Diny van Dijk, Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf. Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

• 9Patrick Lngrh27-12-2021

Op en top fantastisch. Mr. Gamal leid een topteam

Ligt afgelegen, maar komt niets te kort aan service en gastvrijheid op locatie. Kan met hoteltaxi alsnog verplaatsen indien gewenst. Manager Gamal zorgt samen met zijn team van de tuinmannen tot de assistent Managers dat iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt. Sheko hoofd animatie zorgt dat iedereen zich welkom voelt door zijn persoonlijkheid en muziekkeuze voor alle aanwezige gasten. Wil snel weer terug. Toppers

Naser Gamal, Eigenaar, 16-02-2022

Beste Patrick Lngrh, Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort . Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen. Wij hopen je spoedig weer te zien, Vriendelijke groeten, Guest Relation Team

• 9Yolanda van den Berg26-10-2021

Fijn resort!

Dank u Mr Gamal en staff voor de geweldig goede services!

Voor de 1e keer in Sunny Beach Resort geweest. Enorm genoten! Prachtige zwembaden 🏊‍♀️ kleurrijke tuinen 🌺, de goede Spa, Tito, Alex, Lulu, Toha)🧘en de vele recreatie voorzieningen 🏐, goed animatieteam, het strand direct aan zee 🏖🐠🦀 Lekker en gevarieerd eten 🍴en gezellige barretjes ☕️🍹🍻🥂🍷 Tot ziens Sunny Beach! 🌞 Ruud en Yolanda van den Berg 😎😎

Thank you Mr. Gamal and staff for the great service!

Been to Sunny Beach Resort for the first time. Enjoyed it immensely! Beautiful swimming pools 🏊‍♀️, colourful gardens🌺, the good Spa (Tito,Alex, Lulu, Toha)🧘and the many recreational 🏐facilities, good animationteam, the beach 🏖🐠🦀 Nice and varied food 🍴and cosy bars ☕️🍹🍻🥂🍷 See you again Sunny Beach! 🌞 Ruud en Yolanda van den Berg 😎😎

Naser Gamal, Eigenaar, 16-02-2022

Beste Yolanda van den Berg, Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach".

• 10Katarzyna Wiśniewska12-08-2021

Fantastyczny hotel z bardzo miłym personelem.

Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel z pięknym ogrodem, położony przy piaszczystej plaży. Hotel posiada ładne, duże pokoje sprzątane codziennie. Panowie sprzątający bardzo się starali, robili różne cuda z ręczników. Miła i życzliwa obsługa personelu, szybka reakcja na ewentualne awarie. Chcieliśmy podziękować Panu Haitham Samy, który bardzo dbał o to , abyśmy przyjemnie spędzali czas w tym miejscu. Dziękujemy i Pozdrawiamy

Dear Katarzyna Wiśniewska,

Thank you so much for your feedback! It is with great pleasure that we discover your satisfaction of your recent stay in our Hotel. We will share your precious feedback with our team who will appreciate it very much.

We wish to see you again to make your stay as comfortable and enjoyable as you would wish. Have a nice day from The Three Corners Sunny Beach!

Best regards, Guest Relation Team

• 8Visschedijk27-09-2020

Heerlijk rustgevend

Prima hotel zoals we gewend zijn van Three Corners. Personeel is positief aanwezig en probeert het naar je zin te maken.

• 8Visschedijk27-09-2020

Heerlijk rustgevend

Het is een prima hotel wat alles doet om het de gasten prettig te maken.

• 8Waardering

Naser Gamal, Eigenaar, 16-02-2022

Beste Visschedijk Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie. Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

• 8Fam HK05-04-2020

Uitstekende kwaliteit in zeer vriendelijk hotel

Mooi hotel dat uitblinkt door super personeel En zeer bereikbaar, vriendelijk en aanspreekbaar management. Wij zaten tijdens Corona hier. Alles heel goed schoon, hygiëne kreeg 100% aandacht. Maar dat is eigenlijk altijd wel goed bij deze keten. Eten als altijd bij Three Corners erg goed. Je kunt alles eten, alsof je thuis bent. Tijdens de hectiek bleef manager de zaak uitstekend leiden en begeleiden. Petje af voor hem en zijn staf. Wij komen zeker terug en hopen onze vakantie dan wel af te kunnen maken 👍

• 10Elise lammens10-02-2020

Kom hier zeker nog terug!

Was mijn 1ste verblijf in dit ttc hotel en heeft me aangenaam verrast,. Het was steeds een genoegen om te wandelen in deze zeer mooi verzorgde groene en bloeiende omgeving, Restaurant, eten en bediening zeer ok, heb altijd lekker gegeten, en afwisseling genoeg Mooie grote kamer, badkamer met inloopdouche, mooi terras Olympisch zwembad lekker warm, 27 a 28 gr in januari, voldoende zonnebedjes overal Sevice en personeel zeer vriendelijk Dlapen in alle rust, geen lawaai in blok 4 gelijkvloers, kan niet echt minpuntjes ontdekken!

• 9Chantal09-02-2020

Fantastisch en idem voor de juwelier.

Proficiat aan het hele team en manager! Vriendelijkheid,hygiene en service top! Ook de juwelier Romany is fantastisch.

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort info

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Maaltijden