Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°26°
9,1

Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

1022 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in het Nederlands

Een terugkomer

Ton en Lia Zoutendijk
12-9-2019

Voor jong en oud , zeer behulpzaam en warm personeel , heerlijk en gevarieerd eten ,mooie goed onderhouden tuinen.

Guest Relation Team, General Manager, 13-9-2019

Beste Ton en Lia,

Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf.

Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

Heerlijke vakantie, komen snel terug

Fam. Vervuren
12-9-2019

Een heerlijk relaxed, gastvrij en kindvriendelijk Resort. Het hotel ligt direct aan zee met een lange duiksteiger en een eigen huisrif waar wij deze vakantie heel veel vis hebben gezien. Door de ligging aan zee staat er vrijwel altijd een zeewind die voor verkoeling zorgt, zeker in de zomer zeer aangenaam. Het hotel word vernieuwd ( zonder daar last als gast van te hebben). De hotelkamers zijn ruim en schoon. Wat vooral gezegd mag worden is de vriendelijkheid die iedereen hier uitstraalt. Van de kamer jongen tot de tuinmannen, de receptiemedewerkers tot de guests relations, de obers tot de koks, de crew van het animatieteam tot de poolboys iedereen is zo ontzettend beleefd, geïnteresseerd, behulpzaam dat maakt de vakantie zo aangenaam. Dhr Gamal heeft het heel goed voor elkaar,zijn oprechtheid en interesse in iedereen is zeer bijzonder. Er is een geweldige duikschool aanwezig echt een aanrader. Kortom geweldig hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Guest Relation Team, General Manager, 13-9-2019

Beste Fam. Vervuren,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach!

Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

Prima hotel met prima personeel.

Martin
11-9-2019

Voor de 2e keer in dirt hotel. Heerlijke vakantie gehad, mede door het geweldige personeel. Van de manager tot de bediening in het restaurant en bars, Vitamientje langs het zwembad, amimatie en de badmeesters, echt iedereen. Eten iedere dag lekker en genoeg keus. Wij hebben ons een kleine 2 weken uitstekend vermaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Team, General Manager, Fri Sep 13 2019 08:54:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Martin,

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort . Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen.
Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten, Guest Relation Team

Goede ervaring

Renaldo
6-9-2019

Het personeel was erg aardig en hulpvaardig, zeker naar onze dochter(3 jaar) waren ze erg aardig. Over het eten waren we zeer tevreden, verschillende thema’s altijd wel een aantal gerechten die wij lekker vonden. De zwembaden zagen er goed uit echter in het kids gedeelte staat een metalen speeltoestel waar naar onze mening wat onderhoud kan gebruiken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Team, General Manager, Mon Sep 09 2019 15:31:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Renaldo,

Met vriendelijke groet,
Je Guest Relation Team

Fantastic

Wilma
6-9-2019

Goede ontvangst door vriendelijk personeel. Hele goede manager. Problemen werden gelijk opgelost. Alles was schoon en hygiënisch. Lekker zwembad. Jammer geen huiskoraal. Eten was gevarieerd en lekker.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Team, General Manager, Sun Sep 08 2019 16:07:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste wilma,

Vienna van den Bogart
6-9-2019

Lekker eten, heel gevarieerd. Elke dag een andere thema. Personeel doet er alles voor om je vakantie nog beter te maken. Problemen worden meteen opgelost.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Team, General Manager, Sun Sep 08 2019 16:07:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste vienna,

Fantastich

hobie van de liefvoort
6-9-2019

Ontvangen door vriendelijke personeel. Spreken meerderen talen dus dat is handig. Het resort is groot en uitgebreid. Kamers zijn schoon en groot. En bij problemen komt de manager direct. Eten is veel en uitgebreid voor ieder wat wils. Alles bij elkaar top !

Guest Relation Team, General Manager, 8-9-2019

Beste hobie,

Morgane Meskens
4-9-2019

Het hotel is 2 minuten van het strand zeer mooi en proper. Het personeel is heel aangenaam en luister naar elke wens. Als er een probleem is wordt alles zo snel geregeld. Er zijn veel mogelijkheden : zwembaden, sauna, spa

Guest Relation Team, General Manager, 5-9-2019

Beste Morgane,

Top verwend

George Nadort
3-9-2019

Beoordeling ✓ minimum Fijn ressort met erg vriendelijk personeel. Het eten is voor een ressort erg gevarieerd maar wel wat flauw. De kamers zijn prima voor elkaar. Heb je ondanks alles een probleem ga naar de receptie en zij zoeken een oplossing.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Team, General Manager, Wed Sep 04 2019 10:12:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste George, Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie. Met vriendelijke groet, Jullie Guest Relation Team

Amazing

Van middel caroline
2-9-2019

Alles super verzorgd.guest relation top. Superhotel.Doe zo verder . Wij komen zeker terug

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.