Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

854 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Ingrid Weterings
19-7-2018

Alles was goed! Ahmed die bij de poolbar stond echt zooo vriendelijk(nou waren ze dat echt allemaal maar Ahmed stond achter de poolbar dus die hebben we veel gezien). Die jongen vind zijn werk leuk en dat zie je in alles.Lekkere cocktails maken,toveren met kaarten en doktersadvies haha. Er lopen er meerdere in het hotel die ook nederlands kunnen. Saleh EL Sayed en Mady kunnen nederlands. Toen onze dochter ziek was werd meteen de dokter geregeld. Toen we daardoor niet op safari konden werd ook geregeld dat we het geld terug kregen nadat wij de touroperator niet te pakken kregen. Saleh EL Sayed ging meteen aan het bellen terwijl hij dat eigenlijk helemaal niet hoeft te doen. Zo ontzettend behulpzaam allemaal! Mady ging meteen regelen dat we eten voor onze dochter mee naar haar kamer konden nemen mooi in aluminium folie verpakt. Echt super.

Als we terug zouden gaan naar Egypte dan wordt het dit hotel. Eten is goed! Super Vakantie!!!

Heerlijk

Kees loonen
14-7-2018

Was een geweldige vakantie.

De service is ongekend goed en het eten is Europees gericht.

Voldoende zwembaden waarvan een olympisch bad .

Kamers zijn wat gedateer maar worden goed schoon gehouden

Guest Relation Team, General Manager, 17-7-2018

Beste Kees,

Top verblijf

Brink
14-7-2018

Geweldig om weer terug te zijn . Doen erg veel aan verbetering van het resort

Guest Relation Team, General Manager, 17-7-2018

Beste Brink,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden.

Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie.

Jullie Guest Relation Team

Aanrader

Lic en Conny
9-7-2018

Goed hotel met prachtige tuin,direct aan zee,mooie zwembaden,ruime kamers.

Gelegen tussen hurghada en El Gouna

Het eten is er lekker.

Vriendelijke staf en personeel ......ze staan altijd klaar om te helpen.

Fantastic place

H. Schomaker
8-7-2018

Heel erg fijn en gasrvriendelijk resort. Echte aanrader!!

Guest Relation Team, General Manager, 11-7-2018

Beste ,

Ontzettend genoten!

Matthijsse
2-7-2018

Het was geweldig!! Helaas was ons dochtertje tijdens vliegreis ziek geworden, toen we aankwamen zag de manager dit ook en werden direct geholpen met onze spullen naar de kamer.

De dagen daarop volgend toonde iedereen zoveel interesse in de kleine meid en brachten fruit en vruchtendrankjes om aan te sterken zo ontzettend lief!!

Verder was alles ontzettend goed , de kamer was ruim en elke dag werden de bedden verschoond en kamer keurig schoongemaakt.

Het eten was ontzettend gevarieerd ( in de ochtend , middag en avond) er waren ook elke dag landelijke thema’s!

Medewerkers van tuinmannen tot barpersoneel waren zo vriendelijk en behulpzaam een dikke pluim waard!!

Animatie waren top mensen alleen vind ik dat de animatie erg basic was en vaak hetzelfde ( dit ook als commentaar bij uitchecken vermeld)

Ik zou zeker mensen aanraden om naar dit geweldige resort te gaan echt de moeite ( en het geld) waard!!!

Guest Relation Team, General Manager, 5-7-2018

Lieve Matthijsse,

Heel erg bedankt voor je feedback!

Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel .

We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen .

Erg goed

honcoop
1-7-2018

Heel fijn resort. Kamers zijn verouderd maar heel schoon. De service is buitengewoon goed .Een wens ? wordt direct vervuld. Eten is voor ieder wat te vinden. Ook qua alcohol hebben ze van alles dus echt Europees. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug.

Guest Relation Team, General Manager, 5-7-2018

Beste Honcoop,

Zeker nog een keer

Rachid
29-6-2018

Mijn eerste vakantie hier, een fantastisch hotel, eten is zeer goed, geweldig personeel. kortom voor een perfecte vakantie moet je hier naar toe. zeer genoten. Personeel verdient een dikke vette pluim.

wat ik mis, was wel dat er na 00:00 niets te doen was, maar mensen willen ook slapen, dus begrijpelijk

van mij krijgen jullie een 10 voor het hotel het personeel krijgt een 10++++++

mij zien jullie vaker terug, heel veel succes

Guest Relation Team, General Manager, 29-6-2018

Beste Rachid,

Nancy
28-6-2018

Erg goed hotel. Schoon, ruime kamer en douche. Eten goed en gevarieerd. Service is top! Manager komt dagelijks rondje lopen en vraagt of alles oké is. Erg leuk animatieteam! Mooie grote zwembaden en erg gezellig liggen daar met het animatieteam. Minpunt is het strand en de zee. Je moet heel ver lopen wil je kunnen zwemmen in de zee. Paar winkeltjes maar hier betaal je de hoofdprijs! Eten in Italiaans restaurant een aanrader (all-inclusive). Wij gaan zeker volgend jaar terug. Dit was het 3e resort wat we hebben gehad van de three corners en wij vonden deze het beste!

Guest Relation Team, General Manager, 29-6-2018

Beste Nancy,

Sanae
28-6-2018

Ik was daar met mijn gezin we hebben super genoten.

Alles was super service was super goed.

Eten was heerlijk.

Guest Relation Team, General Manager, 4-7-2018

Beste Sanae,

Guest Relation Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort scoort een 8.55 uit 10 op basis van 966 reviews.