Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag36°25°
Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

880 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in het Nederlands

gewoon een heerlijk hotel

rob van der velden
15-9-2018

dit hotel is thuis komen. het is best al oud maar kamers keurig en schoon

prachtige tuinen mooie zwembaden. mr g mal en zijn team zijn zichtbaar iedere dag voor de mensen aanwezig. saleh verhelpt je probleem terwijl je wacht

de keuken is heerlijk voor ieder wat wils zeer behulpzaam bij een eetwens

het animatie team staat iedere dag weer met een programma klaar waar we daarna met zijn alle dansen in de peanuts bar met dj sheiko of aan de poolbar lekker gaan chillen. dit is een hotel voor jong en oud waar de klant koning is en waar je alles kan of wilt relaxen. voor een ritje na de stad moet je wat voor over hebben een halfuurtje. het hotel ligt wat afgelegen.maar met hotel taxi veilig en goedkoop

Guest Relation Team, General Manager, 19-9-2018

Beste Rob,

Thuiskomen

Jurrian de Roo
15-9-2018

Vandaag terug gekomen na 2 weken TTC Sunny Beach Resort Hurghada. Heb 2 geweldige weken gehad door de fijne questrelations , receptiemedewerkers, bar en restaurant medewerkers , animatieteam, tuinmannen, schoonmaak personeel , Mr Gamal de General Manager, kortom Ieder in het hotel werkzaam. Geweldig lekker eten, vele mogelijkheden, er is altijd wel iets wat je graag eet, er zijn ook meerdere gelegenheden te eten, heerlijke drankjes, goede schone, doch verouderde kamers, goed mooi aangelegde en verzorgde tuin. Het loop pad vanaf gebouw 2 naar achteren, richting zee is op bepaalde stukken erg slecht maar beetje bij beetje word dit ook opgeknapt. Ik wil niemand vergeten maar mede door jullie gehele team en een X aantal gasten heb ik er erg genoten en thuis gevoeld en daardoor het afscheid dan ook emotioneel verlopen. Kom zeker en graag terug dus ik zeg het is een aanrader om naar TTC Sunny Beach Resort te gaan

Guest Relation Team, General Manager, 19-9-2018

Beste Jurrian,

Guest Relation Team

Fantastisch resort, heerlijk weer gehad. Prachtig groot zwembad, we hebben heerlijk gesnorkeld in de rode zee. Zeer goed bediend door het hotelpersoneel & zijn compleet in de watten gelegd! Zouden direct terugwillen! Heerlijk in de avond bij de bar cocktails gedronken en op het strand naar de sterren gekeken. Egypte, wat ben je prachtig! Hurghada je ziet ons gauw terug!

Guest Relation Team, General Manager, 10-9-2018

Beste Kayleigh,

Super!

Charlotte
7-9-2018

Ik reis alleen en ben echt hier weer naar toe gegaan omdat ik weet dat ik hier in goede handen ben. Geweldige service, vriendelijk en zeer attent personeel. Eten is lekker, ruime opzet van bedden bij het zwembad, zelfs de badhanddoeken worden klaargelegd voor de gasten. Kortom, tot volgend jaar!

Guest Relation Team, General Manager, 9-9-2018

Beste Charlotte,

Gewoon,uitstekend!!!

Peter,Ursula en Pepijn van den Biggelaar
3-9-2018

Het is een goed hotel en een prima manegment,als je een probleem hebt kun je bij de general manager terecht die het dan ook meteen oplost als het kan.Vaak op vakantie geweest,maar nog nooit meegemaakt dat een manager de gehele dag rond loopt en vraagt of dat alles okè is.Dit vonden wij een groot pluspunt.Bij het kan je ook prima boottochten(snorkelen ed.).Als je dit een beetje goed organiseert met een bepaald groepje dan heb je een superdag.Vraag naar Mahmut.Enigste minpuntje vonden wij de apotheek bij het hotel,geen kennis en erg duur.

Guest Relation Team, General Manager, 6-9-2018

Beste Fam. van den Biggelaar,

Fantastische vakantie!

Henk, Josephine en Aimée
30-8-2018

Voor ons de eerste keer Egypte maar wat een geweldige ervaring, alles is echt even goed in dit resort, iedereen is even vriendelijk en het motto is alles mag niets hoeft. Animatieteam is echt fantastisch, leuk gesprek met o.a. Tarek gehad en Bassem die 's morgens de aquagym verzorgt en 's avonds even een hele spannende fakirshow weg geeft. Wij komen hier zeker terug!

Guest Relation Team, General Manager, 31-8-2018

Lieve Henk,

Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach!

Heel erg bedankt voor je feedback!

Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel .

We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen .

Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf.

Met vriendelijke groet,

Je Guest Relation Team

Willen weer terug

Fam van Kesteren/Rozeboom
23-8-2018

We komen voor 3e keer in three corners 1e keer sea Beach, 2e keer Rihanna resort en 3e keer was nu sunny beach. Wat een geweldig ontvangst hadden we weer en Salah begroette ons die was top in onze vakantie. Ook Hamada van de bar was super top mijn cocktails smaakte altijd super lekker ook Hamada van de dolce vita kon de beste ijs koffie maken. En we hadden een kok die heerlijk sushi maakte vers van de pers. We komen zeker weer terug dat hadden we ook aan kamal de manager gezegd. Nu weer in Nederland en wat mis ik het. Ps de dj die elke avond draaide was ook super verder al met al een top vakantie

Guest Relation Team, General Manager, 25-8-2018

Beste Fam,

fantastisch

fam van de beek
14-8-2018

wij hebben ontzettend genoten..vriendelijk personeel..het animatieteam deed het ook ontzettend leuk....ruime keuze in eten.en war zeker een aanrader was,was de boottrip,en quad rijden..kort gezegd sunny beach is echt een aanrader

Guest Relation Team, General Manager, 18-8-2018

Beste Fam,

Geweldige vakantie!

RichOpReis
11-8-2018

Medewerkers zijn top! Eten is lekker en veelzijdig. Ligging aan het strand is perfect, uitstapjes met eigen diving center op het water en taxi dienst naar de steden. Kamers zijn ruim, schoon en hebben een prima airco en goede bedden. Mensen doen letterlijk alles om het je naar de zin te maken, heb je een vraag, klacht of wens, het komt goed! Zeer goed management. Veel controle op eten, schoonmaak, en veiligheid. Ruime aanwezigheid van parasols en bedjes van goede kwaliteit, zelfs bij vol hotel; ruimte en keus in overvloed. Grote zwembaden en direct aan het strand. 1 minpuntje, pinautomaat is niet betrouwbaar en staat vaak uit. Pinnen kan bij de buren gelukkig, en anders bij de balie ,dus eigenlijk geen issue. Je kunt er kitesurfen, kameel rijden, snorkelen, diverse trips direct vanaf de pier of het hotel. Aanrader: Prive speedboat naar de dolfijnen, vraag ernaar bij het diving center. Ideaal voor een gezin met kinderen. Heel mooi park!

Guest Relation Team, General Manager, 13-8-2018

Beste RichOpReis,

Fantastisch resort!!

Severs
11-8-2018

Werkelijk n topvakantie gehad met onze 2 kids van 15 en 9.

Supermooi resort, mooie natuur, veel diverse zwembaden, heerlijk strand, geweldig animatieteam, superlief personeel,fijne kamers en heerlijk eten.

Echt n aanrader.

Guest Relation Team, General Manager, 9-9-2018

Beste ,

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.