Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1225 Reviews over The Three Corners Sunny Beach Resort

• 7Annick29-01-2023

Hotel heeft veel van zijn pluimen verloren.

Reeds 6de keer in dit resort, maar nu toch een paar minpuntjes. Het eten was vooral gericht op de plaatselijke bevolking, die er ook massaal aanwezig was.

• 10Marc29-01-2023

Geweldig

Animatie doet zijn best. Elke avond is er een show.

Vriendelijk personeel en goede service. Zeker een aanrader.

• 9Siard28-01-2023

11 dagen all-in verblijf three corners sunny beach. Prima animatie team die hun best doen. Personeel is echt super.

• 9Ria27-01-2023

Helemaal top

T was zoals gewoonlijk weer super,personeel top eten top het weer top accomodatie top, animatieteam super vriendelijk,top dat shelley nederlands praat en gezellig was.ben er nu 2 x geweest en blijft mooi Tot misschien dec,anders zeker januari

• 8Axel Kloen26-01-2023

Goede kwaliteit

Prachtig hotel, goed eten, vriendelijke medewerkers. Ligt direct aan het strand, maar om te zwemmen moet je wel een pier aflopen. Ligt ongeveer 20 minuten rijden van het vliegveld en centrum, maar taxi's zijn niet duur.

Eigenaar, 27-01-2023

Beste Axel, Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Heel erg bedankt voor je feedback! Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel . We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen . Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf. Met vriendelijke groet, Je Guest Relation Team

• 10Juli26-01-2023

Super vakantie

Wij hebben onwijs genoten van onze vakantie hier, alles was super geregeld en schoon. Al het personeel is vriendelijk en gezellig. Er is 1 verwarmd zwembad en kinderbad aanwezig. Ook het strand is netjes. Het eten was goed vooral de Egyptische avond Het animatie team doet onwijs hun best en zijn allemaal even vriendelijk en gezellig, je zult je niet vervelen met hun 😉 De kamer zijn schoon, en ruim. Ook wilde wij nog adviseren als jullie hierheen willen om de smoothies van lekker vitamientje te proberen, worden met veel liefde gemaakt en smaken heerlijk

Eigenaar, 27-01-2023

Beste Juli, Een fijne dag toegewenst vanuit The Three Corners Sunny Beach! Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn verheugd over uw tevredenheid tijdens uw recente verblijf in ons hotel. We zullen uw waardevolle feedback delen met ons team, dat het zeer op prijs zal stellen. We kijken ernaar uit u weer te zien voor een nog aangenamer en aangenamer verblijf. groetjes,, Uw Guest Relations-team

• 10Susana26-01-2023

Heerlijk genoten

Wij zijn hier met de feestdagen geweest en het was fantastisch. Het weer is in december nog goed te doen, en ook het zwembad is verwarmd. Het eten smaakt goed en is heel afwisselend ook het bar personeel en koks zijn vriendelijk en hygiënisch. Wij willen ook graag het entertainment team bedanken voor de gezelligheid, elke dag verschillende activiteiten waaronder aquagym Zumba yoga etc. Wij komen in april nog een keer terug hier ☺️

Eigenaar, 27-01-2023

Beste Susana, Een mooie dag verder vanuit The Three Corners Sunny Beach! Wij stellen het zeer op prijs dat u uw positieve feedback over Three Corners Sunny Beach deelt. We zijn er trots op dat u bij ons van een tevreden en aangenaam verblijf kon genieten . We kijken er naar uit u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen, Met vriendelijke groeten, Het Guest Relation Team

• 9Jan16-01-2023

Beoordeling van The Three Corners Sunny Beach Resort Beoordeling in behandelingvia mobiele applicatie Hier onverwachts 10 dagen heen gegaan , om het koude natte weer te ontvluchten. Zon hebben we gehad ! 10 dagen blauwe lucht ! Mooi ruim complex, met privé strand ! Zeer schoon , met zeer vriendelijk personeel. Park goed onderhouden ! Kamers wat gedateerd , maar er wordt hard gewerkt aan nieuwbouw en renovatie , maart klaar !? Animatie team , heel vriendelijk en niet te opdringerig ! In veel talen te benaderen ! Veel dans ,sport en muziek. Ook voor kinderen een paradijsje! Eten , vers en in overvloed , veel cocktails, wijn en bier inclusief, Het buffet elke dag een land thema . WiFi kan wat beter . Wij hebben ons prima vermaakt , en denken al aan volgend jaar ….Meer Datum van verblijf: januari 2023

Eigenaar, 20-01-2023

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw feedback! Het is met groot genoegen dat we uw tevredenheid over uw recente verblijf in ons hotel ontdekken. We zullen uw waardevolle feedback delen met ons team, dat het zeer op prijs zal stellen.

We zien u graag nog eens terug om uw verblijf zo comfortabel en aangenaam mogelijk te maken. Een fijne dag toegewenst vanuit The Three Corners Sunny Beach!

• 9Lesley04-01-2023

Heerlijke winterzon

Super genoten van de gastvrijheid! Zeker vragen naar kastilla, de grappenmaker van het resort.

Eigenaar, 04-01-2023

Beste Lesley,

• 9Evi30-12-2022

Een super leuke familievakantie!

Ik ben samen met mijn zus, zwager, nichtje(3) en neefje (1) naar dit leuke, gezellige en kindvriendelijke resort geweest. Er was van alles te beleven voor jong en oud. 'S avonds was er elke avond een ander thema. Hierdoor was het avondeten erg divers en hierdoor werd je eten niet snel zat. Elke ochtend lag er een planning klaar wat er die dag allemaal te doen was. Wat er te doen was bij de animatie. Voor de volwassene waren er verschillende activiteiten te doen op een dag, zoals darten, yoga, volleybal, aqua gym, jeu de boules en waterpolo. Voor de kinderen was een kidsclub waar er geschminkt werd, gebakken, getekend, geverfd en spelletjes gedaan konden worden. 'S avonds werd er een minidisco gegeven en erna vaak een show die gepresenteerd werd door het animatieteam in een buiten theater. Ook werden er vaak ook andere leuke activiteiten georganiseerd, zoals een kinderfestival en een fruit festival. Wij hebben het onwijs leuk gehad!

Eigenaar, 02-01-2023

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar