Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°13°
Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort
8,9

Omschrijving
Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

924 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in het Nederlands

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

peter pols(hogan),
15-12-2018

Prima hotel,vriendelijk personeel,goeie service,schone kamers,goed onderhouden hotel,prima eten,mooie zwembaden ook voor de allerkleinsten en leuk strand.

Een tweede thuis in Egypte 😍😍😍

Frans Bohez,
14-12-2018

Voor ons was het wederom thuiskomen in The Three Corners Sunny Beach Resort te Hurghada. Onze verwachtingen werden perfect ingevuld, een fantastisch verblijf gehad aldus! Geen negatieve zaken te melden, enkel maar lof voor onze vele vrienden in dit paradijsje aan de Rode Zee. Tot binnenkort!

Zeker voor herhaling vatbaar

Frans Kuster,
13-12-2018

Al de goede resencies hier kloppen. Het is een heel fijn en warm (qua ontvangst en verblijf) resort. Erg goed eten wat zeer gevarieerd is. De manager en zijn crew weten alles van gastvrijheid en de messte gasten komen hier dan ook al jaren. Het voelt voor hen als thuis komen. Wij zullen er zeker ook nog weleens komen. Helaas niet voor het snorkelen. Dit is echt het enige minpuntje van het park. Het koraal is helemaal kapot, er zwemt amper nog een mooie vis en er ligt (en hier gruwel ik echt van) plastic in het water. Mensen die dit veroorzaken moeten ze echt gaan aanpakken. Het is een schande dat er zo met de natuur wordt om gegaan. Verder heb ik als tip meegegeven aan het resort om eens goed te kijken naar de gym. De meeste apparaten waren in een slechte staat, terwijl er veel mensen waren die er gebruik van maakten. Maar, alle lof verder voor dit resort!!

Guest Relation Team, General Manager, 18-12-2018

Beste Frans,

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort .

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen. Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten,

Guest Relation Team

Preisdaler

Prima, maar niet geschikt voor rolstoel

js,
12-12-2018

Met mindervalide partner (rolstoel) van 4 nov tot 2 december 2018. Goed, maar verouderd hotel, echter netjes en schoon. Personeel, Gastvouw Mady en manager erg vriendelijk en altijd bereid om problemen op te lossen. Hotel is niet geschikt voor rolstoel (en zeker niet zelfstandig !!), hellingen veel te schuin ( 45 procent) en verouderde stuk gereden bestrating. Geen prettige relax omgeving voor de avond aanwezig (alleen kleine lobby waar veelal geïnternet wordt) en voor rolstoel niet/moeilijk bereikbaar ivm hellingen. Wel een kleine bar in midden van complex maar ook niet toegankelijk voor rolstoel door steile hellingen. Veel vliegen bij zwembad, word niet met water schoongemaakt (ivm cementbestrating welke oplost door het water, vlgns manager). Je kan niet vanaf strand de zee in om te zwemmen, ondiep en stenen. Wel via steiger, maar om daar te komen met de rolstoel...….. Een eerlijke en goede juwelier op het complex, aanrader.

Guest Relation Team, General Manager, 18-12-2018

Beste Js

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort .

Vriendelijke groeten,

Guest Relation Team

zeer grote keuze aan groente en fruit

Pieter Heimans,
10-12-2018

een fantastisch restaurant

Beste Pieter

Heel erg bedankt voor je feedback!

Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel .

We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen .

Zeer goed

Alan Holsteens,
9-12-2018

Zeer vriendelijk personeel met een top manager, voor wie niets te veel is om de gasten een fijne vakantie te laten beleven. Bij de geustrelations kan je steeds terecht met eender welk probleem. Het eten is ook van zeer goede kwaliteit en afwisselend en smaakvol. Het enige minpunt is dat het hotel een opknapbeurt nodig heeft, maar dit doet niets aan het fijne gevoel en belevenis in dit hotel.

Beste Alan Holsteens

Terug fantastisch

Rudy,
9-12-2018

Super vriendelijke personeel , het eten was heel lekker .

Alles heel proper gepoetst

Olympisch zwembad verwarmd en zalig om te zwemmen

Manager Gamal is topman ! Mady van Guestrelations doe haar uiterste best als er een probleem is .

We komen zeker terug

Beste Rudy,

Opnieuw super

Deblomme,
9-12-2018

Derde keer en opnieuw alles naar wens

Beste Deblomme,

Jan,
7-12-2018

Fantastisch hotel!

Eten zeer goed

Personeel zeer vriendelijk.

Gamal super general manager!!

Voor herhaling vatbaar

Beste Jan,

Geweldig!

Post-Corbijn,
5-12-2018

In één woord Geweldig! Vriendelijk personeel, waarvoor niets teveel is. Ze hebben oprecht aandacht voor je en hebben er plezier in om jou te verwennen en vermaken op je vakantie. De kamers zijn schoon, en voorzien van prima bedden en een heerlijke douche, maar wel iets gedateerd. Het eten is zeer gevarieerd en vers. We hebben heerlijk gegeten! Het animatieteam organiseert met veel enthousiasme leuke activiteiten. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Guest Relation Team, General Manager, 10-12-2018

Beste post-Corbijn,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.