Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°15°
8,9

Omschrijving
Word warm welkom geheten bij The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, Egypte. Voor iedereen wat te doen in de zwembaden, op het strand, bij de Trixie Kids Club en tijdens de leuke animatie. Excursies op zee, met dolfijnen zwemmen, snorkelen of op het strand kennis maken met Oscar de kameel. Er is genoeg te doen in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

955 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Harry en Pauline,
25-3-2019

Prachtig resort met een mooi strand en mooie ruime en schone kamers.Ook bij zwembad is het heerlijk vertoeven en het personeel is super vriendelijk.

Het eten is ontzettend lekker met veel keuze dus voor elk wat wils.

Wat ook fijn is is dat er een hostes aanwezig is die nederlands spreekt en je overal mee helpt als je er om vraagt en dat is toch wel prettig

Gereisd met partner in februari 2019

Perfect

Daniel,
24-3-2019

Prima resort in Hurghada alles is hier top.Wij hebben bijna alle Three corners resort bezocht en dit is echt de beste.Alle respect naar de manager en zijn team .Tuurlijk zijn de kamers verouderd maar daar hebben alle Three corners resorts last van.Eten is top.Leuk animatie team gezellige peanuts bar .

Gereisd met partner in maart 2019

We komen hier absoluut weer terug

Jennie Diender van Dijk,
24-3-2019

Geweldige leuke week gehad op dit resort. Kamers zijn gedateerd, maar super schoon, eten afwisselend en goed warm, animatie die erg hun best doet de gasten te vermaken, wij hebben geen personeelslid gezien die er geen zin in heeft daar te mogen weken, iedereen is zeer vriendelijk. De general manager die je persoonlijk welkom heet, maar ook gedurende de week regelmatig langs komt en vraagt of je het naar je zin hebt. En dan de Vitamientjes man die met vers fruit en cocktails aan de rand van het zwembad langs komt en in zijn beste Nederlands zijn waar aanprijst. Super.

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldig hotel.

Nadia Peeters,
16-3-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed animation team, goed eten, kind vriendelijk hotel. Manager Gamal is zeer gastvrij komt ook regelmatig een praatje maken. Meubilair in kamer is wel aan vernieuwing toe.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
Guest Relation Team, General Manager, 20-3-2019

Beste Nadia,

Heel erg bedankt voor je feedback!

Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel .

We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen .

Top.weer,rust,mooie tuin,personeel

Fam .Nicolaes Martens,
10-3-2019

Rust,relax,Mooi weer,mooie tuin en zwembad,bediening

Gereisd met partner in november 2017
Guest Relation Team, General Manager, 12-3-2019

Beste Fam. Nicolaes,

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort .

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen.

Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten,

Guest Relation Team

super!

Sharon Anzjel Divera paalvast,
10-3-2019

De ingang van het hotel ligt op een wat gekke plek. De Wi-Fi in de kamers klopt niet. (hotel gaf aan de touroperator hiervan op de hoogte is maar dit nog niet heeft gewijzigd online) Wifi bij receptie en in de buurt daarvan is gratis en prima! Wanneer je het resort af gaat veel vuilnis en onafgebouwde hotels. Eten was goed en warm veel variatie. Zwembaden mooi en warm. Duikcentrum op het resort is Top, 2x de snorkeltrip gedaan en gezwommen met dolfijnen echt Geweldig! Je moet wel goed onderhandelen voor de prijs ;) wij willen zeker nog eens terug!

Guest Relation Team, General Manager, 12-3-2019

Beste Sharon,

Prima resort

Ruud,
6-3-2019

Super aardig personeel

Heerlijk en gevarieerd eten

Kamers zijn gedateerd maar wel schoon

De lobby is veel te klein.

Wel handdoeken race vanaf 7 uur😡

Prima vakantie gehad

Guest Relation Team, General Manager, 7-3-2019

Beste Ruud,

Sanae,
6-3-2019

Ik heb een top week gehad. Alles was super service eten resort alles was dikke 10 waard. We hadden kamer met jacuzzi in en uit zicht over zowel zee als zwembad. Ik ben er nu al voor de tweede keer en kom zeker vaker terug.

We hadden daar een prive chauffeur buiten het resort geregeld zou zo top man is verlamd aan zijn benen maar heeft een aangepast auto. Man met hart van goud. Heeft ons heel hurghda dahr algouna laten zien en hij vraagt geen jackpot wat jij hem geeft pakt die aan. Hij had ons voor gesteld aan zijn gezin.

Een en al we hebben super weekje gehad veelste kort en te snel gegaan helaas.

Gereisd met partner in februari 2019
Guest Relation Team, General Manager, 6-3-2019

Beste Sanae,

Tot rust gekomen

Paul,
3-3-2019

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Heerlijk groot zwembad met voldoende animatie. Kamers wat verouderd maar zeer goede prijs / kaliteitverhouding. Eten is goed, we zijn heerlijk tot rust gekomen en zouden gerust nog eens terug willen

Guest Relation Team, General Manager, 6-3-2019

Beste Paul,

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort .

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen.

Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten,

Guest Relation Team

Pechvogel 1

wil59,
22-2-2019

Pechvogel!

ik ben op 27 december 2018 alleen naar dit hotel geweest, gezien de andere reviews wordt het eentonig maar binnen 1 dag wist ik het al, super vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk eten en zoals meer geschreven zijn de kamers gedateerd maar ruim en schoon.

helaas kwam er op de tweede dag 's avonds een einde aan omdat ik een afstapje miste in Sham's bar. Ik ging uit van een kneuzing maar de volgende dag toch even laten zien aan de managers, die twijfelden en lieten de dokter komen die ook twijfelde en mij naar het ziekenhuis stuurde. Daar bleek dat mijn voet gebroken was. Toen ik terugkwam bij het hotel ging alles razendsnel. De manager Saleh zag mij aankomen en regelde binnen 3 minuten een rolstoel en een andere kamer op de begane grond. Ook waren mijn spullen binnen 15 minuten in mijn nieuwe kamer. Wat daarna gebeurde WÁS een warm bad, al het personeel van hoog tot laag was behulpzaam.

ik mocht de rolstoel blijven gebruiken op mijn hotelkamer en als ik naar buiten wilde kon ik bellen en werd ik gereden naar waar ik wou. Diegene die hier al eens geweest zijn weten dat er een hoge trap is naar de receptie/eetzaal, maar dat was geen probleem ik werd daar dan, omdat ik meer dan 100 kilo weeg, door 3 personeelsleden naar boven geduwd en getrokken. Ik ben daarna binnen 2 dagen terug naar huis gebracht door de alarmcentrale.

Reden voor mij om inmiddels weer een vakantie naar dit hotel te boeken in september.

ik begon dit verhaal met PECHVOGEL maar ik was een GELUKSVOGEL dat het in dit hotel gebeurde.

Gereisd alleenreizend in december 2018
Guest Relation Team, General Manager, 23-2-2019

Beste wil59,

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.