Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag36°23°
Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

799 reviews over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in het Nederlands

Een goede all in resort.

A. De bruin, 14-4-2018

Het is een mooie resort! Het eten is echt heerlijk en altijd vers. Leuke thema avonden waardoor elke avond een andere maaltijd op je bord ligt. Vriendelijke staf. Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan. Wel waren de kamers wat oud, maar ze zijn al bezig met een renovatie. Manager van hetpark vraagt geregeld hoe je verblijf is, wil het graag naar je zin maken.
Guest Relation Team, General Manager, 17-4-2018

Beste De bruin,

Fantastisch hotel

Jorina, 7-4-2018

Fantastisch hotel, iedereen is er zeer vriendelijk. Super mooie tuin om tot rust te komen. Groot zwembad, Lekker eten. We komen zeker en vast terug!
Guest Relation Team, General Manager, 11-4-2018

Beste Jorina,

Geweldig!

Fam Haarhuis, 6-4-2018

Wat een super hotel, van 24/3 tot 04/4 hier verbleven. Niks op aan te merken, zo genoten met mijn moeder. Ook de animatie was leuk, en er was veel te doen voor jong en oud! Personeel is ook ontzettend vriendelijk en doen er alles aan om hun gasten tevreden te houden. Wij zitten nu alweer te kijken voor een ticket! 👌 Geweldig.
Guest Relation Team, General Manager, 6-4-2018

Beste Fam. Haarhuis,

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort .

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen. Wij hopen je spoedig weer te zien,

Super vakantie

Rudy, 2-4-2018

Mooi resort 1ste maal the tree corners maar zeker herhaling vatbaar .

De ontvangst van Mady in het Nederlands was top.

Na 3dagen hebben we een andere kamer gevraagd aan Mady en savonds hadden we een andere kamer gekregen geen enkel probleem in blok 2.

De manager is ook zeer vriendelijk elke ochtend verwelkomt hij de gasten aan het zwembad enz

De tuinen zijn prachtig zoveel mooie bloemen , de tuinmannen overal aan het werk .

Het ontbijt als het middagmaal en avondmaal zijn ook heerlijk en warm , de dessert,chocomousse,is TOP

De kamers proper en,wel goede matrassen.

Iedeeen die er werkt is heel vriendelijk. Bij vertrek werden we uitgewuifd van,Mady en De manager met muziek .

Wij komen zeker nog terug !

Guest Relation Team, General Manager, 4-4-2018

Beste Rudy,

Zoals we gewend zijn bij Three Corners

Fam. den Herder, 31-3-2018

Mooie schone accommodatie. Zeer behulpzaam personeel. Uitstekend en gevarieerd eten.

Kamers enigszins gedateerd, maar goede bedden en dagelijks goed schoongemaakt. Top!! Bestrating op sommige plaatsen aan vervanging toe.

Guest Relation Team, General Manager, 4-4-2018

Beste Fam,

Heerlijk gehad

Monique jonk, 30-3-2018

Heerlijke vakantie.eten gevarieerd en erg lekker.dolce vita een aanrader heerlijke biefstuk en choco mouse.personeel erg vriendelijke. Alles schoon en netjes. Fathy en Bassem van de animatie erg vriendelijke en gezellig.
Guest Relation Team, General Manager, 31-3-2018

Beste Monique,

Guest Relation Team

Wij waren hier van 11 maart t/m 18 maart.Hotel is goed ,kamers zijn oud ook veel schimmel aan de buiten zijde van de kamer, dat ruik je en zie je als je door de gangen heen loopt.Eten is erg goed en veelzijdig,prachtige mooie tuin.Alleen veel te weinig zitplaatsen buiten,als het echt zomer is kun je bijna nergens buiten zitten.De pier is echt waardeloos geen vis te zien. Het hotel is niets voor snorkelaars,maar hier kan het hotel niets aan doen.
Guest Relation Team, General Manager, 26-3-2018

Beste Daniel,

Guest Relation Team

Lang nagenieten van zon, zee, kamelen en dolfijnen

Mandy Amsterdam, 23-3-2018

Alles op het resort is ingesteld op ontspanning, en dat is precies waar wij voor kwamen. De mensen zijn leuk, de zon schijnt (ja!), het zwembad is verwarmd.

Wie wil kan meedoen met yoga, dansen, darten, maar niets hoeft. Af en toe komt er iemand langs die je een massage of cocktail wil verkopen (ik kan de massages van Nora aanbevelen), als je er geen zin in hebt zet je een rood vlaggetje naast je zonnebed. Het eten was vers en gevarieerd, en waar wij bijzonder blij mee waren was dat onze zoon met melkallergie hier als VIP behandeld werd.. in plaats van achtergestelde die de helft niet mag. Chef Abdel-Kader nam hem elke ronde mee om te laten zien wat voor lekkers er was, en regelmatig bracht hij een speciaal bereid ontbijt (pannenkoeken) of toetje. Verder was de tuin bijzonder mooi en hebben wij het nog steeds over de fakir!

Geen avontuurlijke vakantie (op de dolfijnen tocht na!!) maar wel echt genieten.

Thank you sunny beach

Guest Relation Team, General Manager, 25-3-2018

Beste Mandy,

Fantastisch!! Een echte aanrader

Hetty, 23-3-2018

Het is een mooi en heerlijk resort. Super vriendelijk personeel. Heerlijk s’avonds na het eten relaxen bij Ahmed bij de shisha lounge. Musha bij het zwembad is altijd bereid te helpen. Dit was mijn tweede keer maar zeker niet de laatste keer dit jaar!!!
Guest Relation Team, General Manager, 25-3-2018

Beste Hetty,

Guest Relation Team

wauw wat een heerlijke plek om tot rust te komen

henk en chantal, 20-3-2018

het was in 1 woord geweldig......

de manager is in 1 woord top we kende hem al van de periode dat hij bij three corners rihanna resort werkte in elgouna en tot onze verbazing is hij nu de manager bij Sunny beach wat het resort meer dan ten goede komt.

alles van a tot z is gewoon fantastisch geregeld en of je het nu hebt over het animatie team bar medewerkers quest relation kamer jongens allemaal stuk voor stuk super oprechte aardige mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken

wij waren toen we daar waren 7 jaar getrouwd werd echt iets extras gedaan met muziek en een mooie taart....;)

groet henk en chantal

Guest Relation Team, General Manager, 21-3-2018

Beste Wesskel,

Guest Relation Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort scoort een 8.44 uit 10 op basis van 902 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: