Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- is een hotel waar reviewers erg enthousiast over zijn. Niet voor niets won dit hotel in 2019 een Gouden Zoover Award. SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- ligt aan een fijne baai en heeft een uitgebreide all-inclusive formule. Hier geniet je van een vakantie in het zuiden van de badplaats Hurghada op slechts vijftien minuten rijden van de luchthaven. Je vakantie begint direct na je vlucht. Lees je mee wat je allemaal kunt zien en doen in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select?

SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select is de ideale plek voor de vakantieganger die op zoek is naar dat beetje extra. Volgens reviewers is de service hier namelijk erg goed. Wil je relaxen? Strijk dan neer op een van de strandstoelen langs de rand van het zwembad of op het privéstrand. Neem een duik in de Rode Zee of maak je klaar voor een snorkeltocht.

Voor kinderen is het Crystal Bay Resort in de Rode Zee een walhalla. Waarschijnlijk zullen ze niet kunnen kiezen, want het aanbod is overweldigend. Wat denk je, kiezen jouw kids voor de speeltuin, lekker meedoen met het animatieteam of voor een van de georganiseerde filmavonden? Daarnaast kunnen ze zich dagelijks uitleven in de miniclub (4-12 jaar) waar ze onder andere kunnen koken en knutselen. Vervelen is hier geen optie.

Aan lekker eten ontbreekt het ook niet bij Hotel SUNRISE Bay Resort. Schuif gezellig aan in het visrestaurant of reserveer voor een diner in het Mediterrane restaurant. Vergeet ook zeker niet de gerechten in het Griekse, Egyptische, Indiase of het internationale restaurant te proeven.

Vanzelfsprekend is er op het SUNRISE Crystal Bay Resort - Grand Select geen gebrek aan ontspanningsmogelijkheden. Kies je voor een ontspannende massage of een bezoek aan de hamam? In de avonduren geniet je in Hotel SUNRISE Crystal Bay van spetterende liveshows en lekkere drankjes in een van de bars.

Kamers

Hotel Crystal Bay in de Rode Zee heeft in totaal 364 kamers. Kies je voor een luxe kamer of toch voor een familiesuite? Er zijn verschillende opties, maar vrijwel alle kamers hebben zeezicht. Verder beschikken alle kamers van SUNRISE Crystal Bay Resort Hurghada over een uitgebreide badkamer (inclusief haardroger), airco, telefoon, gratis wifi en satelliet-tv. De minibar op de kamer is gratis en wordt dagelijks bijgevuld met drinkwater. In de koelkast vind je ook frisdrank dat om de paar dagen wordt bijgevuld. Voor warme dranken maak je gebruik van de koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Een kinderbedje (0-2 jaar) is gratis.

Ligging van SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select

Wil je een dag naar het centrum van Hurghada? Dan hoef je slechts 25 minuten te rijden. Hier shop je in Egyptische sfeer de leukste souvenirs op de markt. Verder is dit een plek waar je je mengt met de lokale bevolking. Maak je graag kennis met hun cultuur? Strijk dan zeker eens neer op een terras voor wat lokale snacks. Onder het genot van een drankje geniet je van hummus en baba ganoush (aubergine dip).
Ook in de directe omgeving van Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort Hurghada vind je vertier. Kies voor een ontspannen dag op het zandstrand voor de deur of plan een snorkeltocht.

Zie jij jezelf al vakantie vieren in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-? Let’s go!

2869 reviews over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• 10Annita14-03-2020

Fantastisch thuis komen, ieder jaar weer.

de kamer is ruim en genoeg op bergruimte. Eigen terras met uitzicht op het zwembad. Dagelijks ruime keuze uit buffetten, of je kiest uit verschillende al la carte restaurants. Koelkastje op je kamer word dagelijks bijgevuld. Slogan van Sunrise is welcome home en het voelt ook als thuis komen. We komen hier nu voor de derde keer. Iedere medewerker doet zijn uiterste best om je het naar je zin te maken. Met verjaardagen of andere speciale dagen, word je extra in de watten gelegd. Zingende obers, feestelijke gedekte tafels en taart.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 15-03-2020

Beste Annita,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen.

Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-.

• 9Aaaaaaaweety10-03-2020

Prima hotel

Mooi berzorgd hotel Schitterende service Uiterst propere kamer 151 is top Eten is lekker en altijd verzorgd en gevarieerd Top hotel ik zou het aanraden. Alleen is het niet echt een strand. Ligt eerder aan een zeetong met aangelegd klein strandje.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 12-03-2020

Beste Aaaaaaaweety,

We willen je bedanken voor je vriendelijke review. We zijn erg blij te lezen dat je een aangenaam verblijf in ons resort hebt gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Gary Van der Burg07-03-2020

Holland

Heerlijke vakantie gehad! Mijn vriend heeft me hier ten huwelijk gevraagd met alle hulp van het personeel. Het was fantastisch geregeld en ik had helemaal niets door. Het was zo romantisch. Sowieso is het een heerlijk resort het personeel laat je echt thuis voelen en je word enorm verwend. Ook zijn er genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Zo zijn we gaan duiken, wat ook een fantastische ervaring was! En een ochtendje quad rijden was ook heerlijk. De mensen zijn zo vriendelijk en gastvrij! De nederlandse meiden Anuschka en Tonny maken je vakantie hier helemaal compleet. Alleen maar complimenten!Nederlandse

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-03-2020

Beste Gary Van der Burg,

• 9Jean claude3b06-03-2020

Prachtig resort!

Mooie kamers, best kamer aan de zonkant boeken. Goeie wifi in de kamer en rond het zwembad. Geen rif om te snorkelen wel privestrand. Vliegtuigen vliegen over het resort. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig verwarmd groot zwembad. Poolbar is in het koude zwembad. Wellicht dan warm genoeg in de zomer. Drankjes worden aan je zetel gebracht. Nieuwe ligzetels. Het eten is lekker en afwisselend. Dessert keuze uit vele gebakjes. Lekkere cocktails. Leuk animatieteam. Veel wind. Avondanimatie afwisselend show van animatieteam of professionels.

Beste Jean claude3b,

• 9Anko06-03-2020

Een goed en prima resort

Een goed hotel met perfecte service. Prima eten en veel keus. A la carte restaurants is zeer aan te bevelen. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Je kan gebruik maken van resorts naast deze wat het echt een belevening maakt

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-03-2020

Beste Anko,

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Randy04-03-2020

We kregen oude kamer maar erg schoon. Het meubilair is een beetje oud. Het eten in à la carte restaurants is erg goed. Het animatieteam praat elke dag met ons en informeert ons voor het dagelijkse programma.

Beste Randy,

• 10Ralf04-03-2020

Het beste hotel.

Het beste hotel. Zeer professioneel personeel. Het huishouden doet het heel goed. Animatieteam actief en overal.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 06-03-2020

Beste Ralf,

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 10Matina04-03-2020

We willen volgend jaar terugkomen

We willen volgend jaar terugkomen. Uitstekende service en erg lekker eten. Vriendelijk animatieteam en ze zijn niet opdringerig. Zeer groot warm zwembad. Strandrestaurant is erg goed. Gevarieerd eten.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 06-03-2020

Beste Matina,

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Henk03-03-2020

Geweldig

Alleen maar pluspunten voor ons. Je wordt daar echt verwend als vakantieganger, het complex en de kamers worden zeer goed schoon gehouden. Het eten was ook heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar. kindvriendelijk niet beoordeeld, maar zag er goed uit.

Beste Henk,

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Karien Geerkens02-03-2020

Zeer goed

Erg tevreden van dit hotel! Na meerdere hotels in Egypte kan ik wel zeggen dat Crystal Bay de beste keuken heeft. Alles overal en altijd super netjes. Prachtige eetzaal, mooi verdeeld in kleinere 'kamers. Heel groot zwembad dat enorm goed verwarmd is. Mooie baai/strand om aan te liggen. Je kan er ook zwemmen. Geen koralen daar. Enig minder puntje vind ik de plaats om buiten te eten aan het hoofdrestaurant. Het is er mooi maar je mist voeling met de omgeving doordat er n grote overkapping tegen de felle zon werd gebouwd die met n soort gaas werd bekleed. Dit laatste maakt dat je je wat ingesloten voelt.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 03-03-2020

Beste Karien Geerkens,