Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°12°
9,7

Omschrijving
In Hurghada (Egypte) ligt het mooie Crystal Bay Resort. Kom even helemaal tot rust in de spa terwijl de kids worden vermaakt door het gezellige animatieteam in de Kids Club. Luxe in overvloed met het privé strand, de fitnessruimte en de vele restaurants. In de omgeving kun je vooral terecht voor wateractiviteiten en safaritrips.

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- voor je op een rij gezet:

Beachcheck

894 reviews over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- in het Nederlands

Tophotel

S. B.,
22-2-2019

Tophotel!!!!

Prachtig hotel en zeer proper

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Guest relation Tony is super

Fotograaf Saoudy is zeer professioneel en maakt ongelooflijk mooie fotokes

Corinne Nieling,
19-2-2019

Sunrise Crystal Bay een fantastisch hotel in Hurghada Egypte.

Ik ben er nu 2 x geweest en vol lof over dit hotel.

De kamers geweldig en het eten is uitstekend.

Vriendelijk personeel.

Tevens lof voor Tonny Vossen. Bedankt het was weer een mooie vakantie, tot de volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Alfred,
18-2-2019

Goed hotel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zeker bij het zwembad

Kamers worden zeer goed schoon gemaakt door Nasser

Geboekt bijneckermann.nl
Guest Service Center, General Manager, 19-2-2019

Beste Alfred,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons resort.

We hopen u dan ook weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-

Hans,
15-2-2019

We zijn voor de eerste keer in Egypte en onze beleving is goed in hotel Sunrise Chrystal .

Het hotel is netjes, schoon de mensen die hier werken zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten in zowel het buffet restaurant als in de alla cart restaurant is erg goed en afwisselend. Ik kan wel zeggen dat het een aanrader is.

Guest Service Center, General Manager, 19-2-2019

Beste Hans,

Jack,
12-2-2019

Drie dagen in Chrystal Bay.

Geweldige accommodatie en hoge service. Niets is teveel. Eten en verzorging is van topkwaliteit. Overal wordt je in de watten gelegd, ook op het strand wordt je voorzien van een drankje. Als je van rust, ruimte en de perfecte verzorging houdt dan ben je hier aan het juiste adres. Is het niet genoeg? Dan kan je ook nog bij de buren gebruik maken van alle faciliteiten. Top.

Guest Service Center, General Manager, 17-2-2019

Beste Jack,

Guest Service Center

"Invliegen en landen op een warm nest"

D.W. Sluis,
12-2-2019

Ja, dat is het een' warm nest', als je 8 maal hier in dit heerlijke hotel bent geweest. Het ontbreekt aan niets als je houd van comfort, luxe, lekker eten, heerlijke cocktails en vooral de rust die dit resort uitstraald. Uiteraard maakt het gevoel compleet door hardwerkend, behulpzaam maar vooral vriendelijk personeel. Dat begint al bij het binnenkomen en het aanreiken van een welkomstdrankje.

Elk jaar blijde gezichten, en waardering dat je terug bent.

Natuurlijk ook deze keer een leuk animatieteam die er iedere dag een feestje van maken en een luisterend oor zijn voor eventuele ongemakken of opmerkingen binnen het resort. Ons vertrouwde guest relations ( oa. Tonny voor ons Nederlandssprekende), is behulpzaam en maakt van tijd tot tijd een praatje met iedereen of alles naar wens is. Afsluitend bedanken wij iedereen die ons een warm hart toedragen en speciaal mijn grote vriend Taher,🤗🤝👍👏😘, to be next year.

5 stars

Elien,
8-2-2019

Eerste keer in egypte een leuke rustige all in, personeel vriendellijk en behulpzaam niet iedereen spreekt even goed engels maar wel positief en lekker eten. Leuk strand en zwembad alsook een goed verwarmd zwembad. In het stadcentrum is er wel niet veel te beleven maar wel positieve beleving.

Guest Service Center, General Manager, 17-2-2019

Beste Elien,

Top hotel!

Raymond,
7-2-2019

Goed hotel. Goede service. Eten is gewoon goed voor ieder wat wils. Kamers schoon. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Ik zoek niet verder. Was inmiddels mijn tweede keer..

Gereisd alleenreizend in januari 2019
Guest Service Center, General Manager, 11-2-2019

Beste Raymond,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen.

Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE crystal Bay Resort -Grand Select-.

Met vriendelijke groet ,

Wil je het hotel proberen, Doen, wij vinden het 👍

Carla Onderstal-Langenberg,
6-2-2019

Dit was onze 5e keer in dit hotel en deze keer voor 4 weken want 2 was te kort ☺️ Het is altijd leuk om weer bekende vakantiegangers tegen te komen en vooral bekenden die hier werken. Dit hotel vinden wij super. De mensen zijn vriendelijk het eten is goed en ze doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Mohamed heeft onze kamer elke dag keurig netjes gemaakt. Hij is erg vriendelijk zoals de meeste die in de schoonmaak werken. Tonny is er voor de Nederlandse gasten en doet er alles aan om te helpen waar ze kan Top!!! Het animatieteam haalt ook alles uit de kast om je overal bij te betrekken maar wij doen er meestal niet aan mee ☺️ . Oleg kwam ook geregeld een praatje maken om je toch proberen over te halen ☺️ De mensen bij de poolbar 1 woord Super. ze staan altijd klaar ook binnen trouwen. Net als de mensen bij het eten in alle restaurants het eten is Heerlijk. Als ik denk aan al die uren dat ze werken in dit hotel pfff 😔

Guest Service Center, General Manager, 8-2-2019

Beste Carla Onderstal-Langenberg,

Geweldig!

JHM Beerens,
5-2-2019

Het beste hotel tot nu toe in Egypte.Ontbijt,lunch,diner zeer goed,a la carte restaurants voortreffelijk.Nergens wachttijden en vers bereid.Ook aan te bevelen voor mensen met coeliakie,alle koks doen hun uiterste best,ze lopen mee langs het buffet wat wel of geen gluten bevat,of ze maken iets apart.(Thank you Islam)

Alles is er zeer proper,overal wordt gepoetst.Op de toiletten staan zelfs verse bloemen.Fijne grote lobby,straalt rust uit.Overdekt terras met heaters.Mooie kamer met alles erop en eraan,elke dag fijn gepoetst.Het terrein bevat verschillende zeer leuke zitjes,Bij het zwembad ligstoelen,windscherm en flesje koud water,super!Drank hoef je niet te halen,alles wordt gebracht.En eens in de twee weken fruitfestival aan het zwembad(moet je gezien hebben ,zo mooi)Ook komen ze met hapjes aan het zwembad.Animatie team is top,ze halen alles uit de kast.Petje af voor alle barmannen,ze werken hard.We komen zeker terug!!Thank you!!

Guest Service Center, General Manager, 8-2-2019

Beste JHM Beerens,

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.