Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°14°
Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-
9,7

Omschrijving
In Hurghada (Egypte) ligt het mooie Crystal Bay Resort. Kom even helemaal tot rust in de spa terwijl de kids worden vermaakt door het gezellige animatieteam in de Kids Club. Luxe in overvloed met het privé strand, de fitnessruimte en de vele restaurants. In de omgeving kun je vooral terecht voor wateractiviteiten en safaritrips.

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- voor je op een rij gezet:

BeachCheck

853 reviews over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- in het Nederlands

Weer genoten van het Sunrise concept

Annelies Konijnenidjk,
7-12-2018

Als vaste Sunrise klanten hebben we genoten van dit resort.

De grote kamer is wel verouderd, maar alles functioneerde prima (zeker de fijne douche).

Ze zijn bezig met de kamers te renoveren, waar wij totaal geen overlast van hebben gehad. Ook andere werkzaamheden proberen ze zoveel mogelijk in de avonduren te doen.

Het verwarmde zwembad en de nieuwe ligbedden met matras en de geweldige bar service maken dat je de hele dag rustig je boek kan lezen. De verkopers zijn niet storend aanwezig, ze vragen het beleefd en op een ontkennend antwoord dringen ze niet aan (zonder rood vlaggetje)

Het eten is afwisselend en van goede kwaliteit, wel misten we de mooie decoraties, die er een aantal jaar geleden wel waren.

Het Indiaas restaurant is van hoge kwaliteit en heeft een grote afwisselende kaart. Wij hebben daar erg van genoten.

Al met al hebben wij een heerlijk ontspannen vakantie gehad met het "Welcome Home" gevoel

Fantastisch 12/10 wij komen hier zeker nogmasls

Hessel en Annelies,
5-12-2018

Geweldig hotel!

De locatie is perfect., dicht bij airport Hurghada en direct aan het strand.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het eten en drinken is fantastisch keuze uit diverse restaurants en zeer goed buffet restaurant. ( ben zelf kritisch mbt hygiene en kwaliteit in restaurants maar dit hotel krijgt van mij een cijfer 10 !)

Het hotel en naastliggende zusterhotel Mamlouk zijn ruim opgezet en zeer schoon met mooie tuinen en palmbomen in beide hotels kan je genieten en eten. De zwembaden zijn ook mooi, groot, schoon en zeer kindvriendelijk grote glijbanen in Mamlouk en de prachtige rode zee waar je kan snorkelen en genieten van de onderwaterwereld. Het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken.

Het Animatie team met de toppers Ash en Joo zullen je ckr laten lachen en je een hoop vermaak bieden bij sport en spel en in de avond fun. Er is sprake van persoonlijke benadering wat een goed welcom home gevoel geef

Top hotel

Ruud,
4-12-2018

Erg goed hotel, voor de derde keer hier en eigenlijk nooit problemen.

Het buffet restaurant is goed, en de restaurants ook.

Als er wel iets is helpt het personeel gelijk, en ze zijn vrolijk en vriendelijk.

Tip top

Gerad,
3-12-2018

Een mooi hotel, kamers wat ouder maar zeer netjes, er is wel een renovatie bezig, rustig hotel, goede bediening en vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer net hotel aan te raden voor wie ook van rust houdt.

Erg fijne vakantie zover.

Rob Schepens,
3-12-2018

Bij aankomst zijn we op een persoonlijke en erg fijne manier ontvangen en naar onze kamer begeleid. Deze was niet geheel nieuw maar wel erg zuiver en schoon. Het eten is zondermeer goed en gevarieerd. Ontzettend erg en vriendelijk personeel. Niets is ze teveel en ze hebben oog voor de kleine details. Super hotel!

Service ten top!

K Hazenberg,
2-12-2018

Uitstekende all inclusive formule waarbij service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Eten is uitstekend, zowel bij buffet als in a la carte restaurants waar je zo vaak mogelijk gebruik van kunt maken. Heerlijke cocktails, alleen de koffie is niet te drinken. Pluspunten: bediening aan het strand/zwembad en rode vlag die verkopers verbiedt je te storen. Supervriendelijk personeel doet zijn best je het volledig naar de zin te maken, zo zullen ze altijd een strandbedje voor je vinden.

Minpunt: kamers zijn aan renovatie toe (wordt deels al gedaan), strand vaak al om 8u ochtends bezet door klein aantal strandstoelen (deel strand leeg/voor 'vip' gebruik waar niemand zit..).

Tevenover het hotel zijn een paar winkeltjes, op 10min loopafstand aan shopping mall. Zeker een aanrader, we komen terug!

Niet verwacht toch gekregen top vakantie

marcel oosterveer,
1-12-2018

hallo allemaal ik wil jullie vertellen dat ik er niet naar uitkeek om te gaan met ze vijven naar Egypte vier volwassen en een kleintje van 2,5 m had er wat over gelezen en vond het zo zo maar nu komt het het was Top en Echt ik meen het van de reis tot het verblijf alles wat top het eten een 10 het drinken een 10 je hoeft er niet om te vragen ze brengen het gewoon langs de kamers top een 10 echt niet gedacht maar het was 30 graden en heb er van genoten Dus mensen wat je er over leest is oud nieuws. het is er veilig en de mensen vallen mee.

super fantastisch

willem noldus,
1-12-2018

je moetgewoon gaan het is er super de luxe en zulke aardige mensen

Geen top hotel

Christiaan,
28-11-2018

Op decdag van aankomst werden wij naar onze kamer gebracht. Het was net een cel. De apparte kamer waar je tv kon kijken had niet eens een raam. In beide kamers stond niet iets van een schemerlampjebofbietwa wat sfeer geeft.

Na 3 dagen ben ik erg ziek geworden en moest ik bij betalen voor een flesje water en wat te drinken omdat ik zelf niet meer kon lopen vond ik dit schandalig

Twee dagen koud water gehad en ze deden er niets aan..

Het personeel is redelijk vriendelijk

Heerlijk genieten

Sanne,
27-11-2018

Warm overdag, savonds vaak wat kouder, vesten zijn geen overbodige luxe

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.