Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

2838 reviews over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• 2019
    9Eli30-12-2019

Aanrader

Zeer goed resort, mooie schone kamers, super goed eten, alléén het Griekse restaurant valt tegen, aanrader is het visrestaurant, mooi groot en schoon verwarmt zwembad waar je geen handdoekje hoeft te leggen Leuk animatieteam, die niet opdringerig zijn Zeer vriendelijk personeel, kamer enkele uren bij boeken op dag van vertrek was geen probleem Buiten het resort wel winkeltjes met vervelende verkopers

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 02-01-2020

Beste Eli,

We willen je bedanken voor je vriendelijke review. We zijn erg blij te lezen dat je een aangenaam verblijf in ons resort hebt gehad.

Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8Yuce28-12-2019

Keurig hotel jammer van de harde bedden

Algemene indruk van het hotel is goed. Het hotel is netjes en schoon met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Het grote verwarmde zwembad is een groot plus punt, zeker met jonge kinderen. Wat minder is zijn de kei harde bedden welke zelfs met 3 toppings hard blijven. Het eten is niet erg gevarieerd maar wel goed naar Egyptische standaarden. Voor vegetariërs wel echt een uitdaging om iets te vinden. De hotelmanager en keukenmanager doen hun best om met je mee te denken. Kamers zijn groot en ruim om gezet. Bij aankomst gevraagd aan de receptie voor een rustige kamer. We kregen de meest luidruchtige kamer. Uiteindelijk heeft de manager dit keurig opgelost. De kamers waren ruim opgezet en alles was schoon, al zijn de sommige dingen wel een beetje gedateerd. Geen asociale gasten tijdens ons verblijf echt een Goed familie hotel. Animatie doet zijn best om de gasten te laten genieten.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 02-01-2020

Beste Yuce,

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Chris de Jong15-12-2019

Voor de 10e keer in dit geweldige hotel!

Voor de 10e maal in dit hotel geweest! Alles wat ik u kan melden is in superlatieven! De kamers zijn onlangs gerenoveerd. Het eten is werkelijk fantastisch! Dit jaar voor het Eerst 'Egyptisch ontbijt' verzorgd door Hasnaa. De mensen die in dit hotel voor je klaar staan, van tuinman tot de General Manager, is het 'service with a smile'! En een heel groot compliment voor Tonny Vossen, onze Nederlandse guest-relationsdame, die het zelfs regelden dat we de Nederlandse clubs in de Champions League konden zien! In maart 2020 komen we voor de 11e keer, zeker weten!👍🏻

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 18-12-2019

Beste Chris de Jong,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen. Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE crystal Bay Resort -Grand Select-.

Met vriendelijke groet , Guest Experience & Quality Department

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Mathieu09-12-2019

Helemaal geweldig

Heerlijk en fantastisch hotel. Vanaf binnenkomst wordt je volledig in de watten gelegd. Vriendelijke mensen echt heerlijk eten en drinken. Je voelt je als God in Egypte. In tegenstelling tot wat op sommige booking sites staat kan je hier je gehele verblijf onbeperkt in de ala cart restaurants dineren.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 12-12-2019

Beste Mathieu,

• 10Karin07-12-2019

Fantastisch met een grote F!

Heerlijk hotel. Net terug. Alles schoon en opgeruimd. Kamers ruim opgezet., superschoon!! Eten variërend voor ieder wat wils. Kom zeker terug. Ondanks dat er wat dingetjes niet goed liepen is het door het management direct opgepakt en tot volle tevredenheid afgewikkeld. Service en kwaliteit staat zéér hoog in het vaandel.hier. Leuk en actief animatie team ( voor wie dit op prijs stelt 😉)

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 10-12-2019

Beste Karin,

Met vriendelijke groet , Guest Experience & Quality Department

• 10Veurink30-11-2019

Vandaag vertrekken wij, helaas, weer uit dit geweldige resort. Je wordt hier echt vorstelijk behandeld. Iedereen doet zijn uiterste best om je een fantastische vakantie te bezorgen. En ze zijn allemaal stuk voor stuk super vriendelijk. Eten is in 1 woord SUPER. Zelf heb ik een glutenallergie, hier gaan ze fantastisch mee om. Er wordt speciaal brood voor je gebakken en bij het diner speciaal appart eten bereid. Met dank aan super chef Hamana. Ook in de a la carte restaurant wordt hier goed rekening mee gehouden. Animatieteam super enthousiast maar niet opdringerig. Kortom geweldige vakantie gehad in een fantastisch resort dan zij geweldige mensen. Sunrise crystal bay resort THANKS!!

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 03-12-2019

Beste Veurink,

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8Johe29-11-2019

Heel fijn hotel

Ook in dit hotel terecht gekomen na overboeking Titanic Royal . Na de eerste teleurstelling bleek dit hotel best wel heel fijn te zijn. Mooie kamers, prima eten, schoon en vriendelijk personeel. Met name Tonni. Heel erg bedankt dat wij dank zij jullie toch een fijne vakantie hebben gehad.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 03-12-2019

Beste Johe,

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Timmy28-11-2019

Zeer goed.amper min punten

Alles was goed warm water in zwembad. Goed eten vriendelijk. Een van de betere in egypte

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 30-11-2019

Beste Timmy,

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10John Mulders25-11-2019

"" TOP HOTEL ""

Dit Hotel is maar een woord voor "" Top"" als je hier niet geniet dan ben je het Zelf schuld het Zijn 3 Hotels en alle drie Geweldig wij komen al 11 jaar in Hurghada hebben al verschillende hotels gehad maar deze Hotels komen toch echt eruit .

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 28-11-2019

Beste John Mulders,

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8Bathoorn / vd Steenhoven25-11-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

6 november t/m 16 november 2019.

Vanwege een overboeking van Tatanic Royal zijn we in dit hotel geplaatst. Dit is een heel goed hotel en zijn door de dames Tonny en nog 2 van het hotel heel goed opgevangen, hotel naar ons idee een 9,5 waard. Goed eten, mooi park geen papiertje te vinden op de grond, leuke baai met strand en ligbedden met kussens verder een heel goed Animatieteam ( Happy Henry en Fox etc. 'S Avonds leuke muziek. Goede restaurants zoals Indiase en Mediterrane die je wel van te voren moest reserveren. Verder heel vriendelijk persoon. Komen zeer zeker nog een keer terug. We gaan zeer zeker een klacht indienen bij Corendon die vooraf in Nederland al wisten dat Titanic Royal was overboekt. Rest een heerlijke vakantie gehad.

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 26-11-2019

Beste Bathoorn / vd Steenhoven,

Gereisd met vrienden in november 2019

69 tips over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• piet en trudie, 06-02-2019

het reinigen van kleding is perfect in sunrise crystal bay, een waszak ligt in de kamerkast bij de kluis.inleveren bij de receptie of op laten halen in de kamer bel 1 voor de receptie of 3 voor de helpdesk, de andere dag alles schoon en gestreken weer terug., is niet duur.kan het iedereen aanraden die per ongeluk een vlek of iets dergelijks op zijn/haar kleding heeft.

• Jill Hulsman, 09-06-2014

Cabana huren voor 30 USD/dag is wel is de moeite. En vraag zeker het rode vlaggetje (als je je handdoeken gaat halen), dit kan je vastbinden aan je parasol en zorgt ervoor dat niemand je komt lastig vallen om bv massages te boeken, snorkel afspraken te maken, fotoreportage te boeken enz….

• Jozef, 11-04-2014

Animatie als je wilt zeer zeker OK en zoals de verkopers aan het zwembad niet opdringerig. Een korte nee volstaat als je geen interesse hebt. Wifi gratis: in de lobby en hoofdrestaurant zeer goed, op het terrein en op uw terras goed en in kamer zwak bereik. Wil je jezelf extra verwennen: huur een privécabana aan de baai dit kan zelfs voor 1 dag: een ultiem genietende dag. Publiek zeer internationaal: geen enkele grote meerderheid van bepaalde landen als je begrijpt wat ik bedoel.

126 vragen over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-

• Marry van der Plas, 28-12-2019

snorkelen

heeft dit hotel een huisrif?

• Annie Souren, 19-09-2019

Verbouwing

Weet iemand of de verbouwingen al achter de rug zijn in dit hotel?

• Wilke, 13-07-2019

Kinderzwembad

Hallo, ik zie dat dit resort ook een kinderzwembad heeft maar ik zie hier heen foto van. Heeft iemand die hier geweest is een foto van en weet iemand hoe diep dit zwembad is? En is er een glijbaantje oid bij? We gaan met onze 1 jarige zoon.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenArabisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht