Hotel Le Pacha Resort

126 reviews over Hotel Le Pacha Resort

• 2019
    3Desire peters27-12-2019

Nooit meer!!!!

Nooit meer !! Zeer vies smerig oud hotel. Eten echt smerig. Vaak koud restaurant echt vies. Drank in warme glazen.

Gereisd met partner in december 2019

• 6gerre16-12-2019

voor ons nooit meer !!!

in december op vakantie geweest naar dit resort en vooral het eten en hygiene was een grote tegenvaller,wij zijn helemaal niet veeleisend want wij gaan elk jaar naar een 4 sterren hotel in egypte en altijd content geweest. het hotel is goed gelegen,in de de nabijheid vele winkels en vlakbij de zee met mooi strand en het animatieteam is geweldig overdag,maar savonds is er niks te beleven in het hotel en zit iedereen maar in de lobby op zijn gsm.wij hebben slechts 293 euro betaald voor een all in wat zeer goedkoop is maar dan moet je wel tevreden zijn met eten van zeer laag niveau,vooral koud en soms gewoon niet te eten en dan ben je bijna verplicht buiten het hotel te gaan eten. verder een bed met betonnen matras en er wordt nauwelijks gepoetst. voor ons nooit meer want er zijn veel beter hotels in hurghada,als je de three corners keten neemt heb je geen problemen.

Gereisd met partner in december 2019

• 6Carine vanhoutte01-03-2019

Er zijn betere hotels in hurghada

Er wordt niet in het Engels gesproken. Animatie alleen in het Russisch . Als Belg wordt je niet bij de animatie betrokken.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9JPK28-11-2018

Goed, weinig op aan te merken.

Een heerlijke vakantie gehad met prachtig weer. Hotel en kamer waren dik in orde. Er was geen lift en dat was mij niet bekend. Snap het commentaar op het eten in andere reviews niet : ontbijt, lunch (ook op het strand!!) en diner waren gewoon goed. Volop variatie. De bar was wat minder : niet al te koud bier in lauwe, dikke glazen. Bier werd er in "gegooid" uit aangebroken halve liters. Soms waren er 3 aangebroken flessen nodig om een glas vol te krijgen. Had gelukkig een eigen glas bij me. Vriendelijk personeel. Strand : goed : volop zware, houten ligbedden en parasols gratis. Volop plaats. Heerlijke matrassen. Strand loopt rustig af in zee. Veel keien dus waterschoenen kunnen handig zijn, anders pleisters meenemen. Op straat : vermoeiend : where are you from ? Special price for you !! Naar kapper geweest in achteraf straatje : geweldig geknipt voor maar € 5 !! Neem ook biljetten van € 5 mee, ze willen graag munten (fooi) inwisselen.

Alleen gereisd in november 2018

• 8Danielle12-07-2018

Voor herhaling vatbaar. op

Fijne locatie Goed eten en vriendelijk personeel. Steentjes aan het strand wat minder dus waterschoenen is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jol14-04-2018

Heerlijk hotel midden in het centrum

Le Pacha is een hotel dat aan de winkelstraat van Hurghada ligt, maar aan de achterkant van dit hotel heeft het een prachtige tuin en leuk strand met heerlijke en genoeg strandbedjes en merk je niks van de drukke winkelstraat. Het eten is goed en het personeel is erg vriendelijk. Wij komen graag voor de derde keer terug 

Gereisd met partner in maart 2018

• 7Maria buitendijk19-01-2018

prima hotel ,het eten helemaal waardeloos

Het hotel was goed en personeel erg vriendelijk , ook de animatie was erg leuk. Het eten was echter een grote tegenvaller. na 6 jaar Egypte weten we dat het eten niet veel voorsteld, daar stel je je op in, maar zo slecht als in le pacha hebben we nog niet meegemaakt. Totaal geen variatie en met het ontbijt vaak dingen niet meer te krijgen. Wat we nog nooit gedaan hebben is dat we de laatste 3 dagen buiten het hotel zijn gaan eten. Het hotel is erg ingesteld op Russen, soms tot het irritante toe.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

7Huub Vendrik29-10-2017

heel goed te doen

hotel is prima te doen hoor. Eten is wel eenzijdig en de drank koel houden ook. Wijn alleen te verkrijgen in het restaurant tijdens de openingstijden. Personeel over het algemeen vriendelijk. Direct in het centrum. Van de drukte voor het hotel merk je aan de zwembaden en het strand niets. Voor ons was het goed zeker als je in acht neemt wat wij ervoor betaalde. Vier sterren beoordeling vind ik aan de ruime kant.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Jolanda15-10-2017

Prachtig hotel

Ligging is perfect, midden in het centrum. Breed strand met de heerlijkste strandbedden van Hurghada en een leuke, gezellige strandbar. De mooie kamers liggen verspreid in een prachtige onderhouden tuin. Kortom heerlijk hotel.

Gereisd met partner in maart 2017

• 6Jaarlijkse bezoeker met Partner09-10-2017

Strand perfect maar eten zeer slecht

Strand goed ligbedden goed en ligging goed sommige van personeel zeer aardig maar de meeste onvriendelijk terwijl egypte om zijn vriendelijkheid bekend staat.Komen er al 10 jaar maar de laatste vakantie eten zeer slecht en er werd geen verandering in gebracht als je er wat van zei alleen voor vaste gasten werd er minimaal wat gedaan een gekookt ei bij ontbijt maar daar red je het niet mee Cola light was ook steeds een probleem, bier wat te drinken was kreeg je ook alleen als vaste gast .Duitsers klaagden ook zoveel .Maar geen verandering. Alleen toen er een Reisorganisatie kwam was alles perfect in orde ze waren nog niet weg of het oude systeem was er weer.Dit hotel was 10 jaar gelden zeer goed maar is nu niks meer nog geen 2 sterren waard alleen ligging en strand zijn prima.Met mensen gepraat die er voor de 1e x waren wij komen nooit meer zeiden ze.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Le Pacha Resort info