6,3

200 reviews over Hotel King Tut Resort in het Nederlands

Fijne vakantie in een redelijk hotel

Petra
8-4-2019

Veel mensen uit de Oekraïne en andere oostblok Landen waar ook het eten op gebaseerd is. Ontbijt was redelijk alleen te weinig kopjes, glazen en lepels. Verwacht geen kaas of andere vleeswaren. Lunchen kan bij het strand wat gewoon goed is. In het grote restaurant is het matig. Diner in het gewone reataurant is naar de smaak van de oostblokland landen maar als je reserveer voor het restaurant aan het strand heb je iedere avond een andere thema. Chinees, orientaals of mediterraans . Dat is gewoon goed. Strand is niet echt groot maar groot genoeg. Kamers worden goed schoon gehouden . Regelmatig schoon bedden goed en handdoeken. Bij het strand is er een handdoekken wissel. Al met al goed vertoeven daar ook al ben je als Nederlander zwaar in de minderheid. Wel last gehad van de honden die ze daar in een ren hebben. Proberen ze wel tegen te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.

Anoniem
1-5-2017

Het strand was heerlijk , de kamer werd geweldig schoon gehouden ,Maar het restaurant vies en het eten lauw en smerig.

Gereisd Met partner in april 2017

Vies, veel russen maar goed strand en kamer.

e smit
3-12-2012

Nooit meer. De badkamer was vies, Te veel russen lauw smakeloos eten. Wel hadden we een goede kamer met uitzicht over zee en was het strand redelijki te doen.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

Ans
18-5-2010

Dit 4 sterren hotel is niet goed. De baliemedewerkers spreken slecht engels waardoor niet goed begrepen wordt wat je bedoeld. De tafels en stoelen in het restaurent en de bar zijn ronduit smerig. je plakt vast aan de tafel. Er is onvoldoende bestek glazen borden kopjes etc waardoor er niet goed afgewassen wordt Of het is vanwege het eten of het slecht schoongemaakte serviesgoed maar wij werden alle 4 ziek: diarhee. Onze kamer was niet schoongemaakt Het beddegoed van de vorige gasten lag er nog op om te zwijgen over de staat van de badkamer. Het kostte 2 meldingen aan de receptie voordat er iets gebeurde. De barvoorziening is hopeloos (geen glazen en onbegrijpelijke regels). Aan het strand eten kost 3 dollar pp extra.(hetzelfde eten en resort) .

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 18 2010 19:54:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beter iets meer uitgeven

Barry
25-3-2010

King Tut ligt in het oude deel van Hurghada. Wij konden er heel goedkoop heen, maar je kan beter 100 euro meer uitgeven dan zit je veel beter (bijvoobeeld El Gouna). Eten is om te huilen.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!!

Tamara
26-12-2009

Wij hebben in september 2009 een weekje in het King Tut Hotel gelogeerd en we waren zeer blij om terug naar huis te keren! Het eten was vreselijk, mijn man heeft er een indigestie van gehad en in een Egyptisch ziekenhuis gelegen een nacht door het slechte en onhygiënische eten! Ook hebben we op onze kamer (in het nieuwe Sphinx Resort) een kakkerlak gevonden. Verder zat het er volledig vol met Russen, één en al Rus, het personeel sprak ons zelfs aan in het Russisch! Wat een romantische standvakantie had moeten worden is een grote dure flop geworden. Nooit meer King Tut voor ons.

Gereisd Met partner in Sat Dec 26 2009 21:36:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke vakantie. maar niet voor herhaling vatbaar..

Roland
28-9-2009

hotel king tut. leuke vakantie gehad.. alleen het hotel was niet wat ik gehoopt had eerste 2 dagen haden we uitzicht op een vuilnisbelt. na vragen een andere kamer gekregen. waarbij je wel last had van de onderliggende Disco. eten was niet slecht van smaak maar verveelt wel na 8 dagen.. Hurgada zelf vond ik vies en rommelig. Voor het weer was het super! en als je houd van snorkkelen is het zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2009

Vies hotel

Kim
14-9-2009

Ik kon met me zusje heel goedkoop hierheen, maar ik had liever meer uitgegeven voor een goed hotel. Alles was vies, in de bar bij het zwembad wilde ik niet eens naar binnen zo erg stonk het daar. En ook alle glazen en bestek waren ranzig. De kamer was op zich wel ok, redelijk schoon. Het personeel was ook wel aardig. Maar het eten stelde echt niks voor. Koud (en ik weet dat dat vaak is met all-in) maar dit was wel heel erg. En bijna geen variatie.

Het strandje was wel ok, je had gelukkig geen last van de verbouwing naast het hotel.

Verder is Hurghada wel ok, maar ik heb heel wat ruzie gemaakt met de taxi-chauffeurs; die proberen je allemaal op te lichten. Hurghada is wel heeeeeel vies, maar daar moet je doorheen kijken. Maar die viezigheid in het hotel is niet fijn.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

Hizkia
24-8-2009

In 2005 ben ik hier met een vriend geweest. Het hotel was nieuw en wat een vriendelijk personeel achter de bar, zo ook het animatie team. Kereltje in de sieradenwinkel was erg opdringerig, gelijk duidelijk gemaakt dat Hollanders daar niet van houden. We wilden zeezicht, maar we keken op bebouwing. Na overleg kregen we een kamer/huisje vlak voor het strand wat ideaal was, je liep naar beneden en je zat al aan de bar en lag aan het strand. Eten was heerlijk, badkamer en kamer waren keurig verzorgd, handdoeken waren in de vorm van dieren gemaakt, je kon zo met een taxi naar de stad, papa's beach was voor toen een aanrader! Verder kosten spullen daar geen drol, leuke dingen kun je zo meenemen. Ik zou zo terug gaan naar dit hotel!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

een blijvertje

Jeroen Zielhorst
10-8-2009

10-09-2009 gaan we voor de 3e keer terug. we weten inmiddels al dat we in het nieuwe sphinx gedeelte komen. We zijn heel goed bevriend geraakt met het animatieteam. en daarom gaan we steeds terug naar dit hotel. Het is middelmatig maar meer heb je niet nodig behalve als je verwend bent zoals ik kan merken aan sommige reacties hieronder. voor 2 euro ben je in het oude stadje dahar. Veel leuker dan het toeristische Sakkala. Over diaree... ach hou er rekening mee dat je krijgt. Met Egyptische medicijnen ook voor +- 2 euro ben je er vanaf met 1 dag. er worden genoeg dingen georganiseerd en er is altijd muziek. de animatie s'avonds is ook prima. tot 10 uur en daarna moet je jezelf vermaken. Onder het hotel is ook een disco. kortom nog een paar dagen en ik heb zeker weten weer een geweldige vakantie!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King Tut Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King Tut Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.