Hotel Steigenberger Golf Resort

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Golf Resort voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Steigenberger Golf Resort in het Nederlands

• 2017
    9Peter21-11-2017

heel goed

Goed hotel en opvallend schoon. fijne variatie in het eten. zeer vriendelijk personeel. Lange broek voor heren verplicht tijdens het avondeten. Ik had er geen en kreeg er 1 van het hotel te leen. Via de golfbaan loop je in 10 tot 15 minuten naar het centrum van El Gouna. Het strand van het hotel ligt niet direct aan zee. Rustig hotel met hoofdzakelijk Duitse gasten.

10Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 9Kristina en Piet08-05-2017

Een heerlijke vakantie waar kwaliteit voorop staat

In Steigenberger hotel staat kwaliteit voorop.Wij hebben al veel hotels in Egypte gehad, maar deze staat nu bovenaan ons lijstje . De voertaal is Duits. De kamers zijn comfortabel, groot en met een mooi uitzicht. Ons advies is, probeer de 2e of 3e etage te boeken, dan heb je een prachtig uitzicht over de lagune. Wij hadden niets te klagen over het eten, veel variatie, mooi geserveerd en meer dan genoeg. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Lunchen kun je heerlijk op het Lagoon terras, de kaart is beperkter, maar alles is even lekker. Ook is het een aanrader om in de Rosterie te gaan eten, je hebt gegarandeerd een gezellige avond. Via de golfbaan ben je binnen 10 minuten te voet in Old Town.In de eerste dagen hebben we veel hinder gehad van het irritante "reserveer gedrag"op de ligbedden aan de pool of lagune.Om 8 uur lagen op alle!! stoelen handdoeken. Even een babbeltje met de poolboy en onbeheerde handdoeken die langer dan 45 minuten lagen werden weggehaald. Dit wordt ook door het management gesteund. Dus, voor iedereen genoeg plaats. ( Deze maatregel werd niet altijd door de Duitse vakantiegangers gewaardeerd..)
    Wij hebben genoten en komen in zeker maart weer terug.

9Prijs/kwaliteit
    9Service
    9Ligging

Orascom Hotels, E-commerce Manager, 09-05-2017

940/5000 Geachte mevrouw Kristina en meneer Piet,

Wij bedanken u voor het feit dat u uw tijd heeft genomen om uw feedback te delen op ons op Zoover. We zijn meer dan blij om uw recensie te lezen en te weten dat uw verblijf zoals verwacht was en nog meer. Hartelijk dank voor praisung en we hopen zeker dat het Steigenberger Golf Resort El Gouna uw nieuwe favoriete hotel is, evenals de bestemming. We zullen zeker de complimenten doorsturen en weten dat we van onze banen houden en doen met liefde en passie. Let op dat naast het buffet- en restaurant à la carte van het hotel u profiteert van het dinerprogramma, waar El Gouna voor aanbieders voor halfpension en all-inclusive biedt. Dit programma geeft u de keuze om andere restaurants en buffetten van hotels uit te proberen zonder een enorm extra te betalen. Wij verwelkomen u graag weer in de nabije toekomst en geven u meer informatie over onze beneftis en programma's. Met vriendelijke groet, uw hotel management

• 2Wesley De Cock03-03-2017

Dringend renovatie van het hotel noodzakelijk

Dit hotel is enorm achteruit gegaan op relatief korte periode. Een algemene opfrissing is noodzakelijk.

1Kindvriendelijk
    5Zwembad
    2Eten
    1Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    2Service

• Oude reviews

7Jessica25-05-2016

Heerlijk vertoeven en super kitesurf

Lekker ruime kamers en netjes schoon gemaakt iedere dag. Het personeel was wat aan de tamme kant

6Kindvriendelijk
    6Zwembad
    6Eten
    8Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    6Service

• 8Mortiers25-04-2016

Goed hotel maar ......

Eten en accomodatie zeer goed. Receptie zeer hulpvaardig.Hotel had regels i.v.m.kledij maar dit geld niet als er Egyptenaren zijn !! Laatste 3 dagen veel Egyptenaren dus gedaan met de rust en sfeer. Meeste obers verwachten altijd een fooi anders lang wachten op drinken.Bij kapsalon prijs op papier laten zetten, probeerde er bij ons 50 % bij te doen !!

6Prijs/kwaliteit
    6Service

• 10De Moor g05-12-2015

EEn van de beste hotels van el-gouna

Als je hier op verlof bent kom je echt tot rust.hier word men echt in de watten gelegd.Het eten is er uitstekend,steeds verse producten en eten in overvloed.Bij het ontbijt is een waar festijn broodje en ontbijtkoeken in overvloed.Onder de middag aan de lagune is het heerlijk vertoeven bij een pizza of een hamburger met heerlijke frietjes.Het zwembad is kalm en er is geen overrompeling er zijn vele regeltjes en dit komt de rijziger te goed.Het avond eten is steeds een prikkeling voor de smaakpapillen.Vele kleine hapjes en steeds min 6 warme gerechten .Dit hotel is zeker een aanrader voor fijnproevers,hier ben je geen nr maar een echte gast hier primeert genieten van je vakantie.

10Kindvriendelijk

• 9Matt van der Pompe13-11-2015

In alle opzichten uistekend hotel

Mooi complex met prima kamers, goed eten, uitstekende service en een eigen golfbaan.

8Kamers

• 10Familie08-08-2015

Geweldig hotel

Ontzettend mooi hotel grote kamers lekker rustig bij zwembad geen handdoeken neerleggen altijd plek. Mooie golfbaan. Luchthaven was verschrikkelijk nooit meer vliegen op hugharda!

10Kindvriendelijk

Met oudere kinderen

• 9Dekkers27-04-2015

Zeer Tevreden

Eerste trip naar Egypte. Eigenlijk hadden wij in een opwelling geboekt omdat we snel op vakantie wilden. Met de neus in de boter gevallen. Wij zijn absoluut geen all-inclusive fans maar dit is zeer aan te raden. De service is vriendelijk en spreken over het algemeen redelijk engels. De kamers zijn zeer ruim, mooi uitzicht en hebben een groot balkon. Het eten is prima (niet elke dag dezelfde maaltijd). Het resort zelf is heel mooi en netjes onderhouden. Al met al een zeer goede vakantie en een echte aanrader om er snel even tussenuit te gaan voor een goede prijs.

• 7cw20-04-2015

Aan te bevelen, maar ook weer niet

Top kamers, buffet eten hebben we elders zeker beter gehad. Al la carte restaurant op de Golf plaats bijna sterren niveau. Leuk dat je ook in andere hotels kunt eten in El Gouna, na aanvraag voucher. Hotel zit niet aan zee, dit is even wennen. Tijdens onze aanwezigheid was hotel voor c.a. 90% bezet met Egyptische families met erg veel kinderen, dat verwacht je niet begin Januari, dit moet je wel willen. Verwacht van de Wi-Fi verbinding niet te veel. Dat er verschillende niveaus "al inclusieve" waren had reisbureau niet doorgegeven.

9Kindvriendelijk
    7Zwembad
    7Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

6 tips over Hotel Steigenberger Golf Resort

• Celine Slabbinck , 07-04-2013

' downtown' zoals ze het hier noemen en de haven zijn gezellig en proper zonder de typische opdringerigheid!

• Edwin, 19-06-2013

Een ritje op de kamelen is altijd aan te raden.

• jean-pierre, 23-04-2012

Prijzen van drank zijn aan de hoge kant, dus indien je graag een glaasje lust, neem dan best de "all-in " formule.

4 vragen over Hotel Steigenberger Golf Resort

• Goyvaerts, 22-03-2018

wifi

Hoe zit het met de Wifi ? Op vakantie niet belangrijk maar we hebben student mee die zaken moet opzoeken voor eindwerk. Indien slechte wifi, graag tips

• Etienne, 22-06-2017

golf

Hoeveel betaal je voor de greenfee ?

• Audrey, 18-05-2012

snorkelen bij het hotel?

Wie kan me iets vertellen over de onderwaterwereld. Is er bij het hotel mogelijkheid om te snorkelen of moet je echt met een boot mee om iets te zien? We willen graag naar een goed hotel binnen deze prijsklasse, maar we vinden het wel belangrijk dat we niet op pad hoeven om iets te zien.

Bedankt alvast!!

Hilda, 08-03-2013

Je kan bij het strand (welke je met een shuttle bootje bereikt) goed snorkelen. Zorg wel dat je water schoenen hebt. Rotsen/stenen zijn behoorlijk scherp.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDuits, Internationaal, Italiaans, Nouvelle Cuisine, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk