Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel Mövenpick El Gouna

Hotel Mövenpick El Gouna

7.9Goed

Score uit 244 reviews

Egypte, Egypte, El Gouna


Je kunt vanaf nu meer dan 1.400 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 722p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Overzicht

7.9Goed

Score uit 244 reviews

  • 8.3Ligging
  • 8.6Service
  • 8.1Prijs/kwaliteit
  • 8.1Eten
  • 8.2Kamers
  • 7.6Zwembad
  • 7.6Hygiëne
  • 7.7Kindvriendelijk

Hotel info

  • Airco
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

244 reviews over Hotel Mövenpick El Gouna

Review schrijven

Beoordelingen

192
19
4
4

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 8Lida Beekhuis17-02-2020

    Heerlijk resort

    Wat een heerlijk resort, schitterende ligging, heerlijk eten en ontzettend aardig personeel. Wij hadden eigenlijk three corners Rihanna geboekt, maar daar werd verbouwd en kregen dit hotel aangeboden. Bij aankomst vertelden ze ons dat ze een verrassing hadden en dat was een suite, wat een mooie ruimte. Het enige wat mij tegenviel was het entertainment 's avonds. Van 20.00 tot 22.00 uur werd er een show gegeven door het animatieteam, wat niet echt hoogstaand was, maar daarna was het over, niet even kunnen dansen op een lekker muziekje, wat ik wel gezellig vind, maar dat is ook het enige, maar voor mij misschien wel een reden om niet meer te gaan, terwijl ik verder vol lof ben.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 20-02-2020

    Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

    Brigitte Gobran Marketing Communications Manager

    Gereisd met partner in februari 2020

  • 2019
    5Silvia07-01-2019

    Niet voor herhaling vatbaar

    Veel minpunten als je met een jong gezin reist

    Rapporteren
    • 4Ligging
    • 8Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 4Kamers
    • 5Kindvriendelijk
    • 4Zwembad
    • 3Hygiëne

    Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

    Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

    Met vriendelijke groet, Movenpick El Gouna Team

    Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

    Geboekt bij neckermann
  • 2018
    9Rob S16-12-2018

    Top resort, laat op visum kosten

    Kom er al meer dan 10 jaar. Top verblijf, elke dag gedoken met dive connection, de beste in El Gouna.

    Tip mbt visum. Een visum kost $25,—, omgerekend iets meer dan €22,—. Laat je niet flessen door de reisorganisaties en andere aanbieders die zeggen dat je bij hen moet kopen!

    De overheid heeft een lokaal loket ingericht op de vliegvelden. Loont zeker om dollars bij je te hebben omdat je anders ook €25,— moet afrekenen en dus duurder uit bent.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Zwembad
    • 9Hygiëne

    Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

    Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

    Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018



  • 7Jan02-12-2018

    Service en eten teleurstellend, locatie goed!

    Het eten is absoluut geen 5 sterren waard. Salades niet vers en half gekookte groenten, hierdoor helaas meerdere keren buikklachten. Hotel en restaurantpersoneel reageerde verdedigend "gezien het aantal aanwezige gasten +/- 800, is er meer kans dat er te snel iets klaargezet wordt". Slecht! Daarnaast regelmatig niet schoon bestek en (wijn)glazen gekregen. Kamers hebben fantastische ligging met uizicht op goed onderhouden tuin en strand. De roomservice is snel! Mooi strand, voldoende strandbedden met goed een kussen, wel veel verkopers ( 15 p/d) die aan je bed staan. El Gouna heeft enorm veel te bieden aan sport activiteiten en heeft een fantastische ligging. Het is erg rustig en geen last van vliegverkeer Hurghada. Volgende keer gaan we naar het Sheraton Miramar waar de service en het eten veel beter is!

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 4Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 8Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 7Zwembad
    • 6Hygiëne

    Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

    Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in november 2018

  • 7Saskia15-11-2018

    prijs/kwaliteit goed met wat minpuntjes

    Prijs kwaliteit valt er niet te klagen, maar dit is niet het beste hotel. All inclusive en halfboord gasten zitten door elkaar en het dragen van geen bandje, maakt dat je na een lunch en diner altijd je kamer nr moet vermelden en een handtekening onder de rekening moet zetten.. Ook werden wij regelmatig aangesproken door pesrsoneel of we wel bij dit hotel hoorde en bij een ja werd er weer naar je kamer nr gevraagd. Gaat op een gegeven moment wel vervelen. Ook als je met de tuk tuk het terrein afgaat en de bewaker recht in de ogen aankijkt, dan mag je er wel vanuit gaan dat als ik na een half uur terug kom, hij mij nog wel herkent (ben opvallend met mijn blonde haren) en even zo vrolijk wordt er weer gevraagd of ik wel in dit hotel hoor en weer moet je je kamer nr opgeven. Wel een gratis up grade gehad naar een suite, deze was prachtig! Eten was goed, goed warm, maar niet over de top met leuke versieringen en live cooking.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 7Kamers
    • 6Kindvriendelijk
    • 6Zwembad
    • 8Hygiëne

    Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

    Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in november 2018


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    8Henk Nooter28-04-2017

    Super!

    Mövenpick is genieten! Geen polsbandje bij All inclusive. Mooie kamers en geweldig eten in de drie restaurants op het terrein. Wij laten ons altijd ophalen door de shutle service van het hotel tegen een kleine vergoeding. Per mail met hotel afspreken. Voorkomt bus rondrit langs de andere hotels. Vrijdagsavonds kreeft eten in het visrestaurant!

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 9Zwembad

    Brigitte Gobran, Public Relations Manager, 14-03-2019

    Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in december 2016


  • Advertentie
  • 7Debast-Desmedt, Lovendegem04-03-2016

    Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard

    +Mooie kamers en vriendelijk personeel. +Lekker eten -Heel dure Wifi (85 euro/week) -Lunchen enkel aan de 2 poolbars; nooit plaats -All-in: Systeem met kastickets die moeten getekend worden, en dan opnieuw ingebracht in computer -Veel moslimkoppels met meestal 2,3 zelfs 4 kinderen. Zitten allen aan de pool; dus enorm druk -Tafels en stoelen zouden eens mogen ontvet worden

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 10Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 10Kamers
    • 2Zwembad

    Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

    Dear Guest Thank you very much for sharing your experience with other travelers here on this platform. We are happy to read that you had an enjoyable stay with us and that you left the hotel with a positive impression. We are looking forward to welcoming you very soon for another visit. Your Moevenpick Resort El Gouna Team

    Gereisd met partner in februari 2016

  • 1de smedt24-07-2015

    Dit nooit meer

    Honeymoon valt in het water na een week vol frustraties en iedere dag opmerkingen beslissen we om met extra kosten van hotel te veranderen dan pas is onze vakantie begonnen!! Mooie omgeving maar wat service, klantvriendelijkheid en properheid betreft absoluut geen 5 sterren waard en all in dat voor ons zeker geen all in . Wouden zelfs tegen betaling geen fles openen om een glas cava te schenken en dit On honeymoon van 5sterren service gesproken!!! Echt diep ontgoocheld en gefrustreerd

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 3Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 4Kamers
    • 5Zwembad

    Brigitte Gobran, Public Relations Manager, Public Relations Manager, 27-07-2015

    Dear Guest, We regret to know, that your stay was not according to your expectations. Please accept our sincerest apologies for the inconveniences experienced. We will certainly look into the issues mentioned and make the necessary improvements, wherever possible. Your Moevenpick Resort El Gouna Team

    Gereisd met partner in juli 2015

  • 9Bieger03-04-2015

    Prima hotel

    We zijn net terug van het Movenpick hotel in El Gouna. Weinig op aan te merken. Helaas geen huisrif, dus om te snorkelen moet je met een boot mee. Kitesurfers paradijs dankzij het nauwelijks aflopende strand waardoor je tot kilometers ver nog in zee kunt staan. Wij hadden een voordeelkamer: nooit doen! Gelukkig konden we na een nacht upgraden voor 30 euro per nacht. Dat moet je altijd doen. We kregen een prachtige gerenoveerde kamer aan een lagune. Het eten is van zeer goede kwaliteit, vooral de toetjes. Service is prima. Gezien de enorme afstanden niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het prive strand alleen is al 3 km lang.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 7Zwembad

    Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

    Dear Valued guest We are to know, that you’ve enjoyed your stay in our hotel. Your kind comments will encourage us continouing our efforts to provide an exceptional and most enjoyable experience for all our guests. We appreciate your support to El Gouna and we hope that we will have the chance to welcoming you back very soon

    Your sincerely Brigitte Gobran Public Relations Manager

    Gereisd met partner in maart 2015

  • 9Dederen George19-11-2014

    Opnieuw fantastisch

    Voor de 2de maal in 2 jaar verbleven we 14 dagen in dit prachtige hotel. De 1ste week samen met de kinderen en kleinkinderen. Eens te meer was dit een fenomenaal verlof Il Lemone als restaurant was opnieuw buitengewoon. De overige restaurants moesten zeker niet onder doen om nog maar te zwijgen over de verschillende bars. Deze aan het zwembad bij het restaurant Il Lemone stak er bovenuit door de vriendelijkheid van Aymed. Volgend seizoen plannen we opnieuw een bezoek.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad

    Guest Relations Team, Public Relations Manager, 16-06-2016

    Dear Guest, Thank you for sharing your impressions on Zoover and please allow us to respond in English. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that our services and facilities were meeting up to your expectations. Thank you for recommending our hotel and we hope to be able to welcome you back very soon for another visit in our hotels.

    With best regards Your Guest Relations Team Brigitte Gobran Public Relations Manager

    Gereisd met vrienden in oktober 2014


Hotel Mövenpick El Gouna info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren5
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin

Restaurant & Bar

  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Room ServiceAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Wellness

  • SaunaAanwezig

Activiteiten

  • FitnessFitness
  • TennisbaanAanwezig

Adresgegevens