Dahab

Reviews over Dahab

Superverblijf!

Peter & Angelique,
    18-10-2018

Heerlijke week gehad in Aida House! Uitstekend huis, alles is aanwezig wat je nodig hebt, met een fijn dakterras waar het heerlijk toeven is in de schaduw met een lekker windje en waar je kunt genieten van de zonsondergangen. We hebben dankbaar gebruik gemaakt van de mountainbikes om naar het centrum te komen en naar de Bedouin Lodge/Bedouin Divers voor het ontbijt en de super duikdagen! Alleen maar gedoken, zo geweldig! De tips van de eigenaars voor de restaurantjes en de superaardige mensen van de Bedouin Lodge/Divers zijn ons allemaal zeer goed bevallen!

Gereisd met partner in oktober 2018

Absolute aanrader voor rustzoekers

Martin Akkerman,
    20-9-2018

Een rustoord bij uitstek! Vriendelijk personeel, geweldige onderwater-wereld. Prima keuken en voortreffelijke taxi voorziening.

Iets betere internet voorziening is een aanrader

Gereisd met partner in september 2018

In Dahab voel je je vrij en veilig

Inez Janssens,
    12-8-2018

De plek van het Aida Huis ligt uniek aan de rand van een Bedouine wijk. De buurtbewoners zijn gastvrij en behulpzaam. Je voelt je veilig op straat, er loopt geen opvallende gewapende geuniformeerde bewaking en hebben vaak gewandeld vanuit huis, waardoor we de sfeer goed hebben geproefd. Na enkele dagen gebruik gemaakt van de mountainbikes die bij de huurprijs zijn inbegrepen. We maakten veel gebruik van de nokia telefoon die de eigenaar beschikbaar stelt aan hun gasten, waarin tal van persoonlijke vrienden uit Dahab vermeld staan die we mochten benaderen voor allerlei dienstverlening , hulp en tips. Van begin tot eind van de vakantie was de supervisor van de Bedouin lodge ons dagelijkse contactpersoon. Via de Bedouin lodge regelden we taxivervoer en excursies met eerlijke prijzen, waardoor we nergens hoefden af te dingen , en onze dagen volledig ontspannen maakte. Het huis is ruim, schoon met groot dakterras en extra zithoek in de patio

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Magical place, the best ever!

MV,
    25-3-2018

I'm sorry folks, but I can't describe my wonderful stay, and give you the compliments I want to give you in English. So my review is in my own language. But this was for me the best time in a hotel ever!

"Eenvoudig, maar toch waan je je in een 2e Taj Mahal. Luxe, maar in een natuurlijke setting. Rust en verwennerij. De beste vorm van gastvrijheid: een combinatie van privacy en ruimte en tegelijkertijd worden al je wensen vervuld.

Oorverdovende stilte soms. Ecologisch, zonder daarop voor te staan. Gewoon goed omgaan met het milieu en de omgeving. Verrukkelijk eten!

Alles nabij: een wonderschoon prive rif, waar je tussen de meest schitterende vissen en koralen zwemt (1 minuut). En het kleurrijke en vredige dorpje Dahab, waar de restaurantjes boven het water zijn uitgebouwd en je zo in de zee kunt springen (10 minuten met de taxi).

Het is perfect chillen bij Daniela, een 2e thuis! Thanks for everything!

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Heerlijke tijd gehad gaan snel weer!!

Liesbeth,
    15-3-2018

2de keer tropitel voelt als thuiskomen

Het was weer heerlijk! En wat een onzettend vriendelijke mensen!

Je voelt je zo welkom, we werden herkent en zo onthaalt.

Iedereen doet zo zijn best om het naar je zin te maken.

Heerlijk kunnen ontspannen.En wat ik zo fijn vind is dat er geen animatie team is die de hele dag je hoofd zeurt om iets te gaan doen. Er zijn ook locals die op vakantie zijn in dit hotel waardoor er een hele fijne sfeer hangt. Iedereen is in de relaxe mode. Kamers zijn schoon met elke dag schone handdoeken.

Het eten is basic maar wel met genoeg variatie en elke dag live cooking. Voor ieder wat wils. Ze wisten na 3 maanden nog precies wat we dronken :-)

De duikschool die eraan vast zit Lagona divers is echt een aanrader. Wat een fantastische mensen werken er. Zijn zo goed geholpen na mijn paniek aanval onderwater. Zonder deze goede begeleiding had ik misschien niet eens meer gedoken. Echt petje af voor deze mensen!!!

Gereisd met partner in maart 2018
Dahab scoort een 8,5 uit 10, op basis van 233 reviews