• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Dahab

Na 40 jaar eindelijk Dahab ontdekken

Marselina, 15-11-2015
    Waar ik van te kijken stond is dat Dahab zo enorm is getroffen door de crisis van de afgelopen jaren. Heel veel restaurants stonden leeg en ook hotels waren verlaten, maar het kleine centrum van Dahab bruist gelukkig en dat was een verademing. Het personeel in de restaurants was heel vriendelijk en behulpzaam. Het is verder een unieke snorkel locatie en daar geniet een ieder van. Zoveel schitterende vissen en koraal gezien. Echt om nooit meer te vergeten. Verder natuurlijk Mount Sinai beklommen in de nacht om de spectaculaire zonsopkomst te kunnen meemaken als de ruige bergen om de top heen roestbruin en okergeel kleuren. Een excursie om nooit meer te vergeten. Ook was een bezoek aan de witte en rode canyon een wandeling meer dan waard. Top! Zoek je een vakantieplaats waar nog echte reizigers komen en waar haast geen tourbussen zijn ga dan naar Dahab en geniet van de schitterende omgeving met zijn hoge bergen die tot aan de zee komen.

heerlijke ontspannen sfeer

smarcel, 31-10-2015
    een verborgen parel, wars van toerisme

Dahab, beste dorpje aan de rode zee

frank , 24-4-2015
    voor de 25 e keer naar Dahab. ik denk dat het veilig is om hier naar toe te gaan. De problemen zijn in het noorden van de sinai wat 300 km verder is. De kans om betrokken te raken bij teroristische problemen is verwaarloosbaar klein, gevaarlijker is het verkeer in Egypte, 5x meer doden verhoudingsgewijs met NL. Daarom gaan we alleen met veilige taxi. Als de bestuurder gevaarlijk rijdt stappen we onmiddelijk weer uit. En fooiyje als hij goed rijd. ook gedoken in Dahab, daar al meer dan 500 !! duiken gemaakt dus ik weet waar ik over praat. Duiken is niet duur in Dahab.

Toerisme en cultuur gaan heel goed samen in Dahab

Kristel, 16-3-2015
    Mooi klein stadje met veel toeristen, maar mensen weten hun diensten of producten op een leuke manier aan de man te brengen is opdringerig. Op de boulevard vind je alles wat je zoekt als toerist. Net daarbuiten vind je alles wat je zoekt als cultuurliefhebber.

Ik ben verkocht!

M. Weerdenburg, 5-12-2014
    Je moet erheen gaan om de sfeer te ervaren. De kans is groot dat je terug blijft komen!
Dahab scoort een 8,4 uit 10, op basis van 231 reviews