Camping Am Königsberg

Weer vandaag8°-1°
Camping Am Königsberg
8,5

Omschrijving
In natuurgebied Lautertal In Duitsland, in het stadje Wolfstein, ligt camping am Königsberg. Op de camping is zeer goed verzorgd sanitair, zelfs voor de hond. Naast de camping vind je een gemeentezwembad met sportveld voor campinggasten. De omgeving is geschikt om mooie wandelingen te maken. De Draisinentour en het roofvogelpark zijn erg leuk.
Laatste review

Een camping om terug te komen!

Gerrit Brunink,
26-9-2018

Prachtige schone camping met een super luxe en schoon toiletgebouw. Er is zelfs een hondendouche. Vriendelijke eigenaar. Het restaurant werd tijdens ons verblijf verbouwd na een keukenbrand.

Naast de camping is een spoorlijn. De treinen rijden heel langzaam (2 x per uur) dus die hoor je niet. Wel zijn er in het dorp een paar onbewaakte spoorwegovergangen en daarom wordt er met regelmaat een signaal gegeven en dat hoor je goed.

Net buiten het dorp een grote supermarkt. Bezoek Meisenheim, Idar Oberstein en Kaiserslautern. Je kunt gratis gebruik maken van het prachtige gemeentelijke zwembad, dit ligt pal naast de camping.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

179 reviews over Camping Am Königsberg in het Nederlands

Een camping om terug te komen!

Gerrit Brunink,
26-9-2018

Familie Dekker,
9-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijke eigenaren. De camping is kleinschalig en rustig. Het naastgelegen zwembad is fantastisch. Ook fijn dat er een voetbalveld en atletiekbaan was. Wij vonden de omgeving heel mooi. Niet massaal, maar heerlijk rustig. Een prachtig uitstapje gemaakt naar een wedstrijd van Kaiserslautern. Voor voetballiefhebbers echt een geweldige ervaring. Draisinentour en roofvogelpark ook heel leuk. We hebben ook een mooie wandeling gemaakt door Wolfstein omhoog naar de 2 ruines. De campingeigenaren organiseerde nog een hele leuke fakkeloptocht, ook de heuvels/bergen in. Alles bij elkaar een topvakantie!!

Nooit meer! Zeer slechte stacaravans!

Ilse,
26-8-2018

Zeer oude en slechte huuraccommodaties. De stacaravans zijn oud, vies en aan vervanging toe. Dit heeft een zeer negatieve stempel gedrukt op onze vakantie. Daarbij, als je in een huuraccommodatie zit, zit je behoorlijk afgezonderd van de rest van de camping. Naastgelegen zwembad was geweldig.

Voor ons nooit meer

W uit Belgie,
20-8-2018

waren hier voor 4 dagen met 2 caravans grootouders , zoon en gezin met 2 kinderen van 5 jaar en 1 jaar . we waren er om 12.45 u i.p.v. 14 u en dat maakte de campingbeheerster ons op een heel onvriendelijke manier duidelijk . We kregen nooit een goede morgen als we broodjes gingen halen . en bij afrekenen horen we dat ze vroegen aan Nederlanders hoe het geweest is en wij kregen de rekening gepresenteerd en nog geen dank je wel. camping vol Nederlanders . Ze hebben blijkbaar liever geen Belgen. Sanitair is wel TOP.

Fantastisch!

Danielle Dremmen,
20-8-2018

Heerlijke camping met prima plaatsen, echt ongekend goed sanitair wat ook echt fantastisch werd schoon gehouden. Zeer behulpzame eigenaren, prachtige omgeving (fantastisch om te wandelen), dorpje met restaurants op loopafstand, prachtig gemeente-zwembad naast de camping gelegen samen met een mooi sportveld. Zeer schone omgeving met overal afvalbakken met hondenpoepzakjes (keurig!). Wij vierden vakantie met een groep van drie gezinnen (waarvan 1 met hond) met oudere kinderen en familie/vrienden. Ook zeer gezellige campinggasten die hier al meerdere jaren op de camping terug kwamen en ook zeer tevreden waren. Wat erg jammer was is dat het restaurant gesloten was vanwege een brand maar werd goed gecompenseerd door de snackcorner en foodtruck.

Super camping

Ardy Stoker,
20-8-2018

Wij zijn met de vouwwagen hier naar toe gegaan. En kan alleen maar zeggen wat een top camping.Wij zaten op de familie tentweide. Waar het super gezellig was, de kinderen speelden allemaal heerlijk met elkaar. Er ligt daar ook een klein badje bij, waar je even lekker je voeten in kunt koelen.

Er is op de camping nu geen restaurant,omdat daar brand is geweest. Maar daar hebben ze een goede oplossing voor gevonden, er stond af en toe een foodtruck waar je een lekkere maaltijd kon halen. Op steenworp afstand ligt er een geweldig zwembad,waar je gratis gebruik van mag maken.Ziet er allemaal top uit daar.Het sanitair op de camping is helemaal geweldig ! Aparte kind gedeelte,met leuke dieren douches .Verder waren de wc's ook gewoon schoon. En in alle douches hangt al douche gel, ideaal.

Er is ook een klein speeltuintje, met ook fietsjes enzo erbij waar kinderen gewoon gebruik van kunnen maken.

Wij hebben het hier echt geweldig gehad,en komen misschien volgend jaar weer terug.

Superfijne schone camping

Angela Pieterse,
18-8-2018

Een hele fijne kleinschalige camping zonder teveel poespas. Geen animatie! Dit zoeken wij ook niet op een camping. Er waren best veel tieners. Het zwembad en naastgelegen sportveld zijn voor de tieners voldoende.

Prachtig en schoon toiletgebouw, modern. Echt top. Wij zaten op het achterste veld waardoor je iets verder moest lopen, maar dat was een kleine moeite. Hou je van reuring voor je plek langs, dan raad ik je aan in het straatje tussen veld en toiletgebouw te gaan staan.

Restaurant was door keukenbrand gesloten. Wel een paar dagen een foodtruck waar je hele maaltijden kon halen en op de dagen dat deze er niet was kon je snack halen. Prima! Ook veel keuze aan ijs en in de ochtend lekkere vers afgebakken broodjes. Top!

De omgeving is mooi, we wilden mtb'en, maar daarvoor is het wel steil. Evengoed een heel stuk langs de Lauter door verschillende dorpjes gefietst. Een dag Kaiserlautern toen het regende. De draisinetour is superleuk

Mooie camping, super net sanitair en heel veel Nederlanders op de camping. Verders mooi openbaar zwembad al met al een aanrader.

Wij kwamen hier terecht nadat we van een andere camping waren weggegaan met hele kleine plekken. Wat een verademing hier! Vriendelijke eigenaar, grote plekken. Heerlijk rustig op de camping. Ook 's avonds en 's nachts. Prachtig sanitair! Nog nooit zo schoon en perfect gezien (elke doucheruimte had 2 douches, een hand en een vaste douche en ook douchezeep). Ook binnen koken kon. Altijd prettig met een tent of slecht weer! 's ochtends zijn er diverse broodjes te koop (hoef je niet vooraf te bestellen) , ijsjes te koop op de camping. (o.a. schepijs) Prachtig jungle kindersanitair. In de omgeving kan je erg mooi wandelen. Maar ook fietsen en op een afstand van 30 tot 60 minuten is er veel te doen. Camping eigenaar is zichtbaar aanwezig op de camping de hele dag door. Zwembad naast de camping is erg mooi! Gratis toegang tot dit zwembad.

Zeker weer een keer

Edward en Marja de Goeij,
12-8-2018

We hebben deze camping dit jaar weer bewust uitgekozen omdat we de plek geweldig vinden op het veld, super gezellig met de mensen om ons heen gehad. Dit jaar was de derde keer dat we er waren

Ook zijn we weer hartelijk ontvangen door de campingeigenaren.

De broodjes waren erg lekker en er was ook keuze uit wat Hollandse producten om op je brood te doen die wij vergeten waren (We blijven genieten van brood met hagelslag ) . We waren niet wegteslaan bij de kleine ijskraam wat was dat lekker zeg met deze temperaturen die we dit jaar mochten mee maken.

Ik weet dat ik zeker weer terug gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Königsberg in Wolfstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Königsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.