Camping Am Königsberg

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk plek om te onthaasten

Andre Sonneveld
17-7-2018

Geweldige niet al te grote camping tot in de puntjes verzorgt. Wat een sanitair. Dat krijgt een 11 van mij. Nog nooit zoiets meegemaakt. Zeer vriendelijke ontvangst van NL-eigenaar. Ruime plaatsen. Gemeente zwembad naast de camping is formidabel. Zoek je een rustige omgeving om lekker bij te komen dan moet je hier zijn. onze indruk is dat de omgeving niet zo spannend is. Maar ja al s de kids genoeg hebben aan vriendjes en een groot zwembad hoef je niet verder te zoeken. Grote winkel net buiten het dorp is wat lastig te vinden, maar heeft alles. En betaalbaar. Wij komen hier vast nog wel eens terug.

Nooit meer

Hans
9-7-2018

Prachtig sanitair. Alles om te bezoeken ver weg. Als je vooraf de rekening vraagt met het totaal verschuldigd bedrag en krijgt moet je na afloop nog dik bij betalen.
Reginald Burgers, Inhaber, 11-7-2018

Geachte Familie Augustein uit Borne.

Uw beoordeling vinden wij toch een beetje jammer. Wij hadden inderdaad een foutje in de rekening gemaakt, die u van te voren aangevraagd had. Dit hebben wij ook met u besproken, en u had daar begrip voor. Tenslotte zijn wij ook gewoon mensen, en maken ook wel eens een foutje. Jammer dat u dit achteraf op internet zet, terwijl u bij vertrek ons mededeelde een fijne week gehad te hebben. Overigens is dik bijbetalen ook wat overdreven, daar zaten ook nog andere kosten bij. Maar goed ieder mag zijn mening hebben.

Wij wensen u het allerbeste toe.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam Baars
9-7-2018

Nette kleine camping. Prachtig mooi en schoon sanitair. Vriendelijke eigenaar. Naast de camping ligt een mooi groot zwembad met ligweide. Prima omgeving voor een fietstochtje. Het eten in het restaurantje op de camping was lekker en het personeel vriendelijk. Het stadje Wolfstein (waar je gemakkelijk even naar toe fietst of wandelt) is wat saai. Maar wanneer je mee doet met een stadswandeling met (Duitse) gids, dan zie je toch detaills die anders niet opvallen. Winkelen kun je goed in Kaiserslautern (23 km) maar is niet echt een aantrekkelijke stad. Wel een erg schattig stadje is Meisenheim am Glan (20 km). Wij hebben het, op camping am Königsberg, twee weken uitstekend naar onze zin gehad.

Fantastische camping.

Gerbrand Goudbeek
8-7-2018

Camping is zeer mooi gelegen en goed bereikbaar vanaf de doorgaande weg. Sanitair is super, mooier heb ik het nog niet gezien. De Nederlandse beheerder is vriendelijk en behulpzaam. De natuur is fantastisch en een supermarkt dichtbij. Heb je een hondje bij je, kun je deze direct achter de camping prima uitlaten. Één nadeel is dat er in de directe omgeving niet veel leuke plaatsjes liggen om te bezoeken, hiervoor moet je wat verder rijden. Wij zijn hier nu twee keer geweest, dus is het ons prima bevallen en nij thuiskomst lag er een kaartje van de camping op de mat met “ welkom thuis”. Dit maakt een geslaagde vakantie helemaal af.

Een zeer attente camping eigenaar

Corry en jan pel
27-6-2018

Super dat de eigenaar bij heftig onweer zich op de camping liet zien. Super dat hij ons thuis benaderde over iets dat van de caravan afviel bij vertrek.

Aanrader !!

Hans Vink
26-6-2018

Fantastische camping. Niet zulke grote plaatsen maar dat weegt niet op tegen de vele positieve zaken. Ongekend mooi en compleet sanitair met shampoo en douche schuim aan de muren.! Zeer fraai en duurzame kranen en tegelwerk aan de muur. e.d. Lijkt wel 4 sterren hotel. Brandschoon allemaal.

Winkel is prima voorzien voor kleine boodschappen. Fantastisch mooi gemeente zwembad, gratis toegankelijk voor camping gasten. Gezellig restaurant op de camping.

Plaatsje Wolfstein zelf is niet spectaculair, maar je kunt er in de omgeving prachtig fietsen en wandelen.

leuk camping met prachtig sanitair

Frans de Vos
15-6-2018

Zou een uitstekende camping kunnen zijn met een minder humeurige eigenaar,deze begrijpt er niets van!

Heerlijke vakantie gehad!

Gerda
14-11-2017

Bijna alleen maar nederlandse gasten. Wij vonden dat (vooral voor de kinderen) leuk, maar dat wil misschien niet iedereen als hij naar het buitenland gaat.

Leuk en afwisselend programma voor de kids en de fakkelwandeling voor de hele familie was geweldig!

Zeker voor herhaling vatbaar

Frits
4-11-2017

Komend jaar gaan we alweer voor de 4e keer voor enkele dagen in een 2-persoons houten huisje zitten. De huisjes zijn niet groot, maar wel knus en voor ons voldoende. Belangrijker is dat ze goed onderhouden en schoon zijn met alles er op en aan.

Heerlijk relaxen in mooie omgeving

Ilona
6-10-2017

Geen mega camping, luxe sanitairgebouw, heerlijk eten in het restaurant en in het dorp, zwembad ligt naast de camping (gratis voor gasten!), supermarkt dichtbij, leuk dorpje met veel geschiednis, volop wandelgelegenheid, treinstation op loopafstand (ideaal voor dagjes uit naar de stad Kaiserslautern).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Königsberg in Wolfstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Königsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Königsberg scoort een 8.64 uit 10 op basis van 170 reviews.