Camping Am Königsberg

8,7

154 reviews over Camping Am Königsberg in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Gerda, 14-11-2017

Bijna alleen maar nederlandse gasten. Wij vonden dat (vooral voor de kinderen) leuk, maar dat wil misschien niet iedereen als hij naar het buitenland gaat.

Leuk en afwisselend programma voor de kids en de fakkelwandeling voor de hele familie was geweldig!

Zeker voor herhaling vatbaar

Frits, 4-11-2017

Komend jaar gaan we alweer voor de 4e keer voor enkele dagen in een 2-persoons houten huisje zitten. De huisjes zijn niet groot, maar wel knus en voor ons voldoende. Belangrijker is dat ze goed onderhouden en schoon zijn met alles er op en aan.

Heerlijk relaxen in mooie omgeving

Ilona, 6-10-2017

Geen mega camping, luxe sanitairgebouw, heerlijk eten in het restaurant en in het dorp, zwembad ligt naast de camping (gratis voor gasten!), supermarkt dichtbij, leuk dorpje met veel geschiednis, volop wandelgelegenheid, treinstation op loopafstand (ideaal voor dagjes uit naar de stad Kaiserslautern).

Fantastisch mooie camping

G. van Swam, 21-9-2017

Mooie ligging in de buurt bij een leuk stadje.

Camping ziet er prachtig uit en het sanitair is fantastisch.

Wij hebben daar een heerlijke vakantie gehad.

Absolute aanrader!

Fam. Van Roij, 18-9-2017

Afgelopen zomervakantie hebben we op het campingveld gestaan met onze vouwwagen. Dit was bewust voor ons, aangezien we kinderen van 3-6 en 8 jaar hebben. Ze hebben we een betere controle over de "kleintjes". Leuke (over-)buren ontmoet. Verder een heel leuk animatieteam, daar waren onze oudste kinderen niet weg te slaan. Hele aardige eigenaar. Zeer mooi en net sanitair. Ook de hele verse broodjes elke ochtend was ook een waar feest! Mooi voetbalveld voorzien van een mooie atletiekbaan, fijn om '-ochtends fris de dag te starten met een mooie trimsessie. Mooi terras/restaurant. Ook een erg mooi zwembad. Leuke steden en bezienswaardigheden in de buurt, zoals het wildpark. Leuk stadje op loopafstand. En de fakkeltocht 's-avonds is ook erg mooi en spannend voor de kinderen. Dus voor mensen, zeker met kleine kinderen een absolute aanrader!!

Geweldige camping

Brouwer, 12-9-2017

Een mooie camping met genoeg plaats, een mooi zwembad en goed onderhouden sanitair. Zeer vriendelijke medewerkers die je erg behulpzaam zijn. Echt een top camping.

Helemaal super!

Welbie, 12-9-2017

Zo, de vakantie is weet voorbij. We kunnen terugkijken naar een heerlijke vakantie op deze camping. Een overzichtelijke camping met grote plaatsen, een heerlijk zwembad en fantastisch sanitair. De medewerkers zijn behulpzaam en zijn altijd in de weer om het de gasten naar het zin te maken. Kortom, wij komen hier volgend jaar weer terug.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Blom, 2-9-2017

Zeer enthousiaste aardige en gemoedelijke Nederlands sprekende eigenaar die het beste met iedereen voor heeft. Een echte duizendpoot.Een zeer verzorgde camping met super schoon modern sanitair. Pal naast de camping ligt een groot sportveld en een heel mooi schoon zwembad met duikplanken en een mooie ligweide. Hier mag je als campinggast gratis gebruik van maken. s'Ochtends zijn er heerlijke vers afgebakken broodjes verkrijgbaar. Op de camping is ook een goede snackbar en je kunt er heerlijk een hapje eten op het terras.

Wij hebben ook mee gedaan aan een 'Fakkeltocht', door de eigenaar georganisteerd, Een mooi wandeling door de bergen rondom de camping.

Super verblijf gehad met twee kinderen (4&6)

Vanessa, 30-8-2017

- prachtig sanitair

- rustige ligging in een vallei, zowel zonnige als beschutte plaatsen

- nachtrust werd gerespecteerd

- zwembad ligt vlakbij: gratis toegang tot dorpsewembad (drie zwembaden, duikplanken, zeer grote ligweide met voetbalveld, pingpongtafel)

- restaurant op de camping hebben we niet getest, broodjesservice wel, die was prima

- kinderen: klein speeltuintje, goed gevuld speelhuis voor slecht weer, aangepast sanitair (groot succes!) maar vooral gespeeld met de andere kinderen en in het zwembad

- geen minpunten!!! Ook geen kleintjes :-)

Mooie omgeving en super sanitair op camping

Fam Helmig, 30-8-2017

Prachtige camping!

Sanitair was heel netjes en schoon! Ook was de camping overzichtelijk en in een mooie omgeving prachtige wandelroute's vanaf de camping. Vlak bij het dorp is een prima supermarkt voor je dagelijkse dingen. En broodjes kunnen je in het hoofdseizoen op de camping halen vers afgebakken erg lekker!

Verder is er in het dorp een heel goede pizzaria en waar je zeker eens moet kijken als je er in het weekend bent is denk-mal-cafe in het oudste huis van Wolfstein waar ze heerlijke Flammkuchen serveren echt een aanrader!

Ook potzberg is zeker een bezoek waard prachtig gelegen en een heel mooie vogelshow.

Zijn 2,5 week op de camping geweest en het is echt een aanrader! Ook als het seizoen op zijn einde loopt kan er nog van alles. Eigenaars zijn Nederlands en erg behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Königsberg in Wolfstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Königsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Königsberg scoort een 8.69 uit 10 op basis van 164 reviews.