Hotel Weinhotel Veldenz

Hotel Weinhotel Veldenz
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Weinhotel Veldenz voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Weinhotel Veldenz in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Ton Dorresteyn
18-6-2018

Vriendelijke benaderingen en niets is teveel.

Hannie
23-5-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen ,je kreeg het gevoel welkom te zijn.

De kamer was prima en schoon.

Het eten was héérlijk.

Het verblijf heel prettig,heel gezellig en lief personeel .

Volgend jaar komen we weer terug.

Ontvangst was zoals altijd super.Eten met bediening formidabel.Service na 17 uur perfect niks tekort gekregen.Kamers zeer verzorgd in een woord perfect.

Wat niet goed was kan ik geen antwoord op geven daar het gewoon ok is

Super, super, super!

Jo van Kempen
    20-5-2018

Weinhotel Veldenz is onderdeel van Enjoy Hotels. Een keten van voortreffelijke hotels voor een goede prijs. Was al eerder in hotel Marleen in Siedlinghausen en daar was alles al voortreffelijk. Deze keer naar Veldenz. Een geweldige keuze blijkt achteraf. Mooi weer, mooie omgeving en een geweldig hotel. Een geweldige ontvangst met een warme lunch. Schone kamers met een grote tv met bijna alle Nederlandse zenders. Zeer klantvriendelijk personeel dat constant klaar staat en alles doet on het naar je zin te maken. Het (keuze) diner is van buitencategorie. Alle dagen enorm lekker (en ruim voldoende) gegeten. Ook het ontbijtbuffet mag er zijn. Heerlijk verse broodjes en brood, ruime keuze in beleg en natuurlijk het eitje, gekookt of gebakken. O ja, de drank is van 17:00 uur tot 24:00 uur gratis, koffie en thee de hele dag. Als je 's-middags bij het hotel bent, kun je er lunchen. Anders maak je bij het ontbijt zelf een lunchpakketje.

Fantastische ontvangst! Lekker eten. Super persone

Christien Kiffen
    15-5-2018

Een geweldig hotel. Niet super de lux maar wat er zijn moet is er.

Gewoon doen en geniet.

wim en huub martens
    6-5-2018

Gezellig en een uitstekend hotel met goed eten. Het hotel ligt aan de voet van de wijngaarden van de familie Platz.Deze familie waren de vorige eigenaren van het hotel. Een 10 voor gastvrijheid,ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Arthur en de kok staan altijd voor je klaar. Het eten is zeer goed en verzorgd en heerlijk warm. De riesling in dit gebied is van zeer hoge kwaliteit. Neem er wat mee voor thuis. Tip bij slechtweer bezoek het auto museum in bernkastel-kues.Kaarten te koop bij arthur d B. Dit is een echt ENJOY hotel.

Zulke verwennerij zou wat vaker mogen. Fantastisch

P.C. Miedema
    5-5-2018

De hoteleigenaar Arthur den B. heeft de tevredenheidsstelling naar de klant toe tot een kunst weten te verheffen. Iets niet goed ? Wordt meteen geregeld. Gastvrijheid ten top. Ook het personeel laat niets te wensen over. Allemaal even vriendelijk en gastvrij. Wij hebben hier van 28/4 t/m 2/5 echt genoten en vonden het jammer weer afscheid te moeten nemen. Vervolgens iets over de kok Erwin. Deze man heeft magische handjes en is een tovenaar op smaakgebied. Ik kan het weten omdat mijn smaak door andere oorzaken met 50% is verdwenen. Ik heb werkelijk genoten van alle gerechten die zijn voorgeschoteld. Zoals snoekbaars, Jaeger schnitzel, de diverse soepen, allemaal even geweldig. Deze man verdient een Michelin-ster. Tenslotte wil ik een ieder bedanken voor deze ongelooflijke onvergetelijke culinaire 5 dagen. Wij kunnen er weer even tegen en raad een ieder aan om een arrangement te boeken.

vriendelijk en goed van eten

Hennie Alink
    4-5-2018

Geweldige ontvangst bij dit Enjoy hotel, vriendelijke gastheer, goed en vriendelijk personeel en een geweldige kok. We hebben het zeer naar ons zin gehad en gaan zeker nog een keer naar dit hotel. Echt een aanrader

Gezellig & Genieten

Sri Lanka Club 04
    26-4-2018

Met 10 kwamen we om voor het Kampioenschap BrumBri te spelen. Alle 10 voelden we ons gekroond door het Weinhotel. Feestelijk en fantastisch zijn we onthaald, gefaciliteerd en in de watten gelegd door gastheer Arthur die zijn achternaam Den Besten alle eer aan doet, door Chef de Cuisine Erwin die ons alle dagen heeft laten smullen, en door de dames van het team die het verwenarrangement enorm veel kleur hebben gegeven. Werkelijk een ENJOY-hotel! We komen graag terug!

Fantastisch!

Jos en Janny
    25-4-2018

Zeer gastvrij hotel met leuke en vriendelijke bediening waardoor je je direct thuis voelt. Hoteleigenaar Arthur en de kok Erwin hebben altijd tijd voor je en hebben, samen met hun team een zeer goede organisatie neergezet. Je krijgt een echt vakantiegevoel. Drinken en eten zijn goed verzorgd en in ruime mate. Je komt niets te kort. Kamers zijn netjes en verzorgd. Ruime mogelijkheden tot uitstapjes in de omgeving. De laatste avond met livemuziek was erg gezellig en de zanger zeer goed. Dit hotel is zeer zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weinhotel Veldenz in Veldenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weinhotel Veldenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Weinhotel Veldenz scoort een 9.08 uit 10 op basis van 36 reviews.