Hotel Weinhotel Veldenz

Hotel Weinhotel Veldenz
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Weinhotel Veldenz voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Weinhotel Veldenz in het Nederlands

Met vrienden

Gastvrij onthaal door Arthur. De lunch stond klaar bij aankomst. Het ontbijt en diner was prima verzorgd. Je kon lunchen maar e.v. ook meenemen. Prima service. De bediening was voortreffelijk. Klantvriendelijk en behulpzaam.De kamers waren wat gedateerd, maar we hoorde van Arthur dat ze in het voorjaar gerenoveerd zullen zijn. Het uitstapje met de bus naar Triër en langs de Moezel was geweldig, mede door de uiteenzetting van de gezellige chauffeur. De buitenentourage was voortreffelijk. Al met al , een aanrader.

Het enjoy concept wordt weer waar gemaakt

Fam. van de Weerdt
12-10-2018

Met vrienden 5 dagen (5/10-9/10) in Veldenz geweest; we werden vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg door mede eigenaar Arthur (en zo hoort het).

Ruime kamer met balkon en goede bedden. Eten was goed, soms te overvloedig; en ja, voor spijker zoekers op laag water, het is geen Herman den Blijker, maar prijs/kwaliteit is prima, niks mis mee. Genoten van de optionele huifkartocht met vakkundige uitleg door Werner over de druif, ligging en grondsoorten van de wijnvelden en bereiding van wijnen en ook de uitgebreide bustocht naar Trier met deskundige smeuïge verhalen van chauffeur Egan (hij verbouwde vroeger ook wijn) was een belevenis (die moet Veldenz in ere houden). Al met al fijne dagen in weinhotel Veldenz doorgebracht. Volgend jaar komt hotel Bottler erbij, eveneens onder leiding van Arthur en Erwin (de kok)

Een prima hotel.

Fam. Smit
7-10-2018

Wij waren met een gezelschap van 10 personen. Zeer vriendelijke ontvangst. Ontbijt, lunch en avondeten waren uitstekend verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel . Je kunt er leuke wandelingen in omgeving maken en op het hoogste punt in de omgeving van een heerlijk wijntje genieten met een prachtig uitzicht. Ook de plaatsen in de omgeving zijn leuk om te bezoeken.

Ook heeft het hotel een leuke excursie in het programma . Ook van de dansavond hebbe we erg genoten. De eenmans band speelt werkelijk alles.

We hebben van 4 prachtige genoten.

Het hotel ligt direct aan de wijnvelden, in een rustige omgeving.

Nog géén aanrader...

Dhr. van O.
6-10-2018

Hotel ligt midden in het dorp, bestaat uit een paar slaapgebouwen en een gebouw met gemeenschappelijke ruimten. Onze kamers waren keurig. Niet overdadig luxe, maar goed schoon. De gemeenschappelijke ruimten zijn wat sober ingericht en moeten voor diverse activiteiten gebruikt worden. Personeel is vriendelijk, maar loopt niet zo hard voor de gast. Maaltijden waren goed, maar ontbijtbuffet was niet zo uitgebreid en de diners waren geen culinaire hoogstandjes. Qua organisatie kan er nog wel een en ander in positieve zin verbeterd worden, ook wat de georganiseerde activiteiten betreft.

Geen hotel om met kinderen heen te gaan.

Zeker voor herhaling vatbaar

Standaert S
2-10-2018

Nadat we vorig jaar zeer positief verrast waren over ons verblijf in een van de Enjoy hotels, hebben we dit jaar opnieuw gekozen voor een 5-daagse in een Enjoy hotel, namelijk “Weinhotel Veldenz” gelegen op een 7-tal kilometer van Bernkastel.

En ook deze keer hebben we enkel positieve herinneringen aan dit hotel, zijn leiding en zijn medewerkers.

De Enjoy hotels hebben een heel mooie all-in formule. Elk hotel legt hier natuurlijk zijn eigen accenten in. Wie luxe wil zal hier niet echt zijn gading vinden. Maar wie een mooi ontspannend verlof wil, aangevuld met diverse activiteiten en een goed drankje is hier zeker op zijn plaats.

Arthur, de zaakvoerder, stond ons bij aankomst reeds op te wachten en dat geeft toch een goed gevoel.

We hadden 2 heel ruime, nette kamers ter beschikking. De bedden (matrassen) waren van een heel goede kwaliteit en dat was vooral voor mijn echtgenote (zware rugklachten) erg belangrijk. En met een rolluik konden wij de kamer echt goed verduisteren.

De keuze bij het ontbijt was zeker afdoende en wie ’s middags niet in het hotel de lunch nam kon, indien gewenst, ook een lunchpakketje klaarmaken.

De dag van aankomst werd een goed 3-gangen menu opgediend. De volgende dagen was er dan steeds een keuzemenu voorzien.

Voor de laatste avond moest men geen keuze meer maken, want dan was er een buffet voorzien met meer dan voldoende keuze.

Het eten is er goed en voldoende. Ook is er steeds een groentebuffet voorzien.

Vanaf 17.00 uur waren de meeste drankjes gratis en het moet gezegd dat men hier zeker royaal mee omspringt. De bediening is hier zeer attent en je glas zal zeker niet lang leeg zijn.

De busreis naar Trier (toeristische route) bezorgde ons een heel mooie dag, maar ook de huifkartocht door de wijnvelden is een aanrader. Dit niet alleen vanwege het mooie uitzicht, maar zeker ook door de zeer degelijke informatie die een mooie aanvulling was op de info die we eerder reeds kregen tijdens het wijnproeven.

Een bezoek aan Bernkastel is zeker ook een aanrader en daarbij mag een kleine rondvaart op de Moezel ook niet ontbreken.

Kort samen gevat. We hadden opnieuw een heel mooi “Enjoy” verlof. Nu bij “Weinhotel Veldenz”. Ze hebben een heel mooie formule, een goed programma, goede keuken en vriendelijk attent personeel.

Perfectie is niet van deze wereld, er is altijd wel iets, maar prijs - kwaliteit gezien zal men toch van zeer goeden huize moeten komen om dit te overtreffen.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Nooit meer naar Veldenz.

.Koning
2-10-2018

Slechte kamers. Armetierige matrasjes i.p.v. boxspring.

Henk Klapwijk
22-9-2018

Fantastisch en heel lief personeel, er zijn geen minpunten , alles was af

Twan en Ria Musters en Jo de Backer
19-9-2018

Goede ontvangst door Arthur. Zeer behulpzaam super vakantie gehad.

Het eten is super goed .Gezellige dansavond gehad.Gaan daar zeker nog een keer naar toe een echte aanrader.

Wij hebben daar langs de moezel gefiets .

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jan en Riki Riekwel
24-8-2018

Inmiddels alweer ruim een week terug van een 5 daagse alles inclusief vakantie naar Weinhotel Veldenz en nog steeds zeer onder de indruk van het verblijf daar. Wat een fijn en goed hotel. Prachtige kamers, goed eten en zeer vriendelijk personeel. Een hotel waar je je meteen thuis voelt dankzij het warme welkom van Arthur bij aankomst. Ook de excursies (avondwandeling met Erwin de kok, bezoek aan een wijnproeverij, huifkartocht over de hellingen van de wijngaarden en de bustocht door het Moezelgebied) waren zeer de moeite waard en dat allemaal bij de prijs inbegrepen. Met een boottocht over de Moezel naar Traben-Trarbach en een bezoekje aan het prachtige dorpje Bernkastel waren alle dagen gevuld. En een gezellige laatste avond met livemuziek completeerde voor ons 5 zeer gezellige dagen. We waren met vriendinnen (we hadden 2 kamers) zo enthousiast dat we meteen voor Oud en Nieuw wilden boeken, maar dat was helaas al niet meer mogelijk.

Goede punten en mindere punten

Smeulders
23-8-2018

Ik ben tevreden over de netheid zowel de kamers en de bediening.

Maar ik heb wel opmerkingen over de badkamer deze is veel te klein, ook van een van de eigenaren is niet altijd vriendelijk tegen de gasten, als men iets vraagt is het hem soms te veel en geeft hij snauwende opmerkingen terug en dit heb ik verschillende keren gezien.

Ik denk dat hij gauw gestrest is.

Ik heb ook al informatie gekregen over zijn nieuw hotel want waar hij nu zit is te duur, ik denk ook dat het beter is om alles onder een kap te hebben.

En als hij vriendelijker wordt zal het hem wel gaan lukken.

Verder ben ik tevreden over de kok en de obers je wordt door hun goed geholpen.

Het is jammer van de verstaan baarheid van enkele obers maar als zij langer in dienst zijn zal dit wel verbeteren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weinhotel Veldenz in Veldenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weinhotel Veldenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.