Tijdelijk €25 aanbetaling

Prümtal-Camping Oberweis

We hebben de beste aanbieders voor Camping Prümtal-Camping Oberweis voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 647 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Prümtal-Camping Oberweis (Eifel) in Duitsland komen gasten meerdere malen terug. Het sanitair op Prümtal-Camping Oberweis is modern en wordt goed schoon gehouden. Ook de speeltuin voor de kinderen en het verwarmde zwembad dragen bij aan de positieve reviews. De camping ligt aan het stuwmeer van Bitburg in een mooi wandelgebied.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

647 Reviews over Prümtal-Camping Oberweis

• 8Dre en Toos Helwegen16-10-2022

Fantastische camping op prachtige locatie

Zeer mooie camping . Mooi verzorgd sanitair. Vriendelijk personeel. Wordt goed onderhouden. Ondanks hetgeen in 2021 is gebeurd is er ontzettend veel werk verricht. Hoe is dat mogelijk. Mooie grote standplaatsen. In het restaurant was het goed vertoeven. Lekker goed eten en groot belegde borden voor betaalbare prijs. Bij slecht weer beetje drassig. Mogelijk met meer grind oplosbaar.Mooie fiets en wandel mogelijkheden

• 8Eetgelegenheden
  • 1Dan12-10-2022

Nooit meer, ver weg van 5 sterren

Nooit meer, ver weg van 5 sterren, Wij kennen andere 5 sterren plaatsen en vonden deze camping geen 5 sterren. Sanitair is slecht en weinig (helft is altijd gesloten ivm schoonmaak, doucheknop moet je elk minuut indrukken). Altijd wachtrij voor wc. Onvriendelijk personeel, receptie en supermarkt. om 12.30 uur gaan ze je het bad uit vluiten. Wij stonden in hondenzone, ontzettende stank langs hel hondenuitlaatveld. Mensen laten hun honden ook aan je tent/auto/caravan pissen

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 1van Dijk S10-10-2022

Nooit meer

Wij kennen andere 5 sterren plaatsen en vonden deze camping geen 5 sterren. Sanitair is slecht en weinig (helft is altijd gesloten ivm schoonmaak, doucheknop moet je elk minuut indrukken). Altijd wachtrij voor wc. Onvriendelijk personeel, receptie en supermarkt. Wij stonden in hondenzone, ontzettende stank langs hel hondenuitlaatveld. Mensen laten hun honden ook aan je tent/auto/caravan pissen . Ook heel veel mensen die ruzie maken met elkaar of je beledigen omdat ze geen honden mogen Voor ons 1x en nooit meer, het is maar net wat je gewend bent en verwacht.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Ingrid14-09-2022

Fijne camping!

Wat een mooie, schone camping! Sanitair was erg mooi en zeer schoon. Leuk zwembad. Het riviertje was erg leuk om in te spelen of te vissen. Dichtbij zit een bakkertje voor verse broodjes en gebak. Omgeving is erg mooi, veel wandel- en fiets mogelijkheden. Personeel erg vriendelijk. Kortom niks van te zeggen, echt een fijne camping om te verblijven. Ik begrijp niks van de revieuws hieronder, deze camping verdient echt een goed cijfer!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Gema12-09-2022

Top!!

Mooie plekken, zeer ruim. Zeer vriendelijke campingmedewerkers. Prachtig speelveld voor honden. Restaurant heerlijk eten maar bediening was droevig gesteld.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Fam. Snoeijen29-08-2022

Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer nette camping, je wordt netjes en goed ontvangen en behandelt. Goede vlakke plaatsen en een heel leuk zwembad.

Deze mensen hebben hun best gedaan de camping weer geweldig op te knappen ná de overstroming van vorig jaar. Top!

• 10Wassink27-08-2022

Deze camping is een aanrader. Zeker doen

Super camping. Schoon, netjes en bijzonder vriendelijk personeel. Top speeltuin voor de kids. Aanrader.

• 8Erica26-08-2022

Leuke camping, maar alles dicht op elkaar

Prima camping met groot centraal sportveld. Iedereen staat wel dicht op elkaar en de ingang is erg nauw (er kan maar één auto tegelijk langs, wat lastige situaties kan opleveren met campers en caravans). Mooi en groot zwembad met duikplank en glijbaan en apart peuterbad. Wel erg luide (rock)muziek bij het zwembad. En een ligstoel kost € 2 per dag, terwijl je er vaak maar even gebruik van maakt. Animatie was heel leuk, maar helaas niet op zaterdag. Wij waren er maar 2 volle dagen, waarvan 1 zonder animatie. Leuke speeltuin. Om het toiletgebouw in te komen moest je je bandje gebruiken. Dat vond ik overdreven. Als je er in wou zonder bandje kon je ook wachten tot iemand naar buiten liep. Het toiletgebouw was erg lux en schoon. De sfeer op de camping was goed.

• 10Timmer24-08-2022

Hopelijk zal de camping weer wat groener worden.

Alles zag er tip top uit. Sanitair werd goed onderhouden en schoongemaakt. Enig minpuntje was het roken bij en naast het sanitair gebouw.

Verder zag het er al weer heel mooi uit. We hebben en heerlijke vakantie bij jullie mogen vieren

Mijn dank

• 10Katerbarg22-08-2022

Nette camping

Schoon en mooie camping. Kinderen vermaakten zich de hele dag bij het beekje en zwembad

Camping Prümtal-Camping Oberweis info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (14)

Betaling

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar