Camping Prümtal-Camping Oberweis

8.5Fantastisch

• 9.1Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

Meer camping info

Op Camping Prümtal-Camping Oberweis (Eifel) in Duitsland komen gasten meerdere malen terug. Het sanitair op Prümtal-Camping Oberweis is modern en wordt goed schoon gehouden. Ook de speeltuin voor de kinderen en het verwarmde zwembad dragen bij aan de positieve reviews. De camping ligt aan het stuwmeer van Bitburg in een mooi wandelgebied.

590 reviews over Camping Prümtal-Camping Oberweis

• 9Peter01-08-2020

Mooie gezellige camping.

Hier helaas maar een weekje gestaan. Prima camping . Comfort plekken 464 - 467 zijn zeer groot. Caravan van 7,5 meter plus voortent van 3mtr diep en auto paste hier makkelijk. Test van de plekken zijn wat kleiner, maar nog steeds ruim. Sanitair achterop de camping zeer netjes. Sfeer gezellig en Primavera kids. Ivm Corona helaas om de dag zwemmen en reserveren en glijbaan, duikplank , etc. gesloten, maar de Prum is ook prima toeven en af te koelen. Animatie goed en NL. Broodservice ook prima. Kortom wij raden deze camping aan.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8P.01-08-2020

Mooie omgeving, leuke voorzieningen

Wij zijn net terug van een week op deze camping. Onze kids hebben zich prima geamuseerd. De camping beschikt over een heerlijk groot sport-en speelveld, een prachtige kwalitatief mooie en leuke speeltuin en een heerlijk zwembad. Er wordt zeker bij dit laatste goed toegezien op de coronaregels door reservering en beperkte drukte en veel schoonhouden. We vonden de campingplaatsen wel erg klein, de camping staat erg vol/'hutje mutje'. Het riviertje de Prüm is super om in te spelen en op te dobberen. Ergens lazen wij in deze reviews over ratten: dit zijn echter of muskusratten, of otters, of bevers en superleuk om te gaan 'spotten'. Prachtige natuur met veel dieren. Minpuntje waren de vele honden en vooral een grote groep bekenden van elkaar die iedere avond bij elkaar gingen zitten en tot laat (1.00/1.30 uur) echt asociaal veel herrie maakten, itt de rest van de camping die gewoon rustig was na 22/23 u. Hierop werd niet/ weinig gehandhaafd

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10-25-07-2020

Super toffe en nette camping. Heel kindvriendelijk. Ideaal voor gezinnen. Mooie omgeving. Faciliteiten zijn top! Niets op aan te merken. Sanitair 10/10! Enkel klein minpuntje... je staat op sommige kampeervelden enorm kort op elkaar.

Gereisd in juli 2020

• 9Jolien22-07-2020

Wij komen zeker terug!

Super camping. Wij verbleven er 3 dagen
    Enorm kindvriendelijk. Ideaal voor gezinnen. Vriendelijk personeel...Ze houden tevens een oogje in het zeil. Niets op aan te merken. Sanitair scoort 10/10. 1 klein minpuntje: zeer kleine plaatsen. Maw dus weinig privacy. Wij hadden gelukkig toffe buren dus ons stoorde dit niet. Moesten we nog eens terug komen voor een langere periode zouden we wel vragen naar een ruimere plaats. Ik raad deze camping enorm aan. In de omgeving genoeg te doen... Dagje Trier, Eifelpark, Bitburg etc.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10-28-10-2019

Geweldig personeel, ruime staanplaatsen, goed sanitair.

• 10-26-10-2019

Heerlijke vakantie gehad! Op deze camping zijn alle voorzieningen aanwezig en hangt een ontspannen sfeer. Leuk voor alle leeftijden. Oud voelt zich weer jong door de aanwezigheid van het leuke beekje (dammen bouwen, vissen). Erg vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij komen zeker terug!

• 10-26-10-2019

Goede en nette camping. Zeer goed sanitair en geweldig restaurant. Mooie omgeving.

• 10-26-10-2019

Prima en zeer nette camping. Goede voorzieningen en vriendelijk personeel.

• 8Linda24-08-2019

leuke camping

We zijn twee nachten op de camping gebleven voor onze doorreis. Zeer vriendelijk personeel. Na aankomst kwam er iemand vragen of het allemaal gelukt was met aansluiten ed. Recensies wat betreft de kleine plekken klopt. We hadden geluk met een van de grotere plekken op de camping. Sanitair is heel erg schoon. Deze wordt regelmatig schoongemaakt. Toegang tot het sanitair met pasjessysteem. Mooie speeltuin en groot voetbalveld op de camping. We hebben ook gegeten in het restaurant. Dit was prima. Zwembad ook prima. Kinderen hebben ook nog in het beekje bij de camping gespeeld, dammetjes gebouwd. Er staan veel vaste gasten op de camping, maar dat gaf ook wel gezelligheid.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Kamperman19-08-2019

Als je een ruime plaatst hebt een leuke camping

Wij hebben vrij laat pas geboekt. In principe stond de camping al vol maar ze deden er van alles aan bij de receptie om toch nog een plek voor ons te creëren. Achteraf gezien hebben we erg veel geluk gehad want we kregen een voormalige jaarplaats toebedeelt. Waar we onwijs geluk mee hebben gehad. Dit was een mooie ruime plek. Wij kunnen ons wel vinden in de onderstaande recensies dat de plekken veelal klein zijn en dat mocht je naar deze camping toe willen gaan dat je even goed kijkt op de plattegrond naar welke plek je wilt hebben. Want er zitten wel degelijk ruime plekken tussen die zeer zeker wel de moeite waard zijn. Zoals die van ons. Wat wij als gezin wel jammer vonden was dat je pasje moest gebruiken om in de toilet gebouwen te kunnen. Dit is vaak onhandig vooral als je heel nodig moet. Wel was het sanitair schoon en goed voorzien van toiletpapier. Mooi zwembad en vriendelijk personeel achter de receptie en mooie speeltuin

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019