Géén boekingskosten

• 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping In der Enz (Neuerburg) is een simpele, gastvrije camping. Hier geniet je van het natuurschoon en de goed geregelde voorzieningen. Afkoelen doe je in het zwembad, aan het meertje of bij de rivier. Kinderen zoeken elkaar makkelijk op, maar de Nederlandse eigenaren zorgen ook dat het rustig is in de avond. Loop eens naar het dorpje Neuerburg.

Contact

248 Reviews over In der Enz

• 7fijne camping voor jong en oud17-10-2021

fijne camping met goede voorzieningen.

rustig gelegen ongeveer 1 km van het centrum. goed sanitair. gemoedelijke sfeer. prima uitgangspunt voor wandelen en fietsen

• 3Eetgelegenheden
  • 9Leonie23-08-2021

Super fijn

Een keurige camping. Camping eigenaren super vriendelijk.

• 9Ellenmieke koolloos09-08-2021

viendelijke ontvangst

Een mooie kleine camping met een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar die regelmatig rondloopt en altijd tijd heeft voor een praatje of om vragen te beantwoorden. Het sanitair is zeer schoon, klein andachtspuntje , de douchekop hangt erg hoog wat ik niet zo fijn vond. Aangezien ik niet groot ben vond ik dat niet prettig maar dat zou mij niet weerhouden om nogmaals daar heen te gaan. Achteraan de camping een mooi veld om de hond even los te kunnen laten, dat was uitstekend. Ook een tip gekregen van de eigenaar wat betreft honden losloopgebieden . Tip het dorp Amerongen en als je de dijk afrijd daar kom je bij een hondenstrand. Dichtbij is de Utrechtse heuvelrug.

• 9Rianne02-09-2020

Fijne camping in mooie omgeving.

Prettige camping met zowel zonnige als schaduwrijke ruime plaatsen. Goed sanitair, netjes en schoon. Vriendelijke ontvangst en info, lekkere broodjes op bestelling. Geen gebruik gemaakt van het zwembad. Helaas was de horeca ivm einde seizoen eind augustus maar 3 dagen per week open. Supermarkten op 1.5 km afstand. Neuerburg leuk plaatsje om naar toe te wandelen/fietsen. Mooie omgeving. Fijne week doorgebracht op deze camping.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Land.22-08-2020

Heerlijk. Kleine camping aan beekje en zwembad.

Leuke camping. Niet al te groot, wat wij erg fijn vinden. Mooie plaatsen, sommigen met schaduw. Wel bijna alleen Nederlanders maar dat vonden we geen probleem. Super schoon sanitair. Wifi top! Het zwembad was vanwege corona maatregelen niet meer gratis maar bij de receptie kon je met korting tickets kopen en we kregen korting op ons totale verblijf dus ook dat was super geregeld. Leuk beekje wat over/langs de camping stroomt. Wij hadden een heerlijke schaduw plaats direct aan de beek. Prachtige omgeving. Supermarkten en restaurantjes 5 min. met de auto. Ook op de fiets goed te doen dus. Restaurant/snackbar op de camping ook super lekker. Wat we misten was een veldje om te badmintonnen maar als de camping niet vol bezet is heb je tussen de tenten wel genoeg plek daarvoor.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Duijkers15-08-2020

Fijne camping met super vriendelijke beheerders

We hebben hier 3 nachten gestaan en het is echt een fijne camping met voornamelijk Nederlanders. Sanitair is echt niks op aan te merken, schoon en echt alles is aanwezig. Ook in Corona tijd is aan alles gedacht om de kampeerders zich op hun gemak te laten voelen. Fietspaden naar bv Neuerburg (oude spoorbaan) zijn prima. Winkels als Aldi, REWE en Lidl zijn dicht in de buurt. Als je vanuit Nederland komt is het prima aanrijden. We zijn vanuit Baden Württemberg gekomen, via Luxemburg stad. Daarbij even heel goed opletten want de navigatie stuurt je de meest bizarre afdalingen (lees 17,5%!) op. Echt hele lieve mensen, de beheerders. Je krijgt vlak voor aankomst nog een mail met echt goede en complete informatie. Het zwembad hebben we helaas niet-gebruikt maar zag er tip top uit. WiFi’s gratis en goed.

• 9Koevoets13-08-2020

Een mooie, gezellige top camping

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Aart en Maria. Top mensen, die voor iedereen klaar staan. Een schoon en fris ruikend sanitair, wat in deze tijd heel belangrijk is.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Nieke10-08-2020

Heerlijk genoten!

Mooie kleine camping, net sanitair en betrokken eigenaren. Ondanks deze rare tijd (corona) toch een hele fijne vakantie gehad. Hygiene was goed gewaarborgd in de sanitairruimtes, overal desinfect. Eerste dagen was de wifi niet geweldig, maar daarna is het nieuwe systeem gekomen en hebben nog nooit zo'n goede wifi gehad!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Miranda Holtrop27-07-2020

Verassing

Dit jaar naar Duitsland met onze gehuurde camper. Plaats gereserveerd bij deze camping. Geen idee waar we terecht komen. Maar als we aan komen krijgen wij een van de mooiste plaatsjes op de camping! Verassing dus. Prima gemeente zwembad ernaast. Vriendelijke eigenaren. Sanitair gebouw wordt goed schoongemaakt. Dus, wil je een leuke camping niet ver van huis met Duitse gemudlichheid dan is camping in der Enz een aanrader. Wij hebben genoten.

• 8Ashok Bhattoe25-09-2019

De uitvalsbasis om de Eifel te verkennen.

Wij hadden hier de Blokhut ivm onze Beagle. Vriendelijk ontvangen. Verrast om de netheid en schone accomodatie. Hondvriendelijk. Helaas was de eetgelegenheid gesloten. Maar er zijn voldoende gelegenheden op rijafstand om lekker te eten. Goede uitvalsbasis om de Eifel te verkennen. Adembenemende wandelingen gemaakt. In de nabijheid vrij weinig te doen maar je komt er uiteindelijk ook voor de rust. Er is gratis Wifi maar wij ervaarden dit als zeer instabiel. Mocht je willen internetten via je mobiel (4G) dan heb je grote kans dat deze daar geen bereik heeft. Nogmaals, je komt er voor je rust.

We hebben hier een fijne tijd gehad.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar