Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping In der Enz (Neuerburg) is een simpele, gastvrije camping. Hier geniet je van het natuurschoon en de goed geregelde voorzieningen. Afkoelen doe je in het zwembad, aan het meertje of bij de rivier. Kinderen zoeken elkaar makkelijk op, maar de Nederlandse eigenaren zorgen ook dat het rustig is in de avond. Loop eens naar het dorpje Neuerburg.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

261 Reviews over In der Enz

• 9Fam Nijmeijer22-09-2022

Fijne camping!

Voor het eerst op stap met een camper. De camping is kleinschalig en van alle gemakken voorzien. Onze eerste plek beviel ons niet omdat er regen verwacht werd en we op aarde stonden. Met 2 honden zou dat een modderbad worden. Het was geen enkel probleem te verhuizen naar een comfortplaats. De service van de camping was heel goed, broodjes en verse eieren elke morgen, ruim en schoon sanitair. Hele mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Neuenburg is vlakbij voor de nodige boodschappen, wat wil je nog meer. Voor ons zeker redenen genoeg om nog eens terug te keren!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Anoniem18-09-2022

Prachtige camping

Camping is zeer mooi gelegen. In de omgeving veel mogelijkheden om te wandelen of te fietsen. Dorp is op fietsafstand. Sanitair was prima in orde en erg schoon. Op de camping is een broodservice. Zwembad was niet geopend, maar dat wisten wij al van te voren. Eigenaren werken hard en zijn erg vriendelijk aanwezig. Voor ons zeker een plek om weer eens terug te keren.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Jur26-08-2022

Heerlijke camping.

Hele fijne camping hele leuke en vriendelijke eigenaren. Goed onderhouden schoon sanitair en ook super goede wifi en ook niet te vergeten de broodjes service. En dit allemaal in een hele mooie omgeving.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Krugers25-08-2022

Rustige kleine camping met wat aandachtspunten.

12 dagen verbleven samen met vrouw en hond. Het is een leuke, kleinschalige en rustige camping. Redelijk ruime plekken, supermarkten heel dichtbij en mooie wandelomgeving. Er zijn wel een hoop plekken waar je een behoorlijk deel van de dag de volle zon hebt dus kijken welke je reserveert is een tip. De “rivier” om in te spelen mag deze naam niet dragen en is meer een klein beekje wat dit jaar door de droogte zo goed als geen water had. Het zwembad was dit jaar nog gesloten maar dat vonden wij niet erg. Het sanitair zelf is prima, mooi en lekkere douches maar de poetsdame was niet altijd zo enorm secuur. Bij de afwasplek werd de vuilnisbak 5 dagen niet geleegd, glas onder de plek, en toen wij dit aangaven bij de receptie gaven zij aan dat zij daar nooit kwamen. Dat is dan een ander punt, ik miste hier wel de binding van de eigenaren cq.. werkers met de camping, je ziet ze niet of zelden op de camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Anja Hoog Antink22-08-2022

Fantastische week in huur caravan!

We hebben een week verbleven in de spiksplinternieuwe huurcaravan van het met Dethleffs type Camper Season. In 1 woord GEWELDIG! Echt aan te raden voor een stel met of zonder kinderen. De caravan is ruim en van alle gemakken voorzien. Seizoen-bestendige voortent met keuken én eigen sanitair. Warm en koud stromend water op alle krant en douche, alsmede aansluiting op de riolering. Geen gedoe dus met het legen van cassette toilet o.i.d. Heerlijk verblijf op een rustige camping in mooie omgeving. Voor kleine kinderen is de ligging van de huurcaravans direct aan het speeltuintje echt ideaal. Een echte aanrader dus! Enige minpuntje vonden wij het eten. De pizza was niet naar onze zin en in de directe omgeving weinig restaurants. Maar met een klein kind hebben wij gewoon lekker iedere dag zelf gekookt of de BBQ aangestoken. Het zwembad naast de camping is nog niet hersteld na de overstroming van 2021, dus als dat weer open is dan helemaal top

• 3Eetgelegenheden
  • 7Cindy16-08-2022

Fijne week gehad

De camping ligt in een prachtige omgeving! We hebben een fijne week gehad; in de omgeving zijn er mooie wandeltochten, kun je lekkere broodjes bestellen en de dames achter de receptie zijn heel behulpzaam.

Wel hebben we ontzettend last van wespen gehad (we zagen veel wespen nesten) en vonden wij dat het sanitairgebouw een grondige schoonmaak had gemist (veel stof, insecten en schimmel). Als de puntjes op de i worden gezet op deze camping, is het fantastisch!

• 3Eetgelegenheden
  • 9Jacqueline en André, Canine 🐶13-08-2022

Fantastische tijd, op een fantastische camping

2 weken een onvergetelijke vakantie gehad, op deze prachtige kindvriendelijke, zeer gezellige en gemoedelijke camping! De eigenaren waaronder Aart, Maria en Marina waren allemaal heel aardig, behulpzaam en gezellig! Het sanitair gebouw was keurig netjes en schoon! De broodjes service was ook goed, de keuze was ruim en vers! De kiosk had ook diverse keus aan levensmiddelen, en bij het restaurant kon je goed en betaalbaar eten! De staanplaatsen waren ruim opgezet, met o.a caravan, evt. bijzet tent en auto. Er werden door camping ouders ook regelmatig leuke dingen georganiseerd voor kinderen. Er waren uitstekende fiets en wandel route’s. Binnen 8 minuten met de 🚘 waren 3 grote, goede supermarkten. Met 1 uur 🚘 rijden zaten we bijv. in Cochem. Dus voor iedereen (jong en ouder) is deze camping een echte aanrader! Dus lieve Aart, Maria en Marina, jullie zien ons volgend jaar weer zeker terug!! Bedankt voor alle goede zorgen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8R.K.11-08-2022

Mooie camping

Prima camping gelegen in een mooi gebied. Je kunt er leuk mtb'en en er zijn in de buurt genoeg uitjes te organiseren. Zwembad was erg leuk. Aart en Maria zijn toffe eigenaren, en erg behulpzaam! Op de laatste dag moest er nog een gehuurde rolstoel teruggebracht worden, aart heeft deze teruggebracht.... Scheelde ons veel tijd. We komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Jackie01-08-2022

Heerlijk rustige mooi in de natuur gelegen camping

Goed en vriendelijk ontvangst. Wij hebben zeer genoten van de rust en de natuur rond de camping. De waldhütte is absoluut een aanrader

• 10Staat v/h sanitair
  • 8W. de Jong19-07-2022

Gemoedelijke camping in rustig natuurgebied.

Fijne gemoedelijke camping van NL beheerders. Gastvrij onthaal en mooie ruime plaatsen. Zeer rustig gelegen. Diversen wandelwegen direct vanuit de camping. Camping ligt aan riviertje De Enz. Sanitair is compleet en verzorgd. Restaurant met kleine kaart. Speeltuin. Een prima camping voor rustzoekers. Helaas was het zwembad dicht tijdens ons verblijf om technische redenen.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar