Pension Haus Mona Lisa

Pension
Pension Haus Mona Lisa
9,6

552 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis voor verblijf aan de Moezel!

Jan Oosterbeek, 27-3-2018

Haus Mona Lisa is een gezellig ingerichte Bed and Breakfast gelegen in het gemoedelijke dorpje Neef. Alle modern ingerichte kamers zijn voorzien van een badkamer en vernoemd naar kunstenaars.De gastvrije ontvangst van gastvrouw Marion maakt dat je je er direkt thuisvoelt;de huiselijke sfeer doet de rest.Na een goed verzorgd ontbijt op het terras met Moezelzicht kun je de omgeving verkennen.Prima treinverbindingen naar b.v. Trier en Koblenz maken van Neef een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in het Moezel gebied.

Cochem,Beilstein ,Zell en Bernkastel Kues zijn per(gehuurde) fiets bereikbaar.

Door Marion worden regelmatig uitstapjes met een huifkar, of een wijnproeverij bij een wijnboer georganiseerd,wat tesamen met de in de dorpen kateristieke wijnfeesten het verblijf completeerd.Kortom een aanrader.

Genieten van alle rust

Frank Timmerman, 5-3-2018

Genoten van alle rust, het mooie uitzicht, het fijne bed en een smakelijk ontbijt. Veel gelopen in de omgeving en gezellige restaurants in de buurt

Een geweldige gastvrouw die uitgaat van vertrouwen

Wil Smit, 25-12-2017

Nog nooit ergens anders meegemaakt dat de gastvrouw uitgaat van de eerlijkheid van haar gasten. Alles wat je nuttigt gaat op basis van zelf op een briefje wat je zelf bijhoudt tijdens je verblijf en aan het eind afrekent met de gastvrouw. Alleen jammer dat er gasten bij zijn die dit vertrouwen beschamen voor een paar centen. De kamers ruim en schoon , iedere dag schone handdoeken en iedere ochtend een heerlijk ontbijt. Vanaf 2013 tot nu 11 x geweest en soms alleen voor een weekend. Ik hoop hier nog vaak te mogen komen. Petje af.

Helemaal top. De locatie en de gastvrouw marion.

Roelien visscher, 23-12-2017

Mooie omgeving. Goed verzorgde kamers. Heerlijke boxsprings. Gastvrij ontvangst. Prachtige serre met uitzicht over de moezel. Gezellig met vele Nederlanders bij elkaar. Je mag er zo je drinken pakken. In huiselijke sfeer. Gezellige keuken. Top verzorgd ontbijt. Geweldige gastvrije gastvrouw marion schut. Zeker een aanrader. We gaan zeker nog een keer terug.

Een toplocatie in een prachtige omgeving!

Nadine Herreman, 15-12-2017

We waren hier reeds meerdere keren omdat we het zo goed vinden bij Haus Mona Lisa.

Iedere keer weer word men hier als een koning ontvangen door gastvrouw Marion. Deze keer waren onze twee hondjes mee (voor 1ste keer) en waren we even welkom als alle andere keren.

Doordat we hier al enkele jaren komen, merken we ook op dat er steeds verbeteringen worden aangebracht. De kamers zijn altijd piekfijn in orde en zijn kraaknet. De bedden zijn ook van supergoede kwaliteit. Er is gratis wifi en er zijn ook Belgische zenders op tv. Zelfs tijdens het laagseizoen is ook het ontbijt heel uitgebreid en steeds met verse broodjes.

Marion streeft steeds naar "beter"! Daarom ook dat iedereen hier zo graag terugkomt.

Wilma Kupper, 13-12-2017

Een geweldig pension, vriendelijk, gastvrij, mooie kamers, je voelt je er thuis

Eilandje van rust tussen alle drukte

Jos Buschgend, 8-12-2017

Schitterende locatie tussen cochem en trier. Mooie wandelingen tussen de wijngaarden met zicht op de Moezel. Lekker onbijt. Heerlijk vertoeven op overdekt terras met boek of tijdschrift.

Dik tevreden 👍

Marij crolla, 7-12-2017

Ik / wij komen al jaren bij Mona Lisa en zijn dik tevreden anders kwamen we niet terug👍super gastvrouw en een heerlijk thuis gevoel geef ze je .

Geweldige B & B.

Caspar en Brigitte Pelzer, 7-12-2017

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Mooie kamers, van alle gemakken voorzien.Mooie plek . Door tips van de gastvrouw hebben we allerlei dorpen bezocht. Ook met de trein. Lekker ontbijt gehad. 2 nachten heerlijk geslapen. Zeker nog een keer terug. Mocht je iets missen of willen weten, schroom niet en vraag het aan de gastvrouw en zij kijkt of en wat er te regelen valt. Heerlijk verblijf en super mooie locatie. Over kindvriendelijkheid kunnen en mogen wij niet oordelen, daar wij niet met kinderen op vakantie waren.

Mooie ligging en veel mogelijk heden

A & A, 7-12-2017

Veel wandel mogelijkheden en met de fiets kun je er ook uit de voeten.

Niet goed: te veel trappen voor mensen die niet goed ter been zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Mona Lisa scoort een 9.57 uit 10 op basis van 561 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: