Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

622 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Geweldig, wij komen terug

Joop de Wit,
28-1-2019

Op goed geluk één week in januari geboekt bij "Pension Haus Mona Lisa" in het dorpje Neef aan de Moezel in Duitsland.

Bij aankomst werden wij direct van harte welkom geheten met een kopje koffie en een heerlijke Hollandse stroopwafel.

Wij hadden een mooie ruime kamer met uitzicht over de Moezel en er stond een lekkere fles wijn voor ons klaar, wat wil een mens nog meer.

Wij hebben het er fantastisch gehad en hoewel wij hier voor het eerst waren hadden wij direct al het gevoel thuis te zijn dank zij Marion en haar hulp Marlou.

Elke dag begon met een heerlijk uitgebreid ontbijt waar niets aan ontbrak, prima.

Marion, jij bent nog niet van ons af, wij komen zeker bij terug.

Gereisd met partner in januari 2019
Marion, eigenaresse, 29-1-2019
Dankjewel Joop en Wil voor deze geweldige review. Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, wij vonden het ook heel gezellig, en we hopen jullie heel graag nog weer terug te zien.

Thuiskomen in een gezellig familiepension

M.F. Timmerman,
7-1-2019

Relaxt, goed en niet duur!

Gereisd met vrienden in januari 2019
Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Dankjewel voor de hele goede review en graag tot de volgende keer.

TONNY VAN DEN BERK,
2-1-2019

We waren er voor de eerste keer ,maar het is zo goed bevallen dat we voor September weer geboekt hebben Mooie nette kamer ,lekker ontbijt en lieve mensen .Het was super. Ook ons hondje was erg welkom heel blij waren wij daar mee.

Gereisd met partner in januari 2019
Marion, eigenaresse, 4-1-2019
Dankjewel Tonny en Peter, wij vonden het ook heel gezellig met jullie

Aanrader

Moguili,
27-12-2018

Haus Mona Lisa is een super gezellig familie pension aan de Moezel. De ligging is perfect en er is heel veel te doen en te beleven in de directe omgeving. Mooie kamers, heerlijk ontbijt en super vriendelijke gastvrouw. We zijn er al vaak geweest en gaan snel weer terug. We komen er altijd tijd tekort.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Marion, eigenaresse, 4-1-2019
Dankjewel, wij vonden het ook heel leuk met jullie en graag tot een volgende keer.

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Haus Mona Lisa. De ligging is perfect; aan de Moezel en dicht bij het treinstation. Je bent met de trein direct in Cochem en Trier. Verder was onze kamer prachtig. Het ontbijt was heerlijk! Tot slot was de gastvrouw erg vriendelijk. Ze heeft ons veel tips voor goede restaurants in de buurt gegeven.

Gereisd met partner in september 2018
Marion, eigenaresse, 4-1-2019
Dankjewel Nadia en Pim, wij vonden het ook heel gezellig en hopen jullie nog vaker te zien in ons Gästehaus Mona Lisa.

Een plek om naar terug te gaan!

Karin Harmsen,
18-12-2018

Mooie omgeving, goed en lekker ontbijt. Aardige lieve gastvrouw.

Gereisd met partner in november 2018

Echt heel goed!

Lisabel,
14-12-2018

Haus Monalisa is een heerlijk pension om helemaal tot rust te komen. Prachtige omgeving met pittoreske dorpjes en mooie natuur. Het ontbijt is geweldig, echt genieten! Mooie kamers met goede bedden en eigen badkamer.

Voor gastvrouw Marion is niets teveel moeite. Ze doet er alles aan om je verblijf tot een succes te maken en de kinderen werden lekker verwend.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Marion, eigenaresse, 4-1-2019
Dankjewel, wij vonden het ook heel erg leuk en gezellig met jullie en de 2 schattige kleintjes en hopen dat jullie nog vaak bij ons komen.

Fantastisch!

Marcel,
14-12-2018

Prachtige schone kamer, uitzicht op de Moezel en de sluis. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Aardige gastvrouw die allemaal goede tips geeft en je helpt waar ze maar kan helpen. Ze ging zelfs met ons mee naar het treinstation om kaartjes te kopen, niets is haar teveel. Wij gaan zeker weer terug.

Dank je wel Marion voor ons heerlijke verblijf!

Gereisd met partner in november 2018
Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Marcel, heel erg bedankt voor de goede review en graag tot een volgende keer.

Fred en josé Van Halteren,
1-11-2018

Geweldige knusse en confortabele schone kamer . Super uitgebreid ontbijt en een geweldige gastvrouw.

Gereisd met partner in oktober 2018
Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Dankjewel Fred en José voor de goede review, ik vond het ook heel gezellig met jullie en graag tot een volgende keer.

Aanrader als je er even lekker tussenuit wil!

A. Timmerman,
1-11-2018

We hebben een leuke vakantie gehad mede dankzij Marion die ons hartelijk verwelkomde in Haus Mona Lisa. De kamer was perfect schoon en het ontbijt heerlijk! Ga zo door Marion! :)

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.