Pension Haus Mona Lisa

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

Pension info

Meer pension info

Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

701 reviews over Pension Haus Mona Lisa

• 10A.J.G. Verpoort06-04-2020

geweldig

Wij zijn met Carnaval 5 dagen op vakantie geweest bij Mona Lisa (Marion) en zoals altijd gezellig Zeer mooie slaapkamer( van Gogh) en een heerlijk ontbijt zoals altijd Goede Gastvrouw ( Marion) het is een aanrader om er een vakantie te maken

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Annelies & Albert30-03-2020

GEWELDIG

Zoals ieder jaar met Carnaval zijn wij 5 dagen op vakantie geweest bij Mona Lisa (Marion) en het heeft ons zoals altijd goed bevallen. Wij zijn vanaf 2008 minstens 3 x per jaar bij Mona Lisa ( Marion) op vakantie en ik zou iedereen aanraden er eens er naar toe te gaan Goede gastvrouw en alles netjes verzorgd

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Claes werner18-03-2020

Supermooie ligging bij de Moezel

Mona Lisa in Neef is een uitzonderlijke B&B met mensen die er alles aan doen om een verblijf te garanderen waar alles tot in de puntjes geregeld is ! De kamers zijn er erg netjes,het ontbijt is zeer variabel en erg lekker .... Deze B& B is prijs kwaliteit gewoon top !

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    10Mathilda31-12-2019

Haus Mona Lisa is een fantastisch pension. Ik kan het iedereen aanraden om hier naar toe te gaan. Mooie kamers, heerlijk ontbijt en in de omgeving zijn veel leuke dingen te doen. We zijn hier al vaker geweest en komen elke keer weer tijd te kort. Gastvrouw Marion zorgt voor een vriendelijke ontvangst en heeft allerlei tips voor activiteiten en organiseert deze ook, zoals een wijnproeverij. We komen zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Fam Geertsma17-11-2019

Gewoon goed!

wij hebben hier 3 nachten mogen vertoeven. wij werden ontvangen door een ietwat oudere dame daar de eigenaresse afwezig was. wij zijn gastvriendelijk ontvangen en van alles goed voorzien. ontbijt was goed en voldoende. kamers zijn verder netjes en verder van alle gemakken voorzien. wij hebben ons prima vermaakt ondanks dat het deze tijd van het jaar rustig is en er niet veel te beleven is ook eet gelegenheden die open zijn moet je even zoeken maar zijn wel te vinden. kortom prima allemaal.

• 10Jolanda en Denny de jonge12-11-2019

Fantastisch!!!

Al verschillende keren geweest in de zomer. Toen was het super! Nu in najaar geweest. Prachtig met alle kleuren. Het is gewoon beetje thuiskomen bij Marion. Het is er gezellig, schoon en ontbijt prima. Dikke pluim!!

• 10Mevr. Pattijn10-11-2019

Een aanrader tot en met !!!

Mooi gelegen aan de Moezel maar vooral een fijne, vriendelijke gastvrouw., die graag heeft dat je je thuis voelt in haar B&B. Een goed bed en een mooie kamer met alles wat je nodig hebt. Een lekker ontbijt, zeker voldoende. Een gezellige ruimte waar je het gevoel hebt dat je thuis bent en waar je jezelf kunt voorzien van drank. Een prachtig terras met zicht op de Moezel.

• 9dini geurts08-11-2019

Komen we zeker terug

Fijne gastvrouw mooie omgeving

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Frank Timmerman08-11-2019

Weer een heerlijk weekend genoten bij Mona Lisa

4 heerlijke dagen genoten van de Moezel. Door het vervangen van de bedden nog lekkerder geslapen en Marion is en blijft een topper als gastvrouw. Auto kon ik mooi opladen naast huis. Geweldig.

Gereisd met partner in oktober 2019

• Fantastisch verblijf

Mooii pension,zeer goede gastvrouw. Marion is zeer behulpzaam voor alle vragen. Een echte aanrader. We hebben het zeer gezellig gehad en komen zeker een keer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Pension Haus Mona Lisa info