Pension Haus Mona Lisa

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

Pension info

Meer pension info

Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

720 reviews over Pension Haus Mona Lisa

• 9Andre21-09-2020

Fijn pension met ruime kamers en prima gastvrouw.

Gezellig pension met goed ontbijt en een prima gastvrouw die heel veel weet van de omgeving en je daarom veel info kan geven. Ontbijt is heerlijk en er is een mooie serre om dit ontbijt daar te nuttigen. Ruim terras met uitzicht op de Moesel. Leuke excursies met huifkar of wijnproeferij. Ruime kamers met de namen van verschillende schilders en ook als zodanig ingericht. In de omgeving is van alles te doen. Wandelen fietsen en diversen leuke plaatsen om te bezoeken.

• 10Patrick Rosselle en Martine20-09-2020

Fantastisch 👍😍

Wat hebben we weer genoten bij Haus Mona Lisa.Super lekker ontbijt,verzorgde kamers,s’avonds konden we genieten van een moezelwijntje of een biertje samen met onze vrienden en andere gasten.Bedankt lieve Marion voor de goede zorgen tot binnen enkele maanden!!!

• 10Kees Freijer20-09-2020

Een top adres.

Wat een geweldige geest house is dit. En wat een vriendelijk onthaal. Ook het eten was gewoon top niks was te veel. Ook de wijn proeverij en de huifkar tocht waren geweldig. Echt een aanrader en we komen zeker terug zo gemoedelijk je voelt je gelijk thuis.

Bedankt

• 10Jeannie & Cor Habraken15-09-2020

geweldige week gehad

Wij zijn nu voor de 8e keer bij Marion Schut in Haus Mona Lisa in Neef geweest. We hebben weer een geweldige week gehad en Marion regelde weer de wijnproeverij en de huifkar tocht. We hadden schitterend weer dus veel gefietst en mooie plaatsjes bezocht. Iedere morgen een heerlijk ontbijt dan kun je er weer tegen. 's-Avonds op het terras altijd heel gezellig met andere gasten. Marion we komen zeker weer terug.

• 10Ruben09-09-2020

Heerlijk!

We gaan inmiddels al jaren naar Haus Mona Lisa aan de Moezel. Iedere keer is het een feestje om hier naar toe te gaan. De gastvrijheid van Marion is top! Alles altijd perfect geregeld. (We hebben voor volgend jaar alweer geboekt!)

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10J. Timmerman08-09-2020

Geweldig pension!

Wederom genoten van het heerlijke pension Mona Lisa in Neef. Direct gelegen aan de Moezel, heb je vanaf het dakterras een prachtig zicht op de rivier de Moezel. Het is de gastvrouw niets teveel om het de gasten naar de zin te maken. Met één woord: geweldig! Houdt er rekening mee, dat het niet de laatste keer is, dat U Neef aandoet....

• 10Meine en Gerrie van der Zee-Dijkstra06-09-2020

Zoals altijd geweldig!!

Weer hartelijk ontvangen met een kop koffie en wat lekkers erbij door gastvrouw Marion. Alles was weer tip top in orde zoals altijd. Schone kamers en een super ontbijt! 'S avonds gezellig met andere leuke/gezellige gasten in de serre gezeten. Elke keer geniet je ook weer van het mooie uitzicht die je hebt vanaf Haus Mona Lisa op de Moezel. Marion en ook Malou bedankt voor de goede zorgen en tot de volgende keer!! Groetjes Meine en Gerrie

• 10Gerard en Annemieke Hendriks30-08-2020

Fenomenale week gehad!!

We hebben weer een super verblijf gehad in Gaatehaus mona Lis met een fantastiche gastvrouw Marion! Netjes schoon De kamers vriendelijkE en behulpzame Gastvrouw Marion En een overheerlijk Ontbijtalles erop en eraan!!! Beter kun je het niet hebben hier!! Daarom komen we ieder jaar weer terug!! Omdat het thuiskomen is en alles erg goed is!!😊😊👍👍

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Virginie22-08-2020

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in Mona Lisa Haus bij Marion. We werden heel hartelijk ontvangen, werden ook goed geholpen bij het kiezen van uitstapjes met onze 2 kleine kinderen én hond. We vonden het zo goed dat we 2 dagen bijboekten. Ideale ligging vlak aan de Moezel en niet ver van Cochem! Supermooie streek. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Krista van Klink-van Teeseling22-08-2020

Fantastische week en uitgerust terug naar huis

Wij komen hier al 8 jaar en ook nu hebben we weer een fantastische week gehad. Wij beschouwen dit mooie, unieke, schone, gezellige gasthuis inmiddels als ons tweede thuis. We hebben inmiddels in bijna alle kamers gelogeerd en die bevatten alles wat je nodig hebt voor een fijn verblijf. De lieve gastvrouw Marion zorgt er altijd weer voor dat je aan niets ontbreekt. Ze heeft ook altijd wel weer een idee voor iets nieuws om te doen en weet alles over de omgeving. Vanuit dit gasthuis kan je echt ALLE kanten op richting de Moezel, maar er ook vanaf. Het is een prima uitvalsbasis. Na 8 jaar is er nog steeds genoeg te ontdekken en ook nu hebben wij weer zat mooie nieuwe wandelingen ontdekt en nieuwe dingen mogen zien. Ook het ontbijt is heerlijk en de gezelligheid in de avond op het terras of als je wilt lekker samen op de kamer. Zeker een dikke, vette aanrader! Je bent gewaarschuwd.... Nadat je er 1 keer bent geweest ben je verslaafd!!!

Gereisd met partner in juli 2020

Pension Haus Mona Lisa info