Pension Haus Mona Lisa

605 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Super fantastisch!

Angeline
17-10-2018

Mona Lisa ligt direct aan de Moezel een geweldig mooie fijne plek om s'avonds te genieten van een heerlijk glas Moezel-Wijn de kamers zijn ruim en comfortabel ingericht met een douche inclusief douche-crème en shampoo, de ontbijt ruimte is ruim en het ontbijt is geweldig lekker, een echte aanrader voor het hele jaar, Marion is een geweldige gastvrouw en heeft veel leuke tips, wat er in de buurt te doen is,

Geweldig adres met hele aardige gastvrouw

Yvonne Visser
17-10-2018

Hele aardige gastvrouw, mooie kamers, fantastisch ontbijt, geweldige omgeving om te wandelen. Neef is een klein maar mooi dorp. Als ik dan een minpuntje moet noemen, dan is het dat er in het dorp weinig te beleven valt. Maar als je meer bedrijvigheid zoekt ben je zo in een andere plaats zoals Zell.

Grote klasse!

Theo Batenburg
16-10-2018

Prachtig verblijf aan de oever van de Moezel, binnen/buiten terras, heerlijke bedden, zeer goed ontbijt en heel goede en vriendelijke verzorging door Marion Schut en Malou. Altijd klaar voor een praatje en advies. Mijn partner komt hier al 11 jaar en voor mij was het al weer de 2e, en wij hopen dit nog vele jaren vol te houden! Marion bedankt en graag tot ziens

onvergetelijk, namens ons drietjes.

Klaas Moen
16-10-2018

Wij waren met z'n drieen te gast in Neef aan de Moezel als gast van Haus Mona Lisa .

Het verblijf daar voldeed voor 100% aan onze verwachtingen, waarbij gastvrouw Marion schitterde met haar verzorging van het ontbijt dat heel goed en uitgebreid was, en in een zeer gemoedelijke serre of binnenruimte genuttigd kon worden.

De wijnavond met proeverij en een overheerlijke maaltijd bij Boendgen was weer ouderwets goed en bere gezellig.

De huifkartocht naar de Calmont was ook zeker de moeite waard , waarbij Marion voor de nodige hapjes en natuurlijk drankjes gezorgd had.

Zeker een heel grote aanrader.

Fantastisch!

Wim en Tosca
13-10-2018

Het was weer heerlijk bij Haus Mona Lisa, de kamers zijn mooi en schoon, het uitgebreide heerlijke ontbijtbuffet, de vriendelijke gastvrouw Marion, voor wie niets teveel is, het dakterras met uitzicht op de Moezel, het is er in 1 woord geweldig !!

Geweldig.

Gerda Mulderije
6-10-2018

Geweldige locatie!! Alles was goed .

Diana Kerstens
30-9-2018

Wij vonden alles supergoed.

Heel sfeervol gasthaus waar je jezelf gelijk thuisvoelt.

Alles netjes en schoon onderhouden.

Een vriendelijke gastvrouw vol leuke tips en in voor een praatje.

Heerlijk ontbijt verzorgd door haarzelf.

Onze volgende boeking bij haar al weer gedaan.

P.C Croes
29-9-2018

Wij zijn er van 21-09-tot 28-09-2018 geweest voor de 4 maal en het blijf er gezellig en goed vertoeven zeer goede gastvrouw Marion zeer goed ontbijt en als je iets van de omgeving wilde weten was Marion berijdt u dat te vertellen en ook een 10 met een griffel voor Marloe elke dag schone handdoeken zeer mooie en schone kamers alles keurig schoon zeker herhaling vatbaar

Fantastisch! Kom hier zeker terug.

Joke Holwerda
25-9-2018

Dat het een goede keuze is. Gezellig, het voelt als thuiskomen!

Fantastisch, het kon niet beter!

Meine en Gerrie van der Zee-Dijkstra
22-9-2018

Wij komen hier al jaren en altijd super goed en gastvrij, mede door Marion. Onze kinderen en kleinkinderen en moeder hebben wij afgelopen weekend hiermee naar toe genomen. Zij delen ons enthousiasme over Haus Mona Lisa, over gastvrouw Marion, over de ligging, over de verzorging, over de gastvrijheid. Iedereen was het er over eens: een dikke 10 voor Marion!!!!!! Lieve Marion, namens ons, onze kinderen, kleinkinderen en moeder: Reuze Bedankt voor alles!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.