Pension Haus Mona Lisa

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

Pension info

Meer pension info

Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

707 reviews over Pension Haus Mona Lisa

• 10Jeannie en Cor Habraken29-06-2020

Hier moet je geweest zijn, zo gezellig.

Wij zijn al voor de 7e keer terug bij Marion in Haus Mona Lisa. Iedere keer is het weer thuis komen als we er zijn. Zeer gastvrij, schone en goede kamers, een heerlijk ontbijt ondanks de corona krijgt Marion het toch voor elkaar en een heerlijk mooi uitzicht over de Moezel. Ze organiseert een weinprobe en een huifkartocht naar de Calmont, grote aanraders want het is altijd leuk. Ook kun je Gastetickets krijgen waar veel voordeel mee is te halen,

• 10Anita en Jos van Bentum29-06-2020

Super genoten

Ik geef Mona Lisa een 10 Je voelt je heerlijk thuis alles is goed verzorgd Heerlijk bed prachtig uitzicht Wij gaan snel weer

• 10Petra Konings21-06-2020

Schone kamers, Marjon de eigenaresse is heel gastvrij. We voelden ons meteen thuis. Mooi uitzicht vanaf het balkon en kamers. Klein en dus ook altijd tijd voor een praatje en tips waarheen te gaan in de omgeving. Ontbijt is super.

• 10Pieter Van Haren21-06-2020

Zeer gastvrije en hardwerkende gastvrouw , Marion. Mooie omgeving met vele bezienswaardigheden in de omtrek. Directe ligging aan de moezel rivier met mooi uitzicht. Grote , schone kamers en een goed verzorgd ontbijd. Zeker een aanrader.

• 10Herman en Aniet17-06-2020

Heerlijk pension aan de Moezel

Wij hadden twee nachten een kamer geboekt in Haus Mona Lisa. Wat een warm welkom door gastvrouw Marion, we kregen gelijk een kopje koffie en ondanks dat we veel te vroeg waren konden we gelijk onze kamer in. 's ochtends een heerlijk ontbijt met uitzicht op de moezel. Schone ruime kamer, 's avonds een lekker moezel wijntje drinken op het terras, heerlijk relaxte sfeer in het pension. Marion je bent een top gastvrouw! We komen zeker weer terug.

• 10John en Adrie06-06-2020

FANTASTISCH

Fantastisch Gasthaus. Erge mooie kamers. Heerlijk ontbijt met voldoende keuze voor iedereen. En een lieve gastvrouw. Je voel je daar gelijk thuis . Met een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen langs de moezel. Leuke dorpjes en grotere steden om te bezoeken . Echt een aanrader.

• 10A.J.G. Verpoort06-04-2020

geweldig

Wij zijn met Carnaval 5 dagen op vakantie geweest bij Mona Lisa (Marion) en zoals altijd gezellig Zeer mooie slaapkamer( van Gogh) en een heerlijk ontbijt zoals altijd Goede Gastvrouw ( Marion) het is een aanrader om er een vakantie te maken

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Annelies & Albert30-03-2020

GEWELDIG

Zoals ieder jaar met Carnaval zijn wij 5 dagen op vakantie geweest bij Mona Lisa (Marion) en het heeft ons zoals altijd goed bevallen. Wij zijn vanaf 2008 minstens 3 x per jaar bij Mona Lisa ( Marion) op vakantie en ik zou iedereen aanraden er eens er naar toe te gaan Goede gastvrouw en alles netjes verzorgd

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Claes werner18-03-2020

Supermooie ligging bij de Moezel

Mona Lisa in Neef is een uitzonderlijke B&B met mensen die er alles aan doen om een verblijf te garanderen waar alles tot in de puntjes geregeld is ! De kamers zijn er erg netjes,het ontbijt is zeer variabel en erg lekker .... Deze B& B is prijs kwaliteit gewoon top !

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Nicole van craenendonck11-03-2020

TOPPIE - superverblijf aan de Moezel !!!

Enkel pluspunten, heerlijk ontbijtbuffet, ideale ligging naast de Moezel, perfect onthaal, aanrader !! Wij komen er al jaren en gaan er nog heel vaak terug !

Gereisd met vrienden in maart 2020

Pension Haus Mona Lisa info