Pension Haus Mona Lisa

9.7FenomenaalScore uit 766 reviews

Pension info

• Rolstoel toegankelijk
Meer pension info

Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

Tonen op kaart

760 Reviews over Haus Mona Lisa

• 8Rene beukers29-10-2021

Alsof je thuis bent

Heerlijk pension goed ontbijt prima gastvrouw en je voelt je er gelijk thuis. Mooie kamers met prima bedden. Volgend jaar weer kijken ernaar uit.

• 10Rosselle Patrick en Martine25-10-2021

Fantastisch, ons tweede thuis 😍

Terug een geweldige week gehad bij Haus Mona Lisa in Neef aan de Moezel. Ontbijt is super verzorgd, kamers zijn netjes. Je kan ook de trein nemen, fietsen en mooie wandelingen maken. Bij onze lieve gastvrouw Marion en Malou voel je er thuis! Bedankt voor alle goeie zorgen Marion en Malou. Tot gauw...🥰

• 10Wim en Tosca Lücken24-10-2021

Weer een heerlijke week doorgebracht bij Haus Mona Lisa in Neef bij lieve gastvrouw Marion. We hadden weer een luxe kamer met prachtig uitzicht op de Moezel en de sluis bij St. Aldegund. Wat hebben we weer genoten van het lekkere uitgebreide ontbijt, nu ook met roerei, vers klaar gemaakt door Malou, heerlijk, de leuke huifkartocht naar een mooi uitzichtpunt, waar we koffie en een lekker belegd broodje kregen, verzorgd door Marion en de gezellige wijnproefavond bij Gertrud Boendgen met lekker eten, allemaal georganiseerd door Marion. Haus Mona Lisa in Neef is echt een aanrader, prachtige schone kamers, allemaal met eigen badkamer met toilet en niet te vergeten de lieve gastvrouw Marion, die altijd voor iedereen klaarstaat. Wij komen er zeker weer terug !!!

• 9Mevr. Hubers24-10-2021

Super accommodatie en omgeving

Was super gezellig. Mooi gelegen pension vast aan de moezel. Bij mooi weer lekker op het terras en anders in de serre met uitzicht op de moezel. Kamers sfeervol ingericht en schoon. Lekker ontbijt buffet en in de omgeving genoeg te doen.

• 10Diana Kerstens19-10-2021

Was weer super heerlijk genieten

Wij hebben voor de 3e keer weer heerlijk mogen genieten van de gastvrijheid in Haus Mona Lisa met lieve gastvrouw Marion. Niets is haar te veel om je verblijf bij haar zo prettig mogelijk te maken. Complimenten en dank hiervoor. Vanuit het Gasthous kun je altijd heerlijke wandelingen en uitstapjes ondernemen. Op 5minuten lopen is er een treinstationnetje. Wij zijn weer uitgerust naar huis gegaan en hebben voor 2022 al weer geboekt bij haar. Totaal geen minpunten.

• 10Henk en elly19-10-2021

Gewoon geweldig alles goed

Gewoon een top locatie in alle opzichten

• 10Kees freijer18-10-2021

Top adres

Voor de 2e keer weer geweest en het was weer geweldig en wat een top gastvrouw. Die denk echt met je mee om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ook organiseert ze elke keer weer een wijn proef avond en ze komt ook gezellig bij ons zitten praten . Echt top dus. Ook zijn er dit jaar nieuwe bedden en die slapen toch lekker en zo rustig in het dorp. Ook dit jaar maken ze een vers roer eitje voor je dus echt top. En met mooi weer heerlijk op het terras zitten of in de veranda . Wij komen er graag terug.

• 9Freddy Herreman18-10-2021

Mooie ligging met zicht op de Moezel Na een zalige nachtrust in een van de gezellige kamers is er een grote keuze aan het ontbijt buffet en dat alles in aanwezigheid van een super lieve gastvrouw !!!! Zeker aan te raden 💖💖

• 10Anita18-10-2021

Heerlijk weekend gehad bij Mona Lisa!

We kregen een prachtige kamer met uitzicht op de Moezel, elke morgen was er een heerlijk ontbijtbuffet. Marion is een hele aardige gastvrouw die allerlei informatie geeft over wat er te doen is in de buurt. We hebben genoten en we hebben meteen een kamer geboekt voor mei 2022.

• 10Fam. Hoogendijk30-09-2021

Een warm welkom.....

Helaas geconfronteerd met hoog water en extreme neerslag in Ediger onze caravan in veiligheid gebracht en opzoek naar een wat hoger gelegen dorp, Neef in dit geval en op de bonnefooi als verzopen katjes aangeklopt bij een ons niet bekende Mona Lisa. Een lief vrouwtje begeleide ons snel naar boven naar de eigenaresse en ondanks de drukte kon ze nog een plaatsje vrijmaken. Wij zijn geen pensionmensen maar echte kampeerders maar de week dat we bij Mona Lisa verbleven was een uitstekend en zeer gezellig alternatief! Klasse dus en een aanrader. Rest ons te proberen de overstromingen te vergeten en de littekens die het ook bij ons heeft achtergelaten te vergeten (ivm met direct betrokken Duitse kennissen) , maar de tijd dan we in Mona Lisa verbleven gaf toch een stukje rust en een veilig gevoel. Respect!

Pension Haus Mona Lisa info

Building information