Pension
9,7

Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

658 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Bij Mona Lisa is het prettig vertoeven.

B van Eden
20-8-2019

Gastvrij, schoon, goede locatie. Vriendelijke gastvrouw.

Wederom een fantastische vakantie!

Krista van Teeseling
18-8-2019

Wij komen al jaren met heel veel plezier bij gasthaus Mona Lisa. Marion is een fantastische gastvrouw en zorg dat het je aan niets ontbreekt. De kamers zijn altijd tip top in orde en mocht je iets extra's nodig hebben, dan kun je dat altijd aangeven. Het ontbijt is heerlijk en als je lekker weg bent geweest kun je, samen met de andere gasten, lekker van het Moezel uitzicht genieten in de glazen serre of het terras. De kamers zijn altijd heerlijk schoon en fris en van alle gemakken voorzien. Je kunt zelf kiezen hoeveel luxe je wilt. De luxe kamers zijn bijvoorbeeld wat groter en hebben Moezel uitzicht, maar zelfs in het kleinste kamertje kun je prima vertoeven en heb je alles wat je nodig hebt. Voor ons is dit inmiddels een tweede thuis geworden en wij zien daar vaak ook gasten terug die er al jaren komen. De gezelligheid en goede zorg is elk jaar weer als een warm bad. Wat fantastisch dat Marion dit zo voor elkaar heeft elk jaar weer.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig adres voor een onvergetelijke vakantie.

Albert Warnshuis
15-8-2019

Wij hebben met ons vieren een fantastische week gehad bij Haus Mona Lisa. We hadden 2 kamers gereserveerd, de Klimt, en de Warhol, prachtige kamers met fijne boxspring bedden, de Klimt had ook nog een woonkamer waar we met ons vieren konden verblijven. Beide kamers met zicht op de Moezel, en de sluis. Het prachtige dakterras waar we s avonds heerlijk konden zitten, samen met andere gasten, onder het genot van een drankje uit de koelkast van Marion. Marion is een fantastische gastvrouw, ze vertelt alles wat je maar wilt weten. Zo hebben wij een treinreis gemaakt naar Koblenz, en Trier, We hebben genoten van een Weinprobe, en een huifkartocht Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, met alles erop en eraan, geweldig. Het mooie weer, maakte het geheel tot een onvergetelijke week. Het is zeker voor herhaling vatbaar, wij zijn al op leeftijd, maar als de gezondheid het toelaat gaan wij zeker terug, naar onze lieve gastvrouw Marion.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Super goed gasthaus

Tanja en Jan Allewijn
12-8-2019

Wij hebben een week bij Hans Mona Lisa gelogeerd. Wat hebben wij het goed naar ons zin gehad. En wat was het gezellig met alle mensen die er waren. Leuke wijnproeverij gehad en een fantastische huifkartocht. Gastvrouw Marion nogmaals bedankt voor de super week. We komen zeker volgend jaar weer terug

Fantastisch.

Dick Hoeke
12-8-2019

We komen hier al voor de zevende keer en het is net of je thuiskomt . Eerst een hartelijk ontvangst met een drankje en een praatje. Dan de goed verzorgde kamers met heerlijke bedden en het uitzicht. Alleen had ik de pech dat ik in het ziekenhuis belande. Maar we zijn fantastisch geholpen door Marion,die heeft gezorgd voor verlenging van kamers voor onze mede reizigers en mijn vrouw. Daar zijn we Marion heel dankbaar voor,in een woord fantastisch.

Kees en Bets
12-8-2019

Wij komen hier jaarlijks terug en het is gewoon een topadres, mooie kamers, heerlijk ontbijt en niet te vergeten een geweldige gastvrouw Marion

Een fantastische gastvrouw Marion 🔝

Gijbels Reinhilde
9-8-2019

De rust en gezelligheid, een heelfijn verblijf gehad 👌🏼, was tekort 😉

Gereisd Met partner in augustus 2019

Een fantastische plek om te genieten

R J Alma
29-7-2019

Haus Mona Lisa is een plek waar Gastvrijheid en Gezelligheid met een hoofdletter G geschreven wordt. De kamers zijn schoon het ontbijt vers en het uitzicht prachtig We hebben op het terras in de avonden met z'n allen heel gezellig onder het genot van een heerlijk Moezelwijntje of een biertje samen gepraat gelachen en genoten. Je ontmoet mensen van alle windstreken uit België Duitsland en Nederland ieder met zijn eigen gewoontes en "eigenaardigheden". Er worden regelmatig wijnavonden met heerlijk eten en huifkartochten door de omgeving gemaakt. De omgeving is prachtig en voor elk weertype is er wel wat te doen, het station is vlakbij met ieder uur een trein naar Trier en Koblenz en een afslag van Bullay naar Traben Trarbach. Vooral het restaurant bij de sluis is aan te raden, ouderwets Duits met hele redelijke prijzen heerlijk eten en vriendelijke bediening. Mona Lisa is top als je van gezellig en gastvrij houd.

Alle lof!

Ronald Niemeijer
26-7-2019

Dit schrijf ik terwijl wij nog te gast zijn in Haus Mona Lisa. Maar wat schrijf je als alles hier al geschreven is? Wat kun je daar nog aan toevoegen? Alles wat in positieve zin geschreven is, klopt allemaal. Een paar dagen nagedacht wat ik als verbetering zou kunnen aanbevelen. Maar ik weet niets te benoemen. Uitstekend = Uitstekend in alle opzichten. Dit geldt voor alles: ontvangst, persoonlijke aandacht, properheid van de kamers, gezelligheid, locatie, ontbijt (verse broodjes!!), familiair, aanspreekbaar, gastvriendelijk. Verbeterpunten: geen. Kortom: alle lof!!

Marion, eigenaresse, 27-7-2019

Dankjewel voor deze geweldige review Ronald en graag tot een volgende keer

In 4 woorden, een geweldige vakantie bestemming.

Gerda en Arno Schmidt
16-7-2019

Hebben een zeer goede week gehad. Kamer en sanitair prima in orde. Ontbijt prima verzorgd. Eigenaresse Marion zeer behulpzaam in alle opzichten, zoals het verstrekken van benodigde informaties en het organiseren van uitstapjes bij de lokale bevolking {wijnproeverij en huifkartocht}. Locatie uit de kunst n.l. prachtig uitzicht op de Moezel vanaf het dakterras. Al met al een prima adres om aan te bevelen.

Marion, eigenaresse, Sat Jul 27 2019 11:28:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dankjewel Gerda en Arno voor de hele goede review en graag tot een volgende keer

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.