Géén boekingskosten

9.7FenomenaalScore uit 789 reviews

Pension info

• Rolstoel toegankelijk
Meer pension info

Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

783 Reviews over Haus Mona Lisa

• 9René Hoeijmans08-08-2022

een kei goed B&B , echt huiselijk.

Marion is een gezellige en behulpzame gastvrouw , er heerst een warme sfeer in het huis , morgens een goed ontbijt , mooie en centrale locatie aan de moezel. In de buurt maar ook op rijafstand vele gezellige goede restaurants. Zelfs naast de B&B een goed restaurant. Trein opstapplaats op minuten loop afstand , alle mooie plaatsen bereikbaar met de trein , mooie bijkomstigheid. Oftewel een goed B&B voor een zéér mooie prijs , met een lieve gastvrouw / vrouwen

• 10Fenno van Norden04-08-2022

Top Vakantie

Top Vakantie. Wij zijn voor de tiende keer bij Haus Mona Lisa geweest en het was weer zoals van ouds, lekker geslapen en een heerlijk ontbijt waar niets aan ontbreekt. S'avond heerlijk op het terras gezeten met de gezellige gasten, we hebben genoten. Marion en Malou bedankt voor alles het was weer geweldig. Fenno en Trudie

• 10George Muis03-08-2022

Het was weer geweldig!!!

We zijn hier al meerdere keren geweest en zoals gewoonlijk was het weer super!!!

• 10Bianca01-08-2022

Geweldig!

Het was geweldig om weer bij de MonaLisa te zijn. Met de gastvrijheid van Marion, de mooie kamer met uitzicht op de bergen en de moezel, het lekkere ontbijt en met veel mogelijkheden om er op uit te gaan! Wij komen heel graag weer terug!

• 10Bianca31-07-2022

Geweldig!

Heerlijk om weer te gast te zijn bij de Mona Lisa. Waar gastvrijheid op nummer 1 staat. Met een mooie kamer met uitzicht op de bergen en de Moezel. En waar je na een lekker ontbijt, volop mogelijkheden hebt om er op uit te gaan. Wij komen heel graag weer terug!

• 10Anita31-07-2022

Geweldig verblijf!

Heerlijk pension, prachtige ligging aan de Moezel, mooie kamers, heerlijk ontbijt en een hele vriendelijke gastvrouw Marion die alles doet om het je naar de zin te maken. En vooral ook hele goede tips geeft. Wij komen hier heel erg graag!

• 10JAN COENRAADS23-07-2022

Wat was het weer fijn om terug te zijn

Het was voor mij weer super met zo een gastvrouw en alles perfect kamer, bedden ,ontbijt. Ben dan ook snel weer terug toch , even bijtanken aan de MOEZEL.

• 10Cor Habraken19-07-2022

Geweldig

Wij komen al jaren hier bij gastvouw Marion Schut soms meerdere keren per jaar. Prima en schone kamers met uitstekende bedden. 's-Morgens staat er een heerlijk ontbijt klaar en bij terugkomst van een dagje genieten is het goed vertoeven op het terras met uitzicht op de Moezel. Marion organiseert ook diverse activiteiten zoals een huifkartocht en een super gezellige wijnproeverij met buffet. Ook is goed te merken dat andere gasten zich ook thuis voelen.

• 9Hilco Berghorst18-07-2022

Wij komen hier graag terug

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Mona Lisa,mooie kamer fijne bedden Geweldige gastvrouw,en behulpzaam.

• 9Adrie en Nelly Kenters17-06-2022

Was weer erg gezellig. Marion is een kanjer

Is prima verblijf, leuke en zorgzame gastvrouw. Prima kamers en bedden. Leuke omgeving. Ook organiseer Marion zelf ook leuke uitjes, huifkar tocht en wijnavond. Ontbijt is zeer goed. We gaan hier al meerdere jaren naar toe

Pension Haus Mona Lisa info

Het complex