Pension Haus Mona Lisa

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Fenno en Trudie uit Maarssen
21-7-2018

We waren dit jaar voor de tiende keer bij Mona lisa in Neef en het was er als van ouds, mooie kamer en een prima bed.

Het ontbijt is zeer uitgebreidt en het ontbreekt ons aan niets, we worden altijd goed verzorgd door Marion en Malou.

We hadden geweldig weer, s’avonds zaten we gezellig te praten met de andere gasten.

We hebben het weer prima naar ons zin gehad, dus Marion en Malou tot volgend jaar maar weer.

Thuiskomen in Neef.

Tonny Smit
19-7-2018

eigenlijk bevalt ons alles aan Haus Mona Lisa

de gastvrouw , de gastvrijheid, het ontbijt , de kamers, het dorp.

er is in onze ogen niks verkeerd. vanuit Haus Mona Lisa zoveel mogelijk om de regio te verkennen om later terug te keren naar het veilige honk.

iedere ochtend een goed ontbijt en een praatje met de gastvrouw.

kortom een heerlijk verblijf.

Fantastisch pension met een geweldige gastvrouw!

J. Timmerman
15-7-2018

Ondanks dat we maar 4 dagen voor aankomst hebben geboekt, regelde Marion een mooi appartement, op een minuutje lopen van het pension. Elke morgen een heerlijk ontbijt op het dakterras van het pension, met uitzicht op de boten in de Moezel. En 's avonds genieten van een heerlijk wijntje op het dakterras. Het pension ligt op een unieke locatie, met superuitzicht op de Moezel, o.a. op de sluizen van St. Aldegund. Het is Marion nooit teveel, om adviezen te geven, of andere zaken te regelen. Super! Op loopafstand een stuk of 5 restaurants, waar je voor weinig geld een prima maaltijd krijgt. Volop wandel- en fietsmogelijkheden in directe omgeving. Zowel Traben-Trabach en Cochem goed op de fiets te doen. ( beide 50 a 55 km )

Het was er fantastisch,

Goed verzorgd , gastvriendelijke mensen, schoon en super ontbijt.

Vanaf Haus Mona Lisa kun je alle kanten op en overal is het mooi .

Zeker voor herhaling vatbaar want nog lang niet alles gezien.

Het waren weer gezellige,fijne dagen en we komen

Marleen Schepers
10-7-2018

Een heel fijn pension met super goed ontbijtbuffet.

Marion is een heel vriendelijke,gastvrouw.

Niks is haar teveel.

Tot de volgende keer.

Vlaanderen
9-7-2018

We waren hier al veel vaker en het bevalt ons nog steeds heel goed dus Marion het was weer geweldig heerlijk ontbijt mooie kamers.

Gezellig op het terras met andere gasten onder het genot van een moezel wijntje of biertje de boten langs zien varen.

Een echte aanrader om naar toe tegaan

familie knikker.
1-7-2018

Het is altijd super goed verzorgd.

In één woord geweldig

Cor habraken
23-6-2018

Wij zijn hier nu voor nu voor de 4e keer geweest en het zeker niet de laatste.Marion is een fantastische gastvrouw die het iedereen naar zijn of haar zin wil maken.

De kamers zijn altijd heel netjes en sfeervol aangekleed met thema's van bekende schilders. De bedden zijn prima en het badlinnen wordt ook regelmatig bijgevuld. Ze weet altijd haar gasten te verwennen maar ook met een gezellig praatje. Het ontbijt is altijd keurig verzorgd en het is dan ook haar moment om gezellig bij de gasten te zijn. In de koelkast staat voldoende drank en je kunt het allemaal zelf regelen. Er zijn voldoende restaurantjes in de buurt waar je gezellig en goed kunt eten. Bij Marion in Haus Mona Lisa is het altijd goed vertoeven en wil je zeker nog een keer terug komen

Fantastisch plekje aan de moezel.

Annie de leeuw
16-6-2018

Wij hebben het weer heerlijk gehad bij Marion. We werden s'morgens verwend met een heerlijk ontbijt buvet. We hebben genoten in de serre met het mooie uitzicht over de moezel en de sluis.

In één woord Fantastisch

Hellen van Dam
16-6-2018

In een woord geweldig, echt een aanrader hier al meerdere malen geweest, warm welkom door de gastvrouw altijd even goed en heerlijk ontbijt mooie kamers en en veel gezelligheid en een super mooie omgeving wij komen zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Mona Lisa scoort een 9.59 uit 10 op basis van 579 reviews.