Géén boekingskosten

9.7FenomenaalScore uit 805 reviews

Pension info

• Rolstoel toegankelijk
Meer pension info

Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

805 Reviews over Haus Mona Lisa

• 10Lisa Scheerder18-11-2022

Super

Ik heb een super verblijf gehad. Fijne kamers, heerlijk ontbijt en een gastvrij welkom!

• 10Wim en Tosca03-11-2022

Fantastisch !!!!

Wat hebben we van 16/10 tot 23/10 weer een heerlijke week gehad bij Haus Mona Lisa in Neef. De kamer met Moezelzicht was weer prachtig, het uitzicht vanuit de serre op de Moezel, het heerlijke ontbijtbuffet, de gezelligheid met de andere (bekende) gasten, de wijnavond bij Gertrud Boendgen, georganiseerd door gastvrouw Marion, was ook heel gezellig met lekkere wijn en heerlijk eten. De lieve, goede zorgen van gastvrouw Marion, haar is echt niets teveel. Het was in 1 woord weer fantastisch !!! Op naar de volgende keer !!!

• 10van Til29-10-2022

Fantastisch landschap, schilderachtige plaatsen

Het Moezeldal splist op romantische wijze de Eifel van de Hondsrug. Hierdoor ontstaat een prachtige schakering van 3 verschillende landschappen met daarin zeer veel schilderachtige plaatsjes, ruïnes, kerken, kloosters en kastelen. Haus Mona Lisa is een pareltje aan de oever van de Moezel. Schoon, ruim, gezellig, heerlijk ontbijt. Dit alles onder bezielende en vriendelijke leiding van Marion. Die geen moeite te veel vindt om jou een fantastische vakantie te bezorgen.

• 9Grietje Verhoek- vd Kolk28-10-2022

Half pension

Wij hebben weer genoten. Was erg gezellig en een hartelijk gastvrouw.

• 10Meine en Gerrie van der Zee-Dijkstra12-10-2022

Het voelde weer als thuiskomen!!!!

We hebben een mooie week gehad in Haus Mona Lisa in Neef. Wij waren hier van 4 tm 11 september. We hadden prachtig weer en konden dus héérlijk buiten zitten op het mooie balkon met uitzicht op de Moezel. Ook als je in de serre zit heb je een prachtig uitzicht op de Moezel. Marion is een geweldige gastvrouw met behulp van Malou die ook heel behulpzaam is. Alles is er héérlijk schoon en gezellig!! Een goed ontbijt wat ook een héérlijk begin van de dag is. Het voelt altijd weer als thuiskomen!! Een goede nachtrust is ook altijd belangrijk maar daar hoef je niet over in te zitten, want de bedden liggen hartstikke goed!! Al met al hebben we weer genoten van onze week in de Mona Lisa.

• 10Diana Kerstens02-10-2022

Voelde weer als thuiskomen in Mona Lisa/Neef/Duit

Het was al voor de 5e keer dat wij aan de Moezel in Neef bij Haus Mona Lisa met haar fantastische gastvrouw Marion van een heerlijke relaxte week genoten hebben. Marion is Nederlandse en heel behulpzaam om je advies te geven om leuke uitstapjes te maken en deze zelf ook regelmatig voor haar gasten organiseert. Ze geeft zelfs de service dat je tussen Trier en Koblenz gratis met de trein kunt reizen. Verder zijn de kamers heel netjes en schoon met heerlijke bedden. S'morgens kun je van een heerlijk ontbijt genieten. Dus je voelt je er heel welkom en thuis. Zeker aan te raden om heerlijk van een Moezelvakantie te genieten. Wij hebben voor 2023 alweer geboekt bij haar in Neef, Duitsland

• 10Jan Coenraads01-10-2022

Fantastisch en rustig met weinig doorgaand verkeer

Het fantastische uitzicht vanaf het balkon op de Moezel met vooral zicht op de grote vrachtschepen voor de sluis is voor mij genieten

• 10Van Hoof Tania01-10-2022

Een prachtige locatie met een super vriendelijke p

Een prachtige locatie vlak aan de Moezel. Met uitzicht op de Moezel, bergen en de wijngaarden. Een super vriendelijke, behulpzame pensionhoudster. Mooie kamers, lekker ontbijtbuffet en een fijne huiselijke sfeer. S avonds lekker genieten op het terras met uitzicht op de Moezel en gezellig bijpraten met de andere gasten. We hadden het er super naar onze zin en volgende vakantie is reeds geboekt.

• 10Fam. Oosterbeek.16-09-2022

Vriendelijk en servicegericht verblijf!

Centraal gelegen aan de Moezel is dit de uitgelezen plek voor een heerlijke relaxte vakantie, en een ideale uitvalsbasis voor het bezoeken van toeristische attracties in dit schitterende gebied. Door de vriendelijke en servicegerichte rol van de Nederlands gastvrouw Marion, voelt een bezoek aan Mona Lisa iedere keer weer als thuiskomen.

• 10Van Roe Eddy11-09-2022

Het is daar gezellig en komen zeker terug

Heel goede locatie Top bediening Onze nieuwe datum ligt al vast

Pension Haus Mona Lisa info

Het complex