Hotel Eifelhotel Malberg

Hotel Eifelhotel Malberg

We hebben een aantal aanbieders voor Eifelhotel Malberg voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Eifelhotel Malberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super motorweekendje op heel mooie lokatie.

Johan Boudewijns
15-7-2018

Wij (een groep motorrijders) vanuit de Antwerpse kempen en daarrond hebben het afgelopen weekend (13-15/7) doorgebracht bij Ronald en Gret'l in hun mooie Eifelhotel Malberg, mijn collega's vatten het samen als; goed geslapen (ik vond het ook een heel goeie matras), goed gegeten, zeer gezellige uitbaters, prachtig uitzicht vanop terras en zeer redelijk van prijs. Ook goei garage's voor de motors te parkeren. Van 1 van mijn collega's krijg ik te horen dat de waterleiding wat moeilijk deed, wat lucht in de leiding ofzo. Maar al bij al super weekendje gehad.

Wij waren nu met de motor, maar evengoed zeer mooie streek om te wandelen/fietsen.

Super gezellig hotel. Prima geschikt (maar niet alleen) voor motorrijders.

Gereedschap, af te sluiten garage en eten in het zonnetje.

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

Herman en Mirjam
8-7-2018

Een geweldig motorhotel👍supergezellige gastvrouw en gastheer!Geweldige keuken,met als kok de gastheer.de gastvrouw voorziet je van de diverse drankjes! Motors gestalt in garage boxen centraal gelegen voor diverse trips.kortom een geweldig Hotel 👍nogmaals dank Gret'l en Ronald.

Aan te bevelen aan elke motorrijder

Johan schoonen
2-7-2018

Je komt niks te kort het eten buffet en BBQ op zaterdag was standaard maar voor elk wat wils niks mis mee.

Voor herhaling vatbaar.

Pieter Pie
2-7-2018

Goed hotel, prima gastheer en gastvrouw, ligging perfect met uitzicht op 2 dorpen en een kasteel. Prima kamer en heel erg goed eten (3 gangen). Voor herhaling vatbaar. En heeeeel gezellig. :)

zeker voor herhaling vatbaar.

michael
2-7-2018

ligging was goed, gezellig en vriendelijke eigenaren.

in 1 woord : Fantastisch, een aanrader !

Jos en Lieve THEIWIS MEUGENS
29-6-2018

Na een eerste verblijf begin mei waren wij hier nu voor de tweede maal, dit keer tesamen met mijn schoonbroer en schoonzus. Net als de eerste keer werden we zeer hartelijk ontvangen door Ronald en Gret'l, alsof we hier reeds tientallen keren geweest waren. Wij hadden 2 propere, nette, verzorgde kamers vooraan het gebouw met een prachtig uitzicht op de dorpjes Malberg en Kyllburg. Na uitgepakt te hebben hebben we een lekker glaasje gedronken op het buitenterras, nadien hebben we genoten van een 3-gangendiner, klaargemaakt door Ronald zelf. Om vingers en duimen van af te likken !!

Na een verkwikkende nachtrust hebben we 's morgens genoten van een uitgebreid ontbijt waarna we met de motor de streek zijn gaan verkennen.

Het verblijf was net als de eerste keer AF, werkelijk niets op aan te merken, we maken nu al plannen om zeer binnenkort opnieuw te boeken !!

Aanrader, top hotel!!

C Vink
29-6-2018

Dit motorhotel is een echte aanrader. Wij zijn hier voor de 2e keer geweest.

Accomodatie is ronduit uitstekend, met het uitzicht op het dal.

Voor de eigenaren is niets teveel, erg vriendelijke mensen.

Diner en ontbijt zijn goed tegen een erg redelijke prijs.

Parking voor de motoren is goed geregeld.

Heel moie locatie.

bromfietsclub neer.
27-6-2018

Zeer vriendelijke bediening en gastvrije mensen.

Echt gezellig

René
24-6-2018

Gretl en Ronald zijn hartelijke gastvrouw en -heer. We hebben ons echt vermaakt. Eten en drinken is echt goed voor een motorhotel. En het uitzicht vanaf het terras aan het eind van de motordag met een groot glas bier en een sigaar maakt het een leuke locatie voor een motorweekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelhotel Malberg in Malberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelhotel Malberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eifelhotel Malberg scoort een 8.96 uit 10 op basis van 65 reviews.