Hotel Eifelhotel Malberg

Kleine hotels
Hotel Eifelhotel Malberg

We hebben een aantal aanbieders voor Eifelhotel Malberg voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Eifelhotel Malberg in het Nederlands

Alex Loef
5-9-2018

De kamers zijn prima, het eten ook. Dit geldt eigenlijk voor alles.

Bert Majoor
2-9-2018

Perfect hotel met vriendelijke mensen en erg goed te eten.

Helemaal prima!!!

Jan Bussen
2-9-2018

Prima hotel als basis voor motortochten!!

HotelSpecials.nl

Prima hotel op een top locatie.

K.Bussen
2-9-2018

Prima geregeld, top locatie!

Geweldig hotel

Louis
27-8-2018

Goed “motor” hotel met een zeer vriendelijke gastvrouw/- heer. Goede service en lekker eten, goede bedden, schone kamers in een mooie omgeving. Ideale en mooie lokatie als vertrekpunt om de omgeving te verkennen. Zeker de moeite waard om nogmaals terug te komen.

Echt Geweldig!

Gert van der Maas
24-8-2018

Super gastvrije eigenaren en waanzinnig mooie ligging!

Heerlijk motorweekend met de verzorging die daar b

Joost Rietveld
22-8-2018

Met een groep van 8 motoren hebben we een weekend gelogeerd in Eifelhotel Malberg. Ontvangst is allerhartelijkst, motoren in de garage, heerlijk gegeten waarbij de BBQ zeker niet onvermeld mag blijven. Prima geslapen, goeie douches en een lekker ontbijt. Precies zoals motorrijders verwend willen worden. Ik beveel Eifelhotel Malberg van harte aan.

Prima en eenvoudig hotel. zeer vriendelijk ontvangst en niets is de gastvrouw en gastheer te veel. wij waren met 8 motoren en deze vonden allemaal een onderkomen in 1 van de 3 garages. het hotel is ook zeer kindvriendelijk. prima eten en op de zaterdag een erg goede barbecue. het is ook erg prettig dat je met de lift vanuit de garage's naar de kamers kunt komen. vanaf het terras, onder het genot van een drankje, heb je een schitterend uitzicht.

Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Vanessa
8-8-2018

Superleuk hotel, fijne mensen en een fantastische sfeer.

Schitterend

Alex Smit
7-8-2018

Alles was perfect geregeld...heerlijk eten

Ruime kamer

Schone badkamer

Enthousiaste gastheer en vrouw

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelhotel Malberg in Malberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelhotel Malberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.