Hotel Eifelhotel Malberg

Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
Hotel Eifelhotel Malberg
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Eifelhotel Malberg voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Eifelhotel Malberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

superhotel

Anton, 21-5-2018

Geweldige eigenaren mooie uitzicht over malberg eten superlekker vooral zaterdag de bbq een aanrader:)kamer goed schoon kom zeker nogeens terug nogmaals bedankt.

Het was heerlijk

Monique, 19-5-2018

Met een groep vrienden samen met de motor heerlijk bij eifelhotel Malberg geweest. Er is goed voor ons gezorgd. Heerlijk eten en drinken en goede bedden. Fijne gastheer en gastvrouw. Vooral de traditionele bbq op zaterdag is erg goed.

Ik kom er zeker nog eens.

Roel Verkerk, 3-5-2018

Prima hotel. Voor motoren is plek in de garage. Gastvrije eigenaren.

Hotspot!!

Rene vidal, 20-4-2018

Meerdere bikerhotels geprobeerd in de eifel en moezelregio, maar de gastvrijheid en prachtig uitzicht steekt met kop en schouders boven de concurentie uit. Schone kamer, prima ontbijt en heerlijk diner. Chapeau!! Volgende keer breng ik mijn motormaten mee.

Voor herhaling vatbaar. Zijn met een groep geweest

Cees van Dijk, alias de hoofdpino, 17-4-2018

Gezellig hotel voor zowel groepen als samen. ervaringen van vorig jaar goed opgepakt. Heerlijk en goed verzorgd eten en betaalbare prijzen. Bezoek met een groep motorrijders van 20 personen. Uitstekend verblijf

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Heel gezellig

Fons Buffel, 14-4-2018

De perfecte uitvalbasis voor motortochtjes. Je wordt er met open armen ontvangen en de uitbaters doen alles om het naar je zin te maken. De kamers zijn sober maar heel netjes en voorzien in alles wat je nodig hebt. De Wifi werkt zoals het hoort. Een groot terras aan de kamer en "a room with a view". Het was er heel rustig, ideaal om te ontspannen na een fantastische rit. De motor stond veilig binnen in een afgesloten en heel toegankelijke garage. Het ontbijt en avondmaal waren verzorgd en lekker. Buiten het seizoen en in de week zijn er weinig gasten. Dus ideaal als je ziet dat het droog weer wordt en je er onverwacht enkele dagen tussenuit kunt. Ik was er alleen en het was mijn bedoeling het rustig te houden maar ik kan mij best voorstellen dat je er met een groep mega ambiance hebt.

Wij komen zeker terug.

Martien en Wim, 10-4-2018

Afgelopen weekend bij Eifelhotel Malberg geweest.

Voortreffelijk ontvangen door Gret'l en Ronald.

Prima motorparkeergarage. Fijne ontspannen sfeer.

Prima ontbijt en even goed avondeten.

We hebben een super weekend gehad

Voortreffelijk voor motortochten en sfeer

Martien, 9-4-2018

Zeer vriendelijke en warme mensen die alles in het werkstellen om hun gasten het naar de zin te maken. Het hotel schoon en goed onderhouden. De kamers zijn netjes in gericht. Een aanrader voor motorrijders gezien de mooie ligging van het hotel voor prachtige motortochten.

Fantastisch !

Jos McZ, 8-4-2018

Met gezelschap van 12 op de motor 3 dagen sturen in de Eifel. Het weer was buitengewoon voor april (25 Gr. Max) Super onderkomen genoten met uitstekend ontbijt avondeten (buffet) en op zaterdag BBQ. In een woord heerlijk en prima ruime en schone kamer (4) met fijne bedden. Wat wil een mens nog meer na een flinke toertocht. Ronald en Gret’l bedankt voor de goede zorgen en fijn verblijf. Vast tot een volgende keer.

Een leuke vakantie met de kinderen!

Filip, 8-4-2018

Reeds voor de derde keer in het Eifelhotel Malberg geweest en het was weer super! Ronald, Gret'l en hun hond Tica ontvangen je op een ongedwongen, familiale sfeer in de bar/taverne. De kamers zijn groot genoeg, proper, badkamer met douche (warm water binnen de 3 seconden :)), heel mooi uitzicht en leuk balkon. Misschien wat "ouder", maar dat hinderde mij en de kinderen helemaal niet. Ontbijt is verzorgd, uitgebreid en elke morgen spek met eitjes! Misschien nog wel een tip voor de kinderen: ook een kan water klaarzetten (er staat melk en fruitsap). Het diner 's avonds is ook telkens de moeite met soep/voorgerecht, een lekker hoofdgerecht (waar er nog extra's bij geserveerd wordt, zodat je zeker genoeg hebt) en een nagerecht. Degelijk en lekker!

Families: laat je zeker niet afschrikken door het "motor"-karakter van het hotel, die komen meestal in het weekend, dus in de week een paradijs voor de kids (met in de buurt Dinopark, pretpark,...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelhotel Malberg in Malberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelhotel Malberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eifelhotel Malberg scoort een 9.05 uit 10 op basis van 38 reviews.