Hotel Eifelhotel Malberg **

Hotel Eifelhotel Malberg **

Hotel Eifelhotel Malberg
Hotel Eifelhotel Malberg

Weer vandaag3°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Eifelhotel Malberg voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Eifelhotel Malberg in het Nederlands

Een voorbeeld voor menige hoteluitbaters

Renaat Van Poelvoorde-Albanova, 8-1-2018

Van 27 december 2017 tot 2 januari 2018 verbleven we voor de eerste maal in het Eifelhotel. Een goed gekozen naam, want het is hèt Eifelhotel, bij uitstek, die naam waardig.

Niet enkel de rustige vallei- omgeving, uniek te bewonderen vanuit elke kamer, de gerieflijke en nette accommodatie waar weinig valt op aan te merken, een keuken welke de kunst verstaat om eenvoudige gerechten tot smaakvolle hoogten te promoveren, gecombineerd met een feilloze bediening, maar vooral de sfeerschepping, gemoedelijkheid, en het 'onmiddellijk thuisgevoel' welke de charmante gastheer en bevallige gastvrouw weten te creëren. Wat prijs-kwaliteit betreft was dit zowat het beste wat we gedurende de 10-jarige periode in de Eifel mochten ervaren.

Het eindejaarsfeest, voorafgegaan door een lekker feestbuffet, waarna men, al dan niet uitgeslapen, de eerste dag van het nieuwe jaar tot de namiddag al 'brunchend' zijn metabolisme verder kan 'uittesten', maken dat we alvast voor het einde van 2018 hebben gereserveerd !

geweldig hotel voor motorrijders,fietsers, wandela

Eric Stoops, 1-10-2017

gezellige sfeer ; toffe gastvrouw en gastheer ; prachtige streek

zeer gezellig

wytske, 16-9-2017

lekker gemoedelijk, kamers iets gedateerd maar compleet en eten prima in orde

Heerlijk tot rust komen na een motorrit.

Chris romeijn, 14-9-2017

Heerlijk met een biertje genieten van het uitzicht nadat je heerlijk motorgereden hebt in de prachtige omgeving.

Super verblijf met motorvrienden

Luc, Gerry en John, 23-8-2017

Bedankt voor de super gastvrijheid en het lekkere eten. Fantastisch hotel, propere kamers en uitstekende service. Mooie ligging, rustig en goed gelegen voor verdere uitstappen met de motor.

Super vakantie !

Meeusen, 21-8-2017

Heel prettig verblijf achter de rug. Zeer aangename mensen, prachtige ligging, verzorgde kamers, lekker eten, alles wat je wensen wilt. Kortweg een super motorweekend achter de rug.

Een echte aanrader !!!

Tophotel

Stijn, 16-8-2017

Voor de tweede keer dit jaar verbleven bij Ronald en Gretl. Wederom een vriendelijk en gastvrij ontvangst. Lekker gegeten. Ruime en propere kamers.

Superleuk! Zeker voor herhaling vatbaar!

Vanessa, 14-8-2017

Het hotel is alleen een beetje verouderd maar dat heeft toch ook weer zijn charme. Alles is netjes en schoon en de eigenaren en personeel zijn ontzettend gastvrij en gezellig. Zij doen alles om het je naar je zin te maken.

Een echte aanrader

Peter Kerckhofs, 5-8-2017

Fantastisch hotel met fantastische uitbaters.

2 nachten hebben wij hier verbleven. Heel goed geslapen prima bedden en zeer rustig.

S'morgens een heerlijk ontbijt en S'avonds een heerlijk diner.

Kortom een echte aanrader, wij komen zeker nog eens terug met de moto!!

Welkom thuis

Elzelien Vermeulen, 2-8-2017

We hebben er genoten,gezongen,gelachen en het eten was echt super lekker en veel nieuwe mensen leren kennen.

En de bedden liggen ook heerlijk wat erg prettig is na een dag Touren op de motor, wij gaan hier zeker terug komen want de omgeving is heel mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelhotel Malberg in Malberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelhotel Malberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eifelhotel Malberg scoort een 9.04 uit 10 op basis van 25 reviews.