Hotel Eifelhotel Daun

127 reviews over Hotel Eifelhotel Daun in het Nederlands

Super hotel

Angelique Smit,
18-12-2018

We waren hier een weekend om kerstmarkten in de omgeving te bezoeken.

Wat een super hotel goed eten, lief en behulpzaam personeel, nette kamers.

Een minpuntje voor mij was dat het best koud was in het hotel en dan met name het restaurant maar dit was met een vest zo opgelost.

Oh en er is geen lift maar ze zijn behulpzaam dus dat is geen probleem.

Gereisd met vrienden in december 2018

Joachim,
6-11-2018

Leuk hotel aan de rand van een bos. vanuit het hotel zijn diverse wandelingen mogelijk. Goed eten en drinken. Prima kamers met balkon en prachtige uitzicht. Wie van rust houd is hier op zijn plaats. Vriendelijkheid en gastvrijheid is hier troef : aanrader

Gereisd met partner in november 2018

top gehad

Sjoukje Reitsema,
3-11-2018

We zijn er een midweek geweest. Hartelijk ontvangst.

Kamer netjes en schoon. Eten was heel goed en gevarieerd Was je met de lunch niet aanwezig dan kon je een lunchpakket meenemen.

Vanuit hotel diverse aktiviteiten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Aanbevelingswaardig, zeker als je van natuur houd.

Huub Kiesebrink,
23-10-2018

Prachtig gelegen hotel tussen de natuur, uitstekende verzorging en fantastisch eten met vriendelijk personeel. Jammer dat er geen lift is, maar 't zijn soms maar een paar trappen als je normaal mobiel bent en voor zomertemperaturen zou zonwering een goed idee zijn.

Een aanrader !!

Rene de Regt,
13-10-2018

prima prijs-kwaliteit.

Zeer gastvrij en vriendelijk !

De beloofde lunch bij aankomst is wat karig en zou beter kunnen !

Gerenoveerde kamers met een geweldig uitzicht.

Voor herhaling vatbaar

A Zebregs,
6-10-2018

Leuk familiehotel,vriendelijk personeel en 2 hardwerkende dochters voor wie niets teveel was

Hotel is gerenoveerd , schoon maar vooral gezellig

Eten was lekker,en vooral prijs-kwaliteit was zeer goed

Een minpuntje was lunch bij aankomst ,was erg karig

Terwijl ontbijt buffet, en diners erg goed waren

Het was mooi weer tijdens ons verblijf zodat we ook van het fijne terras hebben genoten

Gereisd met vrienden in oktober 2018

fantastisch

Nico Slinger,
23-9-2018

prima hotel, zeer gastvrij, heerlijk gegeten

Gereisd met partner in augustus 2018

De moeite waard om nog eens heen te gaan.

Hans Tolstra,
19-9-2018

Een geweldig, middelgroot hotel, prachtig gelegen op de helling van een heuvel, met gratis parkeermogelijkheid, ruime goed schoongehouden kamers (met balkon), zeer vriendelijke bediening. Onderdeel van een keten (Enjoy-hotels), dagelijks entertainment, gezellige bar. Hoewel er geen lift is, is dit amper bezwaarlijk aangezien er naast de begane grond slechts één verdieping is. Prachtige omgeving, zoals Vulkaan-eifel, steden Cochem, Bernkastel-Kues, Trier.

Gereisd met partner in september 2018

Met stip het beste hotel uit de serie 'Enjoy'.

Eldert en Ankl Slaa,
      7-9-2018

Een echt gezellig familiehotel met leuke charmante en gezellige jongedames in de receptie en bediening (geschoolde dochters van de eigenaar). Deze familie weet het Enjoy-concept naar waarde in te vullen en uit t voeren. Je voelt je er van begin tot eind helemaal 'thuis'. Ook het programma 'extra's' (met o.a.prachtige busreis en excursie) is meer dan de moeite waard! Ik wil de andere Enjoy- en All-in hotels niet te kort doen maar deze spant wel de kroon.

Hoe ik ook peins, ik kan met de beste wil geen negatief punt bedenken, of het zou al moeten zijn dat ik elke dag meer gegeten heb dan nodig is!! Ik beloof dan ook niet dat ik lang zal wachten om er weer eens terug te komen.....

Een cijfer 10 bestaat voor mij niet(volmaakt), daarom hou ik het maar op een 9.!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Gerie,
      27-8-2018

Super hotel ! Aan alles is gedacht! Wij hebben het verblijf als heel goed ervaren

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelhotel Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelhotel Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.