Camping Knaus Campingpark Bad Durkheim

8.3Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bad Dürkheim

8.3Fantastisch

• 6.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Bad Durkheim voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

270 reviews over Camping Knaus Campingpark Bad Durkheim

• 2019
    10Brigitte Fransen08-11-2019

Mooie camping voor een fantastische vakantie

Mooie camping met vriendelijke beheerders. Kleine campingwinkel en mooi en schoon sanitair. Vanuit de camping loop je zo naar het restaurant en er is een gezellige Beachbar waar men lekkere maaltijden kan bestellen of bestelde maaltijden van het restaurant kan nuttigen. Prachtig meer waar gezwommen kan worden en prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen tussen de wijnranken door. In de omgeving zijn veel winkels en supermarkten op loop- en fietsafstand en heel erg veel wijnhuizen waar men wijn kan kopen en proeven. En niet te vergeten de Wurstmarkt,.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Bert & Diana van Osch16-09-2019

Verrassend Rijnland Paltz.

Camping, leuk gelegen aan een meer, in Bad Durkheim. Goed weer en dat begint dus al goed. Ruime touroperator tent geboekt. Leuke omgeving welke voor ons nieuw was. Zowel camping, tent als omgeving hebben aan onze verwachtingen voldaan.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Fam MVG08-07-2019

Gemengd gevoel

Vrij grote camping, Mooi gelegen naast een prachtig (kuur-)stadje Bad Dürkheim. Onvriendelijk bij het inchecken, leken ongeïnteresseerd. Voorzieningen op orde. Camping met bijna geen schaduw. zanderige bodem en onduidelijke afgebakende plaatsen. We kwamen met Acsi voordeelkaart, maar moesten 10€ extra betalen wegens aankomst voor 15u. Het aangrenzend meer geeft de camping wel een meerwaarde.

• 5Frankie Shankie11-06-2019

Viel helaas tegen

Vrij grote camping, prima gelegen in het gebied van de deutsche weinstrasse. Voorzieningen op orde maar wij vonden het wat rommelig allemaal. Markering vd plekken niet duidelijk aangegeven, weinig info bij het inchecken etc. En het sanitair was helaas niet al te schoon. We betaalden hier ruim €40 per nacht en dan mag je echt wat meer verwachten dan er nu werd aangeboden.

• 3Staat v/h sanitair

• 2018
    8Monique Hardy07-03-2018

Mooie nette camping.

Mooie camping, komen jaarlijks weer terug op deze camping omdat het een erg verzorgde camping is. Zeker gezien wij op de terugreis nog 1 of 2 nachten hier verblijven. Langer dan 1 week zou ik hier niet willen blijven. Maar er moet genoeg te zien en doen zijn in de omgeving. Camp. Winkel klein en niet altijd vriendelijk helaas. Maar voldoende voor een dag. Voor kleine kinderen voldoende vertier. Camp restaurant gaat wel, wij gaan liever naar het naast gelegen vliegvelden. Daar zit een uitstekend restaurant. Eigenaar vriendelijk, plaatsen normaal, sanitair erg schoon en netjes. Wij komen jaarlijks terug na een vakantie Kroatië, daarna nog 360 km en zijn we uitgerust thuis. Voor wie van fietsen houd is het een mooi gebied om te verkennen. Ruime keuze aan restaurants in de buurt. Dus zelf koken zou ik niet doen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

4Maria05-10-2017

Nooit meer

Onvriendelijke ontvangst, kleine plekken en onverzorgd sanitair.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 7jan jonker04-09-2017

Camping met mogelijkheden

Camping ligt in een wijngebied. De opzet van de camping is mooi, je hoeft nooit te ver te lopen naar het sanitair of naar het meertje waar je kunt zwemmen. Jammer dat het 's avonds vrij lang onrustig is op de camping...

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8F03-09-2017

overnachting voor 1 nacht

grote camping met aan een kant vele vaste gasten Sanitair zag er prima uit . Zou er niet 2 weken of zo willen staan met mooi weer hooguit 3 nachten Mensen die zeggen dat deze camping duur is zijn nog zeker nooit in Spanje of Zwitserland geweest

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 6Familie met caravan en 1 kind05-08-2017

Voor een doortrekkerscamping oké.

Grote - op het massale af - camping in de druivenstreek Bad Dürkheim. Voor een enkele nacht is deze camping oké. Plekje dat we toegewezen kregen was in orde. We konden via 'ons paadje' snel naar het meertje lopen. Veel campinggasten zijn vaste gasten. Het sanitair oogt correct doch de douchecabine's zijn erg krap. Broodjes kun je halen - evenals de eerste levensbehoeften - kun je halen in het kleine winkeltje. Bij het restaurant dat bij de camping ligt hebben we lekkere pizza's gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7hans_7210-08-2016

Voor één overnachting prima.

We hebben hier op doorreis gestaan vanuit Oostenrijk. Toegewezen plaats was zeer groot, maar je moest zelf maar raden hoe groot. De camping is zeer groot en massaal, veel vaste (Duitse) gasten en zeer druk. Tot zeer laat in de avond veel herrie van spelende kinderen en vaste gasten die bij elkaar op de borrel kwamen. Zelf geen problemen mee, maar als je voor rust gaat is het geen aanrader.Camping is wel zeer kindvriendelijk met veel speelgelegenheden. De camping komt zeer gedateerd over en dat is best jammer. Restaurant zag er perfect uit. Sanitair in zeer ruime mate aanwezig, maar wel smerig aan het einde van de dag. Winkeltje met ruime openingstijden, maar niet echt veel te krijgen. Wel een grote Aldi in de buurt. Voor één overnachting vonden wij het prima, maar langer dan één dag zou ik het er niet volhouden !

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

2 tips over Camping Knaus Campingpark Bad Durkheim

• Martin, 12-09-2012

Leuke tussendoor camping

• Marie Elisa, 20-08-2012

Residenz Tent!!! Waanzinnig heerlijk GLAMPING ;-)

2 vragen over Camping Knaus Campingpark Bad Durkheim

• Christien Boer.Reerink, 13-03-2019

Kopen

HeeftU ook stacaravans te koop op Uw camping

• Toos, 03-09-2018

openingstijden

is de camping het hele jaar open?

Camping Knaus Campingpark Bad Durkheim info

• Aantal sterrensterstersterster