8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Bad Durkheim voor je op een rij gezet:

45 reviews over Camping Knaus Campingpark Bad Durkheim in het Nederlands

Mooie nette camping.

Monique Hardy
7-3-2018

Mooie camping, komen jaarlijks weer terug op deze camping omdat het een erg verzorgde camping is. Zeker gezien wij op de terugreis nog 1 of 2 nachten hier verblijven. Langer dan 1 week zou ik hier niet willen blijven. Maar er moet genoeg te zien en doen zijn in de omgeving. Camp. Winkel klein en niet altijd vriendelijk helaas. Maar voldoende voor een dag. Voor kleine kinderen voldoende vertier. Camp restaurant gaat wel, wij gaan liever naar het naast gelegen vliegvelden. Daar zit een uitstekend restaurant. Eigenaar vriendelijk, plaatsen normaal, sanitair erg schoon en netjes. Wij komen jaarlijks terug na een vakantie Kroatië, daarna nog 360 km en zijn we uitgerust thuis. Voor wie van fietsen houd is het een mooi gebied om te verkennen. Ruime keuze aan restaurants in de buurt. Dus zelf koken zou ik niet doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Maria
5-10-2017

Onvriendelijke ontvangst, kleine plekken en onverzorgd sanitair.

Gereisd Met partner in september 2017

Camping met mogelijkheden

jan jonker
4-9-2017

Camping ligt in een wijngebied. De opzet van de camping is mooi, je hoeft nooit te ver te lopen naar het sanitair of naar het meertje waar je kunt zwemmen. Jammer dat het 's avonds vrij lang onrustig is op de camping...

Gereisd Met partner in augustus 2017

overnachting voor 1 nacht

F
3-9-2017

grote camping met aan een kant vele vaste gasten Sanitair zag er prima uit . Zou er niet 2 weken of zo willen staan met mooi weer hooguit 3 nachten Mensen die zeggen dat deze camping duur is zijn nog zeker nooit in Spanje of Zwitserland geweest

Gereisd Met partner in september 2017

Voor een doortrekkerscamping oké.

Familie met caravan en 1 kind
5-8-2017

Grote - op het massale af - camping in de druivenstreek Bad Dürkheim. Voor een enkele nacht is deze camping oké. Plekje dat we toegewezen kregen was in orde. We konden via 'ons paadje' snel naar het meertje lopen. Veel campinggasten zijn vaste gasten. Het sanitair oogt correct doch de douchecabine's zijn erg krap. Broodjes kun je halen - evenals de eerste levensbehoeften - kun je halen in het kleine winkeltje. Bij het restaurant dat bij de camping ligt hebben we lekkere pizza's gegeten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Voor één overnachting prima.

hans_72
10-8-2016

We hebben hier op doorreis gestaan vanuit Oostenrijk. Toegewezen plaats was zeer groot, maar je moest zelf maar raden hoe groot. De camping is zeer groot en massaal, veel vaste (Duitse) gasten en zeer druk. Tot zeer laat in de avond veel herrie van spelende kinderen en vaste gasten die bij elkaar op de borrel kwamen. Zelf geen problemen mee, maar als je voor rust gaat is het geen aanrader.Camping is wel zeer kindvriendelijk met veel speelgelegenheden. De camping komt zeer gedateerd over en dat is best jammer. Restaurant zag er perfect uit. Sanitair in zeer ruime mate aanwezig, maar wel smerig aan het einde van de dag. Winkeltje met ruime openingstijden, maar niet echt veel te krijgen. Wel een grote Aldi in de buurt. Voor één overnachting vonden wij het prima, maar langer dan één dag zou ik het er niet volhouden !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

top !!!

ludo verlackt
10-7-2016

toffe vriendelijke ontvangst ondanks de E.K. voetbal gekte . Sanitair klasse , staanplaats ruim en toch privé. Leuk een winkeltje voor je eerste behoeften ( broodjes enzo ...) open om 7.00 U !!! En ja , je slaapt naast een vliegveld , en dan ? Altijd spectaculair om net boven de boomtoppen een hete luchtballon te zien opstijgen om 6.30 u. enig negatieve is de toch wel de prijs . Niet goedkoop te noemen voor een camping . Maar al bij al een leuke ervaring .

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!

Nicoline
25-6-2016

De mooie (dure) plaats aan het meer was het zeker niet waard. Veel waterhoenen met overal poep op het veld en 's avonds zoveel muggen dat je niet buiten kon zitten. 's Nachts om half één nog schreeuwende mensen en tot half 12 luide muziek. Watertappunten te ver weg evenals sanitair, wat overigens schoon was. Zeker geen 4 sterren! Voor ons nooit meer. Tip: eten bij 'de Cockpit', ruime keus voor een redelijke prijs.

Gereisd Met partner in juni 2016

waarschijnlijk nooit meer

echtpaar 60+
20-5-2016

Ontvangst is goed, sanitair ook goed. de rust is ver te zoeken als ze op het naast gelegen vliegveld opstijgen en landen. De prijs is schrikbarend 125,= voor 3 nachten in het voorseizoen en voor zo'n camping moet je voor wifi ook dik betalen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Echt uitrusten

Karin
19-8-2015

Een rustige camping in een authentieke omgeving. We hebben een week doorgebracht in een schone mooie stacaravan. Een kleine kanttekening bij de grote veranda is de droogheid, het mag geschuurd en gelakt worden. Het meer is groot. Je kunt er zelfs op drukke dagen een goed plekje vinden om je handdoek neer te leggen. Er is een smal zand strand (ongeveer een meter tot het water). De camping ligt rond het meer. Je bent dus vanaf elke locatie zo bij het meer om te zwemmen. De receptie is eenvoudig. Wel vriendelijk en behulpzaam personeel. Er zijn veel Duitse (vaste) gasten. De camping straalt rust uit. Bij aankomst was de camping helemaal vol, toch merkte je hier eigenlijk niks van. in de omgeving is ruïne Harderberg. Er naartoe is een steile weg omhoog, maar wat je daarna allemaal kan zien is de klim zeker waard. Onze kinderen mopperde even over het pad er naar toe, maar bij het betreden van het terrein was dit meteen vergeten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

• SaunaAanwezig

• BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Bad Durkheim in Bad Dürkheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Bad Durkheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.