Géén boekingskosten

Jägerhof Winterberg

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Jägerhof Winterberg voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 73 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 73 reviews
  • 9Waardering
  • 8.5Ligging t.o.v. pistes

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over Jägerhof Winterberg

• 9Van der Meer26-05-2019

Fantastisch!

Heerlijk een paar dagen in het appartement met man, dochter en onze hond. Groot schoon gezellig “thuis” iedere dag een uitgebreid ontbijt en ook het diner is heerlijk! Enorm vriendelijke mensen die het graag iedere gast naar hun zin maakt, jong, oud, mens of dier in een Prachtige omgeving Wij komen zeker snel weer terug!

• 10Ria12-05-2019

Fantastisch!

Super lokatie, prachtig uitzicht, lekker gegeten, heerlijk geslapen, aardige eigenaar, super schoon. Echt een geweldig weekend gehad. Komen zeker terug!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 3Arjen04-03-2019

Nee, hier gaan we niet meer naartoe.

Het hotel ligt op een mooie rustige plek in de heuvels en vlakbij Winterberg. Het hotel ziet er verder ook redelijk oke uit. Niet bijzonder maar schoon en netjes. Maar... de eigenaar (hij) zelf laat zeer te wensen over. Het ontvangst is absoluut niet hartelijk. Bij binnenkomst merk je niet wie de eigenaar is. Het duurt even maar dan krijg je de sleutel en laat hij de kamer zien. Vooral ook geen woord teveel. Dit bleef ook gedurende de dagen die we daar waren. Bij het ontbijt niet eens een goedmorgen. Pas op dag 3 een kort praatje. Bij andere gasten maakte hij soms wel een praatje, maar wat blijkt. Dat waren vrienden. Deze vrienden vertelde ook dat m.n. vrienden in dit hotel de bezoekers zijn. Vandaar ook misschien de soms zeer positieve verhalen in de reviews. En de negatieve, die een vergelijkbaar niet 'welkom gevoel' hebben ervaren, als wij als 'normale' gasten.

• 10Danielle02-03-2019

Uitmuntend

Heerlijk schoon en rustig gelegen hotel. Lekker ontbijt met iedere ochtend een ander eitje en het avondeten is uitmuntend.

Perfecte uitvalbasis om leuke tripjes te maken zoals naar de ski piste, rodelbaan, wandelen, mountainbikes, hardlopen of reeën spotten. Je komt volledig uitgerust thuis in deze zalige omgeving.

• 9Robert Spee22-02-2019

Knus gezellig echt Nederlands Hotel prima kamers

Een klein gezellig familie hotel zonder poespas zoals wellness ( wel beschikbaar in naastgelegen hotel). Prima eten schone en nette kamers, de Nederlandse eigenaren staan voor je klaar om het naar je zin te maken.

• 10Martijn Brummer15-02-2019

Fantastich

Ik wil even op het onsmakelijke bericht reageren over een harde werker! Het bericht wat er staat over een saggorijn etc???? Niet naar kijken! Dat zijn ws verwende kinderen die alles doen wat niet verstandig is in duitsland! Maar effe serieus! Eten was een 10 accomidatie was een 10 de eigenaar was een 10 de vrouw ervan was een 11! Laat je niet misleiden door een "zure" grap Is gewoon top! Accomidatie, eten, en eigenaar! Kamer TOP! Ontbijt! 10 plus!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10Ro en Mo14-02-2019

BruiloftsFeestWeekend om nooit te vergeten

Wij mochten gebruik maken van dit idylische hotel om onze bruiloft te vieren een heel weekend met 32 man fam/vrienden. We mochten schuiven met meubilair om het om te toveren tot een ware dans/feest-zaal. Fantastisch ! Ook mochten we naar hartelust versieren zoals wij het graag wilde. De kamers waren keurig en zeer schoon zoals het hele hotel was. Het eten was Uitmuntend ! Wij hebben een geweldig weekend gehad om nog jaren op terug te kijken. Bedankt Ron & Patricia 😘

• 2Antonio28-01-2019

Nooit meer

De eigenaar stond om 2 uur snachts in onze kamer te schreeuwen dat we "op moesten stappen" hele weekend geërgerd aan die saggereinige man, zuchten en verveeld kijken als ie een biertje voor ons moest tappen, verschrikkelijke vent. Verder is het plaatsje leuk, maar dit "hotel jagerhof" slaan we absoluut over volgend jaar.

• 9Pieter24-01-2019

Aanrader!

Gemoedelijk hotel. Hartelijk ontvangst, heerlijk ontbijt en diner! Aanrader.

• 9Andrea wester14-01-2019

Heerlijkheid

Was fantastich goed heerlijke kamers een warm verblijf topp!!!

Hotel Jägerhof Winterberg info

Het complex