Hotel Romantik Hof zur Linde

Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
Hotel Romantik Hof zur Linde
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Hof zur Linde voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Romantik Hof zur Linde in het Nederlands

Anders

Alles was voortreffelijk, kamer , eten en drinken en de aanbevolen fietsroute langs de rivier. In een wword gewelidig weekend gehad

Keurig hotel wat z'n 4 sterren meer dan waar maakt. Geweldige ' rustige' kamer. Voortreffelijk gedineerd. en een geweldig ontbijt buffet.

Sfeervol hotel

W.Wijngaard
22-7-2011

Hotel Hof zur Linde is erg rustig gelegen, biedt kwaliteit en geeft de mogelijkheid de prachtige stad Münster te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantik Hof zur Linde in Münster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantik Hof zur Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.