Hotel Bilstein

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag6°3°
Hotel Bilstein
9,2

Omschrijving
Hotel Bilstein in Sauerland is in 2017 bekroond met een Gouden Zoover Award. Dit hotel heeft een heel goed all-inclusive concept. Op elk moment van de dag eet je in het gezellige restaurant. Ook niet geheel onbelangrijk: de bedden slapen heerlijk. Verder niet al teveel poespas maar genieten zoals dat hoort op een uurtje rijden van Winterberg.

386 reviews over Hotel Bilstein in het Nederlands

Wij komen zeker terug!

Corry,
21-3-2019

Veel over gehoord en nu zelf maar eens geprobeerd en echt het is geweldig. Hotelkamer prima in orde, verzorging meer dan uitmuntend, wat wil een mens nog meer.De uitstapjes met Willie en Rudie waren ook heel leuk, dan zie je toch even meer dan als jezelf rijdt. Ik heb alleen een tip! Voordat je gaat, ga eerst een paar weken op dieet, want ontbijt,lunch en diner zijn uitmuntend en vergeet niet het gebak van 's middags en de hapjes/chips en nootjes. Toppie!

Gereisd met partner in maart 2019

100% geweldig

fam fiddelaers,
8-3-2019

goede ontvangts mooie kamers eten geweldig zoals ontbijt als avond eten

erg klant vriendelijk leuk personeel gratis twee excursies zoal brouwerij krombacher en overdekt winkelcentrum

Gereisd met partner in maart 2019

Super!

Jan en Nel,
13-2-2019

We hebben fantastisch verblijf gehad. Super mensen die daar werken en heerlijk verwend!!!!

Gereisd met partner in februari 2019

Direct boeken

Fantastisch, wij komen zeker terug!

Loes en Ruud,
9-2-2019

Wij waren hier voor de 3e keer en zoals de jaren ervoor was alles geweldig.

Vriendelijk personeel waarvoor niets te veel is, zij doen alles met een lachend gezicht. Heel goed van eten en drinken en daarbij ook nog eens uitstapjes met de bus waarin je van de chauffeur veel info krijgt van de omgeving.

In een woord: TOP !

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldig

Jaap van dalen,
9-2-2019

Een top hotel goed verzorgt vriendelijk personeel alles schoon en netjes en oer gezellig in de pub dit jaar gaan wij er voor de 3e keer heen eigenaren ook heel vriendelijk bedienders in de pub zorgt er altijd voor dat je glas vol is en muziek waar je lekker op kunt dansen zie er weer naar uit

Gereisd met partner in juli 2018

Heel erg goed alles

Boskoop,
23-1-2019

Het is is ons zeer goed bevallen.

Hotel ademt luxe uit.

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer mooie ligging en omgeving.

Heel lekker eten.

Prachtig georganiseerde bustocht.

Fijn en mooi zwembad.

Super gezellige Pub.

Goede kamer met goede matrassen.

Schoon.

Niks is teveel gevraagd.

Wij willen zeker nog eens terug komen.

J. Hietmeier,
23-1-2019

Goed verzorgd hotel, mooie ruime kamers, zeer vriendelijk personeel en ruime parkeer plaatsen. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet, goed lunchbuffet en ruime keuze bij het dinerbuffet (waar ze de soep nog zelf maken) .

Vanaf 16.00uur tot 17.00uur gratis cappuccino en gesorteerd gebak in Coffee Room, echt heel goed en nog niet eerder zo gezien!. Verder een prachtig verwarmd zwembad waar we heerlijk elke ochtend in gepoedeld hebben en aansluitend een lekkere sauna genomen, allemaal in het gratis pakket. Ze hebben een zelfs eigen touringcar! waar we een schitterende reis mee aangeboden kregen, echt heel interessant en uitstekend verzorgd!

Het klinkt te mooi om waar te zijn maar het is wel waar wij hebben een tip gekregen van vrienden die hier waren geweest die ook al vol lof waren over deze geweldige accomodatie Wij durven het iedereen aan te raden

want je gelooft het bijna niet wat hier kan voor het geld!!

zeer gastvrij

yolanda schoneveld,
22-1-2019

Een heel gastvrij wel gedateerd hotel. Personeel vriendelijk en probeert het de gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken. Wat wij heel fijn vonden was dat er niet zo'n verspilling aan eten was. Je zag bijvoorbeeld de soep van de vorige dag terug bij de lunch. Ook de mensen die wij er troffen aten keurig hun bordje leeg.

Een fijn verblijf waar je heerlijk kunt genieten van het eten, de sfeer en omgeving.

Geweldig!

Mevr. E.G.D. Oorebeek - Groeneveld,
30-12-2018

We waren hier voor de achtste! keer. Met zus en zwager. Het was weer "thuiskomen". Wat een geweldig team! De hele dag word je gruwelijk verwend. Fantastisch!

Gereisd met partner in december 2018

We popelen nu al om weer terug te gaan.

Cees Hagenaars / Frauke Orth,
30-12-2018

Het wordt eentonig, doch ook wij hadden een super vakantie. De bediening is niets te veel, maken het je volledig naar je zin.

Gereisd met partner in december 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilstein in Lennestadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.