Géén boekingskosten

Camping Borken am See

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Borken

We hebben de beste aanbieders voor Camping Borken am See voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 99 reviews

Contact

99 Reviews over Borken am See

• 10Hans01-06-2022

Duits paradijs!

Heerlijke camping, met mooi zwembad! Echt overal zijn speeltoestellen voor de kinderen, die hebben een fantastische tijd daar! Bagage-service met golfkarretjes werkt prima! Vriendelijk en altijd behulpzaam personeel! Echte aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Alwin12-05-2022

Top camping met fijne medewerkers en faciliteiten

Mooi aan een zwemplas en meer gelegen gezinscamping. Groot terrein ingedeeld in leuke delen. Veel speeltuintjes etc. Er staan huisjes welke je kunt huren en er zijn caravan en camper plekken. Ook met keurig prive sanitair.

Ook is er een restaurant (cafetaria-achtig menu) voor hapje en drankje. Ook is er een leuke midgetgolf baan en een heus klimwoud aanwezig. Houd er wel rekening mee dat er geen broodjesservice of supermarkt is. Ook niet op loopafstand. Dus wel even boodschappen regelen van tevoren.

Personeel is super aardig. Receptie was nog niet vol geopend ivm laagseizoen maar iemand aanspreken of even bellen en hulp kwam direct.

Het mooie onverwarmde zwembad is net nieuw. Wij waren er in mei dus water maar 18 graden maar er toch even in geweest. Voor het hoogseizoen is het zwembad afgezet met een hek, werkzaamheden waren aan de gang. Wel zo veilig voor de kleinsten zonder zwemdiploma die over de camping aan de wandel gaan.

• 8Kim12-05-2022

Prima camping

Prima camping, maar de stacaravan was wel heel erg basic, leuk meertje, en een heel mooie bosrijke omgeving. Klimbos ligt direct naast de camping. Het park is autovrij dat is prettig , maar op wisseldag wel wat onhandig, ze brengen je spullen dan bij de caravan met een golfkarretje met aanhangwagen, de kinderen mochten wel meerijden dus dat is wel leer leuk Wel veel bijkomende kosten dus uiteindelijk niet heel voordelig

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Lingen06-05-2022

Geweldig!

Super mooi vakantieparadijs, voor de kids heel veel speeltuintjes, mooie accommodatie, en alles netjes mooi en schoon.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Vera de Blij06-05-2022

Het is een geweldige camping , met veel leuke speeltuinen voor de kinderen .En een geweldig zwembad . De mobilhomes waren zeer schoon . Daar waren we blij verrast over. We werden ook heel vriendelijk ontvangen . We hebben een paar keer in het restaurant / terras gegeten . Het was lekker en de prijs was ook prima . Kortom we hebben een super vakantie gehad . Zeker voor herhaling vatbaar .

• 8Eetgelegenheden
  • 8Linda05-05-2022

Fijne camping

Een niet te grote, zeer overzichtelijke camping welke van alle gemakken is voorzien! Schone huisjes, veel speeltuintjes, een klein maar fijn zwembad (dat denk ik, want toen wij er waren was het nog te koud) en autovrij. De medewerkers zijn er behulpzaam en leuk met kinderen. Ze rijden regelmatig rond met golfkarretjes, soms reden ze ook een rondje met de kinderen, en zijn dus zeer benaderbaar. Ze helpen je om de bagage naar (en later van) je plek brengen, maar ook met boodschappen. Echt top! Het naastgelegen klimbos en meertje zijn echt fantastisch en met kleine kinderen zou ik ook zeker Ketteler Hof aanraden. Wij hebben een heerlijke midweek gehad. Jammer dat de meivakantie daar niet wordt gezien als hoogseizoen. Het cafe/restaurant was dus dicht en ook verse broodjes konden s ochtends niet op de camping gehaald worden. Qua uitstraling vond ik de camping tegenvallen, maar de speeltuintjes, het personeel en omgeving maakten alles goed!

• 3Eetgelegenheden
  • 9Loulou05-05-2022

Super nette en schone camping. Aanrader!!!!

Wij hadden een stacaravan gehuurd (nr 85). Super schoon en netjes. En dat is de hele camping. Personeel is erg behulpzaam en uiterst vriendelijk. Buitenzwembad is netjes en schoon (alleen nu nog beetje koud). Veel speelgelegenheid voor de kids. Park is totaal autovrij dus erg veilig ook in de omgeving is veel te doen. Kortom, dikke vette prima!

• 8Flory23-04-2022

super!

Wat een mooie en fijne plek! Prachtige omgeving, leuk speeltuinen voor de kinderen. Vriendelijk personeel.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Remko10-02-2022

Heerlijke camping voor jonge gezinnen!

Een heerlijke camping voor het gezin met kleine kinderen! Vriendelijk onthaal en we werden per golfkar met onze bagage naar onze accommodatie gebracht. Diverse luchtkussens, speeltuinen en natuurlijk het nieuwe zwembad! Wat een feest voor zowel de kinderen als onszelf. Goed restaurant voor betaalbare prijzen en ze bezorgen zelfs bij je mobile home, hoe luxe. Zeker voor herhaling vatbaar ook voor een (lang) weekend want het is maar 1,5 uur vanuit Utrecht.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Anneke19-01-2022

Heerlijk familieweekend

Heerlijk familieweekend begin september gehad! We zaten op een veld met de stacaravans naast elkaar. Ruime terrassen! De kinderen konden eindeloos spelen op het veld. Fijn dat het een autovrij park is. Nu konden de kleintjes ook zelf naar de speeltuinen en springkussens. Zwemmen in het zwembad of in het meer. Ook de minigolf en het klimpark waren geweldig. Degene die niet wilden konden ondertussen genieten op het gezellige terras. We komen zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden

Camping Borken am See info