Géén boekingskosten

Camping Borken am See

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Borken

We hebben de beste aanbieders voor Camping Borken am See voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 123 reviews

Meer camping info

Contact

123 Reviews over Borken am See

• 9José09-09-2022

Prima camping fijn autovrij alles goed geregeld

Fijne omgeving heerlijk om te fietsen en wandelen

• 8Margaretha30-08-2022

Compleet genieten voor jong en oud 👌

Wij hebben heerlijk 5 dagen in verblijf deluxe mogen vertoeven! In 1 woord genieten. Wat een mooie camping, heerlijk huisje, en prachtige omgeving. Voor de Kids helemaal fijn dat de camping auto vrij is. En zoveel speel toestellen om te spelen. Bij het meertje richting het boothuis ook zoveel om te spelen voor de Kids! Wij komen zeker terug 😊 oja het zwembad was ook zo fijn met de warme dagen, we hebben genoten!

• 7Eetgelegenheden
  • 9G. Godschalk26-08-2022

prima week

Samen met echtgenote en 2 kleinkinderen van 8 en 11 jaar in een 6 persoons caravan. Wij hebben een prima verblijf gehad. Veel ruimte, veel mogelijkheden voor kinderen. En heel plezierig dat het terrein autovrij is. Dat geeft veel rust, ook voor het zicht.

• 8Fam. Islaratoeboen26-08-2022

Heerlijke Camping

Geweldige camping, heel vriendelijk personeel, autovrij maar het is absoluut geen minuten lange wandeling naar de parkeerplaatsen voordat je bij je auto bent.

De camping beschikt over alle faciliteiten echter leek het of wij net op een dood punt aangekomen waren (zaterdag,zondag,maandag), geen animatie, bar bij het zwembad dicht en het restaurant/brasserie dat op zondag de keuken om 17:00 uur sloot waardoor we niks konden eten en uit moesten wijken maar een Mac donalds in de buurt. Wel reed er een ijscokar rond op de camping met heerlijk ijs.

De bekleding van het zit gedeelte in het huisje en de waterkoker had schoner gemogen die waren niet zo fris.

Maar ondanks dat hebben we echt wel 3 dagen genoten van deze heerlijke camping waar onze kinderen heerlijk zelf ondernemend konden zijn.

Wie weet tot ziens

• 8Ad en Bianca en kids24-08-2022

Geweldige relaxte vakantie. Was top!!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Camping auto vrij, is perfect. Goede service van camping nedewerkers. Restaurant heerlijk gegeten. Leuke bingoavonden. Kids heb ik 2 weken bijna niet gezien. Nog nooit zo.n relaxte vakantie gehad. Zwembad heerlijk koud met dat warme weer perfecto. Het meer heerlijk. Klimbos ook gaaf. En dan ook nog eens de heerlijke duitse biertjes verkrijgbaar o.a bij Aldi op een paar km van camping Wij komen zeker terug.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Ans19-08-2022

Fantastisch!

We hebben gelogeerd in een Safaritent. De kinderen vonden het ontzettend leuk en wij ook. Animatieteam heeft goed haar best gedaan. Kinderen waren er dol op. Enige minpuntje was de drukke weg, waar het al vroeg in de ochtend druk was. Vandaar de 7 voor ligging. Maar het ligt wel heel centraal. Oberhausen en Bottrop liggen op rijafstand. De camping is fantastisch! En autovrij, zodat de kinderen veilig kunnen spelen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8r de haas17-08-2022

Heerlijke vakantie

Wij hebben een fijne vakantie gehad .het park is heel schoon mijn kinderen konden met blote voeten overal heen. Genoeg speeltuinen op het park en leuke animatie. Huisje zijn goed schoon. Wij hadden wat problemen met warm water. Dat had wat beter opgelost kunnen worden maar dat kon de vakantie niet verpesten. We hebben genoten

PS tip een extra wasmachine en droger

• 8Michelle van Ginkel17-08-2022

Super vakantie!

Dit is een kleine camping met genoeg caravans, safaritenten en camper en kampeerplaatsen met eigen sanitair. De caravans staan genoeg uit elkaar om privacy te hebben. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Mooie zwembad, net nieuw. De gehele camping bestaat nog maar 4 jaar. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Van springkussens op verschillende plekken tot aan speeltuinen. Dubbele kabelbaan en een kidsclub. Je kan een hek doorgaan en daar zit een restaurant met een meertje. Daar komen ook mensen van buiten af. Zit er nog een midgetgolfbaan en een speeltuin. Ook kan je daar het klimbos in. Hier is bijna alles tegen betaling. Wij zaten in een caravan Borken deluxe. Huisje nummer 24. Caravan is groot genoeg voor 3 personen, een 4de persoon had er ook bij gekund. Lekkere veranda, alleen wel in de zon, maar daar kon je nog wat aan doen. Eventueel kan je een parasol meenemen. Zeker een aanrader, met kleine kinderen zeker. Ze doen het super!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Lopke van de Reijt15-08-2022

Super week gehad!

Genoten, met zn drietjes. Aanrader, ook als je alleen met je 2 kindjes op vakantie wilt gaan. Genoeg te doen, alles goed verzorgd. Super lieve en leuke meiden van het animatie team. Huisje was super. Ook toen het warm water op was, werd er meteen geschakeld en binnen 15 minuten was er weer warm water. Vriendelijke en behulpzame mensen van de camping. We hebben een heerlijke week gehad.

• 9Saskia13-08-2022

Geweldig

Goede service. Vriendelijk. Goeie ligging. Bedden waren niet echt comfortabel, beetje aan de harde kant.

Camping Borken am See info

Camping-informatie