Camping Borken am See

12 reviews over Camping Borken am See in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Fam van Brussel
5-6-2019

Heerlijk Hemelvaartweekend gehad! We zaten in een Comfort deluxe met 3 slaapkamers met een heerlijk ruim terras. Nieuwe caravans die handig ingedeeld zijn en heerlijke bedden hebben. We boften met heerlijk weer en daarom genoten we ook erg van de ruime overkapping (ook fijn met minder weer). Het veld voor de stacaravans werd goed gebruikt voor voetbal, badminton en andere spelletjes, ruimte genoeg zonder dat iemand er last van had. Kinderen hadden genoeg te doen, minigolf, speeltuinen, springkussen en meertje met strand en speeltoestellen. En natuurlijk het klimpark. En wij hebben ondertussen genoten op het gezellige terras. Dagje Moviepark was ook erg leuk alleen wel wat druk (vrijdag). We komen zeker terug! De volgende keer staan de Flamingo’s op het programma.

Heerlijk genieten!

Fam Tes
5-6-2019

We hebben afgelopen weekend een heerlijk verblijf gehad op deze mooie nieuwe, ruim opgezette familiecamping. Met een lekker groot grasveld voor ons ruime terras hebben de kinderen zich heerlijk vermaakt. Ook zijn ze uren zoet geweest in het klimbos dat vlak naast de camping ligt. Het meer en de mooie natuur waar je, bijna direct vanuit je stacaravan, heerlijk kan wandelen en fietsen maken het plaatje compleet. We hebben lekker gegeten op het gezellige terras. Het personeel is zeer vriendelijk op deze camping. We komen zeker nog een keer terug!

fantastisch!

Renee
4-6-2019

Net terug van een lang weekend op deze zeer mooie ruime camping. Bij aankomst wordt je bagage op een karretje geladen en naar je accommodatie gereden, omdat dit een auto vrij park is. Je kunt ook een formulier invullen voor als je sochtends warme broodjes wilt, deze kun je dan elke dag ophalen bij het restaurant. Wij hadden een 3persoons sta caravan, met grote overdekte veranda. Alles was aanwezig en netjes in orde. Heerlijk eten in of op terras van camping, met uitzicht op water. Enig minpunt was de douche van onze sta caravan, bleef niet op een temperatuur, dus je staat de hele tijd aan de knoppen te draaien. Veel speeltoestellen voor kinderen zowel op de camping als bij het restaurant en bij het zandstrandje. Een tip, neem je fiets mee! Je kunt in deze omgeving super fietsen! Op de camping alleen maar aardig personeel, ze zorgen dat je niks tekort komt. Zwembad komt er nog aan begrepen wij, maar het zand strand is ook echt geweldig!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Go4Holiday.nl

Heerlijk! Veel ruimte voor de kids

Familie Robin
3-6-2019

Voor ons was het een beetje nieuw; kamperen of wat luxer. We zijn overtuigd! En wat een topservice op die nieuwe camping. Diverse golfkarren komen aanrijden, zelfs 1 met een lange aanhanger voor de bagageservice. Onze kids hebben meerdere rondjes mee mogen rijden. Super staff!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Top weekend gehad met kinderen/kleinkinderen

Fam. vd Plaats
28-5-2019

Met kinderen en kleinkinderen weekend naar deze camping geweest en top vakantie gehad. Hadden 2 mooie caravans met groot terras. Zeer enthousiast team die er alles doen om het naar je zin te maken. Restaurant heeft mooi terras met zicht op meer. Diverse speelplaatsen waar kinderen kunnen klauteren en klimmen. Ook voor oudere kinderen. Leuke waterspeelplaats bij meer. Mooie wandel/fiets omgeving en Moviepark Germany op half uurtje rijden.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Prachtige nieuwe camping

Jorn en Fiona de Vries
27-5-2019

Met pasen zijn we 5 dagen op deze prachtige camping verbleven. Ons gezin met twee jongens van 5 en 7 heeft een geweldige korte vakantie gehad.

Gloednieuwe camping De camping was een dag voor onze aankomst open gegaan. We verbleven in een nieuwe 6 persoons stacaravan. Voorheen hebben we al eens in 4 en 5 persoons stacaravans verbleven, maar deze was echt een stuk ruimer. Vooral het vlonderterras met zonnescherm was ideaal bij het mooie weer. We konden heerlijk buiten eten op het ruime terras en genieten van het mooie weer. Toen wij er waren was ongeveer de helft van de camping open.

Prachtige locatie De camping ligt op een geweldige locatie. Direct naast de camping zijn er twee meertjes, waarvan in je in 1 kan zwemmen en op de ander kan waterfietsen / zeilen. Naast de meertjes begint het bos met o.a. het kletterwald (aanrader!). Er zijn meerdere wandel en fietspaden rondom de meertjes en door het bos. Ruime plekken Op deze camping sta je niet dicht op elkaar zoals je in Zuid Europa vaak ziet. Direct voor de stacaravan was een groot grasveld waar de kinderen uitgebreid konden spelen zoals voetballen, badmintonnen, frisbeeen. Ook de afstand tot de buren is erg ruim, waardoor je voldoende privacy hebt. Autovrij De Camping is autovrij. Na de slagboom moet je gelijk parkeren. Met een golfkar wordt je bagage naar je plek gebracht. Voor het in / uitladen is dit niet zo heel praktisch, maar voor de veiligheid op het park is het ideaal. De kinderen konden zonder zorgen veilig fietsen / steppen / rennen / spelen rondom de camping. Leuke speeltuinen Er zijn verschillende grote speeltuinen met speeltoestellen voor alle leeftijden. Ook direct naast de camping heeft de gemeente bij het meertje een aantal waterspeeltoestellen staan. De Minigolfbaan is ook zeker de moeite waard!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Top locatie en lekker dichtbij

Vakantiegroeten
16-5-2019

Wat een leuk park is dit. Was helemaal nieuw en net geopend. Ontzettend ruim opgezet en direct aan een prachtig meer. Mooie speeltuinen en een groot klimbos bij de camping. We hebben ons prima vermaakt! Zeer aardig personeel wat zelfs gedeeltelijk Nederlands spreekt. We komen hier absoluut weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Heerlijk paar dagen in de meivakantie

Anneke
13-5-2019

Lekker een paar dagen in de meivakantie eruit met de kinderen en kleinkinderen. Ruime plekken, we konden lekker voetballen op het veld. Van alles te doen. Klimbos is geweldig voor alle leeftijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Camping Borken am See, General manager, 13-5-2019

Beste Anneke, fijn om te lezen dat jullie ontspannen vakantiedagen hebben gehad op onze camping. Daar doen we het voor!

Enorm genoten; echt even eruit!

Fam Martina
12-5-2019

Nieuwe camping. Wij zijn normaliter geen campingbezoekers en het is ons erg bevallen! De mobile homes zijn fris, praktisch en gemütlich ingericht. Met ruim terras en voldoende ruimte op het veld voor kinderen om te spelen. Op het park een restaurant met mooi terras, midgetgolf, meerdere speeltoestellen, tafeltennis, beachvolleybalveld, ... Het park ligt aan een (zwem)meer en bos om te wandelen en spelen en wat ons betreft de klapper; een TOP klimbos! Naast genieten van park en natuur zijn wij ook een dagje naar movie park geweest en hebben gewinkeld in Centro. Wat ons betreft is Camping Borken am See een echte aanrader!

Team Camping Borken am See, General manager, 13-5-2019

Beste familie Martina, wat een leuk bericht hebben jullie geschreven. Het klimbos is inderdaad een topper.

Zalige camping en omgeving

Barbara Kortenbach
12-5-2019

Voor ieder wat wils. Kleine kinderen vermaken zich kostelijk is speeltuinen. Mini midgetgolf aanwezig. Klimpark voor groot en klein. Wandel/ fiets gebied. Leuke plaatsen in omgeving. Heerlijk dagje naar Moviepark, dat is een belevenis. Heerlijke verse Kaiser broodjes te verkrijgen bij de receptie. Mooie uitgestrekte camping. Veel ruimte om je heen. Je kan eten in het restaurant/ terras. Maar natuurlijk ook in het nabijgelegen dorpje Borken. Het zwembad volgt spoedig begreep ik. Ja, wat kan ik nog meer zeggen, ga er vooral heen om te genieten!

Team Camping Borken am See, General manager, 13-5-2019

Beste familie Kortenbach, bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie genoten hebben. We zien jullie graag nog eens terug, want er valt nog veel meer te ontdekken! ;-)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Borken am See in Borken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Borken am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.