Camping Borken am See

20 reviews over Camping Borken am See

• 2019
    8Marcel17-11-2019

Geslaagd weekend weg!

Met collega’s een weekend naar camping Borken am See geweest, en dit was zeker geslaagd. Camping is nog in ontwikkeling, maar voldeed voor ons prima. Nieuwe nette mobilehomes, en de gastvrijheid en medewerking van het personeel was uitstekend. Het klimbos is mooi aangelegd, en zeker een aarader. Ook de ligging en activiteiten op het meer zijn leuk!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Familie Robin19-09-2019

Helemaal top! Tot volgend jaar!

Deze zomer voor de 2e keer op deze camping geweest, ditmaal met de caravan. Het sanitairgebouw was nog niet helemaal klaar, maar ze hadden op meerdere plaatsen extra douches/toiletten etc bijgeplaatst, dus een prima oplossing. En gezien de korte tijd dat deze camping pas geopend is, een goed alternatief. Ik vernam dat er diverse plannen liggen voor uitbreiding van de kampeerplaatsen en bijbehorende kwalitatieve voorzieningen, dus wat ons betreft volgend jaar weer!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 3Anna16-09-2019

Nooit meer

Borken am See is een camping met veel verhuuraccomodaties en twee kampeervelden. Omdat het een nieuwe camping is, was er in juni 2019 nog niet veel klaar. Het was een heel warm weekend en schaduw was er niet te vinden op de kampeervelden. De stroomaansluiting bleek een gewoon stopcontact te zijn. Vooraf waren we geïnformeerd dat er geen afwasgelegenheid zou zijn, maar dat er alleen maar een gehuurde sanitairwagen met douche en toilet (zoals bij festivals) zou staan was niet vermeld. Jammer, want dan hadden we waarschijnlijk van ons verblijf op deze camping afgezien. Ook moesten de volle prijs betalen ondanks beperkte faciliteiten. De camping is in het bezit van een Nederlandse familie, die vooral druk zijn met het restaurant, de beach bar en de mini golf. Deze zijn allemaal gelegen in een publiek gedeelte en deze kun je bereiken via een draaihek. Geen gastvrije eigenaar en er was ook veel herrie. We zijn dan ook eerder weggegaan.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 3Fam de Jong09-09-2019

aflevering " ik vertrek"

Bij aankomst kregen de gasten voor ons een flesje wijn….als welkom van de eigenaresse. Heel attent. Vervolgens kregen wij en nog een andere familie dit niet. Dat komt apart over. Locatie van de camping is leuk maar camping zelf is net een aflevering van "ik vertrek". Er zijn een aantal mooie accomodaties, maar de Borken Excellent kan echt NIET. Dit is een zwaar verouderde stacaravan waar je amper ruimte hebt. Inrichting heel karig (airco wel fijn) en echt GEEN luxe campingverblijf. Men zei bij de receptie dat Luxe Camping alleen is voor het feit omdat er veel ruimte is. Zwembaden zijn smerig van het zand en haren., zijn opzetbaden. Stond niets over vermeld op de website. Website vind ik niet kloppen….het klimpark is idd NAAST de camping maar is betaald. De manege en waterfietsen zijn op 15 minuten lopen en van een totaal andere eigenaar. Camping zal best potentie hebben, maar wees aub eerlijk op de site en informeer gasten!

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Fam. Vissers04-09-2019

Meer van verwacht

Camping Borken am See is verre van gereed. Overal tijdelijke hekwerken, onafgewerkte verhuuraccommodaties, speelplekken in aanbouw. Het beloofde nieuwe zwembad blijken opzetzwembaden. Lekker om even te verkoelen, maar niet waar je op hoopt en verwacht. Er is meer misleidend: de meeste genoemde faciliteiten (zoals waterfietsen, klimbos en zwemplas) horen niet bij de camping maar liggen in de omgeving. Wel is er een restaurant en midgetgolf. Helaas door de week gesloten, want hun seizoen was voorbij. En dat terwijl het in NL nog gewoon zomervakantie was en de camping zich ook richt op Nederlandse gasten. Zelfs de receptie was dicht. De camping noemt zich een luxe camping, maar de voorzieningen en uitstraling zijn niet luxe. Wij boekten een safaritent bij touroperator en hier werden opgemaakte bedden in het vooruitzicht gesteld: dat was voor deze luxe camping teveel service. Onze vakantie was okay, maar hadden er echt meer van verwacht.

• 2Eetgelegenheden

• 9Familie Zutt26-08-2019

Topcamping in mooie omgeving

Geweldige camping in een mooie omgeving. Wij verbleven 2 weken in de Safari Lodge, een mooie groot verblijf met een heerlijke veranda. Het veldje is ruim opgezet en de sfeer op de camping is gemoedelijk en niet te druk. De kinderen hebben zich zeer goed vermaakt in de speeltuinen en bij het zwembad. Ook het meer is prachtig en heerlijk om te zitten met veel schaduw van de bomen, wat heel fijn was met de hitte die wij hadden. Het animatieteam was enthousiast en organiseerde elke dag wat leuks. De camping is nieuw en een aantal dingen in onze lodge waren nog niet helemaal gereed maar het personeel is zeer behulpzaam en aardig. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8frank21-08-2019

top vakantie

zijn 12 dgn geweest in ruime mobile home gezeten en wat mooi was dat lekker ruim staan. Onze kinderen hadden alle vrijheid en auto loos park echt super. camping is schoon maar nog niet helemaal af. Personeel melde dit ook en zeiden volgend jaar is de camping 100 procent af. Voor camping is het restaurant prima en prijs ook goed leuk terras . Personeel erg vriendelijk en omgeving hebben we heel veel gedaan. Wij komen zeker nog x terug en zijn ook dan benieuwd als de camping dan helemaal af is . camping is wel voor kinderen tot 12 jaar gezien wat te doen .

• 7Staat v/h sanitair

• 7Fee18-08-2019

Mooie plek, niet wat er geschets word op hun site.

Kan een mooie camping worden. Veel is af maar veel ook niet. Er liggen nog stapels hout overal, hekken waar kinderen zo doorheen/over langs kunnen. Geen echt zwembad zoals belooft en op de site zelf te zien is. Het zijn 4 opzetbaden. Zonder hekken eromheen. Is een oplossing maar meld dat duidelijk op site en naar boekers die denken dat er een zwembad zoals getoond is vanaf 5 juli. En compenseer mensen die al geboekt hebben. Ook is het strandje een opebaar natuur/recreatiegebied, het klimpark is betaald enz. Ik vind dat niet duidelijk terug op de site. Vond een beetje misleiding. Luxe camping die niet af is, met faciliteiten die genoemd worden die niet van hen zijn en/ of extra kosten maar waar dit niet duidelijk gemeld staat. Ik zou daar echt duidelijker in zijn, pas de website aan. Op het laatste stuk hoor je heel erg de weg. De caravan's zijn nog mooi en schoon. En ze staan ruim, dus niet op de lip van je buren.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Sharrie07-08-2019

Heerlijke midweek weg gehad!

Wij zijn een midweek op camping Borken am See en we hebben ons heel erg vermaakt. Onze kinderen van 3 en 5 lagen elke avond uitgeput in bed van al het spelen. We hebben een dagje Ponypark gedaan, wat echt een aanrader is! Ook zijn we naar Movie Park geweest en gaan zwemmen in het zwembad in Borken. Een supermarkt is goed te breiken. De caravans zijn fijn en luxe. We hebben prima geslapen. Met heel warm weer is een airco wel fijn. Tip: ga optijd voor het incheken. Ik heb 50 min staan wachten. Park is autovrij en dat is fijn. Het wegbrengen en ophalen van bagage is gord geregeld. Enige minpunt: de kraan in de douche bleef niet op tempratuur. Het was of verbranden of bevriezen en met 2 kleine kinderen is dat niet leuk.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Groeneveld03-08-2019

Geweldig

Er is ontzettend veel te doen op en rond de camping. Het meer is heerlijk om in te zwemmen en aan te liggen, ook leuke speeltoestellen aan de waterrand (water/modder-spelen)! Het klimbos naast de camping is heel gaaf: meerdere 'routes' èn voor jong en oud (vanaf 3 jaar). Op de camping is een soort strandje aangelegd met daarop 3 grote 'opzet-zwembaden'. Ook de mooie (degelijke!) speeltuintjes vielen erg in de smaak bij onze kinderen (4&7jr). De midgetgolf is leuk, en ziet er picobello uit! Groot voordeel is ook nog dat de camping autoluw is. De stacaravan (Borken deluxe) was erg netjes. Grootste compliment gaat naar het team van deze camping. Ontzettend vriendelijke mensen! Wij hadden wat problemen met de boiler in onze caravan maar dit werd meteen en adequaat opgepakt door de medewerkers, heel netjes! Ze doen allemaal hun stralende best om je een toptijd te bezorgen. Alleen jammer dat er niet een klein campingwinkeltje was.

• 7Eetgelegenheden

Camping Borken am See info