Camping Knaus Campingpark Walkenried

Camping Knaus Campingpark Walkenried
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Walkenried voor je op een rij gezet:

74 reviews over Camping Knaus Campingpark Walkenried in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Nette camping, voor herhaling vatbaar.

Frans van Erven
5-7-2018

De Knaus camping ligt net buiten het dorp Walkenreid. Wij waren daar van 26 juni tot 4 juli 2018. In totaal 8 dagen. We hadden een netjes en schone ingerichte tent van touroperator. Ook de camping ziet er netjes en verzorgd uit. De eerste avond maakten we gebruik van de door de Nederlandse beheerders verzorgde grilavond.

Je kunt gebruik maken van een broodjesservice. Aan de camping zit een restaurant waar je ook goed kunt eten. Er is een overdekt zwembad, niet groot maar wel goed om wat baantjes te trekken of te spelen Rondom de camping kun je gebruik maken van wandelroutes. Fietsen kan ook ,maar dan wel goed orienteren, het is niet zoals in Nederland. Een camping voor kort of langer verblijf.

De laatste week dat we er waren werden voor kinderen dagelijks activiteiten georganiseerd.

prachtige camping met een prima restaurant

jan boeijen
5-7-2018

attente beheerders en medewerkers

prachtig gelegen camping vlak bij het mooie dorp walkenried

met goede restaurants

werkelijk een prachtige wandelomgeving zeker als je ook een hond bij hebt op de grens met oost en west en prima aangegeven

met de auto de bekende routes gereden wij zijn ook naar de rozentuinen in sangershausen geweest zeer de moeite waard

ook het stadje quedlinburg is zeer de moeite waard kan ook niet anders als unesco stad

de omgeving is vaak het zelfde vooral als je veel auto rijd

wel mooie natuur met uitgestorven dorpjes dus weinig terrasjes in deze dorpen

al met al hebben wij een mooie vakantie gehad

kindvriendelijk en schoon

gezin met peuter en baby
2-7-2018

We hebben een prachttijd gehad op de camping. Kernwoorden van de camping: zeer netjes, vriendelijk personeel, leuk voor kinderen, veel Nederlanders.

Een mooie camping met verschillende soorten veldjes. Sommige plekken liepen wel behoorlijk schuin. Het sanitair was erg mooi. In het douche gedeelte moest je je buitenschoenen uit doen. Hierdoor bleef het heel netjes en natuurlijk door het goede schoonmaken. We misten niks en overal was het lekker verwarmd. Het viel ons op dat er wel veel nederlanders op de camping waren.

De huidige beheerders beheren de camping nu anderhalf jaar. Eerder reviews over kind onvriendelijkheid kunnen wij niet beamen. Er waren (in het voorseizoen) best kleine kinderen. De camping heeft 2 speeltuinen: 1 centraal op de camping en 1 heel beschut. Deze laatste is speciaal voor wat kleinere kinderen met ook een zandbak + figuurtjes.

Het zwembad is gewoon een rechthoek met water. Er is helaas geen peuterbadje of on

Schoon en kindvriendelijk

Doetinchemmers
30-6-2018

De peuterweek is een zeer goede zet, zeker zo voor de zomervakantie. Pop Fien kwam dagelijks de kinderen op halen.

De Wandelweek en de meneer die kwam vertellen over oost-duitse grens waren geweldig. De Nederlandse eigenaren zijn enorm betrokken en weten al veel over de omgeving.

De sanitair is goed verwarmd en schoon. Het beschikt over babybad, föhn,magnetron, wasmachines, centrifuge, vaatwasser, diverse toiletten. De grillavonden en de kampvuuravonden zijn gezellig.

Zeer goed. Gastvrij, goed verzorgd in natuurgroen

Familie Koppers
30-5-2018

Gastvrije en gemoedelijke camping met overdekt zwembad (voor Duitsland best bijzonder), schoon en modern sanitair en vooral leuke activiteiten die door de Nederlandse beheerders worden georganiseerd. We hebben het erg naar de zin gehad. De Harz is een mooi groen natuurgebied, heerlijk om te wandelen, fietsen, heel goed om mentaal tot rust te komen. Voor herhaling vatbaar.!

Lekker wandelen

Ad
18-2-2018

Een mooi gelegen camping net buiten het dorp. We werden zeer enthousiast ontvangen en kregen informatie over wandelingen die we vanaf de camping konden doen. We liepen "Wanderung zum Hexentanzplatz die door de de beheerder uitgezet is. Tegen het einde liepen we even het dorp in om de ruïnes bij het klooster te bekijken.

We probeerden de fiets- en wandelroute over de Sudharzbahn met de fiets te doen. Deze loopt vanaf het station en wordt aangegeven met S.H.E. aanduidingen op de wegwijzers. De route loopt over het oude spoorlijntraject van Walkenried naar Braunlage over ruim 25 km. De route naar Braunlage loopt langzaam omhoog met als voordeel dat de terugweg helling af gaat. Het volgen van de route ging niet altijd even eenvoudig door missende en een omgedraaid bordje kwamen we in de problemen en besloten we bij het voormalig station Stöbertal om te keren. Met GPS-mogelijkheden moet het te doen zijn. De info staat op de Radkompass site

Fijne camping, fijn team op de camping en goede entertainment voor jong en oud.

lekkere grill avond.

Wij ( ouder echtpaar ) hebben het verblijf (26 nachten) op camping Walkenried , ondanks het minder mooie weer, heel erg fijn gevonden. Wij kunnen de camping van harte aanbevelen. Prettig beheerdersechtpaar en personeel.

Super mooie camping en een prachtige omgeving

Ria Berkelder
            29-9-2017

De camping is perfect onderhouden ,het sanitair is brandschoon.

Prettige en behulpzame campinggasten. Walkenried is een prima plek om te vertoeven het ligt aan de zuid kant van de Harz. Vanaf de camping is het makkelijk om vele bezienswaardigheden te bezoeken.Het is ook erg geschikt om te wandelen. Ga met mooi weer een dag naar Quedlinburg en pak een terras.

Bad Frankenhausen met het panorama museum zal je overweldigen.

Goethe chocolaterie waar de bonbons handgemaakt worden en glasmanufactuur Derenburg zijn prima als het weer wat minder is.

Een dagje winkelen ? dan is Nordhausen zeer geschikt.

Voor de dagelijkse boodschappen ga je naar Edeka Neumark in Ellrich en voor de verse broodjes naar de Norma, vijf minuten lopen vanaf de camping.

Wij zullen als we in de gelegenheid zijn volgend jaar zeker terugkomen om van de prettige sfeer en gastvrijheid te genieten.

Schitterende vakantie plek

J.m.polak
            25-9-2017

Geweldige camping met een een zeer vriendelijk team van medewerkers,prachtige staanplaatsen met 16 ampère electra,schitterend sanitair wat zeer goed wordt onderhouden.

Bij de camping is restaurant waar je zeer goed en betaalbaar kan eten.

Ook is er op de camping een prachtig overdekt zwembad aanwezig waar je het hele jaar goed van gebruik kan maken.

Ook organiseert de camping veel voor zijn gasten zoals onder andere de wekelijkse barbecue ,wandeltochten met gids en nog veel meer om op te noemen.

Vanaf de camping kun je veel steden in de omgeving bezoeken zoals Braunlage, Goslar Bad ,Sacha,Bad Lautenberg maar ook Göttingen is niet ver weg.

Fietsen op een gewone fiets is niet aan te raden maar met een EBike gaat het voortreffelijk.

Een wel heel klein minpuntje is de oproepintallatie welke soms over de camping galmt.

Maar deze camping is beslist een aanrader we zijn hier van 3 tot 17 september geweest maar kwamen tijd tekort om alles te kunnen zien,dus volgend jaar september gaan we hier weer beslist heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Walkenried in Walkenried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Walkenried zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Walkenried scoort een 9.25 uit 10 op basis van 197 reviews.