Camping Knaus Campingpark Walkenried

Camping Knaus Campingpark Walkenried
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Walkenried voor je op een rij gezet:

82 reviews over Camping Knaus Campingpark Walkenried in het Nederlands

Anders

Voor herhaling vatbaar!

Angelique Tuinman
17-9-2018

Fijne camping in een prachtige omgeving met heel aardig en betrokken beheerdersechtpaar. Geen overdreven kinderanimatie, maar gewoon leuke activiteiten. Eenvoudig (binnen)zwembad. Supermooi en net sanitair. Heerlijk gekampeerd in een ingerichte tent.

Heerlijk in de Harz

Niels de Groot
7-9-2018

Zeer gastvrije eigenaren (NL), onze dochters (5 en 7) hebben zich prima vermaakt. Leuke, creatieve animatie. Camping wordt met veel passie en enthousiasme gerund door Carin en Noah. Oorspronkelijk wilden we hier ongeveer 1 week blijven, door het erg warme weer besloten om langer te blijven zodat we wat meer van de omgeving konden zien. Mooi wandelgebied maar door de hitte relatief weinig gewandeld. Leuke stadjes en activiteiten te bezoeken in de Harz (20-45 min) rijden, oa boomtoppenpad, grotten, skiliften etc.

Zwembad is een binnenzwembad, met de hitte was dat soms juist wel fijn. Leuk dat bij warm weer een opblaaskasteel met waterglijbaan op de camping werd opgezet. Top vakantie!

Leuk, rustig, mooi, met top beheerders!

Mascha
27-8-2018

Ontzettend aardige (NL) beheerders Karin en Noah die heel creatief zijn, meedenkend en aandacht voor elk kind en volwassene hebben. Dat maakt de camping uniek. Schone camping, best rustig, leuke originele kinderanimatie, sanitair en zwembad netjes, mooi bos ernaast, met gezellige mensen die niet alleen op doorreis zijn. We hadden een mooie ruime plek voor onze caravan met tent en auto en nog ruimte genoeg over (plz 129). In het midden een leuke overzichtelijke speeltuin voor kleine kids en/of hangplek voor onze dochter van 11 jaar.

Helaas moet je een half uur tot een uur rijden om leuke dingen te doen/bezichtigen maar die zijn er wel genoeg. Er is geen winkel, maar wel drankjes en ijsjes te verkrijgen en wat supermarkten in de buurt dus prima. Misschien hadden we graag wat meer keus uit lekkere broodjes die je bij de receptie kan bestellen en een bar/kantine om 's avonds gezamenlijk wat te doen. We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Suncamp Holidays

+: vriendelijke personeel, mooi modern sanitair gebouw, zwembad was ook redelijk

- : geen wateraansluiting op de comfort plek,

Gastvrije, groene camping in de Harz

Harold
    26-8-2018

Na 1,5 week stedenbezoek in Tsjechië en Duitsland kwamen we voor ons in oase van rust, stacaravan was keurig verzorgd, mooie grote overdekte veranda. We hadden een weekje geboekt, maar we hadden hier zeker ook twee weken of langer kunnen verblijven. Onze kinderen (10 en 6) hadden direct speelkameraadjes en de animatie was creatief. De Nederlandse eigenaren zijn gastvrij en er wordt voor iedereen wat georganiseerd, tijdens mijn uitstapje met een lokale voormalige douane-beambte heb ik een beeld gekregen wat er hier in de directe omgeving gespeeld heeft. Camping ligt namelijk ligt namelijk naast de voormalige grens oost en West-Duitsland. Zijn voornemens om volgend jaar onze zomervakantie hier weer af te sluiten. Het overdekte zwembad is misschien niet zo groot, maar onze kinderen hebben zich er goed in vermaakt. Carin en Noach succes.....

Was mooi

Mariska Eding
    24-8-2018

Het is een gezellige kleine camping..

Die gerund wordt door een zeer gemotiveerd stel..

Een pluspunt vindt ik zeker de broodjes service..

Verder moet je er wel rekening mee houden

Dat de poort tussen 13:00 en 15:00 dicht is..

En dan er niet in of uit kan..

En dan is het zwembad ook dicht en dat is wel jammer..

Wij hadden een ingerichte bungalow tent van vacansolei gehuurd..

Helaas hebben wij de eerste week erg slecht geslapen omdat de bedden niet waterpas stonden en het matras erg hard was..

De laatste paar dagen is dit opgelost door plankjes onder het bed stel te doen waardoor we iets beter sliepen ..

Maar het slaap tekort kon je natuurlijk niet meer inhalen..

Door de slaaptekort hebben we minder uitstapjes gedaan dan we wouden..

En dat is wel jammer want de omgeving is prachtig..

Als je van mooie natuur houdt en wandelen

Is deze camping zeer geschikt

Vriendelijke camping, prachtige omgeving

Diana
    18-8-2018

We waren hier bijna 2 weken met onze tent.

Naast de vele positeve punten die al eerder zijn genoemd zoals de gastvrijheid bij ontvangst, het schone, uitgebreide sanitair en prima (af)wasgelegenheden, zijn er ook wat minderheden.

Allereerst vinden wij de plekken dicht op elkaar liggen, het oogde rommelig toen we aankwamen. Auto's staan naast caravan of tent wat niet echt prettig is om op uit te kijken. Maak een extra centrale parkeerplaats op de camping die ruimte is er zeer zeker wel.

Ook de schuinte van de plaatsen is voor tenten echt niet fijn,

we sliepen schuin, onze tafel en stoelen wiebelden continue en er zaten veel gaten in de grond.

Jammer dat met de hitte het zwembad van 13:00-15:00 was gesloten, dat kon écht niet.

Grootste misser vond ik echter het terras van restaurant Kiwi naast de vuilcontainers. De lucht was daar allesbehalve fris, voor ons de reden om daar niet te gaan zitten en zeker niet te eten.

Verder topcamping!

Zeker voor herhaling vatbaar, fantastisch!

Natasja Jongenelen
    12-8-2018

Het is een prachtige omgeving waar je je uitstekend kunt vermaken als je dingen wilt ondernemen op vakantie. Ook de camping is geweldig. Heel gemoedelijk, maar toch proffesioneel. Het feit dat de eigenaren Engels, Nederlands en Duits spreken is een grote plus. Dit jaar was de animatie uitstekend, ondanks de grote getalen kinderen die aanwezig waren op de camping. Er is een binnenzwembad en in de buurt zijn verschillende buitenzwembaden te vinden. Verschillende natuurgebieden, rodelbanen en natuurlijk Werdingerode en de Brokkenberg mogen niet ontbreken. Wij zijn twee weken geweest en we hebben er ontzettend genoten! Naast de camping is een restaurant, maar die vonden wij niet bijzonder. In de buurt zitten wel voldoende eetgelegenheden waar je wel lekker kunt eten.

Nette camping, voor herhaling vatbaar.

Frans van Erven
    5-7-2018

De Knaus camping ligt net buiten het dorp Walkenreid. Wij waren daar van 26 juni tot 4 juli 2018. In totaal 8 dagen. We hadden een netjes en schone ingerichte tent van touroperator. Ook de camping ziet er netjes en verzorgd uit. De eerste avond maakten we gebruik van de door de Nederlandse beheerders verzorgde grilavond.

Je kunt gebruik maken van een broodjesservice. Aan de camping zit een restaurant waar je ook goed kunt eten. Er is een overdekt zwembad, niet groot maar wel goed om wat baantjes te trekken of te spelen Rondom de camping kun je gebruik maken van wandelroutes. Fietsen kan ook ,maar dan wel goed orienteren, het is niet zoals in Nederland. Een camping voor kort of langer verblijf.

De laatste week dat we er waren werden voor kinderen dagelijks activiteiten georganiseerd.

prachtige camping met een prima restaurant

jan boeijen
    5-7-2018

attente beheerders en medewerkers

prachtig gelegen camping vlak bij het mooie dorp walkenried

met goede restaurants

werkelijk een prachtige wandelomgeving zeker als je ook een hond bij hebt op de grens met oost en west en prima aangegeven

met de auto de bekende routes gereden wij zijn ook naar de rozentuinen in sangershausen geweest zeer de moeite waard

ook het stadje quedlinburg is zeer de moeite waard kan ook niet anders als unesco stad

de omgeving is vaak het zelfde vooral als je veel auto rijd

wel mooie natuur met uitgestorven dorpjes dus weinig terrasjes in deze dorpen

al met al hebben wij een mooie vakantie gehad

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Walkenried in Walkenried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Walkenried zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.