Tijdelijk €25 aanbetaling

Knaus Campingpark Walkenried

We hebben de beste aanbieders voor Camping Knaus Campingpark Walkenried voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 316 reviews
+45

7.6GoedScore uit 316 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Knaus Campingpark Walkenried in het Duitse Nedersaksen is gemoedelijk. Want de Nederlandse eigenaren zijn gastvrij en verzorgen elke ochtend broodjesservice. 's Avonds eet je lekker in het restaurant. Baantjes trekken kan ook bij slecht weer in het binnenzwembad. De camping ligt aan de rand van natuurgebied de Harz waar je heerlijk kunt wandelen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

316 Reviews over Knaus Campingpark Walkenried

• 5Ria Riep16-09-2022

Kwaliteit is niet in verhouding tot het park

Slecht en niet schoon beheerder is niet meer capabel.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 4Mevr: Riep14-09-2022

Zal het niet aanraden bij anderen.

Het toilet bij de heren stinkt naar plas en in niet schoon bij de dames gaat het wel. De rust tijden worden niet nageleefd. Achter het zwembad ziet het er ook niet uit, en de prijs is niet in verhouding tot wat ze zeggen. De beheerder is ook niet meer wat het geweest is s

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 2f.riep14-09-2022

slecht

De prijs was voor mij veel te hoog.Ik kwam al 25jaar op deze camping maar dit was de laatste keer.Hij is erg achteruit gegaan wat betreft het sanitair urinoirs die halfvol bleven staan en erg gingen stinken.Ook de rusttijd werd niet meer in acht genomen tussen 1 en 3 uur bleef de poort open,ook s avonds na 1 uur bleef de poort open zodat er om 11uur nog autos het terrein opkwamen.Ookstonk het erg bij de vuilcontainers die soms met grote koppen open stonden vlak bij het terras waar gegeten werd.Het geheel was rommelig dus wel naar Walkenried maar niet meer naar de camping

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6pensionado04-09-2022

Geen waar voor je geld

Wat een dure camping. We hadden recensies gelezen over een luxe camping, maar er was veel achterstallig onderhoud (nogal verwilderd). We betaalden bijna 50 euro per nacht voor een hele kleine staplaats op een ongezellig stuk grint. (Wij hebben geen voortent, anders hadden we niet mee buiten kunnen zitten, zo klein) De andere gasten waren erg vriendelijk en je maakt snel een praatje, ook met de vaste gasten. Prachtige omgeving. Maar de goede recensies komen vast van gezinnen met jonge kinderen, die vinden de animatie leuk. Geen aanrader voor mensen zonder kinderen of mensen die een flinke caravan hebben. (jammer dat ze je geen plaats zelf laten uitzoeken, want er waren wel mooiere plaatsen vrij)

• 7Staat v/h sanitair
  • 7vosjes04-09-2022

Niet voor pubers.

Met pubers geen leuke camping. Animatie is echt voor kinderen van 4 tot 12. De Wifi is erbarmelijk slecht en je moet ervoor betalen. Het zwembad is prima om even af te koelen (water best koud), maar geen uitdaging voor oudere kinderen. Wel een hele mooie omgeving. De plaatsen zijn erg klein dus je auto past niet bij de caravan als je ook een voortent en bijzet-tent hebt.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Dennis van Eck30-08-2022

9 dagen in de Harz

Gewoon een leuke camping om met kinderen naar toe te reizen. Er was voldoende te doen zowel op als buiten de camping. Onze jongens van 6 en 7 hebben zich hier 9 dagen prima vermaakt. Leuk zwembad, broodjesservice, goed sanitair, simpel maar erg leuk animatieprogramma, Nederlandse kinderen en een beheerder/eigenaar die op elk moment je bijstaat met goede raad en adviezen wat je nog kunt gaan doen. Ook het uitlenen van een verlengsnoer was geen probleem (de onze was 5 meter te kort). Zowel de medewerkers van de receptie als van het animatieteam bedankt voor de leuke vakantie.

PS. Nu vergeet ik nog bijna het belangrijkste. Elke dinsdag en zaterdagavond is er iets te doen bij de centrale tent met broodjes worst en BBQ. Heerlijk om een avond niet zelf te koken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Linda20-08-2022

Super verblijf

Alles heel schoon en goed bij gehouden. Vriendelijk personeel heel behulpzaam. Nl duits sprekend. Veel info voor omgeving. Stond al super aangeschreven voor gezon met kleine kinderen maar ook onze 16 jarige heeft een top vakantie gehad.ook op d3 camping wordt veel georganiseerd.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Nancy11-08-2022

Groene, gemoedelijke en gezellige familie camping

We zijn met onze jonge kinderen voor de 3e keer naar deze camping geweest. De sanitaire voorzieningen zijn zeer goed. De ligging is fijn in het groen en in de buurt en de regio zijn veel leuke uitstapjes te maken. Er heerst een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Direct naast de camping bevindt zich een restaurant waar je goed kan eten. Wij hebben hier wederom een fijne vakantie gehad!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Thom O11-08-2022

Leuke plek voor jong en oud!

Leuke, gemoedelijke camping met vriendelijk personeel. Er is genoeg te doen en de omging is prachtig! Er is animatie voor de kinderen in Duits en Nederlands en in de grote tent is de BBQ avond echt een aanrader! Voor ons was het binnenzwembad een nadeel omdat het toevallig heel goed weer was. Bij minder weer is het een uitkomst!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Jaan Sleegers07-08-2022

Fijne en rustige Camping

Fijne camping vriendelijk ontvangen op de Receptie, Schoon sanitair, een gezellige feesttent waar regelmatig wat te doen is. Behulpzaam personeel en een mooie ligging in de Harz. We hebben genoten.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Knaus Campingpark Walkenried info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar
  • EC-kaartBeschikbaar

• CafeNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

• Adresgegevens