Camping Knaus Campingpark Walkenried ****

Camping Knaus Campingpark Walkenried
Camping Knaus Campingpark Walkenried
9,3

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Walkenried voor je op een rij gezet:

69 reviews over Camping Knaus Campingpark Walkenried in het Nederlands

Lekker wandelen

Ad, 18-2-2018

Een mooi gelegen camping net buiten het dorp. We werden zeer enthousiast ontvangen en kregen informatie over wandelingen die we vanaf de camping konden doen. We liepen "Wanderung zum Hexentanzplatz die door de de beheerder uitgezet is. Tegen het einde liepen we even het dorp in om de ruïnes bij het klooster te bekijken.

We probeerden de fiets- en wandelroute over de Sudharzbahn met de fiets te doen. Deze loopt vanaf het station en wordt aangegeven met S.H.E. aanduidingen op de wegwijzers. De route loopt over het oude spoorlijntraject van Walkenried naar Braunlage over ruim 25 km. De route naar Braunlage loopt langzaam omhoog met als voordeel dat de terugweg helling af gaat. Het volgen van de route ging niet altijd even eenvoudig door missende en een omgedraaid bordje kwamen we in de problemen en besloten we bij het voormalig station Stöbertal om te keren. Met GPS-mogelijkheden moet het te doen zijn. De info staat op de Radkompass site

Fijne camping, fijn team op de camping en goede entertainment voor jong en oud.

lekkere grill avond.

Wij ( ouder echtpaar ) hebben het verblijf (26 nachten) op camping Walkenried , ondanks het minder mooie weer, heel erg fijn gevonden. Wij kunnen de camping van harte aanbevelen. Prettig beheerdersechtpaar en personeel.

Super mooie camping en een prachtige omgeving

Ria Berkelder, 29-9-2017

De camping is perfect onderhouden ,het sanitair is brandschoon.

Prettige en behulpzame campinggasten. Walkenried is een prima plek om te vertoeven het ligt aan de zuid kant van de Harz. Vanaf de camping is het makkelijk om vele bezienswaardigheden te bezoeken.Het is ook erg geschikt om te wandelen. Ga met mooi weer een dag naar Quedlinburg en pak een terras.

Bad Frankenhausen met het panorama museum zal je overweldigen.

Goethe chocolaterie waar de bonbons handgemaakt worden en glasmanufactuur Derenburg zijn prima als het weer wat minder is.

Een dagje winkelen ? dan is Nordhausen zeer geschikt.

Voor de dagelijkse boodschappen ga je naar Edeka Neumark in Ellrich en voor de verse broodjes naar de Norma, vijf minuten lopen vanaf de camping.

Wij zullen als we in de gelegenheid zijn volgend jaar zeker terugkomen om van de prettige sfeer en gastvrijheid te genieten.

Schitterende vakantie plek

J.m.polak, 25-9-2017

Geweldige camping met een een zeer vriendelijk team van medewerkers,prachtige staanplaatsen met 16 ampère electra,schitterend sanitair wat zeer goed wordt onderhouden.

Bij de camping is restaurant waar je zeer goed en betaalbaar kan eten.

Ook is er op de camping een prachtig overdekt zwembad aanwezig waar je het hele jaar goed van gebruik kan maken.

Ook organiseert de camping veel voor zijn gasten zoals onder andere de wekelijkse barbecue ,wandeltochten met gids en nog veel meer om op te noemen.

Vanaf de camping kun je veel steden in de omgeving bezoeken zoals Braunlage, Goslar Bad ,Sacha,Bad Lautenberg maar ook Göttingen is niet ver weg.

Fietsen op een gewone fiets is niet aan te raden maar met een EBike gaat het voortreffelijk.

Een wel heel klein minpuntje is de oproepintallatie welke soms over de camping galmt.

Maar deze camping is beslist een aanrader we zijn hier van 3 tot 17 september geweest maar kwamen tijd tekort om alles te kunnen zien,dus volgend jaar september gaan we hier weer beslist heen.

een fantastische camping

Lianne, 19-9-2017

een gezellige camping met hele aardige en attente nederlandse beheerders en superschoon sanitair

Fantastische Camping

Caroline, 9-9-2017

Keurige camping en goed uitgangspunt om de Harz te verkennen. Wandelen direkt vanaf de camping , leuke omgeving om de hond uit te laten. Prima overdekt zwembad op de camping. Wasgelegenheid super mooi en heel schoon. Camping beheerders, Nederlands echtpaar, heel vriendelijk en behulpzaam. Op de camping een heel goed restaurant waar je voor een redelijke prijs goed kunt eten, vriendelijke bedienig. Op dinsdag is het restaurant gesloten maar dan organiseren de campingbeheerders een gezellige barbeque in een grote tent waar iedereen mag aanschuiven. Heel gezellig en een leuke manier om andere camping gasten te ontmoeten. Deze camping zou ik iedereen aanraden.

Leuke camping. Vriendelijke eigenaren.

Noëlle Vree, 15-8-2017

Campingpark Walkenried wordt sinds kort beheerd door een Nederlands echtpaar. Zij doen er alles aan om jouw vakantie naar het zin te maken. De camping is her en der wat aan vernieuwing toe, maar hier wordt hard aan gewerkt. Het binnenbad is niet heel groot, maar voldoet prima voor een heerlijke duik. Mocht dit toch te klein zijn, dan kun je altijd naar het nabij gelegen zwemparadijs is Bad Sachsa (5 km). Mooie omgeving.

perfecte camping,schoon sanitair

-, 11-8-2017

perfecte camping,schoon sanitair.receptiepersoneel weet alles over wandel,fietsen en cultuur in de omgeving.

Goede ontvangst, ondanks dat het nog "Ruhezeit" was, komt door de regen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Walkenried in Walkenried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Walkenried zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Walkenried scoort een 9.28 uit 10 op basis van 184 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: