Camping Knaus Campingpark Walkenried

Weer vandaag-1°-3°
Camping Knaus Campingpark Walkenried
9,2

Omschrijving
Knaus Campingpark Walkenried in het Duitse Nedersaksen is gemoedelijk. Want de Nederlandse eigenaren zijn gastvrij en verzorgen elke ochtend broodjesservice. 's Avonds eet je lekker in het restaurant. Baantjes trekken kan ook bij slecht weer in het binnenzwembad. De camping ligt aan de rand van natuurgebied de Harz waar je heerlijk kunt wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Walkenried voor je op een rij gezet:

Laatste review

We zijn hier in het najaar (Oktober) geweest en alle voorzieningen die je daar voor nodig hebt (winter camping) zijn aanwezig, zeer goed schoon en warm sanitair, wassen en drogen in verwarmde ruimte, afwassen zelfs een afwas machine ook in verwarmde ruimte hier kan men zelfs koken op een inductie!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

87 reviews over Camping Knaus Campingpark Walkenried in het Nederlands

Zeker de moeite waard, mooie wandel omgeving.

Jan Kursten,
29-11-2018

Wij hebben hier bijna twee weken gestaan met onze drie dochters (6,9 en 11). Voor alle drie was er genoeg te doen, zonder dat je vast zat aan een dwingend dagprogramma. De omgeving is mooi, dorp en supermarkt op loopafstand. Karin en Noach zijn vriendelijk, behulpzaam en gezellig.

Eens per week een gezellige avond waar vaste gasten en nieuwe gasten allemaal even welkom zijn.

De plek mochten we zelf uitkiezen, wij hadden veel ruimte om onze tent heen.

Al met al een hele fijne camping voor zowel jonge als iets oudere kinderen.

hier moet je een keer geweest zijn

R J Evers-Berkelder,
21-11-2018

Prachtig mooie omgeving, veel leuke en interessante plaatsen in de omgeving

de camping is geweldig ,nog geen enkele andere camping getroffen waar mensen zo vriendelijk met elkaar omgaan ongeacht nationaliteit.

Fijn verblijf

Ilse,
20-11-2018

We werden gastvrij ontvangen door de eigenaren. We verbleven in een stacaravan die er nieuw en schoon uitzag. De kinderen hebben gezwommen in het overdekte zwembad en waren daar erg over te spreken.

Het leukste vonden onze kinderen de activiteiten die werden georganiseerd. Niet heel groots of met harde muziek, maar juist klein en kneuterig zoals hutten bouwen in het bos of een pijl en boog maken van takken.

Het enige nadeel was dat onze kinderen het zo naar hun zin hadden dat we ze niet meer mee kregen voor dagjes weg, want ik had nog veel meer willen zien van de mooie omgeving waar de camping ligt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima voor een weekje.

Alexandra,
29-10-2018

kleine camping, met veel vaste gasten. Plekken lopen af, dus neem voldoende blokken mee om je caravan waterpas te zetten. Toen wij er waren grotendeels Duitse gasten. Binnenzwembad klein, maar prima, wel erg koud.

s ochtends verse broodjes te krijgen, naast de camping restaurant Kiwi, met simpele gerechten.

Beheerders vriendelijk en altijd bereid om een tip te geven over de omgeving en restaurantjes.

Voor herhaling vatbaar!

Angelique Tuinman,
17-9-2018

Fijne camping in een prachtige omgeving met heel aardig en betrokken beheerdersechtpaar. Geen overdreven kinderanimatie, maar gewoon leuke activiteiten. Eenvoudig (binnen)zwembad. Supermooi en net sanitair. Heerlijk gekampeerd in een ingerichte tent.

Heerlijk in de Harz

Niels de Groot,
7-9-2018

Zeer gastvrije eigenaren (NL), onze dochters (5 en 7) hebben zich prima vermaakt. Leuke, creatieve animatie. Camping wordt met veel passie en enthousiasme gerund door Carin en Noah. Oorspronkelijk wilden we hier ongeveer 1 week blijven, door het erg warme weer besloten om langer te blijven zodat we wat meer van de omgeving konden zien. Mooi wandelgebied maar door de hitte relatief weinig gewandeld. Leuke stadjes en activiteiten te bezoeken in de Harz (20-45 min) rijden, oa boomtoppenpad, grotten, skiliften etc.

Zwembad is een binnenzwembad, met de hitte was dat soms juist wel fijn. Leuk dat bij warm weer een opblaaskasteel met waterglijbaan op de camping werd opgezet. Top vakantie!

Leuk, rustig, mooi, met top beheerders!

Mascha,
27-8-2018

Ontzettend aardige (NL) beheerders Karin en Noah die heel creatief zijn, meedenkend en aandacht voor elk kind en volwassene hebben. Dat maakt de camping uniek. Schone camping, best rustig, leuke originele kinderanimatie, sanitair en zwembad netjes, mooi bos ernaast, met gezellige mensen die niet alleen op doorreis zijn. We hadden een mooie ruime plek voor onze caravan met tent en auto en nog ruimte genoeg over (plz 129). In het midden een leuke overzichtelijke speeltuin voor kleine kids en/of hangplek voor onze dochter van 11 jaar.

Helaas moet je een half uur tot een uur rijden om leuke dingen te doen/bezichtigen maar die zijn er wel genoeg. Er is geen winkel, maar wel drankjes en ijsjes te verkrijgen en wat supermarkten in de buurt dus prima. Misschien hadden we graag wat meer keus uit lekkere broodjes die je bij de receptie kan bestellen en een bar/kantine om 's avonds gezamenlijk wat te doen. We hebben een heerlijke vakantie gehad!

+: vriendelijke personeel, mooi modern sanitair gebouw, zwembad was ook redelijk

- : geen wateraansluiting op de comfort plek,

Gastvrije, groene camping in de Harz

Harold,
26-8-2018

Na 1,5 week stedenbezoek in Tsjechië en Duitsland kwamen we voor ons in oase van rust, stacaravan was keurig verzorgd, mooie grote overdekte veranda. We hadden een weekje geboekt, maar we hadden hier zeker ook twee weken of langer kunnen verblijven. Onze kinderen (10 en 6) hadden direct speelkameraadjes en de animatie was creatief. De Nederlandse eigenaren zijn gastvrij en er wordt voor iedereen wat georganiseerd, tijdens mijn uitstapje met een lokale voormalige douane-beambte heb ik een beeld gekregen wat er hier in de directe omgeving gespeeld heeft. Camping ligt namelijk ligt namelijk naast de voormalige grens oost en West-Duitsland. Zijn voornemens om volgend jaar onze zomervakantie hier weer af te sluiten. Het overdekte zwembad is misschien niet zo groot, maar onze kinderen hebben zich er goed in vermaakt. Carin en Noach succes.....

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Walkenried in Walkenried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Walkenried zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.