Camping Knaus Campingpark Walkenried

9.3Fenomenaal

• 8.2Eetgelegenheden
  • 9.1Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Walkenried voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Knaus Campingpark Walkenried in het Duitse Nedersaksen is gemoedelijk. Want de Nederlandse eigenaren zijn gastvrij en verzorgen elke ochtend broodjesservice. 's Avonds eet je lekker in het restaurant. Baantjes trekken kan ook bij slecht weer in het binnenzwembad. De camping ligt aan de rand van natuurgebied de Harz waar je heerlijk kunt wandelen.

279 reviews over Camping Knaus Campingpark Walkenried

• 2019
    9Bruinsma07-11-2019

We hadden een tent gehuurd op de camping. Wat een luxe zeg. De camping is klein waardoor de kinderen hun eigen gang konden gaan. Elke ochtend verse broodjes bij de receptie. De eigenaren zijn super, staan altijd voor je klaar. Tussen 13.00 en 15.00 kan je het terrein niet op. Supermarkt om de hoek, zwembad was wat koud maar met het warme weer prima te doen. We hebben echt heerlijke 2 weken gehad.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Anita07-11-2019

Fantastisch!

Super gezellig kleine camping. Prachtige omgeving, veel te zien. Eigenaren zijn erg gastvrij. Super schoon! Wij komen graag terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Gerben07-11-2019

Fantastisch!

Vooral is de animatie een goede aanrader er worden leuke activiteiten georganiseerd , het zwembad is heerlijk om even lekker af te koelen. Ook kun je als ouder meedoen aan het animatieprogramma zoals een griezeltocht of survival wat erg leuk is om te doen We hebben werkelijk genoten van onze verblijf

• 8Staat v/h sanitair

• 8Carmen22-08-2019

Fantastische animatie, (te) kleine staanplaats

De beheerders van de camping en het personeel zijn allervriendelijkst. Er heerst op de camping een zeer gemoedelijke sfeer. De receptie, het toegangshek tot de camping en het zwembad zijn van 13-15 uur gesloten. Je kan de auto op het voorterrein parkeren (als er plek is) als je tussen die tijden weg wilt (want anders kan je de camping dus niet op of af). Spontaan iets tussen die tijdstippen ondernemen zit er dus niet in. Er is een broodjesservice: bestel je broodjes vooraf en de volgende morgen kan je ze ophalen (schappelijke prijzen). De campinggasten zijn bijna allemaal Nederlands of Duits, een andere nationaliteit kom je amper tegen. Een groot deel betreft vaste of terugkerende gasten (die voor langere tijd staan op de meestal ook grotere plaatsen). Winkels en restaurants: nog niet overal is het mogelijk om te pinnen, dus zorg voor voldoende cash geld. Voor €4 koop je 24 internet-uren. Net als bij de 4G is het bereik wisselend.

• 8Staat v/h sanitair

• 10anoniem11-08-2019

Heel goede sfeer, vriendelijk en betrokken personeel. Er wordt vanalles georganiseerd en er is veel in de omgeving te doen. We hebben een heel fijne en relaxte vakantie gehad! Er zijn nog wat (ontwikkel)kansen voor deze camping, maar deze zien de beheerders zelf ook en daar zijn ze hard mee aan het werk!

• 9Fam Oosterhuis11-08-2019

Geweldige gemoedelijke camping voor het hele gezin

1 dag gepland, 16 dagen gebleven. Camping is overzichtelijk. Mooie plekken. Een fantastische animatie! Geen schreeuwende muziek of in te leren dansjes maar lekker gebruik maken van de natuur. We hebben oa vuur gemaakt, hutten bouwen en dromenvangers gemaakt. 2x per week is er een grill avond met oa heerlijke goulash en broodjes braadworst. Grillkaze, maïskolven en marshmallows voor de kinderen. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel! Sanitair ziet er goed uit. Schoon en lekkere douches. Ook complimenten voor de andere gasten, niet alleen vanwege de gezelligheid maar ook dat het toilet altijd netjes wordt achtergelaten. Veel Nederlandse gezinnen maar toch een leuke mix met Duitse en Deense mensen.
    Genoeg speelplekken voor de kinderen, een lekker (diep en overdekt) zwembad erbij. Veel in de omgeving te doen en ook cultureel interessant! Goed restaurant bij de camping. Carin, Noach en Roel, BEDANKT voor onze top vakantie!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Familie Born03-08-2019

Camping Walkenried is topcamping voor jong en oud

Wij zijn in juli 2019, 2,5 week op Knaus Campingpark Walkenried geweest en hebben daar een heerlijke tijd gehad. Een rustige en overzichtelijke camping, ideaal voor families met zowel jonge als oudere kinderen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij en staan altijd voor je klaar! De omgeving in de Harz is prachtig en en er zijn vele mooie uitstapjes dichtbij, en ook diverse mogelijkheden in de buurt om buiten te zwemmen. Supermarkten op loop- en fietsafstand. Sanitair is zeer goed verzorgd. We zouden deze camping zeker aanbevelen aan anderen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10anoniem01-08-2019

gezellig verbijf. Schoon sanitair. Leuke avonden door camping georganiseerd

• 10anoniem01-08-2019

gezellig verbijf. Schoon sanitair. Leuke avonden door camping georganiseerd

• 9Familie Krijt01-08-2019

Gezellige familie camping met uitstekende facilit

Gezellige familie camping met uitstekende faciliteiten en vriendelijke camping eigenaren! De camping ligt in een mooi gebied. Met in de omgeving veel leuke activiteiten om te ondernemen en leuke plaatsen om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

10 tips over Camping Knaus Campingpark Walkenried

• R-Martens, 27-10-2013

Je kunt hier fantastisch wandelen (vanaf de camping kun je al alle kanten op) en met de auto rijd je zo de bossen en "bergen" in (gemiddeld zo'n 800 meter hoog). Hier vind je diverse rodelbanen, een dierenpark, speeltuin/pretpark, de schitterende stad Goslar en dat allemaal op max. een uur rijden. Op 5 km van de camping ligt Bad Sachsa met een Landal park met een schitterend zwemparadijs. In het dorp Walkenried zelf ligt een leuk en betaalbaar Italiaans restaurant La Locanda, een aanrader!

• twee zussen , 29-05-2014

Huur een elektrische fiets en fiets de spoorlijn naar Bad Lauterberg. Neem eigen beddengerei mee, er zijn dekens in de stacaravan

• A. Vuist, 02-09-2012

Het klooster in Walkenried; het beleveniszwembad in Bad Sachsa; de Altstadt van Quedlinburg; diverse zomerrodelbanen in de buurt van de Brocken.

6 vragen over Camping Knaus Campingpark Walkenried

• p huizing, 17-06-2019

harzkaart/gastekarte

is het de moeite waard om een harzkaart en/of gastekaart te kopen of wegen de kosten niet tegen elkaar op?

• erika, 19-01-2018

tiener

Is dit een camping om met een tiener naar toe te gaan

• Joop van Harn, 31-08-2014

reserveren camping plaats

Is het mogelijk een plaatsje te reserveren van 2 sept tot en met 9 sept 2014 voor twee personen caravan auto. wij zijn 67 en 68 jaar oud en gaan graag fietsen en als de mogelijkheid er is wil ik graag vissen. Ik weet dat ik wat aan de late kant ben met reserveren sorry hier voor In afwachting van U bericht

Gr Anneke en Joop van Harn

Joop van Harn, 31-08-2014

Heel aardigvan U dat U ons zo helpt, Maar we hebben er al een gestuurd. Vraag hebt U daar al eens gekampeerd en kunt U ons vertellen hoe het er is. Wij staan altijd een maand in zuid Frankrijk in saint Augulf,maar door omstandigheden doen we nu een weekje aan de moezel. Als U reageer dan graag met email. Alvast heel erg bedankt.

Gr Joop

r_j_berkelder_1, 01-09-2014

Dag wij zijn er dit jaar voor de tweede keer geweest(dat hadden we nog nooit eerder gedaan) Geweldig gastvrij en behulpzame beheerders een toiletgebouw dat werkelijk brandschoon en netjes is mooie plekken in het groen en ruim opgezet de omgeving heeft veel te bieden koop een kaart van de Harz en je kunt er weken rond kijken er worden ook op de camping dingen georganiseerd een echte aanrader wij gaan zeker nog een keer ,veel plezier

Joop van Harn, 01-09-2014

Beste we hebben een mail gestuurd en hebben bericht terug we hebben een plaatsje We gaan zeker doen wat U ons aanbeveelt . Heel erg bedankt .

Gr Anneke en Joop

r_j_berkelder_1, 31-08-2014

dag ik weet niet of uw vraag op deze manier gezien wordt ik zou rechtstreeks een mail naar de camping sturen

fijne vakantie groet R.Evers

Camping Knaus Campingpark Walkenried info