Hotel Grossfeld

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°4°
Hotel Grossfeld
8,9

1011 reviews over Hotel Grossfeld in het Nederlands

Uitstekend hotel, maar de koffie!

R.J.C.M. Borsboom
22-9-2018

Voor de twaalfde keer in dit zeer goede hotel geweest. Prachtige kamer ( 191), uitstekend personeel, heerlijk zwembad. Prima ontbijt met veel variatie. Avondeten voldoende en goed. We hadden wat last van lawaai uit de speelzaal tot diep in de nacht, maar dat is prima door het hotel opgelost. (korting gekregen!). Wij hadden gratis drankjes en koffie/thee in ons arrangement. Maar, als enig minpunt ( wij hebben daar vorige keer ook last van gehad), de ( gekookte)koffie is werkelijk van een allerbelabberste kwaliteit. Niet te drinken. Vraag iets meer hiervoor in dit arrangement en schenk koffie vanuit het espresso apparaat. Voor de rest is alles geweldig. Als eindcijfer een dikke negen (9). Op naar de tien (10)!! Wij komen heel graag weer terug. Richard Borsboom en Anneke Kikkert.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Y van der Velde
31-8-2018

Prima hotel onder aan de burcht van Bad Bentheim. Centraal gelegen met eigen parkeergelegenheid. Keurige kamers en heerlijk ontbijt en dinerbuffet. Super vriendelijk en zorgzaam personeel. Hotel voor alle leeftijden met binnen en buiten zwembad, oude kegelbaan en spelletjes kamer. Veel te doen in de omgeving.

Nana van Dort
30-8-2018

Fantastisch hotel!!! De gastvrijheid , de alleraardigste medewerkers, heerlijke bedden, ruimschootse keuzes bij het voortreffelijke ontbijt/diner...en het fijne binnen en buitenzwembed...trekken mij al voor de 6e keer in 4 jaar tijd naar Bad bentheim. Onthaasten optima forma voor mij. Het voornemen, na toen ik voor het eerst kwam, als ik oud ben wil ik elk jaar hier terug komen, ben ik gewoon al mee begonnen...omdat het voelt als thuiskomen!! Nana van Dort

Direct boeken

Prima vakantie en een goed / schoon hotel.

R. Bisalsky
28-8-2018

Voor de 4e keer een week doorgebracht in Hotel Grossfeld, dit keer ook met familie. We hadden mooie en schone kamers (306 + 307) met een prachtig uitzicht. Het ontbijtbuffet was royaal en goed verzorgd, het avondbuffet was ook prima, alleen wat te weinig variatie in verse groenten en sommige gerechten waren te zout. Beide zwembaden waren zoals elk jaar weer fantastisch, alleen de omgeving van het buitenzwembad was niet schoon en rommelig. wat ons behoorlijk is tegengevallen is hoe de eigenaar (Hr. Grossfeld) communiceert met zijn gasten; nogal bot en gestrest wat wij niet van hem gewend zijn. Wij hadden van te voren beide kamers al afgerekend (incl. parkeerkosten en toeristenbelasting) , maar bij het uitchecken werden deze wéér in rekening gebracht. Dit gemeld, maar werden zeer kortaf te woord gestaan. Of we volgend jaar weer gaan.........., we weten het nog niet...........

fantaisch

Jorien
8-8-2018

goede service, vriendelijk personeel

uitstekend verblijf gehad, 👍

Fam Pleiter
7-8-2018

We hebben in dit hotel een uitstekend verblijf gehad. We hopen zeker hier nog een keer te logeren. Lekker eten en vriendelijk personeel

Prima hotel

Henriët Verbaan
6-8-2018

Kamers geweldig, schoon en ruim, 1 kamer met aparte woonkamer. Bedden heel fijn! Faciliteiten goed, mooie zwembaden, leuk met kinderen. Het ontbijt was prima, genoeg keus. Het dinerbuffet was dramatisch slecht! Weinig wat echt goed was! Personeel, op 1 mannelijke medewerker na, onvriendelijk en niet gastvrij. Bij aankomst (te vroeg) wilde ik alleen even wat vragen aan de receptie. Er werd meteen gewezen naar het bord waar op stond vanaf hoe laat je kon inchecken, dus dan ben je aan de beurt, was echt onvriendelijk.

Al met al fijn hotel om te zijn. Als je met een hond komt zit je in een ander gebouw, dat was op de site niet duidelijk.

Prima hotel als je in het hoofd gebouw vertoefd.

R. Koster-Bordewijk
5-8-2018

Een redelijk hotel, vriendelijke personeel. Binnen zwembad en buiten zwembad, sauna etc. Wij waren hier afgelopen weekend, het eten was dit keer niet echt denderend, vaak te zout. Ontbijt daarentegen prima. Onze kamer was niet in het hoofdgebouw maar een straatje verder, naar beneden lopen en via een trap naar boven. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij zijn hier voor de 5e keer. Kamers zijn ietwat gedateerd.

Fijn hotel!

Henriët Verbaan
2-8-2018

Twee kamers geboekt voor ons gezin. De ene kamer echt heel groot, andere wat kleiner. Prima kamers, goed schoon, groot terras/balkon. Hotel biedt veel extra's, twee prima zwembaden, etc! Personeel op 1 mannelijke medewerker na (die was echt heel vriendelijk!) niet echt vriendelijk. Geen hartelijk welkom. Dat kan echt veel beter! Ontbijt was prima, voldoende keus en voor iedereen wat. Dinerbuffet was echt dramatisch slecht! Nu in de aanbieding maar dan nog veel te duur! Ik snap niet dat ze dit durven te serveren!

We komen zeker terug want kamers etc waren echt super.

fantastisch

jan
30-7-2018

we hebben nergens klachten over. Was allemaal goed voor elkaar.Heerlijk zwembad.

niet gehorig

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grossfeld in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grossfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.