Hotel Grossfeld

8,9

990 reviews over Hotel Grossfeld in het Nederlands

Het was heel goed

Hofmans freddy, 28-3-2018

Alles was perfect het eten was in buffet vorm wat wij heel goed vonden zeer vriendelijk personeel.

De kamer was tip tip in orde een inloopdouche en ook een terras een goed king size bed heerlijk geslapen niets op aan te merken ook het zwembad was heel goed en de stoomcabine

Alle waar naar zijn geld

Marcella, 25-3-2018

Vriendelijk personeel

1 persoonskamer met badkamer prima

Mooi binnen zwembad maar stoomcabine is niet meegenomen bij de renovatie , zag er vies uit en stonk

Buiten zwembad was gesloten maar zag er niet goed onderhouden uit

Hoog grijs gehalte

De Spa 7 kan wel wat opgepimpt worden, niet waard om daar extra voor te betalen

Ontbijt is gewoon

Avondbuffet is niet zo best

Alle waar naar zijn geld, voor deze arrangementprijzen kan je ook niet echt een Super diner buffet verwachten

Een echte aanrader!

Familie A. Bakker, 24-3-2018

We komen al jaren in hotel Grossfeld, omdat het een heel goed hotel is, waar je echt als gast wordt behandeld. Verdere positieve punten:

Gezellige ligging midden in het centrum van Bad Bentheim.

Zeer vriendelijke medewerkers.

Mooie en schone kamers.

Uitgebreid ontbijtbuffet met heerlijke broodjes en een grote keuze aan beleg.

Avondeten met uitgebreid saladebuffet, elke dag heerlijke soep, diverse warme gerechten en lekkere toetjes, zowel zoet als hartig (diverse soorten Franse kaas).

Last but not least, een zeer gunstige prijsstelling, kortom heel veel waar voor je geld.

Het is een fijn hotel

Ute, 23-3-2018

Het is hier van meet af aan vertrouwd ♡ gezellig en een vrolijke boel

Zeker fantastisch alles wat je graag ziet in zo n

J.van Ewijk, 23-3-2018

Mijn echtgenoot en ik komen al zo n 20 jaar in dit hotel en heb alleen maar

Zeer goede ervaringen

Heerlijk ontspannend verblijf!

Holkamp, 20-3-2018

Bijzonder prettig hotel. Goede ligging in het centrum van Bad Bentheim, vlakbij het slot. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet was prima, maar wij waren vooral erg tevreden over het avondeten. Mijn dochter heeft een ei- en gevogelte-allergie en er werd iedere avond speciaal voor haar gekookt, zonder dat daar extra kosten voor in rekening werden gebracht. Ze heeft dus iedere avond van een heerlijke maaltijd genoten. Er werd zelfs speciaal een toetje voor haar gemaakt!

Het verwarmde binnenbad en het stoombad waren ook heerlijk. Zelf vond ik de bedden aan de zachte kant, maar mijn dochter vond dat juist heerlijk. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Geweldige tussendoor vakantie.

Rudy Bastiaensen, 9-2-2018

Zeer goed ontvangst. Uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. Mooie kamer, vriendelijk personeel, niets is teveel gevraagd. Prachtig verwarmd binnenzwembad. Als je een upgrade vraagt, zijn de dranken bij het avondmaal inbegrepen, zeker niets te kort. Het avondmaal was zeer uitgebreid in buffetvorm, elke dag veranderde dit. Er werd elke dag voor een attractie gezorgd : avondwandeling, een dag gratis spa-bezoek, rondgang met de stadswachter end. Voor ons was het een uitstekende vakantie, een aanrader!

Als vanouds. Echte aanrader!

Fam. Jansen, 9-2-2018

Wij komen hier al zo vaak. Eigenlijk hebben wij geen op- en/of aanmerkingen. Deskundig en vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet.

Toch een kleine opmerking, maar dat is meer richting de gasten: houdt u aub rekening met andere gasten. Zij slapen onder en/of boven u. Het past niet dat u als olifanten door uw hotelkamer loopt.

Voor herhaling vatbaar!

Dhr. Keuter en mevr. Keizer, 8-2-2018

Voor het eerst verblijven we in een comform de luxe kamer in de apparte gelegen residence iets verderop in de straat. Mooie ruime kamer, met een goed bed, (matras wat hard! ) en een fijne regendouche. We zijn tevreden over het hotel, en het is erg schoon. Als je de parkeerplaats gaat gebruiken, vergeet dan niet wat muntjes mee te nemen uit het schaaltje bij de receptie. Ze waren vergeten hetvte zeggen, dus dan kan je er niet uit rijden. De kamers zijn best wel prijzig! Maar het is het wel waard.

Meer dan fantastisch

Richard Borsboom, 7-2-2018

Dit is een uitzonderlijk goed hotel. Ontzettend aardige mensen. Het eten, het zwembad, de sfeer, de mogelijkheden zijn ongekend goed.

Wij zijn al meer dan 10 keer hier geweest. Wij hebben weer geboekt voor eind februari begin maart 2018. Een echte vakantie net over de grens in een zuivere lucht en bosrijke omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Grossfeld voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grossfeld in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grossfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grossfeld scoort een 8.91 uit 10 op basis van 1179 reviews.