Hotel Grossfeld

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°14°
Hotel Grossfeld
8,9

999 reviews over Hotel Grossfeld in het Nederlands

Belabber, slordig; we gaan er niet meer naar toe.

T van Brunschot
18-6-2018

pas bij 3e reservering (voor huwelijk) ontvangstbevestiging. Bij aankomst nogmaals huwelijk vermeld; nog steeds geen aandacht daarvoor. Kluisje zonder sleutel gemeld; geen oplossing. 2 x extra kussen gevraagd; nooit gekregen. Droge witte wijn gevraagd; was er niet volgens bardame. Handdoeken/bedlinnen beide in vier dagen 1 x verschoond. Gevraagd naar korting golfbaan; kennen ze niet was het antwoord. Op golfbaan echter € 10 korting p.p. Eten (buffet) in de avond was met erg weinig smaak.

Service dus echt niet attent/onzorgvuldig/slordig, al kregen we na 4e melding van huwelijk een kaartje en flesje sekt op de kamer...

Onze normen liggen echt niet hoog en we passen ons makkelijk aan, maar dit gebrek aan interesse en service konden we niet verwachten. Jammer dat het zo gaat maar nodigt niet uit voor nieuwe boeking!

wij hebben het reuze naar onze zin gehad

m.j.flisijn
9-6-2018

wij kunnen eigelijk niet een minpunt noemen we hebben het prima naar onze zin gehad

Geweldig hotel

E. Bakker
9-6-2018

Hotel Grossfeld is een hotel waar de gast voorop staat. De medewerkers zijn zeer servicegericht en vriendelijk en doen alle om het de gasten naar de zin te maken.

De kamers zijn schoon en netjes en de bedden prima.

Het ontbijt- en dinerbuffet zijn uitgebreid met voldoende keus voor iedereen, ook voor de niet-vleeseters zoals wij.

Het hotel ligt op steenworp afstand van het mooie kasteel, dat een bezoek meer dan waard is.

We komen al jaren in hotel Grossfeld en hopen dat we er nog vele malen zullen komen.

Geweldig,Fantastisch,Super!

J.Pools
8-6-2018

Een Geweldig Hotel met ontzettend vriendelijke medewerkers (sters) Wij hebben ontzettend genoten van het 6 daagse verblijf. Het eten was geweldig, zoals ook de kamers. Er was echt niets op aan te merken. Van ons krijgen jullie in plaats van de 9 een hele dikke 10. Wij komen ook zeker weer terug 👍👍👍👍

Super verblijf in Super hotel!

Jan Willem van Veluwen
9-5-2018

Voor de vierde keer in hotel Grossfeld, en wederom tot groot genoegen.

Zoals altijd een geweldig ontbijtbuffet en een prima dinerbuffet.

Geen culinaire hoogstand maar uitstekend te eten, met genoeg keuze.Soep,saladebuffet, hoofdgerechten en dessertbuffet.

Complimenten aan de keuken brigade!

Een enkele mindere waardering moet door de eigenaar niet serieus worden genomen en is eigenlijk gewoon een belediging.

Ik heb voor werk in meer dan 150 hotels verbleven, waarvan sommige van 1000 tot 2000 per nacht.

En die waren soms veel minder.

De zeurpieten kunnen zelf thuis meestal geen ei bakken !

Prachtig zwembad.

Mooie lounge.

Hele mooie gerenoveerde kamers met prachtige badkamer en nieuwe boxspring bedden.

Zeer vriendelijke medewerkers.

Onze welgemeende complimenten aan het Grossfeld team !!!!!!!!!!!

Nooit meer!

Frans
30-4-2018

Nooit Meer.

Bij aankomst al niet aan de afspraak .

Goed hotel voor redelijke prijs

H DE RUITER
30-4-2018

Beetje gedateerd hotel maar grote en schone kamer. Correcte medewerkers, Redelijk ontbijt en goed zwembad.

Prima

E.E.van Gelderen
28-4-2018

Ligging, keuken/eten, kamer, bediening, schoonhouden kamer/hotel/restaurant, personeel in zijn geheel: p r i m a!

Kamer klein, douche zeer klein. Ontbijt heel goed, diner matig, weinig groenten, was 2 jaar geleden veel beter. Parkeren € 4,90 per dag, was 2 jaar geleden gratis.

Er is kennelijk flink bezuinigd.

Het was heel goed

Hofmans freddy
28-3-2018

Alles was perfect het eten was in buffet vorm wat wij heel goed vonden zeer vriendelijk personeel.

De kamer was tip tip in orde een inloopdouche en ook een terras een goed king size bed heerlijk geslapen niets op aan te merken ook het zwembad was heel goed en de stoomcabine

We hebben een aantal aanbieders voor Grossfeld voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grossfeld in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grossfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grossfeld scoort een 8.9 uit 10 op basis van 1187 reviews.