Hotel Grossfeld

goede service, vriendelijk personeel

uitstekend verblijf gehad, 👍

Fam Pleiter
7-8-2018

We hebben in dit hotel een uitstekend verblijf gehad. We hopen zeker hier nog een keer te logeren. Lekker eten en vriendelijk personeel

Prima hotel

Henriët Verbaan
6-8-2018

Kamers geweldig, schoon en ruim, 1 kamer met aparte woonkamer. Bedden heel fijn! Faciliteiten goed, mooie zwembaden, leuk met kinderen. Het ontbijt was prima, genoeg keus. Het dinerbuffet was dramatisch slecht! Weinig wat echt goed was! Personeel, op 1 mannelijke medewerker na, onvriendelijk en niet gastvrij. Bij aankomst (te vroeg) wilde ik alleen even wat vragen aan de receptie. Er werd meteen gewezen naar het bord waar op stond vanaf hoe laat je kon inchecken, dus dan ben je aan de beurt, was echt onvriendelijk.

Al met al fijn hotel om te zijn. Als je met een hond komt zit je in een ander gebouw, dat was op de site niet duidelijk.

Direct boeken

Prima hotel als je in het hoofd gebouw vertoefd.

R. Koster-Bordewijk
5-8-2018

Een redelijk hotel, vriendelijke personeel. Binnen zwembad en buiten zwembad, sauna etc. Wij waren hier afgelopen weekend, het eten was dit keer niet echt denderend, vaak te zout. Ontbijt daarentegen prima. Onze kamer was niet in het hoofdgebouw maar een straatje verder, naar beneden lopen en via een trap naar boven. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij zijn hier voor de 5e keer. Kamers zijn ietwat gedateerd.

Fijn hotel!

Henriët Verbaan
2-8-2018

Twee kamers geboekt voor ons gezin. De ene kamer echt heel groot, andere wat kleiner. Prima kamers, goed schoon, groot terras/balkon. Hotel biedt veel extra's, twee prima zwembaden, etc! Personeel op 1 mannelijke medewerker na (die was echt heel vriendelijk!) niet echt vriendelijk. Geen hartelijk welkom. Dat kan echt veel beter! Ontbijt was prima, voldoende keus en voor iedereen wat. Dinerbuffet was echt dramatisch slecht! Nu in de aanbieding maar dan nog veel te duur! Ik snap niet dat ze dit durven te serveren!

We komen zeker terug want kamers etc waren echt super.

fantastisch

jan
30-7-2018

we hebben nergens klachten over. Was allemaal goed voor elkaar.Heerlijk zwembad.

niet gehorig

Geweldi

Ton en Ann van t Klooster Meijssen
21-7-2018

Goed hotel, vriendelijke en vlotte bediening. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet . s' Avonds ook lekker buffet met veel keuze. De kamer was mooi en proper. Ook het binnen en buitenzwembad en de spa7 was zeker geslaagd. We komen zeker terug.

Jammer maar zo niet meer!

Gerrit
13-7-2018

Accommodatie was perfect lekker zwembad en zonnetuin!

Alleen het warm eten heeft dit hotel nog een slag te slaan! Was erg laag niveau

Gemengde groente snotgaar en niet warm slappe aardappelkroketten en ook koud

En zo kan ik wel even doorgaan. Erg jammer!

Laatste avond maar een restaurant gezocht en gegeten voor goede afsluiting.

Belabber, slordig; we gaan er niet meer naar toe.

T van Brunschot
18-6-2018

pas bij 3e reservering (voor huwelijk) ontvangstbevestiging. Bij aankomst nogmaals huwelijk vermeld; nog steeds geen aandacht daarvoor. Kluisje zonder sleutel gemeld; geen oplossing. 2 x extra kussen gevraagd; nooit gekregen. Droge witte wijn gevraagd; was er niet volgens bardame. Handdoeken/bedlinnen beide in vier dagen 1 x verschoond. Gevraagd naar korting golfbaan; kennen ze niet was het antwoord. Op golfbaan echter € 10 korting p.p. Eten (buffet) in de avond was met erg weinig smaak.

Service dus echt niet attent/onzorgvuldig/slordig, al kregen we na 4e melding van huwelijk een kaartje en flesje sekt op de kamer...

Onze normen liggen echt niet hoog en we passen ons makkelijk aan, maar dit gebrek aan interesse en service konden we niet verwachten. Jammer dat het zo gaat maar nodigt niet uit voor nieuwe boeking!

wij hebben het reuze naar onze zin gehad

m.j.flisijn
9-6-2018

wij kunnen eigelijk niet een minpunt noemen we hebben het prima naar onze zin gehad

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grossfeld in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grossfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grossfeld scoort een 8.88 uit 10 op basis van 1191 reviews.