Hotel Grossfeldsterstersterster

7.8Goed

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Grossfeld in Bad Bentheim is een luxe hotel waar je even helemaal tot rust kunt komen. Het eten is zeer gevarieerd en er is altijd voldoende voor alle gasten. In het binnen- of buitenzwembad is genoeg ruimte. De kamers zijn net en schoon. Vanuit het hotel kun je leuke uitstapjes maken, zoals naar Münster, Osnabrück en Enschede.

Contact

1217 reviews over Hotel Grossfeld

• 9Eveline17-02-2020

Het was weer geweldig

Dit was de vijfde keer dat we in het hotel waren, ontzettend naar ons zin gehad. Leuk dorp, veel terrasjes, mooi park om te wandelen. Heerlijk ontbijtbuffet met verschillende broodjes en beleg soorten. Iedere dag een gekookt of gebakken ei. Mooie grote kamer in de niehausstiege met ónze hond. Erg vriendelijke bediening. We hebben het weer geweldig gehad. Bedankt!!!

Gereisd met partner in februari 2020

• 9fam. Visser06-02-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Aangenaam verblijf, uitstekende service, bekwaam en zorgzaam personeel,nette en schone kamers. Het dinerbuffet is voldoende en precies wat je kan verwachten voor de prijs die je er voor betaald. Ontbijtbuffet ruim voldoende maar die koffie: vreselijk, ik heb de laatste 5 jaar in geen enkel hotel het meer gezien: een kannetje wat om 7 uur werd gevuld en op je tafel gezet, niet vreemd dat het om negen uur lauw was.Koop en paar machines vraag desnoods een toeslag maar geef de mogelijkheid om goede koffie te drinken. Jammer het is ECHT het enige minpunt wat ik bij jullie heb kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Iya en Jan de Klein01-01-2020

Goed verblijf met aandachtspunten 😊

Wij hebben 2019 /2020 Oud en nieuw arrangement verblijf gehad in dit hotel. Het was heel goed verzorgd. Het feest was leuk en gezellig. De kamers ruim en schoon, ontbijt ook gevarieerd. Jammer genoeg heeft het hotel geen lunch of snacks mogelijkheden aan zijn de gasten aangeboden op 1 januari. Dit was enigzins lastig in de situatie wanneer je ook nergens in de dorp zelf kon lunchen. Op 1 januari is alles dicht in Duitsland. Verder is de receptie van hotel overdag regelmatig onbemand. Bij vraag of dringend verzoek moet je geluk hebben om iemand achter de balie treffen. Wij vinden dit nogal vreemd voor het hotel die zich als 4 sterren hotel profileert.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2019
    5De Koning14-12-2019

Verbijf viel tegen.

Goedkoop arrangement Hoge parkeerkosten via reservering terwijl er een gratis parkeerplaats was. Kamer heel schoon. Ontbijt goed. Buffet viel tegen. Bediening heel goed. Receptiepersoneel afhankelijk vriendelijk wie er aanwezig was. Vorige keer was het verblijf prettiger

Gereisd met partner in december 2019

• 8Balina09-08-2019

Goed simpel verzorgt,gericht op bejaarden!

Hotel is meer gericht op bejaarden 65+. Voor kinderen niks te beleven behalve het zwembad. Dat was zeer schoon! Weinig kinderen te zien. Ook niet aan te raden! Enige is het kasteel wat mooi is en het park. Vind de omgeving erg tegenvallen. Leuke mooie dorpjes met winkels zijn er in de omgeving niet. Overal ver vandaan. Dorp in de avond uitgestorven er is echt niks te doen. We hebben ons wel vermaakt leuk voor een keertje. Hotel zelf valt niks van te zeggen. Wel beetje gedateerd. Wc erg muf! Kregen upgrate kamer. Zaten in de residence kamer 61. Groot en tv van 3x1,5 meter 4 slaap banken kleinere tv groot super fijn nieuw boxspring bed fijn balkon splinternieuwe badkamer met stortdouche. Enige nadeel was de vloerbedekking niet echt fris en het ruikte erg muf in begin. Mis er wel een waterkoker met koffie en thee zakjes. Ontbijt super avond all in super lekker. Bediening super aardig. Eigenaar beetje apart. Nadeel all in mag uur langer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5R.J.C.M. Borsboom28-07-2019

Het is voorbij met dit hotel. Nooit meer!

Hotelkamers hebben geen airco, wat funest was met de grote hitte deze week. Wij zijn eerder vertrokken, want het was niet uit te houden op de kamer s'nachts. W hadden geboekt voor een luxe kamer, maar kregen aanvankelijk een soort zolderkamertje met uitzicht op een groot dak vol met kiezelstenen! Gloeiend heet allemaal. Daar niet mee akkoord gegaan. Kregen toen een andere kamer. Voor de rest: op de kamer geen waterkoker, een slecht functionerend koelkastje, een matras wat ingezakt was, handdoeken die gewoonweg stonken naar verbrande as!! Wij kwamen voor de 12e maal hier, maar komen nooit meer terug. Het avondeten is gewoonweg zeer slecht te noemen. ( geen verse groenten en de vis en vlees is zeer slecht klaargemaakt.) Het hotel glijdt af naar een bedenkelijk niveau. Dat was jaren geleden wel anders. Pluspunt was de buiten pool, waar je overigens over de straat naar toe moest lopen en het goede ontbijt en geen rookruimte meer!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Peter M19-07-2019

Duitse degelijkheid.

Bij binnenkomst werden wij bij de receptie hartelijk ontvangen. De eerste indruk van het hotel betrof Duitse degelijkheid. Enigszins gedateerd, maar wel knus. Ik had kamer 133. Deze kamer is degelijk ingericht. Stoffen vloerbedekking. Twee fauteuils, een bank en een bureau. Op het bureau een groot tv scherm. Aan de kamer een groot terras. De badkamer is voorzien van een heerlijke douche. Het geheel ziet er schoon en verzorgd uit. Niets op aan te merken. De kamer is ook voorzien van een minibar en een gratis te gebruiken kluis. Het valt op dat het logo van het hotel overal te vinden is. Zowel op de labels van de handdoeken als geborduurd in het kussensloop. Daaruit blijkt hoe trots de eigenaar van het hotel wel moet zijn. Het diner was aangekondigd als zou het een Spaans buffet zijn. Niks Spaans. Wel goed verzorgd en lekker. Het ontbijt is niet uitgebreid, maar voldoende. Het hotel heeft een eigen parkeergelegenheid. Niet gratis.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Petit gerdz06-07-2019

Heel goed hotel vriendelijk personeel mooi zwembad lekker eten

Gereisd met partner in mei 2017

• 4Beving24-05-2019

Onvriendelijk achterhaald hotel slecht avondbuffet

leuk stadpark en omgeving met mogelijkheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 10A.J.P. Bakker26-04-2019

Echt fantastisch

Heel gezellig hotel met zeer vriendelijke en service gerichte medewerkers. Direct in het centrum gelegen aan een gezellig plein. Mooie schone kamer met heerlijk bed. 's Morgens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een diner in buffetvorm met soep, een uitgebreide saladebar, diverse soorten aardappelgerechten, rijst, pasta, vlees, vis, diverse groenten, Franse kaas, vers fruit en diverse toetjes, o.a. ijs en pudding. De glazen bier en wijn worden zeer royaal gevuld en in een hoog tempo aangevuld. Voor wie een paar dagen even echt uit wil zijn is dit hotel een regelrechte aanrader.

Gereisd met partner in april 2019

106 tips over Hotel Grossfeld

• a.slappendel, 30-06-2014

Aan te bevelen kamers zijn bijvoorbeeld op de 2e en 3e verdieping en in de dependances. In de omgeving kan worden gewandeld of gefietst(fietsen beschikbaar)en tegen gereduceerde prijzen met de bus worden gereisd.

• Yvonne Duymel, 06-06-2014

Een leuke 3 persoonskamer ! nr 136. In de omgeving een heel mooi kasteel en voor het hotel een gezellig plein!

• Van Schaik, 31-05-2014

Wel veel klimmen, doe makkelijke schoenen aan

8 vragen over Hotel Grossfeld

• andries christ, 02-10-2016

betaling

Is betaling met creditcard mogelijk?

• Corrie, 29-07-2014

Een persoonnskamer.

Ik ben alleen, dus een een persoons kamer besproken. Heeft iemand daar ervaring mee.

tejo, 03-02-2016

De ruimte is natuurlijk wat beperkter als in een 2persoonskamer, maar de service en klantvriendelijkheid is er niet minder om. Ons advies is om voor die paar centen meer een 2persoonkamer te boeken.

kluppels -sillis, 02-08-2014

sorry wij hadden een 2-persoonskamer maar ik denk dat de 1-persoonskamers ook dik ok zijn en je zal je er niet alleen voelen

Cor Van Der Bruggen, 02-08-2014

Alleen;geen ervaring mee, maar gezien het hele hotel moet dat geen probleem zijn.

• jan, 06-08-2013

kroegjes/terrasjes

omdat in hotel grossfeld consumpties zo duur zijn en de all incl. tot 20.00 uur is, zijn er in de omgeving leuke kroegjes, terrasjes of zoiets waar je .s avonds lekker een drankje tegen een normale prijs kan drinken?

Leo, 07-08-2013

Aan de overkant van het plein, das Wirthaus geloof ik.

tejo, 03-02-2016

Wij komen hier al 6 jaar en vinden de consumpties niet duurder als in de omgeving. Het voordeel is echter, dat je de deur niet uit hoeft en zeer vriendelijk wordt geholpen.

Hotel Grossfeld info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats