Hotel Grossfeld

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag8°2°
Hotel Grossfeld
8,7

1015 reviews over Hotel Grossfeld in het Nederlands

redelijk hotel, maar kom daar niet nog een keer

Ruud Zaal
11-10-2018

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was gedateerd en het bad, waarin je moet douchen, heeft een vrij hoge instap.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Het lopende buffet was uitgebreid, maar de kwaliteit was niet om over naar huis te schrijven. De koffie is net slootwater.

Onze kamer lag vlak bij de keuken en de hele nacht hoorde je de afzuiger van de keuken.

In Bad Bentheim is weinig te zien en te beleven.

Wij lopen het Marskramerpad en dan is dit hotel een goed vertrekpunt.

Mooi hotel en straalt gezelligheid uit.

Sonja Rovers
5-10-2018

Parkeren op de eigen parkeerplaats van het hotel is mogelijk met munten die bij de receptie verkrijgbaar zijn. Want anders moet je ter plekke euro munten van 4,90 inwerpen per dag en krijg je ook nog standaard dit bedrag op je eind rekening bij uit checken bijgeschreven per overnachting. Dus betaal je dubbel, er werd ons niets verteld bij het inchecken.

Bijgebouw is niet handig te bereiken en voor mensen die slecht ter been zijn niet aan te raden.

Eten is redelijk

Koffie was echt vreselijk slecht, slootwater bah!

Fantastisch, als altijd.

Ellen Bakker
30-9-2018

Wij komen drie tot vier keer per jaar in hotel Grossfeld en hebben het altijd erg naar onze zin, ook deze keer.

Meestal hebben we een kamer in het hoofdgebouw, maar dit keer zaten we in de Residence, een gebouw vlak bij het hotel. De kamers waren heel ruim en aangenaam.

Het ontbijt was zoals altijd zeer uitgebreid evenals het dinerbuffet. Ondanks dat wij geen vlees eten is er meer dan voldoende keus: Soep, een uitgebreid saladebuffet, warm eten met meerdere aardappelsoorten, verschillende groenten, veelal rijst en pasta, diverse soorten Franse kaas en verschillende toetjes, o.a. ijs, pudding en vers fruit.

Ook de glazen drank zijn rijkelijk gevuld en worden in hoog tempo vervangen.

Als ik één minpuntje mag noemen dan is het de koffie, die ik niet lekker vind.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een paar dagen hotel Grossfeld betekent voor ons echt even 'de boel de boel laten' en weer uitgerust thuis komen.

Direct boeken

Niet onaardig maar we gaan er nooit meer naar toe.

Mw. Bruggink
29-9-2018

We kregen een extra ruime kamer (2 kamers zelfs) en deze lagen heerlijk rustig waarom we vroegen, top ! De kamers vonden we erg gedateerd (met name de vloerbedekking (een stuk beton te zien plus gaten en oud) en vooral ook de douchemogelijkheid. Erg hoge instap in het bad om te douchen in bad. Je had ca. 70 cm. als doucheruimte (!) Neem zelf zeep, douchegel e.d. mee want de zeepdispensers werken niet of uiteindelijk met moeite. Ik kreeg een nare spierpijn in mijn rechterhand daardoor (zoveel kracht had je nodig om een beetje zeep te krijgen). Het bedienend personeel is erg vriendelijk, attent maar... ik ben nog nooit zo onbeschoft, onvriendelijk en schandalig behandeld en te woord gestaan bij het afrekenen en weggaan door de (Duitse) man bij de receptie. Ook jammer dat er helemaal geen uitleg is (je niets wordt verteld) waar bijv. het buitenbad zich bevindt. Het eten is zeer gevarieerd en okay.

Uitstekend hotel, maar de koffie!

R.J.C.M. Borsboom
22-9-2018

Voor de twaalfde keer in dit zeer goede hotel geweest. Prachtige kamer ( 191), uitstekend personeel, heerlijk zwembad. Prima ontbijt met veel variatie. Avondeten voldoende en goed. We hadden wat last van lawaai uit de speelzaal tot diep in de nacht, maar dat is prima door het hotel opgelost. (korting gekregen!). Wij hadden gratis drankjes en koffie/thee in ons arrangement. Maar, als enig minpunt ( wij hebben daar vorige keer ook last van gehad), de ( gekookte)koffie is werkelijk van een allerbelabberste kwaliteit. Niet te drinken. Vraag iets meer hiervoor in dit arrangement en schenk koffie vanuit het espresso apparaat. Voor de rest is alles geweldig. Als eindcijfer een dikke negen (9). Op naar de tien (10)!! Wij komen heel graag weer terug. Richard Borsboom en Anneke Kikkert.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Y van der Velde
31-8-2018

Prima hotel onder aan de burcht van Bad Bentheim. Centraal gelegen met eigen parkeergelegenheid. Keurige kamers en heerlijk ontbijt en dinerbuffet. Super vriendelijk en zorgzaam personeel. Hotel voor alle leeftijden met binnen en buiten zwembad, oude kegelbaan en spelletjes kamer. Veel te doen in de omgeving.

Nana van Dort
30-8-2018

Fantastisch hotel!!! De gastvrijheid , de alleraardigste medewerkers, heerlijke bedden, ruimschootse keuzes bij het voortreffelijke ontbijt/diner...en het fijne binnen en buitenzwembed...trekken mij al voor de 6e keer in 4 jaar tijd naar Bad bentheim. Onthaasten optima forma voor mij. Het voornemen, na toen ik voor het eerst kwam, als ik oud ben wil ik elk jaar hier terug komen, ben ik gewoon al mee begonnen...omdat het voelt als thuiskomen!! Nana van Dort

Prima vakantie en een goed / schoon hotel.

R. Bisalsky
28-8-2018

Voor de 4e keer een week doorgebracht in Hotel Grossfeld, dit keer ook met familie. We hadden mooie en schone kamers (306 + 307) met een prachtig uitzicht. Het ontbijtbuffet was royaal en goed verzorgd, het avondbuffet was ook prima, alleen wat te weinig variatie in verse groenten en sommige gerechten waren te zout. Beide zwembaden waren zoals elk jaar weer fantastisch, alleen de omgeving van het buitenzwembad was niet schoon en rommelig. wat ons behoorlijk is tegengevallen is hoe de eigenaar (Hr. Grossfeld) communiceert met zijn gasten; nogal bot en gestrest wat wij niet van hem gewend zijn. Wij hadden van te voren beide kamers al afgerekend (incl. parkeerkosten en toeristenbelasting) , maar bij het uitchecken werden deze wéér in rekening gebracht. Dit gemeld, maar werden zeer kortaf te woord gestaan. Of we volgend jaar weer gaan.........., we weten het nog niet...........

fantaisch

Jorien
8-8-2018

goede service, vriendelijk personeel

uitstekend verblijf gehad, 👍

Fam Pleiter
7-8-2018

We hebben in dit hotel een uitstekend verblijf gehad. We hopen zeker hier nog een keer te logeren. Lekker eten en vriendelijk personeel

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grossfeld in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grossfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.