Hotel Grossfeld ****

Weer vandaag2°-5°

988 reviews over Hotel Grossfeld in het Nederlands

Geweldige tussendoor vakantie.

Rudy Bastiaensen, 9-2-2018

Zeer goed ontvangst. Uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. Mooie kamer, vriendelijk personeel, niets is teveel gevraagd. Prachtig verwarmd binnenzwembad. Als je een upgrade vraagt, zijn de dranken bij het avondmaal inbegrepen, zeker niets te kort. Het avondmaal was zeer uitgebreid in buffetvorm, elke dag veranderde dit. Er werd elke dag voor een attractie gezorgd : avondwandeling, een dag gratis spa-bezoek, rondgang met de stadswachter end. Voor ons was het een uitstekende vakantie, een aanrader!

Als vanouds. Echte aanrader!

Fam. Jansen, 9-2-2018

Wij komen hier al zo vaak. Eigenlijk hebben wij geen op- en/of aanmerkingen. Deskundig en vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet.

Toch een kleine opmerking, maar dat is meer richting de gasten: houdt u aub rekening met andere gasten. Zij slapen onder en/of boven u. Het past niet dat u als olifanten door uw hotelkamer loopt.

Voor herhaling vatbaar!

Dhr. Keuter en mevr. Keizer, 8-2-2018

Voor het eerst verblijven we in een comform de luxe kamer in de apparte gelegen residence iets verderop in de straat. Mooie ruime kamer, met een goed bed, (matras wat hard! ) en een fijne regendouche. We zijn tevreden over het hotel, en het is erg schoon. Als je de parkeerplaats gaat gebruiken, vergeet dan niet wat muntjes mee te nemen uit het schaaltje bij de receptie. Ze waren vergeten hetvte zeggen, dus dan kan je er niet uit rijden. De kamers zijn best wel prijzig! Maar het is het wel waard.

Meer dan fantastisch

Richard Borsboom, 7-2-2018

Dit is een uitzonderlijk goed hotel. Ontzettend aardige mensen. Het eten, het zwembad, de sfeer, de mogelijkheden zijn ongekend goed.

Wij zijn al meer dan 10 keer hier geweest. Wij hebben weer geboekt voor eind februari begin maart 2018. Een echte vakantie net over de grens in een zuivere lucht en bosrijke omgeving.

Kees kiewiet, 20-1-2018

Goed hotel en goed eten en vriendelijk personeel en mooie omgeving

Bezoek aan hotel Grossfeld voelt als thuiskomen.

Meiko en Wilma Nie, 10-1-2018

Fantastisch gastvrij hotel in het centrum van Bad Bentheim met ruime kamers. Heerlijk verwarmde binnen en buitenzwembaden. Uitgebreid ontbijtbuffet en mogelijkheid gebruik te maken van dinerbuffet. Diverse ontspanningsmogelijkheden in het hotel. Parkeerplaatsen vlakbij het hotel. Bosrijke omgeving met fiets en wandelpaden. Een aanrader!

Goed hotel

Marjan, 1-1-2018

Goed hotel, vriendelijk personeel, veel gezellige zithoekjes. Zwembad is fijn evenals de stoomcabine. Terras ziet er heel gezellig uit, de kamers zijn schoon. Ontbijt is redelijk, lekkere verse broodjes. We hebben tweede kerstdag van het buffet gebruik gemaakt, dit was niet bijzonder, ik eet geen vlees en er stond alleen een bak met stukjes vis en in de pasta zat vlees, niet veel keus dus. Als dessert nam ik een s.tukje chocoladegebak, dit was griesmeel, niet echt lekker.

Minpunt vind ik de rokersruimte die tegen de speelruimte met filmruimte aanzit. De rook stinkt erg, het is te ruiken in de speelruimte, natuurlijk heel ongezond. Je ruikt het ook op de gang. Ik miste een fitnessruimte, die kunnen ze beter in de ruimte maken waar nu gerookt wordt.

gaan er niet meer naar toe.

marijke, 27-12-2017

De kamer in de villa was goed. Tijdens de kerstdagen heerste er geen kerstsfeer in het hotel. Het diner tijdens de kerstdagen was bepaald onder de maat!!! wij hebben ons verblijf dan ook een dag ingekort om 2e kerstdag ergens anders lekker te kunnen eten. Jammer, jammer van de kerstdagen.

Een geweldig hotel

Ron v.d.Berg, 14-12-2017

Geweldige sfeer lekker ontspannen in hotel .De bereikbaar heid met het openbaar vervoer (de trein )is verbeterd er gaat nu 1keer per uur een trein naar bad bentheim

Ik voelde me opgenomen in een grote familie

Ute Eberlijn, 10-12-2017

Fantastisch hotel in familiesfeer

We hebben een aantal aanbieders voor Grossfeld voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grossfeld in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grossfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grossfeld scoort een 8.9 uit 10 op basis van 1177 reviews.