Hotel Bentheimer Hof

317 reviews over Hotel Bentheimer Hof in het Nederlands

Geweldig!

Mariuzs
23-10-2018

Perfect voor elkaar. Goede ontvangst, personeel is vriendelijk en de kamers zijn fris en ruim. Het eten was ook goed. Weet niet waarom mensen over treinen klagen, heb ze niet gehoord!

fantastische lokatie

Ruurd Veldhuis
22-10-2018

Het verblijf van 2 nachten met onze vrienden was fantastisch qua accommodatie, verblijf, verzorging en kwaliteit van eten ( ontbijt en diner). Wij zaten op de kamers 22 en 23 met uitzicht op het bos en hebben geen enkele last gehad van treinverkeer in de nacht. Zelfs niet terwijl de ramen in de gang open stonden richting station.

Dankzij de strenge Duitse regels t.a.v geluidhinder van vliegvelden en treinstations bijvoorbeeld.

Het personeel van de treinen slaapt nota bene ook in dit hotel.

Alle kamers liggen aan de voorzijde en niet aan de zijde van het station/ spoor.

Was supergoed

Fam .van Manen
20-10-2018

Ligt heel Centraal voor de vele fiets en wandelroutes ,en ook dicht bij het centrum

Super verblijf!

Fam. Wagemakers
19-10-2018

Mooi karakteristiek hotel, vlak bij het bos.

Het hotel was vroeger een trein station en ligt dus langs het spoor wat echter geen enkel probleem vormt. De treinen zijn niet tot nauwelijks te horen en vormen geen enkel probleem in het hotel. Gevarieerde keuken waar je heel lekker kunt eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Wij raden dit hotel zeker aan.

Fantastisch. Zeer goed

Dan. Kort
13-10-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette schone en gezellige kamer. Prima eten. Ook aan de glutenvrije en vegetarische maaltijd was aandacht besteed en smaakte heerlijk.

Prima

Joost Lems
12-10-2018

Bridgegroep 24 personen. Ruime, schone kamers. Vriendelijke en service gerichte bedrijfsleider met enthousiaste kleine groep personeel. Zeer redelijke kwaliteit/prijs verhouding. Prima buffet ontbijt en goede uitgeserveerde diners. Voor slechte slapers klein minpunt: ligging langs een al gesloten treinstation, dus enkele keren per nacht stormt of rangeert er een trein voorbij, maar dat mag de pret niet drukken!

Een aanrader.

Piet
11-10-2018

Prettig verblijf in een hotel restaurant waar ontbijt en diner inclusief zijn. Dranken worden achteraf afgerekend. Prima ambiance en een verblijf in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel en een prima diner welke 's avonds wordt genoten samen met de overige gasten. Dus een gezellige zaal vol goedgemutste mensen.

Geweldig fijn.

José Jansen
10-10-2018

Het eten is prima. De bedden zijn goed. De kussens erg zacht. Het is erg gemoedelijk. Je loopt vanuit het hotel zo het bos in en gemakkelijk naar het Kurord. De bediening was prima. De juffrouw in de ochtend was niet erg klantvriendelijk, het enige minpuntje wat ons betreft.

Prima plek om de omgeving te verkennen.

Tevreden Gast
9-10-2018

Goed ontvangen, Hotel ligt direct aan een wandelgebied. Ook aan het spoor emplacement, voor wie van treinen houd er komt genoeg voorbij. Het hotel is een voormalig station gebouw, mooi hersteld met behoud van de oorspronkelijke stijl. De kamer was mooi en ruim. Ontbijt prima verzorgd met genoeg variatie en ook het 's avonds hebben we prima gegeten in de stijlvolle eetzaal ( met eigen trein).

Sfeervol en relaxt

Carolienne Meijer
3-10-2018

Het voormalige stationsgebouw is omgebouwd tot een sfeervol hotel. De kamers zijn ruim en gezellig ingericht. Personeel is erg vriendelijk. Een goede uitvalsplek om verschillende dorpjes en de omgeving te verkennen. Thermenbaden op loopafstand. Een aanrader als je er even op uit wil.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bentheimer Hof in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bentheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.