Hotel Bentheimer Hof ***

Weer vandaag4°-3°

282 reviews over Hotel Bentheimer Hof in het Nederlands

Geweldig voor herhaling vatbaar

Anita, 15-2-2018

Heel goed hotel goed ontbijt en dinner

Ongelofelijk!

Inge, 9-2-2018

Gemoedelijk hotel, hele vriendelijke mensen! Hele hotel was prima verzorgd. Alles schoon, fijne matrassen en ruime kamers. We waren aangenaam verrast door de aangename prijs die we betaald hebben en ook het eten (oa de thaise kaart) was voortreffelijk!

Zeker aanrader voor nog een keer

T h hoenderop, 6-2-2018

Mooi schoon en goed eten voor weinig geld het heeft ons verbaasd

We hebben een aantal aanbieders voor Bentheimer Hof voor je op een rij gezet:

Heerlijk om hier te verblijven

Jan de Graaf, 4-2-2018

Sfeervol hotel, prachtig gelegen aan de bosrand.

Fijn ontbijt buffet , ruime kamers en prettige service.

Een aanrader !

Frans Kroon, 4-2-2018

Goed hotel, heerlijke bedden. Heerlijk ontbijt en zeer gastvrij personeel.

Súper Goed & Klantvriendelijk hotel!

jo verschagen, 26-1-2018

Mooi rustig gelegen luxe hotel met prachtige kamers & heeel klantvriendelijke behandeling, midden in het bos. Welliswaar aan her spoor maar daar heb je geen last/geluidsoverlast van! Heerlijk ontbijt & diners!!

Goed, maar oppassen voor eindfactuur

Luc Vancraeynest, 20-1-2018

Dit hotel behield de sfeer van het stationsgebouw en het oogt mooi.

Wij kregen een grote kamer (nr 42) met zowel douche als bad. De verwarming was prima. Enige minpuntjes waren de vergeelde matrassen en het ontbreken van een koffiezet.

Wij hadden 's nachts wel wat last van de goederenwagons die er op nog geen 5 m van onze vensters behandeld werden en dat ondanks de speciale geluidsdichte beglazing van onze kamer. Er logeren er heel wat treinconducteurs.

Het ontbijtbuffet was goed. Fruitsap uit de poedermachine lustte ik wel niet.

Het avonddiner was in een sfeervol kader en met prima bediening. De rode wijn vond ik niet zo lekker. Mijn partner vroeg om een slaatje in plaats van soep en dat was geen probleem. Wel goedkope ingrediënten als schnitzel, ongepelde gebakken aardappelen, koude appelmoes (uit bokaal?), flauwe pudding als dessert.

De dame aan de receptie lapte er bij de afrekening eerst zo'n 20 euro teveel aan dranken bij. Ik had mijn bewijsje bij van resto. Uiteindelijk toch 4€ teveel betaald voor "TB". Dat stond bij de 6€ Kurtaxe en parkingkosten. Dame zei dat dit ook taks was. In ons 2de hotel in Bad Bentheim die rekening getoond en TB kenden ze er niet. 4€ is te weinig om ruzie te maken, maar we worden niet graag bedrogen.

Michel, Eigenaresse, 24-1-2018

Geachte heer Vancraeynest,

hartelijk dank voor uw beordeeling. Wij vinden het prima dat u met ons ontbijt tevreden bent geweest Maar snappen er niet hoe u er op komt, dat onze sap uit poeder is gemaakt. Wij gebruiken sap van de merk Niehoffs vaihinger dit is een A merk in duitsland. Over de wijn wij hebben een keuze uit 4 verschillende rode huiswijnen. het is uw keuze om een andere wijn te kiezen als uw de door uw gekozen wijn niet lekker vindt. Verder bestaat ook nog de mogelijkheid uit een uitgebreide wijnkaart een wijn te kiezen. Over het diner. in de huide tijd is het normaal dat ook aardappel met schill worden gebakken omdat het een speciaale soort aardappels zijn met dunne schill. Tot nu toe hebben wij er op nog geen klachten ontvangen en iedereen was tevreden.

Mooi pand en zeer goed bereikbaar

K Reisch, 31-12-2017

Zeer goede nacht en lekker uitgerust wakker geworden, ondanks het mindere weer toch mij prima kunnen vermaken. Mooie ruime kamer en dat voor weinig geld. Personeel was erg vriendelijk en een mooi schoongemaakte kamer.

Hotel heeft eem sfeer van een oud station en dat zie je aan details.

Matras ligt goed!

Top!

Derk, 31-12-2017

Top Hotel! Prijs kwaliteit zeer goed. Lekker eten en mooie kamer. Omgeving heerlijk rustig.

prijs-kwaliteitverhouding kan beter

verheij, 29-12-2017

Te duur hotel: als prijs max 70 euro was geweest, dan goede prijs-kwaliteitverhouding. Nu met bon van 100 euro hier gelogeerd: kleine kamer met te dun dekbed (was te koud). Bij vertrek werden nog ongeveer 10 euro extra aan kosten gereken voor parkeren en belasting; dit bleek nog bovenop bon door ontvanger te moeten worden betaald (zeer onaangename verrassing). 110 euro voor deze nacht is daarmee echt veel te veel. Voor minder dure prijs zou het prima zijn met mooie omgeving voor wandelaars

We hebben een aantal aanbieders voor Bentheimer Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bentheimer Hof in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bentheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bentheimer Hof scoort een 8.71 uit 10 op basis van 299 reviews.