Hotel Bentheimer Hof

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Absoluut geen spijt van gehad

Ronald
9-7-2018

Charmant hotel met een goede ligging om de omgeving per fiets te verkennen. Kamers keurig en schoon en gezellig restaurant en terras met uitstekend en betaalbaar eten. Verrassend zijn de vele heerlijke Thaise gerechten naast de voor de hand liggende Duitse schnitzel. Personeel zeer vriendelijk en attent. Nadeel op sommige dagen is het vroege lawaai van rangerende (vracht)treinen. Parkeren van onze auto en het plaatsen van onze fietsen in een afgesloten ruimte was gratis t.o.v. wat sommigen beweren.

Unieke locatie voor treinliefhebbers!

J.J.
17-6-2018

Via touroperator hadden we hier een 3-daags arrangement geboekt.

De locatie is super leuk als je van treinen houdt!

Onze kamer was ook prima, ruim en met uitzicht op het spoor.

Met deze bedoeling ook dit hotel uitgezocht.

Het ontbijt was ook uitgebreid en goed, en de kamer was schoon.

De mindere kanten aan het hotel/arrangement vonden wij het 3-gangendiner wat geserveerd werd dit was incl. we hadden geen keuze. Het was tomatensoep, witte rijst met kipcurry en als nagerecht een klein bakje met "pudding" uit de regio. Wat wij nu zo leuk vinden om naar Duitsland te gaan, is juist de Duitse keuken,.. Lekker een schnitzel met bratkartoffeln ofzo.

Nog een minpuntje was de kleine douche die niet constant warm water had.

We zouden dit hotel ivm. de locatie nog wel een keer boeken, maar dan zonder diner erbij. Dat is veel leuker om in het centrum van Bad Bentheim te doen.

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Hetty en Martin Dijk
16-6-2018

Voortreffelijk hotel, goed verzorgd en gastvrij, vriendelijk personeel. Goede keuken

Komen nog terug

John
7-6-2018

Best wel goed hotel,leuk geprijsd met vriendelijk personeel en lekker eten.

Groot nadeel en tegenvaller is dat je voor het parkeren van de auto € 4,00 per dag betaald. Ook voor de fietsen stallen betaal je nog eens parkeergeld.

Maar alles bij elkaar gaan we nog wel eens terug.

Zoals altijd. Gewoon top!

Dennis Moerman
7-6-2018

Ook al ben ik hier niet vaak om vakantie te vieren. Toch voelt het elke keer als vakantie. geweldige service, een ook nog een zeer vakkundig personeel met passie voor hun vak. Zo zie ik het graag!

fantastisch genoten

j bakhuis
5-6-2018

is een echte aanrader eten is er goed en de kamers schoon

Super!

R.S. Kemper
5-6-2018

Mooi Hotel in fantastische omgeving. Fijne kamers, zeer aardig personeel en lekker eten!

Wij komen zeker nog een keer

Dorette beernink
5-6-2018

We hebben een paar heerlijke dagen gehad in Hotel Bentheimer Hoff. Het hotel is prachtig en de slaapkamer lekker fris en schoon met prima bedden.Het eten was voortreffelijk dus wij komen beslist nog eens terug. 😎👍👌

Het hotel heeft een mooie uitstraling. Ook van binnen ziet het er leuk uit. Het is goed gelegen aan fietsroutes. Daarentegen is het van binnen niet schoon. Dat het allemaal wat gedateerd is is niet erg. Maar dat was het niet. Erg veel stof op de slaapkamers. Vliegen en andere insecten op de grond in het restaurant. Met uitzondering van 1 leek het personeel niet echt plezier in het werk te hebben. Bijzonderlijk vriendelijk waren zij niet. Het eten wat in het arrangement zat was niet goed. Mijn vrouw en ik zijn echt niet te kritisch. Een alternatief werd niet geboden want ja we hebben een arrangement. Jammer dit had vele malen beter gekund.
Bentheimer-Hof, Eigenaresse, 6-6-2018

Beste Richard,

We vinden het vervelend om te horen dat u een aantal zaken zijn tegengevallen tijdens Uw verblijf in ons hotel.

We kunnen u verzekeren dat we alle kamers elke dag schoon laten maken en dat we er alles aan doen om de insecten zo veel mogelijk buiten te houden. We zitten aan een bos, dus insecten zijn er in overvloed rond deze tijd van het jaar. Het stof kunnen we minder goed plaatsen, maar we gaan hier zeker extra goed op letten.

Met vriendelijke groet,

Bentheimer-Hof.

Een aanrader.

John en Nicole
20-5-2018

Wij hebben een kort maar zeer aangenaam verblijf gehad in Hotel Bentheimerhof.

Mooi en gezellig hotel.Lekker gegeten .Propere verzorgde ruime kamer.Vriendelijk personeel.

Vanuit het hotel recht het bos in.Zalig.

We hebben een aantal aanbieders voor Bentheimer Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bentheimer Hof in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bentheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bentheimer Hof scoort een 8.7 uit 10 op basis van 317 reviews.