Hotel Bentheimer Hof

Kleine hotelsWeer vandaag13°3°
Hotel Bentheimer Hof
8,9

Omschrijving
Niet ver van de Nederlandse grens ligt Bentheimer Hof Hotel. Het hotel heeft een gevarieerde keuken met vegetarische opties. Ook bij het ontbijt heb je veel keuze. De kamers zijn gezellig en beschikken over goede bedden. Het hotel ligt vlakbij het bos waar verschillende wandelroutes liggen. Ga zeker eens kijken in de burcht van Bad Bentheim.
Kenmerken
Restaurant
Parkeren mogelijk

333 reviews over Hotel Bentheimer Hof in het Nederlands

Een prima hotel...

Willem,
13-2-2019

Een vierdaags verblijf geboekt op basis van halfpension. De prijs-/kwaliteit verhouding is prima. Het hotel grenst aan een rangeerterrein(tje) van de DB, maar daar hebben wij niets van gemerkt. De kamers zijn basic maar voldoen prima. Een ruime, mooie badkamer met grote inloopdouche. Alles schoon en hygiënisch. In de bediening werken deels jonge mensen maar iedereen was goed op elkaar ingespeeld. De kok verdient zeker een extra compliment: Heerlijke, met zorg bereidde gerechten met veel variatie. Er werd met afwijkende eetwensen rekening gehouden. De inrichting van het hotel doet deels wat koloniaal aan, maar is sfeervol en gezellig.

De prijzen voor de consumpties zijn wat aan de hoge kant, maar de marge moet ergens vandaan komen. De loopafstand naar het centrum van Bad Bentheim is zo'n 500 meter. Samengevat: een prima hotel wat we in de zomer nog een keer gaan bezoeken om de omgeving per fiets te gaan verkennen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

We zijn echt verwend hier!

CMJ Falke,
13-2-2019

We zijn hier terecht gekomen via touroperator. De aanbieding was zeer aantrekkelijk. We zijn geweldig ontvangen, hadden een mooie kamer en het ontbijt en diner waren perfect verzorgd een heerlijk 3 gangen diner, gelukkig geen buffet!

Ik kan het iedereen aanraden!

Gereisd met partner in februari 2019

gezellig mooi en schoon! goed personeel,

rene luisman,
10-2-2019

mooi verbouwd station, vriendelijk attent personeel, echt een aanrader, en zeker voor trein liefhebbers zeker een must!

Een aanrader!

René van Meel,
9-2-2019

Prima hotel met nette kamers. Prima ontbijt, en ook het inbegrepen diner was verrassend lekker. Geboekt via touroperator.

Gereisd met partner in februari 2019

Superleuk hotel, leuk geprijsd, top.

Marian de Boer,
8-2-2019

Gewoon dat het een super leuk en tof hotel is.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Uitstekend hotel met prima en correct personeel.

Gert-Jan en Gaby Arends,
5-2-2019

Voor de zesde maal hier verbleven, heb reeds eerder twee reviews geschreven, deze wijkt wederom niet af van de twee voorgaande.

Ontvangst, bediening uitermate vriendelijk en correct, we hadden geboekt op basis volpension, wat betreft het diner, uitstekend en ruim voldoende, smaken verschillen natuurlijk.

Verder het ontbijt is zeer uitgebreid en prima verzorgd, er is meer dan genoeg keuze voor een ieder.

Komt nog een keer bij dat je er s'middags heel gezellig in de sfeervolle lounge een drankje of hapje kan nuttigen.

Prachtige fiets/wandelomgeving bovendien,.

Een echte aanrader.

Wij hebben reeds weer geboekt voor mei/juni en oktober.

Michael bedankt!

Voor herhaling vatbaar

A van Linden-Noppert,
3-2-2019

Een heerlijk weekend gehad in Bentheimerhof. Gastvrij, gezellig, kamers met goede bedden en een geweldig ontbijtbuffet. Ook het 3-gangendiner was op beide dagen prima. Veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen in de omgeving. Kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastisch,!

M.van Breugel,
28-1-2019

Geweldig leuke omgeving. Het hotel was uitstekend. Mooi gelegen en schoon en heerlijk eten.

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk ontspannen !

Patrick Lommel,
28-1-2019

Geschikt voor volwassenen die lekker willen eten, rust en wandelen/fietsen, in een prachtige uitgestrekte bosomgeving, voorop stellen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

dit was een heerlijk verblijf, komen zeker nog een

Geert Peperkamp,
27-1-2019

Prima locatie voor een korte vakantie. Ondanks dat het een oud stationsgebouw is het binnen niet te zien, Van de treinen die langs komen hoor je nagenoeg niets.

Lekker eten en een uitgebreid ontbijt maken zo'n kort verblijf compleet.

Een bezoek aan de burg van Bad Bentheim moet je zeker niet overslaan, ook een aanrader is het nabijgelegen outlet shopping center.

Gereisd met partner in januari 2019

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bentheimer Hof in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bentheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.