Géén boekingskosten

Bentheimer Hof

DuitslandNeder-Saksen (Niedersachsen)Bad Bentheim

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bentheimer Hof voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 392 reviews
+68/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 392 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Niet ver van de Nederlandse grens ligt Bentheimer Hof Hotel. Het hotel heeft een gevarieerde keuken met vegetarische opties. Ook bij het ontbijt heb je veel keuze. De kamers zijn gezellig en beschikken over goede bedden. Het hotel ligt vlakbij het bos waar verschillende wandelroutes liggen. Ga zeker eens kijken in de burcht van Bad Bentheim.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

392 Reviews over Bentheimer Hof

• 9Elise02-01-2022

Relaxed een hapje eten

Alleen gegeten, niet al te grote kaart maar zalig, in gezellige ambiance. Voorgerecht slechts capaciteit en 3 soepen. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Zag mooie wijnen op de kaart. Veel hotelgasten.

• 9Betsy20-11-2021

Voor herhaling vatbaar

Goed hotel, vriendelijk personeel. Eten was prima, ontbijtbuffet en 3-gangen diner. Stadje was op loopafstand. Veel wandelmogelijkheden. Zeker aan te bevelen.

• 9Robin Pluijm03-11-2021

Geweldig hotel.

Met heel veel zorg gerenoveerd voormalig station. Goed ontbijtbuffet. Zeer schone kamers en vriendelijke bediening, Wij gaan zeker nog eens terug

• 10Nicole en John10-08-2021

Een aanrader

Zeer gezellig hotel ,gelegen aan de rand van het bos,op wandelafstand van een kuuroord met prachtig parkLekkere keuken met vriendelijke bediening aan tafel. Verzorgd ontbijt buffet met alles erop en eraan.Onze kamer was mooi en pas gerenoveerd met zeer funcionele badkamer. Alles proper en goed onderhouden.Het stadje ligt op 1,5km en met de imposante burcht zeker een bezoek waard.

• 8Jan11-08-2020

Heerlijk, ontspannen en gastvrij personeel

Ruime kamer, prima ontbijtbuffet en 's avonds heerlijk diner 3 gangen Mooie locatie voor fietsers

• 8Roos17-07-2020

Heerlijk verblijf

Goede prijs kwaliteit verhouding

• 9Hilko16-02-2020

Heerlijk

Leuk hotel met een zeer vriendelijke jonge eigenaar en een goed en vriendelijk team om zich heen. Leuke bar en zeer goed eten. Wij hebben er een goed weekend gehad.

• 7SM09-02-2020

Mooi voor een korte break!

Keurig hotel op loopafstand van centrum. Mooie omgeving om te wandelen. Bedden slapen prima en de kamer was ruim. Goed diner en ontbijt.

• 8J de Ruiter29-01-2020

Zeker een aanrader voor de gesettelde generatie

Goed hotel ondanks alle treinen(geen Herrie ,maar fantastisch uitzicht erop. De service was uitstekend,zeer behulpzaam (met invalide) Jammer dat we parkeergeld moesten betalen . Ontbijt goed,Diner was klasse en verrassend, men kon er ook Thais eten wat naar mijn weten uitstekend was. (was in Thailand) Het nieuws krantje was zo leuk Het menu stond erop en de uitstapjes die je kon maken of wat in de buurt was.Een beetje afgelegen,maar zo weer op de weg ,met de auto (wel nodig) Veel te doen en te zien en de outlet niet te vergeten,Wij hebben ons prima vermaakt en verzorgt gevoelt

• 9Patrick van Immerseel20-01-2020

Voor herhaling vatbaar.

Wij hadden het Kerst arrangement geboekt. Is echt een aanrader, verzorging goed , eten goed, bediening en personeel bijzonder gastvrij en vriendelijk.

Hotel Bentheimer Hof info

• AirconditioningNiet beschikbaar