vakanties Warnemünde

Reviews over Warnemünde

Mooi hotel.

16-2-2014

Zeer mooi hotel in de onmiddellijke omgeving van het strand. In de onmiddellijke omgeving van het hotel zijn er verschillende leuke restaurants en veel Winkels.

Korte vakantie.

9-2-2014

Net als vorig jaar een geweldige service, geweldige sfeer, kamers met mooi uitzicht geweldig, elegant, rustige sfeer...

Gewoon een heel fijne vakantie.

2-2-2014

We gaan zeker snel weer, het hotel is zeer aanbevelenswaardig. Opmerkelijk is de spa en het supergoede ontbijtbuffet.

Een bezoek is de moeite waard.

31-1-2014

Het hotel maakt waar wat het belooft. Wij hebben ons er zeer goed gevoeld en we zullen er zeker nog eens te gast zijn. Zeer aan te bevelen.

Zeer aangenaam hotel.

20-1-2014

Een erg aangenaam hotel dat op service georiënteerd is en waar je je als gast alleen maar goed kan voelen. Het personeel was zeer flexibel en vriendelijk! Deze keer was ik er voor een opleiding, maar ik zou er zonder meer ook met onze kinderen heengaan.

Warnemünde scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews