We hebben een aantal aanbieders voor Schwerin voor je op een rij gezet:

Reviews over Schwerin

Erg leuke stad.

Louise
    2-10-2018

Schwerin is een leuke moderne plaats met veel winkels. Neem ook een kijkje in t mooie slot, 8,50 entree of loop lekker door t park eromheen, gratis. Leuke plekken om koffie of iets anders te drinken. Goed vervoer. Tip: op de bushalte in t centrum (hauptbahnhof?) staat n kaartjesverkoopautomaat , koop daar vast daar je kaartje. Scheelt n hoop gedoe in t smalle gangpad in t begin vd bus , want je koopt je kaartje niet bij de chauffeur maar uit n automaat in de bus.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Hoofdstad van Mecklenburg-Vorpommern

Rinus
    30-6-2014

Schwerin heeft als hoofdstad van het Bundesland Mecklenburg-Vorpommern twee zeer belangrijke bezienswaardigheden in huis nl. het prachtige kasteel en het Staatliches Museum met een zeer interessante collectie Vlaamse- en Hollandse meesters. De stad heeft ongetwijfeld enige grandeur maar moet het wat het aantal historische bezienswaardigheden toch afleggen tegen steden als Wismar en Rostock, in het stadscentrum staat de sobere Domkerk en rond de Marktplatz zijn veel terrasjes en eethuisjes

Gereisd Met partner in juni 2014

Prachtig kasteel

Jan-Nelwendels
    19-6-2012

Gezellige stad, op het moment dat wij er zijn is er een braderie wat het natuurlijk nog meer aantrekkelijker maakt. Het stadje heeft een zeer hoge Domtoren.Maar het aller belangrijkste van de stad is natuurlijk het Schloss, wat je zeker moet gaan bezoeken, prachtig mooi.

Gereisd Met vrienden in april 2005

Mooi stadje

Marc en Marleen
    2-8-2011

Mooi stadje met een prachtig kasteel, dat momenteel gesloten is door restauratiewerken. In de tuin kan je wel gaan wandelen. Veel shop gelegenheid, ook overdekt, wat wel leuk is als het de hele dag regent.

Gereisd Met partner in juli 2011

Fantastiche stad en omgeving

A&D
    15-9-2008

Prachtige stad met veel cultuur, vriendelijke bovolking en nog betaalbaar. Fietsen in en nabij Schwerin is een aanrader. Prachtige meren, natuurgebieden met leuke plaatsjes. Verwacht geen super aangelegde fietspaden en neem wat te eten en drinken mee, want het aantal restaurantjes is bijzonder spaarzaam. Bezoek tijdens de tocht zeker restauarnt/cafe NASCHWERK in Weberin. Een puur echte Nederlander die ook nog eens vers gebakken appeltaart en 3-in de pan serveert. Dit alles tegen een meer dan betaalbare prijs en een bijzonder ambiance. Ed doet er alles aan om het naar uw zin te maken en heeft ook nbog tijd voor een persoonlijke noot. Het licht in het natuurgebied en je mag het niet missen. Kortom een aanrader voor een ieder, maar vooral voor de Nederlandse landgenoten die daar rijkelijk vakantie vieren.

Gereisd Met vrienden in september 2008
Schwerin scoort een 7 uit 10, op basis van 22 reviews