Nossentiner Hütte

We hebben een aantal aanbieders voor Nossentiner Hütte voor je op een rij gezet:

Reviews over Nossentiner Hütte

Na 7 km door het bos ben je er.

NannoSijtse,
    21-9-2017

Het hotel heeft slechts een paar kamers. Daarbij 48 huisjes voor 2, 4 of 6 personen. Helaas het werd een kamer in een tweepersoonshuisje. Kamer beneden. Alles leek nieuw. Perfect. Afwasmachine, magnetron, koelkast etc. Bankstel, eethoek. Schuifpui. Voor 1 raam ontbrak het gordijn. Slaapkamer en erg kleine badkamer met douche en toilet boven. Jammer dat de enorme kastruimte niet bij de badkamer is betrokken. Terras met zitje. Ieder huisje heeft zijn eigen parkeerplaats. Buiten een trimbaan, wandelmogelijkheden. Strandje, bootverhuur. fietsenverhuur. tennisbaan en kinderspeelplaatsen. Het hotel, restaurant en het boothuis liggen aan het meer. Prachtig. Goed gegeten. Ontbijt ook goed. Medewerk(st)ers waren aardig. Wij kozen voor uitstapjes naar Waren en Malchow.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige mooie natuur

jcapelle,
    20-9-2014

Wij zijn bij van der Valk Viverde Mecklenburgische Seen in Drewitz geweest, wat een geweldig kleinschalig hotel in een geweldige omgeving, direkt aan het meer gelegen. Hotel een 10, omgeving ook!

Gereisd met partner in september 2014

Leuke plek

leo,
    23-6-2014

Hier gekomen via een veiling. We zouden een suite krijgen , maar het werd een huisje aan de rand van het terrein en dat is ons prima bevallen. Het was een 2 pers. huisje maar voor ons groot genoeg met een prima koelkast en combioven die we niet hebben gebruikt. Het ontbijt hebben we in het hotel gebruikt en dat was prima. We hebben er 1 keer gedineerd en dat was ook goed,de andere dagen hebben we op eendere plaats gegeten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het huisje was schoon. We hebben eigenlijk niets te klagen op deze lokatie. Het resort ligt ook op een prachtige plaats aan een meer en het is er heerlijk stil. Een plaats om nog eens een keer heen te gaan.

Gereisd met partner in mei 2014
Nossentiner Hütte scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews