Linstow (Oostzee)

We hebben een aantal aanbieders voor Linstow (Oostzee) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Linstow (Oostzee)

Linstow aan Oostzee.....

Aart
    27-6-2015

Linstow ligt ca 60 KM van de Oostzee. Parkeren in Warnewmünde is duur. Strand is hoe in Nederland in jaren 50 er uit zag. Op zich wel gezellig, maar oubollig. Roistock bezoeken is aardig, maar er zijn mooiere Duitse steden. Over het algmeen stralt nog veel de oude Oost-Duitse sfeer uit

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooie omgeving

Rianne
    2-9-2012

Een fantastische omgeving, mooie natuur. We hebben heel veel herten gezien, ook van dichtbij. Helaas ook 8 dood gereden vossen gezien. Van het uitgaansleven geen gebruik gemaakt. Er valt genoeg te zien, alleen je moet vele kilometers rijden om iets te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Linstow is feitelijk het van der valk complex

Jan en Karen
    3-7-2012

Het van der valk complex staat daar pardoes in het landschap en is geheel zelfvoorzienend. het is een prima uitvalsplaats voor bezoeken aan de omgeving of iets verder het Oostzeestand of Berlijn. Je moet het op het complex met meer dan duizend gasten of de omgeving zoeken.

Gereisd Met partner in Sat Jun 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Linstow (Oostzee) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 11 reviews