Sorteren

Goed: ligging, service, ontbijt

Heerlijk en onbezorgd

Loes
    19-4-2017

Het hotel was heel schoon, mooie badkamer en rustig zodat je ook aan je nachtrust toekwam. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden een bezoek gepland naar Miniatur Wunderland en dat is een stukje lopen in de regen, maar keurig een paraplu meegekregen. Was toch wel erg fijn. Ze doen alleen aan valet parking en dat is even wennen om je auto uit handen te geven. Dat ben je wel gewend met een huurauto, maar met je Eigen auto is toch anders. Ook dat is verder prima gegaan. Ruime parkeerplaatsen waar je niet zomaar kunt rondstruinen. Kortom, hotel is voor ons perfect geweest.

Prima hotel!

Vedat Gök
    27-3-2017

Het hotel heeft een goede ligging. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijteten was in orde. Zeker een aanrader voor een paar dagen in Hamburg!

Prachtig hotel

kurt1972
    11-3-2017

Heel aangenaam hotel. Proper. Rustige ligging. Super ontbijt met allemaal verse producten. Zwembad en sauna. Mooie ruime kamers. Heel vriendelijk personeel. Restaurant aan het hotel waar je lekker kan eten.