Sorteren

vakanties Hamburg

Reviews over accommodaties in Hamburg

Prima voor wat het is, perfecte ligging.

Robert
    18-11-2017

Keurige ontvangst. Nette, schone kamers met prima douche.

Gratis te gebruiken kluisje en koffie/theefaciliteiten op de kamer. Overnachting is altijd incl. ontbijt. Ontbijtbuffet is prima en ruim voldoen. Ontbijtruimte is niet erg groot en dat zou problemen kunnen opleveren.

Parkeren kan onder het hotel voor een schappelijk bedrag van 15 euro per dag. Alleen jammer dat het niet mogelijk een parkeerplek in die garage te reserveren.

Ligging van het hotel t.o.v. messe, Reeperbahn maar ook centrum is uitstekend.

Aanrader

Mo
    7-10-2017

Net hotel. Mooie kamer en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Goede uitvalsbassis voor bezoek v d stad.

Mooie camping zonder toeters en bellen

Yda
    19-9-2015

We hebben hier een aantal nachten gestaan om Hamburg te ontdekken. De camping is daar prima geschikt voor. Op de camping zelf is niets te beleven. Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Ondanks de uitstekende verbinding met openbaar vervoer, had ik het leuker gevonden als de camping wat dichter bij het centrum van Hamburg had gelegen.

Hamburg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 172 reviews