Tijdelijk €25 aanbetaling

Kleinenzhof

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kleinenzhof voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 146 reviews
+24

5.9VoldoendeScore uit 146 reviews
  • 6.4Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Als je van een levendige camping houdt is de grote camping Kleinenzhof zeer geschikt. Hier vind je een binnen- en buitenzwembad, verschillende speeltuinen, skelters, een restaurant, geiten en paarden. Kleinenzhof is gelegen in een dal tussen de bossen. Enkele kampeerplekken liggen zelfs aan een riviertje dat over de camping stroomt.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

146 Reviews over Kleinenzhof

• 6Chris13-08-2022

Simpel, maar voor een overnachting goed!

Prima overnachtingscamping. Grote plekken en leuk centraal punt op de camping.

Eetgelegenheid is slecht. Bediening traag.

Sanitair simpel en verouderd.

Broodjes die je op de camping kan bestellen zijn top!

Omgeving is prachtig.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 6Chris13-08-2022

Simpel, beperkt, schoon en absoluut geen 5*

Prima doorreiscamping, maar verwacht hier geen 5*. Sanitair is netjes en de camping heeft een aantal mooie plekken.

Vriendelijkheid van het personeel is ons erg tegengevallen. Winkeltje zeer beperkt open tijdens het hoogseizoen. Take-away zeer beperkt. Restaurant 1 grote chaos, maar de mensen deden hun best. Zwembad klein maar netjes. Voor de kinderen nauwelijks iets georganiseerd.

Voor ons geen tweede keer. Zelfs niet om te overnachten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 1Patty09-08-2022

Ongelofelijk.. in negatieve zin!

Ook wij stonden daar met ons gezin na een lange reis voor een gesloten deur. De online gereserveerde en bevestigde plek was niet beschikbaar. Daar sta je dan met je kleine kinderen in de avond. De oplossing, de nacht doorbrengen op een weg achter het restaurant werd geboden. We hoefden dan niet te betalen voor die plek, wel voor de personen. Gekkenwerk natuurlijk! We hebben even wat gegeten en zijn naar huis vertrokken. Ons niet meer gezien hier.. en wees gewaarschuwd als je online boekt! We hebben geen excuus of wat dan ook gekregen.

Sommige plekken zijn prachtig, sommige echt ontzettend klein en op een locatie waar je echt niet wilt staan. Sanitair is ok, speelmogelijkheden voor jonge kinderen zag er leuk uit. Camping is zeker de 5 sterren niet waard!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Marianne08-08-2022

Leuke camping in een mooi gebied

De camping wordt gerund door een familie. Ze doen weinig digitaal. Dat merkten wij ook toen we vanuit Nederland wilden reserveren. Uiteindelijk werd de reservering bevestigd. Eigenaar is wel erg flexibel en denkt mee als je wat wilt. Wij konden bij aankomst uit verschillende plekken kiezen.

Onze kinderen hebben zich erg vermaakt met veel Nederlandse kinderen. Zwembaden zijn simpel, maar prima. De speeltuin, waterspeeltuin en sporthal zijn ook erg leuk. Wij stonden op het veldje aan het riviertje. De vlotten vonden de kinderen geweldig. Dit is een erg centrale plek, waardoor wij minder merkten hoe groot de camping is. Sanitair is erg netjes en wordt regelmatig schoongemaakt. Veel plekken hebben weinig schaduw. Aan de overkant van het riviertje kan je wel heerlijk schaduwrijk zitten.

Er is geen animatie, maar er wordt regelmatig wat georganiseerd, zoals een fakkeltocht, knutselen of een BBQ.

Kortom,een leuke camping voor gezinnen

• 9fam Faber05-08-2022

Hele fijne camping waar je uitstekend vakantie kunt vieren. Het reserveren is nog wat ouderwets maar omdat we vroeg vakantie hadden konden we een mooie plek uitzoeken. De vele vaste plekken schrikken eerst wel wat af maar dicht bij het zwembad, beekje (met de vlotten) en sanitair zijn genoeg echte kampeerplekken. Zwembaden zijn niet groot maar prima. Gratis WiFi bij de kampeerwinkel en betaalde WiFi is niet duur. Wij zijn erg enthousiast en getuige de vele terugkomende gasten zijn wij niet de enige.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Hans03-08-2022

Prachtige omgeving en prettige camping

Echt een leuke camping met alles erop en eraan. Leek op eerste gezicht wat minder, ook met veel staanplaatsen.

Buitenzwembad is niet groot, maar voldoet prima. Binnenzwembad vonden wij niet fijn.

Winkeltje goed gevuld en brood tot laat te bestellen

Wifi was betaald, maar vrijwel gratis.

• 1Naam bekend bij de eigenaar02-08-2022

Bevestigde plek bleek niet beschikbaar

Na een lange reis bleek bij aankomst de bevestigde plek voor 11 nachten niet beschikbaar. De eigenaar (?) achter de receptie kon het niet terugvinden in zijn smoezelige schriftje, terwijl de reservering geheel digitaal afgehandeld en bevestigd werd. Er werd een last minute alternatief geboden op een andere camping die van dezelfde eigenaar was of tot dezelfde groep behoorde, maar dat vonden wij geen reëel alternatief. Het ergste was dat er geen excuses vanaf konden. Wij zijn omgedraaid en weer weg gereden. Beter de camping na te bellen bij reservering via de website om herhaling van dit drama te voorkomen.

• 8Voncken31-08-2021

Leuk voor gezinnen.

Prima camping. Genoeg te doen voor kinderen tot 14 jaar. Veel vaste plekken, maar ook nog genoeg losse, grotendeels duitsers. Moesten even wachten bij aankomst, lijkt nog niet met computer reservering te werken. Omgeving biedt meer dan je denkt. Enige wat we misten was een animatieprogramma en goed weer (haha). Maar goed, je kan niet alles hebben. We komen nog eens terug.

• 9Sandra26-08-2020

Aanrader

Een leuke camping met goed verzorgd sanitair. Bij aankomst konden we zelf ons plekje uitzoeken. Een gastvrije ontvangst. De camping ligt in een prachtige omgeving met mooie wandel en fietsroutes. Op de camping is een mooi sportzaal waar s avonds heerlijk gevoetbald kan worden. Er is ook een buiten voetbalveld, helaas is dit niet onderhouden. Waardoor er geen gebruik van gemaakt kan worden, dat is jammer. Op de camping is er voor de oudere jeugd s avonds geen vermaak. De camping eigenaar had hiervoor we een oplossing: in het bos 10 min door het bos was er een open plek waar een vuurtje gestookt kan worden en naar hartelust herrie maken is ook geen enkel probleem. Een uitkomst waar iedereen mee geholpen was.
    Er kan gebruik worden gemaakt van de gratis vaatwasser. Daarbij is er ook een wasmachine en droger aanwezig. Leuk restaurant waar je prima kunt eten of gewoon een borrel drinken. Men is heel gastvrij. Kortom, een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Erwin15-08-2020

Heerlijk genoten in een schitterende omgeving!

Wij hebben een heerlijke week achter de rug. Wij stonden op een plek aan de rivier en naast de speeltuin. Gezien het feit dat het best warm was, was dit een prima plek. De zon kwam om half 11 op de plek en was om 18 uur weg. Kan me wel voorstellen als het kouder is, dat dit niet de ideale plek is. Verder bestaat de camping uit 3 delen (met 3 toiletgebouwen en familiebadkamers). Ondanks de grootte, voelt de camping niet groot aan. Je kunt ook hoger staan met mooi uitzicht en de hele dag zon. Dus eigenlijk een camping voor ieder wat wils. Wel merk je dat er delen zijn met vaste plaatsen. Onze voorkeur zou het niet hebben om daar tussen te staan. Verbeterpunt is inderdaad de afvalinzameling. Het werkt wel, maar is rommelig. Supermarkt heeft een goed assortiment en heerlijke broodjes. Complimenten voor de eigenaren, super vriendelijk en toegankelijk. Harde werkers met een groot hart voor hun bedrijf!

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar